لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

دبی که در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری دنیا تبدیل شود، دارای امکانات تفریحی به شدت باکیفیت، لوکس و معماری خیره کننده است. از محبوب‌ترین جاذبه‌های دبی باید مراکز خرید چشمگیر بسیاری باشد که آن را به شکلی بسیار مدرن و پیشرو به نظر می‌آورد. این مراکز خرید که معمولا برترین برندهای بین‌المللی و داخلی در آن‌ها شعبه دارند با رستوران‌ها و کافه‌های جذاب و برخی امکانات تفریحی اضافی همراه هستند که صرف نظر از این که قصد خرید دارید یا نه ارزش بازدید دارند. در تور دبی از این مراکز فوق‌العاده و لوکس دیدن کنید.

 

City Walk

اینجا بیش از یک مرکز خرید ساده است و بیشتر شبیه به منطقه‌ای همه چیز تمام برای وقت گذرانی در دبی است که بیش از ۱۰ میلیون فوت مربع مساحت دارد. این مرکز خانوادگی پسند، گزینه‌های خرید، مهمان نوازی، سرگرمی و سلامتی را در یک فضا گرد هم آورده است. City Walk با ارائه فضایی پیچیده، مقصدی شگفت انگیز برای معاشرت با دوستان، لذت بردن از یک وعده غذایی عالی یا بازدید ساده از مغازه‌ها است. این مرکز خرید لوکس و برجسته با بیش از ۳۰۰ فروشگاه خرده فروشی شامل گزینه‌های خرید و غذاخوری محلی و بین‌المللی، کلینیک سرپایی چند تخصصی برتر، کلینیک Valiant و طیف وسیعی از پیشنهادات تفریحی و سرگرمی به عنوان مقصدی برای سبک زندگی برتر در دبی ظاهر شده است. این امر به بازدیدکنندگان و ساکنان احساس راحتی می‌بخشد تا بتوانند بسیاری از چیزهایی را که می‌خواهند در اینجا جستجو کنند. با یک جنگل گرمسیری که در قلب آن قرار دارد و یک فضای بازی داخلی برای کودکان، شما می‌توانید City Walk را در خیابان الصفا بسیار نزدیک به جاده ساحلی جمیرا پیدا کنید.

 

آشنایی با مرکز خرید وافی دبی

آدرس: Al Safa St - Al Wasl - Dubai - United Arab Emirates

 

The Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال واقع در مرکز شهر دبی، واقعا مکانی دیدنی در تور دبی است. برای کسب نهایت تجربه لوکس و تفریحی در طول تعطیلات، دبی مال به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین مجتمع خرید جهان (و پربازدیدترین خرده فروشی و سرگرمی) مکانی مناسب و به شدت ایده‌آل است. بازدیدکنندگان می توانند ۱۳۰۰ فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی و جاذبه‌های تعطیلاتی مانند پیست یخی المپیکی، پارک VR و بلندترین فواره نمایشی جهان را کشف کنند. شاید بهترین قسمت دبی مال را بتوانیم آکواریوم دبی بدانیم که برای کودکان بازدید از آن به شدت هیجان انگیز و فراموش نشدنی است. اگر عاشق شیرینی هستید بازدید از ابر شیرینی فروشی با ۱۰ هزار فوت مربع مساحت را از قلم نیاندازید.

آدرس: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa - United Arab Emirates

 

BurJuman

مرکز خرید BurJuman در دبی که در منطقه تاریخی بور دبی واقع شده، از مکان‌های مهم خرید در دبی است که اتفاقا فضای ۲.۸ میلیونی آن با یک برج تجاری، سوئیت‌های هتل مجلل و اقامتگاه‌های دوبلکس پر شده است. BurJuman که یک مرکز خرید کاملا لوکس در دبی است، در چهار طبقه گسترش پیدا کرده و بیش از ۳۰۰ مارک عالی را به همراه ۴۰ رستوران و کافه عظیم برای استراحت پس از بازدید از مغازه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین این مرکز خرید حاوی ۱۴ صفحه نمایش سینمای هنری است که این به عنوان یکی از جاذبه‌های خانوادگی مورد علاقه منطقه محسوب می‌شود. این مجموعه که به عنوان Magic Planet شناخته می‌شود - یک مرکز تفریحی جالب و پر از بازی و سوار کردن کوچولوهای بازیگوش و کنجکاو در طول روز است.

 

راهنمای خرید تجهیزات الکترونیک در دبی

آدرس: Khalid Bin Al Waleed Rd - Al Mankhool - Dubai - United Arab Emirates

 

Mall of the Emirates

هیچ وقت تور دبی بدون بازدید از مرکز خرید امارات کامل نخواهد بود. این تفریحگاه ۲۲۳،۰۰ متر مربعی برای خرید و تفریح دارای ۶۳۰ مارک بین المللی، فروشگاه‌های چندگانه، تعداد زیادی بوتیک، ۴۷۰ فروشگاه خرده فروشی، سینماهای VOX، سالن نمایش با ۵۰۰ صندلی و بیش از ۹۰ گزینه غذای بین‌المللی است. Mall of the Emirates با ساختاری چشمگیر در معماری خودنمایی می‌کند و همچنین به عنوان یک مرجع بزرگ مد با مارک‌های معتبر طراحان برجسته شناخته می‌شود. این مرکز خرید اولین پیست اسکی سرپوشیده و پارک برفی خاورمیانه - اسکی دبی را میزبانی می‌کند. Mall of the Emirates با کوهستانی سرپوشیده به ارتفاع ۸۵ متر، پنج شیب، انواع تفریحات و بازی‌های مختلف، برج های کوهنوردی و موارد دیگر مطمئنا از هر مرکز خریدی که در هر کجا دیده‌اید یک سر و گردن بالاتر قرار دارد. بنابراین اگر دوست دارید غذای عالی، یک تجربه خرید کامل و یک بعد از ظهری با اسکی را تجربه کنید حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Al BarshaAl Barsha 1 - Dubai - United Arab Emirates

 

لوکس ترین مراکز خرید دبی

همانطور که از موارد بالا مشاهده می‌کنید ، مراکز خرید فوق العاده لوکسی در دبی وجود دارد پس در طول سفر حتما از یکی دو مرکز تجاری برجسته دیدن کنید و از تمام آنچه که این مقصد فوق العاده ارائه می‌دهد لذت ببرید. برای مراجعه سریع در آینده، لیست لوکس‌ترین مراکز خرید دبی شامل موارد زیر است:

  • City Walk
  • The Dubai Mall
  • Burjuman
  • Mall of the Emirates

 

راهنمای کامل بازدید مرکز خرید دبی

۱۷ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران