معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

تا امروز مراکز خرید مختلفی در دبی را به شما معرفی کردیم. از مرکز خرید بزرگ دبی تا جایی خاص همچون مرکز خرید ابن‌بطوطه که تفاوت زیادی از نظر ساختار با هم دارند. یکی از ویژگی‌های دبی همین تنوع در مراکز مختلف خرید و تفریحی‌اش است که باعث می‌شود بسیاری از گردشگران برای بارهای بعدی به این شهر سفر کنند. امروز هم به سراغ یک مکان متفاوت دیگر به نام مرکز خرید دبی مارینا مال رفته‌ایم، تا این مرکز خرید را به شما معرفی نماییم.

 

درباره مرکز خرید دبی مارینا مال

دبی مارینا یکی از بخش‌های بسیار زیبای شهر است که حتما از بودن در آن لذت خواهید برد. مارینا مال نیز با بهره گیری از همان روند، یک مرکز خرید لاکچری و در عین حال بسیار زیباست که از همان نمای بیرونی از شما دلبری می‌کند. در داخل این مکان نیز طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و به شکلی ساخته شده تا مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی در میان فروشگاه‌های پرتعداد دبی مارینا مال بگردند و جنس مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

بهترین مکان‌های خرید سوغات در دبی

مرکز خرید دبی مارینا مال

همانطور که گفتیم این مرکز خرید جایی لوکس با حضور برندهای معتبر دنیاست که در مکانی به مساحت حدود ۱۲۰ هزار متر مربع ساخته شده است. سالانه فستیوال‌های مختلفی همچون فستیول غذای دبی مارینا، فستیوال برف مارینا و خیلی برنامه‌های دیگر در این مرکز خرید برگزار می‌شود. سالن بزرگ ورودی مارینا مال جایی است که عموما این برنامه‌ها و فستیوال‌ها برگزار می‌شوند.

 

فروشگاه‌های دبی مارینا مال

در این مرکز خرید لاکچری، ۱۴۳ فروشگاه تعبیه شده که همگی با فضایی باز و دکور زیبا، جایگاهی برای ارائه محصولات برترین برندها هستند. فروشگاه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که مثل همیشه، لباس و صنعت مد بیشترین تعداد را میان آن‌ها دارد. برای مثال در بخش لباس آقایان برندهایی همچون Baldi، Balmain، H&M، و Hugo Boss را می‌بینید و در بخش لباس بانوان نیز با اسامی مطرحی همچون Bebe، COS، Koton Sandro مواجه هستید. همگی این فروشگاه‌ها برترین و به روزترین مجموعه‌های خود را در دبی مارنا مال ارائه می‌کنند.

 

۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

مرکز خرید دبی مارینا مال

البته در زمینه اسباب بازی و لباس و وسایل بچه نیز فروشگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و اگر می‌خواهید محصولات الکترونیک را مروری کنید یا چیزی تهیه نمایید، ۵ فروشگاه در این زمینه تهیه دیده شده که می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. برای کسانی که قصد خرید اقلام آرایشی بهداشتی را دارند نیز باید توضیح دهیم که در این زمینه نیز بیش از ۱۵ فروشگاه در دبی مارینا مال فعالیت می‌کنند. فروشگاه‌های لوازم ورزشی، لباس زیر، عینک، کیف و کفش و ... نیز دیگر بخش‌های این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند.

 

بهترین فروشگاه‌های لباس کودک در دبی

مرکز خرید دبی مارینا مال

در کنار این فروشگاه‌های پر زرق و برق، چهار مکان برای خرید کتاب و آثار هنری در نظر گرفته شده و یک سوپرمارکت بزرگ با نام Waitrose نیز در نظر گرفته شده که چیزهای متنوعی در آن به فروش می‌رسد. مخصوا اگر اهل میوه‌های استوایی از کشورهای مختلف دنیا باشید، می‌توانید میوه‌های جالب البته با قیمت بالا در Waitrose خریداری نمایید.

 

مجموعه سینمایی REEL

اگر چه از نظر پارک بازی و محل‌های سرگرمی، مرکز خرید دبی مارینا مال جای بخصوصی ندارد، اما وجود مجموعه سینمایی لوکس و مدرنی همچون REEL، برای هر جایی یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود. این مجموعه اولین سالن دالبی در تمام خاورمیانه را برپا کرده و در این مرکز خرید نیز چند سالن بسیار عالی سه بعدی و دو بعدی دارد که فیلم‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن صدا و تصویر به نمایش می‌گذارد.

مرکز خرید دبی مارینا مال

غذا و نوشیدنی

مجموعا ۲۳ کافه، رستوران و فست فود برای دبی مارینا مال در نظر گرفته شده که شامل همه جور غذایی از فست‌فودهای معروف همچون مک دونالد و KFC تا رستوران‌های بسیار عالی لوکس می‌شود. حتی این امکان برایتان وجود دارد در رستوران‌های عربی غذاهای سنتی بخورید یا در کافه‌های معروفی همچون استارباکس یک لیوان قهوه‌ی داغ سفارش دهید.

 

بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

مرکز خرید دبی مارینا مال

در آخر

مرکز خرید دبی مارینا مال برای کسانی که به دنبال یک انتخاب تماما لوکس هستند، جایی عالی به حساب می‌آید. یک مرکز خرید بزرگ و متنوع که انتظارات شما را کاملا برآورده می‌کند. البته بهتر است در زمان‌هایی که یک برنامه یا جشنواره در این مرکز خرید به راه است به آن‌جا بروید تا بهترین تجربه را از بودن در دبی مارینا مال کسب کنید. در هر حال اگر توانایی خرید از فروشگاه‌های این مکان را دارید، حتما در تور دبی، سری به دبی مارینا مال بزنید.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران