مجموعه تفریحی و مرکز خرید بیچ (Beach) دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
مجموعه تفریحی و مرکز خرید بیچ (Beach) دبی

ما در مقتدرسیر تابان، مراکز خرید مختلفی در دبی را به شما معرفی کردیم. مراکزی که هر کدام با ویژگی‌های استثنایی خود، سهمی از خیل گردشگرانی که به تور دبی می‌روند را شکار کرده و به پای فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی خود می‌کشانند. امروز اما می‌خواهیم یک مرکز خرید نسبتا متفاوت و خاص در دبی را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید بیچ یا ساحل همانطور که از اسمش پیداست، در خط ساحلی قرار گرفته و جدا از طراحی متفاوتش، دارای بخش‌های تفریحی متنوعی است که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

 

با مرکز خرید بیچ آشنا شوید

بیچ را نباید تنها یکی از مرکز خرید‌های جذاب دبی به حساب آورد. این مکان یک مجموعه‌ی تفریحی و خرید است که در آن‌جا می‌توانید، فعالیت‌های متنوعی را تجربه کنید. این مرکز کاملا جوی خانوادگی دارد و تفریحات آن نیز برای سنین مختلف تهیه دیده شده است. در واقع آن‌قدر بخش‌های تفریحی بیچ زیاد است که با توجه به تعداد نسبتا کم فروشگاه‌هایش، آن‌جا را بیشتر باید یک مرکز تفریحی به حساب آورد تا تا بازاری برای خرید اجناس مختلف ...

مجموعه بیچ دارای یک ساحل بزرگ با امکانات خیلی خوب برای فعالیت‌های آبی، فروشگاه‌هایی متنوع برای خرید انواع اجناس، رستوران‌های عالی و لوکس، کافه‌های متنوع و همچنین چند پارک تفریحی و سینما و ... است. این مکان نسبتا به جزیره‌ی نخل قرار گرفته و بخشی از JBR محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از مترو استفاده کنید، باید خط قرمز را انتخاب کرده و در ایستگاه 23 (Dubai Marina) یا ایستگاه 24 (Jumeirah Lake Towers) پیاده شوید و با کمی پیاده روی به آن‌جا برسید. اگر هم از اتوبوس استفاده می‌کنید، باید از روی نقشه خود را به ایستگاه Jumeirah Beach Residence 1 برسانید.

لینک نقشه مرکز خرید بیچ در گوگل

 

خرید در بیچ

قبل از این که به بخش‌های تفریحی در مجموعه بیچ بپردازیم، ابتدا نگاهی بندازیم به فروشگاه‌های آن‌جا که با این که تعدادشان قابل مقایسه با دبی مال یا چند مورد دیگر از مراکز خرید مدرن و بزرگ دبی نیست، اما در عین حال فروشگاه‌های متنوع و بسیار خوبی دارد. اکثر این فروشگاه‌ها اجناس مربوط به برندهای مطرح و گران قیمت بین‌المللی را به فروش می‌رسانند. حتی برندهایی مثل Lacoste یا L'Couture فروشگاه‌های اختصاصی خود را در بیچ بر پا کرده‌اند.

تنوع محصولات در این مکان به گونه‌ای است که شما هم می‌توانید انواع لباس‌های زیبا و لوکس را برای خود خریداری کرده و در کنار آن‌ها، از میان انبوهی از بهترین لوازم آرایش، زیورآلات، لوازم شخصی و حتی لباس بچه، چیزی تهیه نمایید. در زمینه لوازم ورزشی نیز آدیداس شعبه‌ای بزرگ در این مرکز خرید دارد که تمامی اجناس به روز خود را در آن‌جا به فروش می‌رساند.

فروشگاه‌هایی که در این مکان به فعالیت می‌پردازند، در روزهای وسط هفته بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعال بوده و روزهای جمعه و شنبه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز هستند. با تمام این اوصاف، هنوز اگر تنها برای خرید کردن می‌خواهید بیچ را انتخاب نمایید، پیشنهاد می‌کنیم به فکر دیگر مراکز خرید دبی باشید اما اگر به فکر خرید، تفریح، گشت و گذار کنار ساحت و فعالیت‌های آبی هستید، حتما سری به مرکز خرید بیچ بزنید.

 

در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

صرف غذا و نوشدنی در آسمان (Flying Cup)

یکی از بخش‌های ویژه و استثنایی مرکز خرید بیچ، رستورانی (اگر بشود نامش را رستوران گذاشت) خاص است که همچون یک فنجان سفید طراحی شده و شما دور میز آن می‌نشینید و سپس برای صرف غذا به ارتفاع ۴۰ متری خواهید رفت! البته منو این مکان خیلی پر و پیمان نیست و شما می‌توانید به ۴ صورت آن را تجربه کنید. پکیج پرواز، پیتزا و نوشیدنی، پکیج پرواز، ساندویچ و نوشیدنی، پکیج پرواز و نوشیدنی و پکیج تنها پرواز که مسلما قیمت این پکیج‌ها با هم متفاوت خواهد بود. البته می‌توانید برای برپایی جشن تولد و حتی دور همی Flying Cup را اجاره کنید و دقت کنید که هر پرواز تنها ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و شما از آن‌ بالا نمایی زیبا از ساحل و همچنین آسمان خراش‌های دبی را مشاهده خواهید کرد.

بخش‌های تفریحی مرکز خرید بیچ

پارک بازی کودکان Cuckoo’s

این پارک بازی نسبتا کوچک، فضایی امن با بازی‌های مختلف و مربیان کار بلد را پدید آورده تا نهایتا ساعاتی شاد را برای فرزندان شما به همراه داشته باشد. در این فضا بچه‌ها در کنار هم به بازی‌های مختلف می‌پردازند، نقاشی می‌کنند، نمایش بازی می‌کنند و همراه مربیان، به تفریح می‌پردازند. نمایش فیلم، نمایش خیمه شب بازی، تردستی و کارهایی از این دست نیز در پارک بازی Cuckoo’s برگزار می‌شود و همچنین به بچه‌ها نوشیدنی و شکلات نیز داده خواهد شد. البته این مکان مختص کودکان بوده و در روزهای خاصی از سال همچون ماه رمضا، هالوین، کریسمس و ...، با تم‌های خاص آن روز، جشن‌هایی را برای بچه‌ها تدارک می‌بیند.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

سرزمین جادویی Oompa Loompa

دقیقا نمی‌شد تصمیم گرفت که این مکان را به عنوان یک رستوران دسته بندی کرد، یک جای تفریحی به حساب آورد یا یک گالری هنری ... Oompa Loompa به سبک داستان آلیس در سرزمین عجایب آماده شده و نقاشی‌هایی که همگی به صورت دستی کشیده شده‌اند آن را شکل داده‌اند. دکور زیبا و استثنایی این محل برای گرفتن عکس‌های جذاب عالی به نظر می‌آید و همچنین فضایی برای بازی کودکان نیز تهیه دیده شده است. در نهایت شما می‌توانید در رستوران این محل نیز غذایی برای خود سفارش داده و در این فضای جذاب، به صرف غذا و نوشیدنی مشغول شوید.

سینما روکسی

مجموعه سینمایی روکسی که یکی از بهترین سینماهای دبی به حساب می‌آید که با سالن‌های متعدد خود، یکی از بهترین تجربه‌های تماشای فیلم در سالن‌های سینما را برای به همراه خواهد داشت. سالن‌های متعدد که به سبک استادیوم درست شده‌اند در دسته بندی مختلف میزبان شما خواهند بود. بهترین انتخاب در این مکان، سالن پلاتینیوم بوده که در واقع سالن‌های VIP با صندلی‌های چرم بزرگ، پذیرایی و ... خواهد بود. سالن‌های سینما روکسی که همگی از برترین و به روزترین تکنولوژی پخش فیلم و سیستم‌های صوتی بهره می‌برند، جدیدترین فیلم‌های جهان را به زبان اصلی پخت می‌کنند و شما می‌توانید به صورت همزمان با پخش جهانی، فیلم‌ها را ببینید.

تفریحات آبی در Water Adventure Dubai

مجموعه بیچ در واقع یک مرکز ساحلی است و ساحل آن‌جا نیز امکانات خوبی برای تفریح و وقت گذرانی دارد. اما Water Adventure Dubai با ۷ سال سابقه، مکانی عالی برای تجربه بازی‌های آبی مختلف است. این مکان تجهیزات انجام بیش از ۲۰ بازی مختلف را برای شما فراهم کرده که شما می‌توانید با خیال راحت و در امنیت کامل آن‌ها را امتحان کنید. فعالیت‌های هیجان انگیز این مکان می‌توانی به جت اسکی، فلای برد، بانانا، اسکی روی آب و پاراسیلینگ اشاره کرد که برای انجامشان باید از ۱۰۵ تا ۳۰۰ درهم برای یک ربع پرداخت کنید. البته قیمت‌ها متوع هستند و شما می‌توانید تمامی قیمت‌ها را در عکس زیر بببنید تماشا کنید.

از طرفی یک سری فعالیت‌های آرامش بخش نیز وجود دارد که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. مثلا کایاک سواری به صورت یک تا سه نفره، قایق‌های پدالی، پدل بورد، وایند سورفینگ و قایق‌های بادبانی. تورهای قایق سواری در این جا نیز برگزار می‌شود و می‌توانید در سفرهای ماهیگیری نیز شرکت کنید. اما یک بخش بسیار جذاب، سواری بر وسیله‌ی جیدید Seabreacher است که شبیه به دلفین بوده و چیزی بین زیردریایی و قایق است و با آن می‌توانید در آب شیرجه بزنید. هزینه استفاده از این دستگاه برای هر ده دقیقه ۵۰۰ درهم خواهد بود.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال

Splash Pad

این مکان هم برای بچه‌های کوچک تهیه دیده شده و شبیه به یک پارک آبی مینیاتوری است. استخرهای کوچک با فواره‌های آب در این مکان تهیه دیده شده تا بچه‌ها برای دقایقی در آن‌جا خوش بگذرانند. Splash Pad فضای بزرگی ندارد و پدر مادرها هم نمی‌توانند خود را خیس کرده و به داخل استخر بروند اما مربیان مراقب بچه‌ها هستند.

تفرجگاه ساحلی

در کنار ساحل فضایی در نظر گرفته شده به نام Sea Breeze و در آن‌جا تخت‌های بزرگ، فضای پیاده روی، سایه بان و... تهیه دیده شده و حتی می‌توانید برای خود نوشیدنی سفارش دهید. البته تمامی تجهیزات این بخش از مجموعه پولی است. برای مثال تخت‌های تک نفره به همراه حوله را باید ۱۱۰ درهم به ازای ۴ ساعت کرایه کنید، تخت‌های دو نفره ۱۹۵ درهم هستند، تخت و آفتاب گیر برای دو نفر ۲۱۰ درهم، کابانا و امکانات لازم برای ۴ نفر ۳۱۰ درهم و همچنین کمد وسایل نیز ۵۰ درهم کرایه داده می‌شود. در کنار این مخارج، باید ۵۰ درهم هم بیشتر به عنوان امانت به مجموعه بسپارید تا در صورت خراب کردن بخشی از این تجهیزات، از آن پول کم خواهد شد.

رستوران‌ها و کافه‌های بیچ

در کنار تمام مراکز تفریحی که در بیچ وجود دارد، رستوران‌ها و کافه‌های این نیز خود دلیلی برای رفتن به آن‌جا هستند. در این مکان غذاهایی از سراسر این کره خاکی پیدا می‌شود. می‌توانید در رستورانی ترکی غذاهای محلی این کشور را بخورید یا در رستوران‌های ایتالیایی، برای خود پاستا سفارش دهید. در کنار بعضی کافه‌های و خاص و جذاب، اسامی معروفی همچون استارباکس و شیک شک نیز به چشم می‌خورند اما خبری از فست فودهای زنجیره‌ای در بیچ نیست و در عوض می‌توانید ساندویچ‌ یا انواع پیتزاها را در فست فودهای منحصر به فرد و جذاب این مجموعه که از غذاهایی بسیار با کیفیت را به روی میز می برند، سفارش دهید.

 

بهترین سالن‌های بولینگ در دبی

۰۷ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران