معرفی مرکز خرید Mercato در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مرکز خرید Mercato در دبی

دبی دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که بسیاری از آن‌ها مراکز خرید لوکس و مدرنی هستند که برندهای معتبر را میزبانی می‌کنند. Mercato اما مرکز خریدی با اندازه متوسط نسبت به دیگر مراکز خرید بزرگ شهر است، اما این مکان زیبا و در عین حال ارزشمند، برای خرید جایی بسیار عالی بوده و به همین دلیل همیشه مملو از گردشگران تور دبی است. اگر می‌خواهید با مرکز خرید Mercato بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

 


معرفی کوتاهی از مرکز خرید Mercato در دبی


همان طور که گفتیم از نظر اندازه مرکاتو را باید یک مرکز خرید متوسط در نظر گرفت که مجموعا ۱۲۰ فروشگاه را میزبانی می‌کند. اما طراحی داخلی آن که از محیط‌های شهری قدیمی ایتالیایی الهام گرفته شده است، مکانی فوق‌العاده زیبا با اتمسفری گرم را پدید آورده که قدم زدن در مرکاتو را نیز لذت‌بخش می‌کند. این مکان دارای محیط‌های سرگرمی، رستوران، کافه و مکان‌هایی برای استراحت بوده و در مجموع یک مرکز خانوادگی بسیار خوب در قلب دبی به حساب می‌آید.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

 

 

Mercato

 


فروشگاه‌ها


قبل از اینکه به سراغ فروشگاه‌های مختلف و برندهای موجود در مرکاتو برویم، اول در مورد دو فروشگاه متفاوت این مکان بگوییم. اولی سوپرمارکت Spinneys است که یک سوپرمارکت زنجیره‌ای بسیار محبوب در دبی بوده و در مرکاتو مکانی به بزرگی ۴۰۰۰ فوت مربع دارد و با دارای بودن انواع خوراکی‌ها و خریدهای مرتبط با خانه، بزرگ‌ترین فروشگاه مرکاتو به حساب می‌آید. The Virgin Megastore نیز فروشگاه جالبی است که در آن DVD موزیک‌های غربی و آثار کلاسیک بین‌المللی در کنار کتاب‌های مختلف غربی و عربی به فروش می‌رسد. همچنین برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری نیز انواع بازی‌ها موجود است.

 

راهنمای خرید در بازار مینای دبی

 

 

مرکز خرید Mercato در دبی

 


اما در مورد فروشگاه‌ها باید گفت که مجموع این ۱۲۰ فروشگاه در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی قرار گرفته‌اند. در بیشتر مراکز خریدی که وجود دارند، انبوه مغازه‌های پوشاک، تقریبا راه را برای دیگر فروشگاه‌ها می‌بندند، اما در مرکاتو با اینکه فروشگاه‌های لباس زیادی وجود دارند، اما تنوع دیگر مغازه‌ها نیز حفظ شده است. برای مثال شما برندهای معتبری در لباس زنان و مردان همچون GAP، H&M، REISS، promod، Bershka ، DIESEL یا Beyond the Street را خواهید داشت و برای لباس‌های ورزشی نایک در مرکاتو وجود دارد و چندین برند لباس بچه نیز در این مکان به فروش محصولات خود مشغولند.

 

 

مرکز خرید Mercato در دبی

 

 

راهنمای گردش، تفریح و خرید در مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 


برای علاقه‌مندان به هنر و کتاب‌خوانی، چهار فروشگاه مختلف در طبقه همکف و طبقه اول در نظر گرفته شده است و برای آن‌ها که به دنبال شکلات، قهوه و یا محصولات اینچنینی هستند، انتخاب‌های زیاد و فروشگاه‌ها به تعداد ۶ مورد وجود دارند. ۴ مغازه نیز برای تجهیزات الکترونیک، موبایل و تجهیزات جانبی لحاظ شده‌اند که هر کدامشان مربوط به بخشی از این بازار هستند.در زمینه کیف کفش و عینک، شاید برندهای لاکچری در این مرکز وجود نداشته باشند، اما چند برند معتبر با اجناس بسیار خوب هستند که می‌توانید چیزهایی که می‌خواهید را از آن‌ها تهیه کنید. دیگر فروشگاه‌های مرکاتو شامل لوازم آرایش، جواهر فروشی، لباس زیر، اسباب‌بازی فروشی و ... می‌شود. در مجموع با هر سلیقه‌ای می‌توانید در این مرکز خرید چیزی برای خود پیدا کنید و اگر چه این مکان یک مرکز خرید لاکچری نیست، اما جایی ارزان برای خرید نیز محسوب نمی‌شود.

 

 

مرکز خرید Mercato در دبی

 


مراکز تفریحی


مجموعه سینمایی ووکس: این سینما شامل ۷ سینمای VIP با تجهیزات صدا و تصویر بسیار خوب می‌باشد که توسط شرکت پخش ووکس از معروف‌ترین‌ها در دبی ساخته شده است. تقریبا تمامی فیلم‌های مطرح و روز دنیا در این سینما پخش شده و برای سنین پایین نیز محتوای خوبی همیشه روی پرده خواهد بود. شما می‌توانید برنامه این سینماها را از سایت یا اپلیکیشن این مجموعه سینمایی دنبال کنید.

 

مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز

 

 

مرکز خرید Mercato در دبی

 


فان سیتی: این پارک بازی مخصوص بچه‌های هست و خانواده‌ها می‌توانند برای ساعت‌ها در آن به تفریح مشغول شوند. فضای این پارک کاملا امن بوده و چندین مربی آن را زیر نظر دارند. در این پارک بازی‌های روی میزی، سواری‌های متعدد و بازی‌های دسته جمعی قرار گرفته تا همه‌ی بچه‌ها بتوانند از آن لذت ببرند.

 


کافه و رستوران‌ها


کافه و رستوران‌های این مجموعه به چهار دسته تقسیم می‌شوند. کافه، رستوران، فست فود و بستنی و دسر. در بخش کافه از مکان‌های شیک و زیبا تا استار باک در مرکاتو پیدا می‌شود، در بخش رستوران ۷ مکان مختلف در نظر گرفته شده که از غذاهای عربی تا رستوران شیک برای شام بسیار خوب را شامل خواهد شد. ۷ فست فود که اکثرشان برندهای زنجیره‌ای همچون مک دونالد هستند و دو مکان برای بستنی و دسر نیز در مرکاتو وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

جشنواره حراج تابستانه دبی؛ تجربه‌ی لذت‌بخش خرید با بهترین تخفیف‌ها

 

 

مرکز خرید Mercato در دبی

۲۶ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران