۵ مرکز ورزشی پاتایا که برای تناسب اندام و عاشقان ورزش

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۵ مرکز ورزشی پاتایا که برای تناسب اندام و عاشقان ورزش

پاتایا یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تفریحی دنیاست که سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر است. جزیره‌ای که در آن می‌توانید انواع خوش گذرانی‌ها را تجربه کنید و خودتان را غرق کنید در انجام تفریحات آبی و دریایی. جزیره‌ای که شب‌ها زیر نور مهتاب و چراغ‌های نئونی روشن است و روزها زیر نور خورشید درخشان. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های دنجی در خود دارد و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای که کافه‌های شبانه‌اش از مشهورترین کافه‌های شبانه‌ی تایلند برای شورها و حال‌ها به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال باشگاه‌های ورزشی برای انجام ورزش‌های مربوط به تناسب اندام هستید همراه ما باشید تا ۵ مرکز تناسب اندام مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مراکزی که همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران این شهر هستند.

 


۱- مرکز Fitness ۷


یک مرکز ورزشی مجلل واقع شده در مرکزخرید پاتایا. مرکزی که در سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده است و یکی از مهمترین مراکز تناسب اندام جزیره به حساب می‌آید. جاییکه به تجهیزات روز مجهز است و چیزی کم و کسر ندارد. مرکزی که همه روزه نه تنها میزبان تعداد زیادی از شهروندان پاتایاست بلکه میزبان تعداد زیادی از گردشگران این شهر نیز می‌باشد. مرکزی که برای استفاده‌ی روزانه از فضا و تجهیزاتش باید ۳۰۰ بت بپردازید و اگر قصد رفت و آمد ماهانه به آن را داشته باشید باید ۱۵۰۰ بت بپردازید. شاید برایتان جالب باشد بدانید در کنار این مرکز و انجام ورزش‌های مربوط به پرورش اندام، اگر علاقه‌مند به ورزش سنتی و رزمی موتای نیز باشید می‌توانید آن را آموزش ببینید. از آنجا که این مرکز ورزشی در مرکزخرید جزیره واقع شده است دسترسی مناسبی به جای‌جای جزیره دارد.

 

پنج تفریح لذت بخش در ساحل جامتین برای گردشگران تور پاتایا

 

 

 Fitness ۷

 


۲- مرکز Coco Fitness


یک مرکز ورزشی عالی و بی‌نظیر نه تنها در پاتایا بلکه در سراسر جهان مشهور است. مرکزی که در مرکزخرید مایک در جاده‌ی ساحلی واقع شده است. مرکزی که یکی از باشگاه‌های تازه تاسیس جزیره به حساب می‌آید و تمامی تجهیزاتش به روز و نو هستند. مرکزی که چشم‌انداز بی‌نظیری از زیبایی‌ها به ورزشکارانش ارائه می‌دهد و به همین سبب در سراسر تایلند معروف شده است. این مرکز در طبقه‌ی چهارم واقع شده است و از دل پنجره‌های بزرگش ساحل و دریایی آرام پیداست. اگر قصد ورزش در این مرکز را دارید باید بدانید به ازای ورزش روزانه در آن باید ۳۰۰ بت و به ازای ورزش ماهانه باید ۱۸۰۰ بت بپردازید. در سفرتان با تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک بار در این مرکز ورزش کنید و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خودتان بسازید.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

 

 

 Coco Fitness

 


۳- مرکز Universe Gym


آنهایی که می‌خواهند ورزش‌های هوازی انجام بدهند و وزن کم کنند و یا آنهایی که می‌خواهند ورزش‌های مربوط به پرورش اندام انجام بدهند و فرم مناسب بدن خودشان را حفظ کنند باید بدانند این مرکز یکی از بهترین و ارزان‌ترین مراکز ورزشی تایلند به حساب می‌آید. جاییکه شاید تجهیزاتش نو نباشد اما تقریبا کامل هستند و برای کسانیکه با تور ارزان تایلند و با بودجه محدود به این جزیره سفر کرده‌اند مناسب. باشگاهی که به ازای ورزش روزانه در آن باید ۱۵۰ بت و به ازای ورزش ماهانه ۱۲۰۰ بت بپردازید. این باشگاه ورزشی در مرکزخرید بندری در جاده‌ی مرکزی جزیره واقع شده است. در سفرتان به پاتایا اگر می‌خواهید برنامه‌ی ورزشی‌تان قطع نشود و اضافه وزن پیدا نکنید و همچنین اگر بودجه‌ی محدودی در اختیار دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما این مرکز ورزشی را برای انجام تمرینات مختلف برگزینید.

 

معرفی چند فعالیت‌ خانوادگی جذاب پاتایا که شاید در مورد آن‌ها نمی‌دانستید

 

 

 Universe Gym

 


۴- مرکز Castra Gym


مرکزی که در جاده‌ی سوخومیت واقع شده است و یکی از مراکز ورزشی مجهز پاتایا به حساب می‌آید. جاییکه هم برای ورزش مبتدی‌ها مناسب است و هم برای افراد حرفه‌ای. جاییکه دسترسی به آن اندکی مشکل است اما از آنجا که یکی از مراکز ورزشی مجهز و ارزان پاتایا به حساب می‌آید ارزشش را دارند که به آن مراجعه کنید. جاییکه برای تمرین روزانه باید ۹۹ بت و برای تمرین ماهانه ۱۲۵۰ بپردازید. البته این مرکز ورزشی مدل دسترسی هفتگی نیز دارد که هزینه‌ی آن ۶۵۰ بت است. در سفرتان به پاتایا اگر بودجه‌ی محدودی در اختیار دارید و زیاد در انجام تمرین‌های پرورش اندام حرفه‌ای نیستید به شما توصیه می‌کنیم این مرکز را برای ورزش کردن انتخاب کنید.

 

تجربه‌ی هیجان در این ۵ پارک آبی پاتایا را از دست ندهید

 

 

 Castra Gym

 


۵- مرکز Bear Gym


یک مرکز مجلل و عالی و البته اندکی گران. مرکزی که سالن‌های بزرگ و پر امکاناتی دارد و بیشتر کسانیکه حرفه‌ای ورزش می‌کنند به آن مراجعه می‌کنند. مرکزی که به ازای تمرین روزانه باید ۱۹۰ بت، هفتگی ۷۵۰ بت و ماهانه ۲۳۰۰ بت بپردازید. مرکزی که مورد استقبال بسیاری از توریست‌ها قرار دارد و نامش زیاد میان زبان‌ها می‌چرخد.

 

 

Bear Gym

۲۱ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران