۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت دوم)

دبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که می‌شود روزگاری را در آن حسابی خوش گذراند. شهری که هم می‌شود خانوادگی با تور دبی به آن سفر کرد و هم مجردی. شهری که روزهای پرنشاطی برای مسافرانش می‌سازد و شب‌های پرشور و حالی. شهری که در خود هم دریا دارد و هم صحرا. بنابراین یکی از بهترین نقاط جهان برای تفریحات آبی در دبی به حساب می‌آید و همچنین تجربه تفریحات صحرایی در دبی بسیار جذاب است. در سفرتان به دبی اگر به دنبال نوش جان کردن غذاهای ایرانی با کیفیت در رستوران‌های درجه یک هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران معروف ایرانی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که مشتریان غیرایرانی زیادی دارند و در میان گردشگران خارجی نیز بسیار پرطرفدار هستند.


۶- رستوران حاتم

یک رستوران عالی در مرکز خرید دبی که دسترسی مناسبی دارد. رستورانی که در آن می‌توانید بهترین کباب‌ها و جوجه کباب‌های زعفرانی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فضای گرم و ساده‌ای دارد و می‌توانید غذاهای با کیفیت و در عین حال با قیمت‌های مناسب را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که گاهی اوقات شلوغ است و برای نوش جان کردن غذایتان باید اندکی در آن معطل شوید. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب به روی مهمانانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. رستورانی که برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

طعم جادویی غذاهای ملل در مشهورترین رستوارن‌های دبی

 


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی، رستوران حاتم


۷- رستوران ایرانی پارس

پارس یکی از اقتصادی‌ترین رستوران‌های ایرانی دبی به حساب می‌آید که می‌توانید به آن مراجعه کنید و در آن غذاهای درجه یک را با قیمت‌های مناسب نوش جان کنید. رستورانی واقع شده در مرکزخرید امارات که دسترسی مناسبی دارد و در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد از مشتریانش پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر شب‌ها دیرهنگام شام نوش جان می‌کنید پیشنهاد این رستوران می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای شما باشد. رستورانی که انواع کباب‌های ایرانی را در کنار انواع سالادها در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۵ رستوران ایتالیایی لوکس دبی


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاهد، مرکز خرید امارات، رستوران ایرانی پارس


۸- رستوران دانیال

دانیال یکی از رستوران‌های ویژه دبی است که هم غذاهای ایرانی در آن سرو می‌شود و هم غذاهای سنتی دبی . رستورانی که قیمت غذاهای منویش چندان ارزان نیست اما آنچنان که باید نیز گران نیست. یعنی متناسب با کیفیت‌شان مقرون به صرفه هستند. رستورانی که در آن غذا به صورت سلف سرویس سرو می‌شود و همین ویژگی سبب شده است مشتریان زیادی داشته باشد.این رستوران که در برج‌های دوقلوی شهر دبی واقع شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری به این شهر ارائه می‌کند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب می‌توانید به آن مراجعه کنید و لذیذترین غذاهای عمرتان را سفارش بدهید. در سفرتان به دبی اگر محدودیت بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم حداقل برای نوش جان کردن یک وعده‌ی غذایی به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که یکی از محیط‌های رمانتیک دبی به حساب می‌آید و رفتن به آن برای کسانیکه این شهر را برای ماه عسل انتخاب کرده‌اند بسیار پیشنهاد می‌شود.

 

 


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، برج های دوقلو، طبقه سوم، رستوران دانیال


۹- رستوران ایران زمین

ایران زمین یکی از رستوران‌های پرطرفدار ایرانی در دبی است که دو شعبه در این شهر دارد. رستورانی که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای ایرانی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم سفارش قلیان بدهید. رستورانی که جدای از کباب‌های لذیذ انواع غذاهای گیاهی و سالادها را نیز در منوی آن می‌توانید پیدا کنید. یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران لوبیا پلو است که به همراه سالاد شیرازی سرو می‌شود. این رستوران که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین اگر ناهار خود را زود میل می‌کنید و یا شام خود را دیر نوش جان می‌کنید این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند برای شما باشد. رستورانی که صبحانه نیز برای مشتریانش سرو می‌شود.

 

۱۰ رستوران در دبی که دنیای سریال‌های کره‌ای را واقعی می‌کنند!

 

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، بلوار شیخ محمد، رستوران ایران زمین

 

 ۱۰- رستوران شهرزاد

در هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی رستورانی واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید قدم به فضاهای هزار و یک شبی و قصه‌های شهرزاد بگذارید. رستورانی که علاوه بر غذاهای درجه یک با مراجعه به آن می‌توانید موسیقی زنده نیز بشنوید. رستورانی که غذاهایش کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل فضای لوکس و منحصر به فردی که دارد قیمت‌شان گران هستند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین تنها برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه تاریخی دیره، هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی، رستوران شهرزاد

۰۸ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران