بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی دبی برای آراستن مو

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی دبی برای آراستن مو

البته دبی شهری مدرن با بهترین تکنولوژی روز دنیا است که بهترین امکانات تفریحی و سرگرمی دنیا مثل سالن‌های بازی، مراکز خرید آن‌چنانی و تفریحات ساحلی متنوعی را ارائه می‌دهد تا شما را تا حداکثر زمان ممکن در خودش نگه دارد. اما آیا این تمام کاریست که می‌توانید در این شهر انجام دهید؟ پاسخ منفیست! اگر دوست دارید در سفر با تور دبی جدیدترین متدهای زیبایی را در اختیاز داشته باشید و از ابزار و امکانات و مدل‌های روزی که به سختی در ایران پیدا می‌شوند استفاده کنید سری به این سالن‌ها بزنید.

 

 

Be Bar

این سالن خدمات مو اولین سالن زیبایی آمریکایی دبی است. صاحبان یعنی لینزی و آندره تیمی متخصص در دست کردن و حالت دادن به مو هستند. به این ترتیب آن‌ها در این سالن کوتاهی و رنگ مو انجام نمی‌دهند. تنها به مو مدل می‌دهند. آیا موهای مواج و یا سر بالا می‌خواهید از استایلیست خود بپرسید و کار درست را به آسانی تمام در این سالن انجام دهید.

 

۱۰ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی لوکس در دبی

 

 

 Be Bar

 

 

آدرس: Villa 594, Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim 1 - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 321 2348

 

 

Maria Dowling

ماریا که شماره آن در هر دفترچه تلفنی یافت می‌شود اسمی‌ست که از انگلیس به دبی رفته است. این سالن زیبایی به ملکه رنگ خاورمیانه شناخته می‌شود. این سالن زیبایی که در رنگ مو تخصصی باورنکردنی دارد، سال ۲۰۰۲ در این شهر افتتاح شده و به عنوان اولین سالن تخصصی کل منطقه معرفی می‌شود. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید در چنین سالن لوکس و مشهوری خدمات زیبایی انجام دهید، جدا از هزینه هنگفتی که باید بپردازید، مجبورید برای مدت عموما زیادی در نوبت بمانید. گرچه این صبر کردن ارزش نتیجه کار را دارد اما بهتر است از قبل برای رزرو نوبت اقدام نمایید. مثلا اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به دبی سفر کنید از پیش برای گرفتن نوبت اقدام کنید و زمان آن را برای دوره سفرتان هماهنگ کنید.

 

 

 Maria Dowling

 

 

آدرس: Al Meena Residence, Al Mina Road, Bur Dubai. - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 345 4225

 

 

The Dollhouse Dubai

یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین سالن‌های زیبایی دبی که اتاق انتظاری مجلل با استفاده از رنگ‌های شاد صورتی و بنفش فضایی دخترانه و فانتزی ارائه می‌دهد سالن زیبایی The Dollhouse Dubai است. خدمات موی آن‌ها واقعا بی‌نظیر است. به علاوه شما می‌توانید از خدمات درمانی برای موهای آسیب دیده‌تان هم استفاده کنید. موهای‌تان را قبل از رفتن به این سالن و بعد از خدمات آن‌ها مقایسه کنید تا تفاوت‌ها را به عینه ببینید. شما می‌توانید در طول مدتی که در سالن انتظار می‌کشید سرگرم تماشای تلوزیون و کار با آیپد شوید.

 

آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی برای خرید بهترین و به روزترین لباس‌ها

 

 

 The Dollhouse Dubai

 

 

آدرس: The Dollhouse Shop 1, Aswaaq Center, Al Barsha South - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 347 3395

 

 

JetSet

یکی دیگر از سالن‌های زیبایی قابل توجه دبی جت‌ست است که تیمی زبده و بین‌المللی را در خودش جمع کرده است. طراحی داخلی این سالن به تنهایی از مدرن‌ترین متدها کمک گرفته تا در همان بدو ورودتان به شما القا کند با تیمی فوق حرفه‌ای طرف هستید. به علاوه طراحی داخلی سالن خیلی بی شباهت به صحنه فشن شو هم نیست که خود این انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود تا به شما بگوید خدماتی که در این سالن می‌گیرید در به روزترین روش‌های ممکن به شما داده می‌شود. شما می‌توانید از جدیدترین متدها و روش‌های آرایش مو استفاده کنید و برای جدیدترین مدل موهای روز دنیا به این سالن زیبایی بروید. بی‌شک بعد از این که کار آن‌ها با موهای شما تمام شد آرزو می‌کنید حداقل سالی یکبار برای درست کردن موهایتان به این آرایشگاه بروید. این سالن محبوب و مجلل از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است.

 

 

 JetSet

 

 

آدرس: JetSet Hair Salon Grosvenor House Hotel

تلفن: +971 4 399 5005

 

 

Pastels

اگر به دنبال یکی از باکیفیت‌ترین و زبده‌ترین تیم‌های زیبایی خاورمیانه می‌گردید احتمالا این سالن می‌تواند نظر مساعد شما را به خودش جلب کند. پاستلز دارای تیمی کاملا حرفه‌ای و درجه بوده و از بهترین مواد آرایشی دنیا مثل L'Oreal و Kerastase استفاده می‌کند. استفاده از پس زمینه کاملا سفید در سالن، نه تنها فضایی کاملا مدرن و امروزی را به تصویر می‌کشد بلکه تمام ظرافت‌های سالن را هم به رخ می‌کشد. به آن‌ها اعتماد کنید و از راهنمایی‌هایشان بهره ببرید.

 

 

 Pastels

 

 

آدرس: The Walk, Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 399 5005

 

 

The White Room

یکی از بهترین سالن‌های شهر که کلیه خدمات زیبایی اعم از مو، بدن و ناخن را با قیمت عالی و در حدود ۶۵ درهم انجام می‌دهد، سالن زیبایی اتاق سفید است. شما می‌توانید از بهترین خدمات زیبایی شهر ر محیطی کاملا لوکس بهره ببرید بدون این که نگران خالی شدن جیب‌تان بشوید. به شما اطمینان می‌دهید کاری که آن‌ها روی موهایتان انجام می‌دهند را در کم‌تر جایی می‌توانید پیدا کنید.

 

۱۰ مرکز فوق‌العاده یوگا در دبی برای تجربه مدیتیشن و زندگی به سبک یوگا

 

 

 The White Room

 

 

آدرس: Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 800 97666

۲۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران