مرکز خرید امارات، جذابیت خرید و تفریح در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
مرکز خرید امارات، جذابیت خرید و تفریح در دبی

مراکز خرید دبی، ورای انتظارات هر گردشگری، با انبوهی از امکانات تفریحی و فروشگاه‌های لوکس و زیبا، بخشی از جذابیت این شهر مدرن به حساب می‌آیند. ما قبلا از مراکز خرید مختلف این شهر برایتان گفته‌ایم، اما امروز به سراغ یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین‌ها می‌رویم و به شما "مرکز خرید امارات" را معرفی خواهیم کرد. در سفر با تور دبی یکی از جاهایی که نباید از دست بدهید، تفریح و شادی در این مرکز خرید بزرگ است.

 

خرید، تفریح و هیجان زیر یک سقف

مسلما قبل از هر چیز این سوال در ذهتان خواهد بود که مرکز خرید امارات چه جور جایی است. این مجتمع بزرگ مساحتی به اندازه‌ی 233٫467 متر مربع داشته که باعث می‌شود فروشگاه‌های آن که پر شده از بهترین و ارزشمند‌ترین برندها، همگی با فضایی باز از شما استقبال کنند. این مرکز خرید، مجموعه‌ای از انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی است که باعث می‌شود دیگر تنها واژه‌ی "مرکز خرید" برازنده‌ی آن نبوده و باید آن را مرکز خرید و تفریحی اسم برد.

 

در دبی، کودکان خود را به این مراکز خرید ببرید

تجربه بهترین خرید ممکن در مرکز خرید امارات

در مرکز خرید امارات بیش از 630 برند مختلف بین‌المللی حضور دارند‌ که حداقل 80 مورد از آن‌ها، بهترین برندهای لباس در جهان بوده و به همین خاطر برای یک خرید لوکس در زمینه‌ی پوشاک و فشن، حتما باید سری به مرکز خرید امارات بزنید.

اما فروشگاه‌های این مکان تنها محدود به پوشاک نمی‌شوند و شما به مجموعه‌ای عالی از اجناس متنوع از بهترین‌ها مواجهید. برای مثال شما می‌توانید چندین فروشگاه عالی با موضوع زیور آلات و ساعت پیدا کنید که برخی از آن‌ها برندهای برتر دنیا و بعضی برندهای خاص داخلی هستند که اجناسی فوق‌العاده ارائه می‌کنند.

اگر می‌خواهید عینک خریداری کنید، 14 فروشگاه عالی در مرکز خرید امارات وجود دارد و در زمینه‌های دیگر همچون لباس زیر، لوازم و لباس ورزشی، لوازم آرایش و عطر، لوازم خانگی و لوازم الکترونیک نیز جاهایی عالی هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در نهایت چند فروشگاه کتاب، اسباب بازی، بازی‌های میزی و کامپیوتری و ... نیز هستند تا مجموعه‌ی مرکز خرید امارات دبی را کامل کنند.

تفریحات مرکز خرید امارات

اسکی دبی بدون شک هیجان انگیز‌ترین و جالب‌ترین تجربه‌ی شما در مرکز خرید امارات خواهد بود. یک پارک برفی کامل که دارای پیس اسکی، انواع بازی‌ها روی برف و همچنین پنگوئن‌هایی است که به در پارک حضور دارند و همه‌ی این‌ها را باید با این ذهنیت که شما تقریبا در دل صحرا هستید، از سر بگذرانید! این مکان حتی دارای بالابر و یک خط زیپلاین نیز هست و اگر نیاز داشته باشید، آموزش‌هایی نیز در ان به شما داده می‌شود.

 

از بازارهای سنتی دبی ارزان‌تر خرید کنید

دومین مکان تفریحی بزرگ و عالی در مرکز خرید امارات، پارک بازی مجیک پلنت است که یک پارک سرپوشیده‌ی مدرن با انبوهی از بازی‌های مختلف است. یک مکان عالی برای خانواده‌ها که در آن می‌توانند انواع بازی‌های میزی یا بازی‌های بازی‌های کامپیوتری را تجربه کرده و حتی چند نمونه از بازی‌های هیجان انگیز ترامپولین را نیز انجام دهند. جالب این که اگر در بازی‌ها بتوانید امتیازات خوبی بگیرید، می‌توانید در نهایت جایزه‌ای را نیز همراه خود به خانه ببرید. فقط یادتان باشد که قبل از شروع بازی، برای "کارت مجیک پلنت" اقدام کرده باشید.

پارک‌های بازی واقعت مجازی حالا به یکی از ترندهای مهم جهانی بدل شده است و مرکز خرید امارات نیز پارک مخصوص به خود را در این رابطه دارد. Dreamscape البته به بزرگی و جذابیت پارک واقعیت مجازی مرکز خرید دبی نیست، اما در عین حال دارای بازی‌ها و حتی فعالیت‌های خاصی است که آن را متمایز از دیگر پارک‌های واقعیت مجازی می‌کند. از جذاب‌ترین فعایت‌ها در Dreamscape می‌توان به باغ وحش فضایی‌ها یا پارک دایناسورها اشاره کرد.

این مرکز خرید دارای یک مجموعه‌ی سینمایی عالی است که یکی از بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین‌ها در منطقه محسوب می‌شود. مجموعه‌ی سینمیایی Vox دارای چندین سالن متختلف بوده که شامل سالن‌های خصوصی و سالن‌های VIP نیز می‌شود. در نهایت یک سالن تئاتر و یک سالن بولینگ مجهز نیز در مرکز خرید امارات وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

رستوران‌ها، کافه‌ها

همانطور که در میان فروشگاه‌های مختلف، انتخاب‌های شما بسیار است، در میان کافه‌ها و رستوران‌ها نیز انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. از رستوران‌های لاکچری که هر کدام غذایی از بخشی از دنیا را سرو می‌کنند تا رستوران‌هایی که به ارائه غذاهای گیاهی و سالم مشغولند، مجموعا بیش از 30 رستوران در این محل وجود دارد که یکی از آن‌ها یک رستوران ایرانی بسیار خوب نیز هست.

کافه‌ها و فست فودهای زیادی نیز در مرکز خرید امارات وجود دارد که تعداد آن‌ها نیز به چیزی حدود 25 مورد می‌رسد و در کنار کافه‌هایی که قهوه‌های دست ساز بسیار عالی به فروش می‌رسانند، برندهایی همچون استارباکز نیز فعالیت دارند.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

نکات آخر

مرکز خرید امارات مکانی بسیار بزرگ و متنوع است که پیشنهاد می‌کنیم با زمانی باز و فرصت کافی به آن‌جا بروید تا بتوانید به راحتی از فروشگاه‌ها بازدید کنید، چیزی میل نمایید و همچنین در مراکز تفریحی آن مشغول شوید. مسیر دسترسی به این مکان بسیار ساده بوده و همچنین با توجه به وسعت و طراحی آن، در شلوغ‌ترین روزهای سال نیز به راحتی می‌توانید از آن‌جا بهره ببرید.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران