۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول)

دبی یکی از پرامکانات‌ترین شهرهای جهان است که می‌توانید چند روزی از عمرتان را حسابی در آن خوش بگذرانید. شهری که لوکس‌ترین هتل‌های جهان را در خود جای داده است و زیباترین آسما‌ن خراش‌های دنیا را در خود دارد. شهری که بهترین‌ امکانات رفاهی و اقامتی را در خود فراهم آورده است تا مسافرانش شبانه‌روزی جذاب در آن داشته باشند. شهری که هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم گران. شهری که از جای‌جای جهان رستوران‌های درجه یک در خود دارد. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال بهترین رستوران‌های ایرانی این شهر هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران ایرانی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران شایان

یکی از آرام‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های ایرانی دبی رستوران شایان است. رستورانی که فضایی مدرن دارد و امکان برگزاری جلسات تجاری را برای مشتریانش فراهم می‌آورد. رستورانی که برای نهار یک سالن خصوصی دارد و امکان رزرو میز را نیز برای مهمانانش فراهم آورده است. رستورانی که غیر ایرانی‌ها نیز زیاد به آن مراجعه می‌کنند. رستورانی که هم می‌شود برای نوش جان کردن غذا در قالب تفریحات خانوادگی به آن مراجعه کرد، هم برای برگزاری جلسات کاری و هم برای دورهمی‌های دوستانه. رستورانی که بیشتر منویش را غذاهای ایرانی پر کرده‌اند اما غذاهای خاورمیانه‌ای نیز زیاد در آن طبخ می‌شوند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. رستورانی که غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز در منویش زیاد دیده می‌شود.

 معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی 

 

رستوران شایان


آدرس: آسیا، امارات، دبی، خیابان عمر بن الخطاب، رستوران شایان


۲- رستوران انار

انار یکی از شیک‌ترین رستوران‌های ایرانی دبی به حساب می‌آید که در تمامی روزهای هفته از مهمانان ایرانی و غیرایرانی دبی بهترین میزبانی‌ها را می‌کند. رستورانی که چشم‌اندازی زیبا به برج العرب دارد. رستورانی که جزو لوکس‌ها و گران‌های دبی به حساب می‌آید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر با بودجه محدود به دبی رفته‌اید، نوش جان کردن غذا در این رستوران را چندان در برنامه‌های خود قرار ندهید. رستورانی که غذاهای حلال، ایرانی، خاورمیانه‌ای و گیاهی زیادی در منویش وجود دارد. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که فضایی بسیار دلنشین دارد و یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های شهر برای سفرهای عاشقانه به دبی به حساب می‌آید.

برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 رستوران انار


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الصفوح، رستوران انار


۳- رستوران شبستان

شبستان یکی از رستوران‌های ایرانی معروف دبی است که خارجی‌های علاقه‌مند به غذاهای ایرانی زیاد به آن مراجعه می‌کنند. رستورانی که سینی کبابش از معروف‌ترین غذاهایش به حساب می‌آیند. سینی‌ای که انواع کباب‌های ایرانی اعم از برگ، کوبیده، چنجه، دنده، جوجه و ... در آن موجود است. رستورانی که یک بار برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی ناهار می‌توانید به آن مراجعه کنید و بار دیگر برای وعده غذایی شام. رستورانی که یک بار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳ ظهر و بار دیگر از ساعت ۷ تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها صمیمی‌ترین استقبال‌های ایرانی را می‌کند.

 

 رستوران شبستان


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان


۴- رستوران ایرانی بهار

یک رستوران ممتاز ایرانی که بهترین چلوکباب‎های سلطانی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که برای پذیرایی هم فضایی خارجی دارد و هم فضایی داخلی. رستورانی که برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید و پس از نوش جان کردن یک شام ایرانی درجه یک، یک چای قند پهلو بی‌نظیر نیز نوش جان کنید. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

۵ رستوران تازه‌ تاسیس دبی برای تجربه‌ای تازه از غذاهای بین‌المللی

 

 رستوران ایرانی بهار


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مارینا، رستوران ایرانی بهار

 

۵- رستوران الاستادی

اگر در دل دبی و یک کشور عربی هوس کباب ایرانی به سرتان افتاد به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه بیش از یک رستوران ایرانی، یک کبابی ایرانی به حساب می‌آید. رستورانی که در فاصله بسیار کوتاهی از ایستگاه مترو الفهیدی واقع شده است و همین امر سبب شده است دسترسی بسیار مناسبی داشته باشد. رستورانی که انواع کباب‌های ایرانی با عطر و طعم ایرانی در آن طبخ می‌شوند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است تا با دو وعده غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی کند. در سفرتان با تور دبی اگر خواستید به یک رستوران نسبتا ارزان و با کیفیت در دبی برای نوش جان کردن غذایتان تشریف ببرید باید بدانید منوی این رستوران یکی از منوهای ارزان دبی به حساب می‌آید.

 

 رستوران الاستادی


آدرس: امارات متحده عربی، دبی، ایستگاه مترو الفهیدی، بور دبی، رستوران مخصوص استادی

۳۱ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران