معرفی مرکز خرید دبی هیلز مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مرکز خرید دبی هیلز مال

یکی از بخش‌های جذاب تور دبی، گشت زدن در مراکز خرید بزرگ و متنوع این شهر به حساب می‌آید. جایی که برندهای بین‌المللی حضور دارند و در کنار خرید کردن، می‌توانید به تفریح، تماشای فیلم و صرف غذا در رستوران‌های مختلف بپردازید. محیط‌های سرپوشیده این مراکز، شما را از هوای گرم دبی نیز در امان نگه خواهند داشت. قبلا، چندین مورد از برترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کرده‌ایم و امروز هم به سراغ یکی از جذاب‌ترین‌ها می‌رویم. همراه ما باشید تا با هم مروری داشته باشیم بر ویژگی‌های مرکز خرید دبی هیلز مال:

 

درباره دبی هیلز مال

دبی هیلز مال از جمله مراکز خرید نوساز دبی به حساب می‌آید. سال ۲۰۱۷ بود که مجموعه عمار پراپرتیز (EMAAR Properties)  این مرکز را معرفی کردند و تا سال ۲۰۲۰ ساخت آن به طول انجامید. دبی هیلز مالز در تقاطع خیابان الخالی و ام سقیم واقع شده و دسترسی به آن‌جا نیز اصلا سخت نیست. ویژگی‌های متعددی برای این مرکز خرید در نظر گرفته شده که باعث گشته، به سرعت به یکی از مراکز خرید پربازدید دبی بدل شود و طرفداران زیادی به دست بیاورد. مکانی عالی برای خرید که دارای رستوران‌ها و بهترین کافه‌های دبی بوده و امکانات بسیار خوبی برای تفریح نیز پیش روی شما می‌گذارد.

خرید در دبی هیلز مال

دبی هیلز مال جایی عالی برای خرید محسوب می‌شود که دارای ده‌ها فروشگاه فعال دارد و در ادامه اجرای فازهای آن، به ۶۵۰ فروشگاه می‌رسد و مجموعه‌ای بسیار بزرگ از برندهای بین‌المللی از سراسر جهان را زیر یک سقف جمع کرده است. فروشگاه‌ها و محصولات متنوع این مرکز خرید باعث شده تا ساعت‌ها زمان شما صرف گشت و گذار در این مکان شود و اگر قرار است برای خرید کردن به آن‌جا بروید، حتما باید زمان نسبتا زیادی را برای این کار خالی کنید. این فروشگاه‌ها در دو طبقه پراکنده شده‌اند و از انواع برندهای پوشاک تا تجهیزات الکترونیک را شامل می‌شوند. حتی امکان خرید از یک از معروف‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابزار یراق، یعنی Ace Hardware را نیز در این محل خواهید داشت.

 

ویلاهای لوکس دبی و تجربه زندگی لاکچری

همچون خیلی مراکز خرید دیگر در تور دبی، فروشگاه‌های لباس، تعداد بیشتری از مغازه‌های این مجموعه را به خود اختصاص داده‌اند. اما چیزی که دبی هیلز مال را از بعضی دیگر از مراکز بزرگ و جذاب دبی متمایز می‌کند، حضور برندهای آسیایی متعدد در این زمینه است و همچنین برندهای ترک نیز فروشگاه‌های خود را در دبی هیلز مال دارند. همچنین چند فروشگاه برای خرید لباس کودک نیز وجود دارد تا همه‌ی اعضای خانواده بتوانند در این محل به خرید بپردازند.

از جمله فروشگاه‌های خیلی محبوب در این محل، می‌توان به Daiso اشاره کرد. فروشگاهی چند منظوره و بزرگ که برندی ژاپنی‌ست و انواع لوازم خانگیو اجناس مختلف را به فروش می‌رساند. کانون، سامسونگ، اروس و هایسنس نیز از جمله فروشگاه‌های رسمی لوازم الکترونیک در دبی هیلز مال هستند. اگر اهل خرید زیورآلات هستید یا می‌خواهید به سراغ لوازم آرایشی بهداشتی بروید، تنوع بسیار خوبی برایتان در این محل مهیا شده است. در نهایت این را هم در نظر بگیرید که هایپرمارکتی بزرگ در طبقه همکفت این مجموعه قرار دارد که امکان خرید از آن‌جا را نیز دارید.

کافه‌ها و رستوران‌های دبی هیلز مال

در حال حاضر بیش از ۶۰ کافه و رستوران در این محل فعال هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده به این تعداد اضافه شود. نکته بسیار جالب در مورد کافه‌ها و رستوران‌های دبی هیلز مال، تنوع چشم‌گیر آن‌هاست. قبل از هر چیز به رستوران‌های این محل نگاهی بندازیم.‌ برای مثال، شما در طبقه اول می‌توانید به سراغ یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی به نام آکیبا دوری بروید که غذاهایی بیرون آمده از دل انیمه‌های ژاپنی را سرو می‌کند. به بیکانِروالا بروید که غذاهای دهلی را به بهترین شکل سرو می‌کند و یا این که ایتالی پاستا و دیگر غذاهای ایتالیایی را میل کنید.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

البته تنوع رستوران‌های دبی هیلز مال بسیار بالاتر بوده و انواع غذاهای از یونانی تا آسیای شرقی یا حتی غذاهای عربی را در آن‌جا می‌توانید سفارش دهید. برای مثال، یکی از جاهای محبوب در این محل، رستوران ویتنامیز فوودی بوده که غذاهای سنتی ویتنامی را سرو می‌کند. یا حتی یکی دو رستوران ترکی از جمله جایی برای سفارش دونر کباب در این مرکز خرید پیدا می‌کنید. اگر با سرآشپز معروف، بوراک آشنایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران او در دبی هیلز مال بزنید و از برگرهای خوشمزه آن‌جا برای خود چیزی سفارش دهید.

در بخش نوشیدنی و دسر نیز اوضاع در این محل عالی‌ست. انتخاب‌های شما هم بستنی فروشی‌های و کافه‌های محلی و منحصر به فرد و هم به برندهای زنجیره‌ای مثل استارباکز را شامل می‌شوند. همچنین در زمینه فست فود نیز اکثر نام‌های آشنا مثل KFC یا مک دونالد هم در این محل حضور دارند. فراموش نکنید که جاهای خاصی مثل سوشی آرت، یی فنگ  کیک بلوم هم هستند که مکان‌هایی استثنایی برای سفارش غذاهای خاص یا دسرهای معرکه به حساب می‌آیند.

در دبی هیلز مال حسابی تفریح کنید

اولین بخش از تفریحات دبی هیلز مال، بیشتر مخصوص کودکان و نوجوانان بوده و دارای بازی‌های هیجان انگیز و متنوعی است که تمام در محیط سرپوشیده درست شده‌اند. این بازی‌ها شامل سرسره‌های آبی مختلف، سواری‌های هیجان انگیز و همچنین چندین مسیر مرتفع است که که بچه‌ها می‌توانند از آن‌ها عبور کنند. صخره نوردی کودکان و نوجوانان و زمین بازی خردسالان از جمله بازی‌های بخش اصلی هستند. این پارک دارای بخش‌های جانبی هم هست که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن ترامپولین بزرگ و نینجا پارک اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها بازی‌های مخصوص به خود را دارند که در بعضی موارد با ترکیب بازی‌های دیجیتال، فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای را ترتیب می‌دهند. برای بازی در این پارک باید بلیط‌های مخصوص تهیه کنید که به صورت پکیج‌های مجزا ارائه می‌شوند. ۴ بازی ۸۹ درهم، ۶ بازی ۱۳۹ درهم و انجام همه‌ی بازی‌ها بدون محدودیت، ۱۹۹ درهم به ازای هر نفر خواهد بود.

در طبقه اول دبی هیلز مال، مجموعه سینمایی روکسی را نیز در لیست دارید که جدیدترین فیلم‌های هالیوودی با زبان اصلی در آن‌جا به نمایش گذاشته می‌شود و جز بهترین سینماهای دبی به شمار می‌رود. این مجموعه سینمایی، دارای یک سالن منحصر به فرد به نام Xtreme  است که بزرگ‌ترین پرده‌ی سینما در خاور میانه و آفریقای جنوبی را در اختیار داشته و بزرگی آن به ۴۲۳ متر مربع می‌رسد و تصویر نمایش داده شده در آن با استفاده از تکنولوژی‌های به روز، کیفیتی عالی دارد. سالن پلاتینیوم، سالن‌های کودک و نوجوان و سالن‌های معمولی نیز از دیگر گزینه‌های شما برای تماشای فیلم در روکسی هستند. فراموش نکنید که در کنار فیلم‌های به روز هالیوودی، انیمیشن محبوب، فیلم‌های کلاسیک، فیلم‌های ترکی و عربی و همچنین بعضی از عناوین شرق آسیا نیز در این محل به روی پرده می‌روند.

 

عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا

و اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب مرکز خرید دبی هیلز مال که از جمله رکورد داران دبی به شمار می‌رود، ترن هوایی استورم کوستر بوده که بلند‌ترین ترن هوایی سرپوشیده جهان به حساب می‌آید و بخش زیادی از مسیر پر پیچ و خم آن را به صورت سر پایینی و با سرعت زیاد طی خواهید کرد. این سواری هیجان انگیز و بعضا ترسناک را بیشتر برای بزرگ‌ترها پیشنهاد می‌کنیم چون در بالاترین نقطه از این ترن هوایی، شما به ارتفاع ۵۰ متر می‌رسید و تازه شروع به سقوط در این مسیر جذاب خواهید کرد. بلیط تکی استورم کوستر ۶۵ درهم است که اگر ردیف‌های جلویی را بخواهید باید ۷۵ درهم بدهید و ردیف اول نیز خود ۸۰ درهم قیمت دارد. بلیط‌های دو نفره شامل تخفیف می‌شوند که برای مثال، بلیط معمولی دو نفره ۹۹ درهم است. در نظر داشته باشید که برای این سواری حداقل باید ۱۳۰ سانتی متر قد داشته و وزنتان هم کم‌تر از ۱۳۰ کیلو باشد.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به مرکز خرید دبی هیلز مال

اگر به دیدن این مرکز خرید می‌روید، فراموش نکنید که از پارک دبی هیلز نیز دیدن نمایید که به بزرگی ۱۸۰ هزار متر مربع بوده و فضای سبزی دیدنی، زمین‌های ورزشی متعدد، فضای مخصوص پیک نیک و پارک سگ‌ها را در خود جای داده است. همچنین کلاب گلف دبی هیلز نیز در همان حوالی قرار گرفته است. به طور کلی، این منطقه شامل چندین جاذبه‌ی گردشگری، منطقه‌ای مسکونی و مراکز تجاری مختلف بوده و از جمله جاهای لوکس دبی به حساب می‌آید.

 

۱۱ ورزش متفاوت و جذاب در دبی

نکات پایانی درباره مرکز خرید دبی هیلز مال

  • این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است، زمان بسته شدن درب‌ها در روزهای آخر هفته ۱۲ شب است (رستوران‌ها، هایپرمارکت و کافه‌ها همیشه تا ساعت ۱۲ شب به فعالیت می‌پردازند)
  • با اتصال به وای فای @Dubai Hills Mall by Emaar می‌توانید از اینترنت رایگان این مجموعه استفاده کنید
  • بخش راهنمای مرکز خرید به صورت کاملا الکترونیک بوده و می‌توانید فروشگاه‌هی مختلف را در نقشه آن به راحتی پیدا کنید
  • با توجه به فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی، مرکز خرید دبی هیلز مال جایی خانوادگی به حساب می‌آید
  • اگر باتری گوشی شما در حال تمام شدن است، می‌توانید از مجموعه درخواست پاوربانک کنید که برای مدتی که در مرکز خرید هستید، پاور بانک در اختیار شما خواهد بود
  • امکانات لازم در این محل برای بازدید افراد با معلولیت جسمی وجود دارد
  • این مکان دارای پارکینگ با گنجایش ۷۴۱۲ ماشین است که به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان گذاشته می‌شود

آدرس: Dubai Hills Estate

شماره تماس:  0097144485033

 

برای پیدا کردن فروشگاه‌های مورد نظر خود و همچنین پیدا کردن آخرین تخفیف‌ها یا خرید بلیط سینما و پارک، بهتر است قبل از مراجعه، برنامه‌ی این مرکز خرید را روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود نسخه اندروید روی این لینک و نسخه iOS روی این لینک کلیک کنید.

منبع ۱ 

منبع ۲

۱۱ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران