بهترین رستوران‌های دبی مارینا

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های دبی مارینا

تور دبی از شگفت‌انگیزترین مقاصد دنیا است که در هر چیزی پیشرو است و با این که همه جای آن تقریبا چیزی برای دیدن دارد اما برخی مناطق توریستی‌تر جمعیت بیشتری به خودشان می‌بینند. یکی از این مناطق بسیار برجسته ممتاز که شهرتی جهانی دارد دبی مارینا است که حدود ۴ کیلومتر طول داشته و یک کانال آبی مصنوعی که از آب خلیج فارس پر شده از آن عبور می‌کند. این منطقه در هر ساعتی از شبانه روز به خصوص شب‌ها شدیدا دیدنی است. در اینجا می‌توانید به ساحل بروید و آفتاب بگیرید و در بین رستوران‌ها و کافه‌ها و بازارهای صنایع دستی آن سرگردان شوید. اگر در چنین جای پر زرق و برقی احساس گشنگی کردید بای به کدام رستوران بروید؟ در ادامه با شما خواهیم بود.

 

۱- اینترکورت کافه دی پاریس در دبی (Entrecôte Café de Paris)

از کجا شروع کنیم به تعریف از این کافه بی‌نظیر؟ اول این که این کافه در دبی مال واقع شده و پشت آبشار مصنوعی آن واقع شده است. از طرفی تراس روباز آن درست رو به فواره‌های دبی مارینا باز می‌شود، از طرفی دبی مارینا و از طرفی آبشار دبی مال، چه چیزی می‌تواند با این موقعیت قرارگیری مبارزه کند؟ غذاها و دسرها پرزرق و برق و شدیدا خوشمزه هستند و شامل انواع کیک‌های خامه‌ای، شیرینی‌ها، بستنی و دسرهای عربی در دبی می‌شوند و اگر احساس گرسنگی می‌کنید حتما ظرف استیک غلتیده در پنیر ذوب شده را سفارش دهید. قیمت‌ها در اینجا متوسط و رو به بالا است اما اگر نظر ما را بپرسید می‌گوییم ارزش کمی ولخرجی را دارد.

آدرس: The Dubai Mall, Lower Ground, Waterfall, Dubai United Arab Emirates

 

۲- رستوران اصیل در دبی (Asil Restaurant)

یکی از مجلل‌ترین رستوران‌هایی که می‌توانید در دبی مارینا به آن بروید و از غذاهای کاملا رده بالا نوش جان کنید رستوران اصیل است که با طراحی داخلی سنتی و جذابش همان اول نظر شما را به خودش معطوف می‌کند. منوی اینجا شامل طیفی از غذاهای ترکی، مراکشی، لبنانی و غذاهای سالم می‌شود که در بهترین کیفیت سرو می‌شوند. از انواع کباب‌های آبدار بگیرید تا سوشی بار هر چیز خوشمزه‌ای که بخواهید را اینجا می‌توانید پیدا کنید. همچنین برای عزیزان گیاهخوار هم گزینه‌های وگان و حتی حلال هم دسترس است.

 

۱۴ جشن بزرگ سال نو میلادی ۲۰۲۳ در دبی

آدرس: Jumeirah Beach Residence - The Walk Ground Floor, Rixos Hotel Jbr, Dubai 792 United Arab Emirates

 

۳- کافه و رستوران الشورفا در دبی (Al Shorfa Restaurant & Cafe)

این کافه و رستوران جذاب در دبی مارینا آنقدر از لحاظ طراحی داخلی زیبا و آرامشبخش است که با سقف پر از گل‌های صورتی همان نگاه اول شما را شیفته خودش می‌کند. این رستوران آنقدر زیباست که می‌توان در رده کافه‌های اینستاگرامی دبی هم آن را در نظر گرفت. منو شامل همه خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که می‌شناسید. از خوراک گوشت آبدار و سیب زمینی سرخ شده بگیرید تا انواع پیتزاها و غذاهای بین‌المللی. منوی اینجا در اصل شامل طیف وسیعی از غذاهی لبنابی، ترکی، غذاهای بین‌المللی، عربی و خاورمیانه‌ای می‌شود. منو آنقدر گسترده است که از طرفی همه را راض می‌کند و از طرفی هم آدم‌های خوش خوراک می‌مانند چه چیزی را انتخاب کنند. به علاوه همانطور که انتظار می‌رود قیمت‌ها متوسط رو به بالا تا گران هستند.

 

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی

آدرس: Opposite Le Royal Meridien G08 - Trident Grand Mall, Dubai United Arab Emirates

 

۴- رستوران شورس در دبی (Shores Restaurant)

یکی دیگر از رستوران‌های برجسته با غذاهای عالی شورس است که باری از غذاها و مزه‌ها و اسنک‌های پرطرفدار را ارائه می‌هد. منوی اینجا شامل گزینه‌های بین اللملی و اروپایی می‌شود و فضای داخلی آن نیز شیک و دوست داشتنی است. با این حال برخی از گزینه‌های وگان، حلال و بدون گلوتن هم در بین غذاهای وسوسه انگیز پرچربی به چشم می‌خورد. چیزی که احتمالا همانند بقیه متوجه آن شوید این است که خدمات و کیفیت غذا خیلی بهتر است فضای شیک اما ساده داخل رستوران است. به هر حال آنچه که مسلم است این است که کیفیت غذا مهم‌تر از طراحی داخلی است و آدم گرسنه اول به کیفیت غذا اهمیت می‌دهد.

آدرس: Jumeirah Beach Residence, Bahar 7 Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach, Dubai 118555 United Arab Emirates

 

۵- مینا کیچن در دبی (Mina's Kitchen)

این رستوران پر نور با شیشه‌های سقف تا کف پر نقش و نگار و سالنی وسیع از رستوران‌های برتر دبی مارینا است که غذاهای خوشمزه منوی آن شامل گزینه‌های عربی، بین المللی و غذاهای سالم می‌شود. فضای داخلی پرجنب و جوش و غذاهای عالی معمولا محبوب‌ترین ترکیب برای مهمانان خوش خوراک در انتخاب رستوران است و رستوران آشپزخانه مینا از عهده آن به خوبی برآمده است. قیمت‌ها نیز برحسب کیفیت بالا و خدمات سریع نیز متوسط و کمی بالا است اما مطمئنا هر چیز با ارزشی را نمی‌توان ارزان به دست آورد. بنابراین رفتن به این رستوران می‌تواند گردش شما در دبی مارینا را به بهترین نحو به پایان برساند.

 

۲۰ واقعیتی که درباره دبی باید بدانید

آدرس: The Westin Mina Seyahi, Dubai United Arab Emirates

 

۶- رستوران کارنیوال بای ترسند در دبی (Carnival by Tresind)

آیا رستوران‌های بالا هنوز به رغم محیط و غذای جذاب نتوانستند نظر شما را به خودشان جلب کنند؟ خب ما شما را با یکی از رستوران‌های ستاره میشلن دبی آشنا می‌کنیم که همه چیز در آن به حد اعلایی تدارک دیده شده و گواهینامه میشلین دریافت کرده است. البته همان‌طور که می‌دانید رستوران‌های دارای ستاره میشلین در تمام دنیا در رده رستوران‌های گرانقیمت قرار دارند. از محیط فوق‌العاده لوکس داخلی بگیرید، تا مزه و طراحی غذا از لحاظ بصری و بشقابی که در آن غذاها سرو می‌شون همه چیز عالی و به نوعی اینستاگرامی است. بیس اصلی غذاها منوی هندی را در می‌گیرد اما در عین حال غذاهای گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هم در بین گزینه‌ها دیده می‌شود. طبق نظر کاربران تریپ‌ادوایزر کفیت و سرویس غذاها به نسبت هزینه‌ای که می‌کنید ارزش بیشتری دارد. البته منوی آن‌ها گران است اما بیشتر منظور این است که حتی هزینه‌ای که می‌کنید به اندازه غذاهای عالی آنجا نیست.

آدرس: 66 312 Rd Unit P5-03/01 Level POD, Burj Daman, DIFC, Dubai United Arab Emirates

 

۷- نودل بار هاوس در دبی (The Noodle House – JBR)

از آنهمه غذاهای عربی و گوشتی که بگذریم آیا از عاشقان غذاهای آسیایی هستید که دوست دارید در سفر به نقاط مختلف دنیا آن را امتحان کنید؟ اگر این‌طور است باید حتما سری به نودل بار هاوس بزنید که در سرو غذاهای آسیایی در کل جی‌بیآر مشهور است. البته از همین الان بگوییم که اصلا قرار نیست این غذاها ارزان باشند! اما بی‌نهایت باکیفیت و خوش پخت و خوشمزه هستند. منوی نودل بار شامل غذاهای آسیایی، چینی و گزینه‌های سالم می‌شود که در بین آن‌ها غذاهای گیاهی و وگان هم دیده می‌شود.

 

راهنمای خرید شکلات در دبی

آدرس: Bahar Jumeirah Beach Residence, Dubai United Arab Emirates

 

۸- سویی مویی در دبی (Sui Mui Dubai)

از دیگر رستوران‌های شرقی که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را با بهترین کیفیت سرو می‌کند سویی مویی در دبی است که اگرچه قیمت‌هایش بالا است اما به نسبت مورد قبلی مقرون به صرفه‌تر است. منوی اینجا بسیار وسیع و وسوسه‌انگیز از انواع سوشی‌ها، آسیایی و تایلندی بوده و در عین حال برای گیاهخوارن هم غذاهای گیاهی و وگان و همچنین برخی گزینه‌های بدون گلوتن هم یافت می‌شود. در اینجا می‌توانید خوردن بهترین سوشی‌های دبی را امتحان کنید.

آدرس: King Salman Bin Abdulaziz al Saud Street Dubai Marina, Dubai 00000 United Arab Emirates

 

۹- رستوران ماما زونیا در دبی (Mama Zonia)

به دنبال رستورانی همه چیز تمام هستید و هنوز چیزی در این فهرست ممتاز چشم شما را نگرفته است؟ چون هنوز با ماما زونیا آشنا نشده‌اید! این رستوران فوق‌العاده با دو بخش سرپوشیده و روباز از بهترین مناطق دبی مارینا برای خوردن غذاهای خوشمزه است. منوی این رستوران شامل غذاهای پرویی، آسیایی، سوشی،آمریکای شمالی و آمریکای مرکزی است که یعنی تا دلتان بخواهد دنیایی از رنگ و طعم برای انتخاب در دسترس خواهید داشت! شکمو و خوش خوراک هستید؟ یا فردی وسواسی و بهانه‌گیر همراه شماست؟ حتما سری به این رستوران بزنید! فقط سری به عکس‌های این رستوران در اینترنت بزنید و با یک جستجوی ساده ببینید از چه چیزی این همه تعریف می‌کنیم. لازم به ذکر است که انواع غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در اینجا یافت می‌شود. قیمت‌ها مثل تمام موارد دیگر این فهرست کمی بالا اما کیفیت غذاها بی‌نظیر است.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های داون تاون دبی

آدرس: Pier 7 2nd Floor, Dubai Marina, Dubai United Arab Emirates

 

۱۰- رستوران بیچ گریل در دبی (The Beach Grill)

این رستوران مدرن با طراحی داخلی مینیمالیستی و استفاده از رنگ‌های آبی و سفید از بهترین و احتمالا گران‌ترین رستوران‌های دبی این فهرست است که اساسا قیمت غذاهایش از بالا شروع می‌شود. برای افرادی که نه غذای عربی و لبنانی و نه سوشی و آسیایی دوست دارند اینجا انتخاب خوبی است. انواعی از غذاهای بین‌المللی و کباب‌ها، گریل، غذاهای مدیترانه‌ای و طیفی از غذاهای دریایی لذیذ در منوی اینجا گنجانده شده که اشتهای هر کسی را تحریک می‌کند. حتی اگر گرسنه هم نباشید بعد از این که منتظر غذا بودید حسابی احساس گشنگی خواهید کرد. این رستوران دارای دو فضای روباز در تراس و سرپوشیده است که فضای روباز آن درست در حاشیه دریا و در ساحل قرار گرفته و نمایی وسیع از شن‌های طلایی و آبی درخشان دریا ارائه می‌دهد. شما در اینجا شانس آن را دارید که هنگام خوردن غذا از تماشای دریا و صدای موج‌ها لذت ببرید. اگر در سفری عاشقانه در تور دبی هستید این رستوران را به طور ویژه مد نظر داشته باشید!

آدرس: Address Beach Resort, JBR The Walk, Dubai United Arab Emirates

منبع

 

۲۴ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران