پنج تفریح لذت بخش در ساحل جامتین برای گردشگران تور پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
پنج تفریح لذت بخش در ساحل جامتین برای گردشگران تور پاتایا

تور پاتایا با نزدیک شدن فصل تابستان، هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. تایلند، کشور رنگ و شادی، هر سال میزبان گردشگرانی از سراسر جهان است که با روحیات متفاوت به این منطقه می‌آیند و جالب این است که همه راضی و خشنود به خانه بازمی گردند.

تنوع طبیعی، حیات وحش بکر، سواحل زیبا، مراکز خرید پرطرفدار، امکانات تفریحی و گردشگری مدرن و ورزش‌های آبی هر کدام ممکن است مشوقی برای بازدید از تایلند و انتخاب تور پاتایا باشند.

با هر دلیل و انتظاری که به تور پاتایا را انتخاب کرده‌اید، از هرچیز که بتوانید بگذرید، نباید لذت وقت‌گذرانی در سواحل رویایی تایلند آن را از دست بدهید. سواحلی که هر گوشه آن‌ها، چیز تازه‌ای برای غافلگیرکردن‌تان دارد. یکی از این سواحل زیبا، ساحل جامتین است.

 

 

آرامش در ساحل جامتین پاتایا

اگر عاشق پیاده روی، ورزش یا آفتاب گرفتن در یک ساحل صاف شنی هستید، حتما در سفر خود با تور تایلند سری هم به ساحل جامتین بزنید. کافی است از پاتایا دو کیلومتر به سمت دریای جنوبی بروید، تا خودتان را در این فضای آرام، به یک برنامه ریلکسیشن اختصاصی دعوت کرده باشید.

اگر از بودن در فضاهای شلوغ و پر سر و صدا خوش‌تان می‌آید، دور ساحل جامتین خط بکشید. اما اگر دوست دارید کمی از فضای شلوغ شهری، مراکز خرید متراکم و سواحل پر سر و صدا دور شوید، جامتین بهترین پیشنهاد برای شماست.

 

 بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا 

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

یک ساحل سنتی برای خوش‌گذرانی‌های مدرن

ساحل جامتین بخشی از یک شهر کوچک به همین نام است. با تبدیل شدن پاتایا به یک منطقه گردشگری، کم کم جامتین به محلی برای خانواده‌های محلی و گردشگران سنتی تبدیل شد.

آن‌هایی که دوست داشتند در سکوت و خلوت از بودن در کنار دریا لذت ببرند. این ساحل هرچند هنوز هم خلوت و آرامش خود را حفظ کرده است اما با گذشت زمان، امکانات گردشگری و رفاهی مدرن هم به آن افزوده شده است.  

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

بهترین‌های ساحل جامتین برای یک تفریح تمام عیار

جامتین، ساحلی که حدود شش کیلومتر طول دارد، یک منطقه ساحلی شنی است که شما را به آرامش و سکوت بی نظیری که در اکثر سواحل نخواهید یافت، فرا می خواند.

 

۱- درختان نخل و هتل‌های بلند

یکی از چیزهایی که با نزدیک شدن به جامتین نظرتان را جلب خواهد کرد، درختان نخل بلندی است که درست مانند تصاویر کارتونی بچگی‌مان هستند. نخل‌هایی سر به فلک کشیده که برای درست و کامل دیدن‌شان باید کمی به خودتان زحمت بدهید.

اما همین‌که سرتان را برای تماشای نخل‌ها بالا ببرید، ساختمان‌های بلندی را در اطراف ساحل می‌بینید. این ساختمان‌ها یا مسکونی هستند و یا هتل‌هایی برای گردشگران؛ با این حال نگران آرامش خود نباشید. این اقامتگاه‌های کاملا لوکس، هیچ تاثیری در برهم زدن آرامش این ساحل ندارند.

 

 کو سامت، جزیره‌ای رویایی در نزدیکی پاتایا 

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

۲- رستوران و کافه با چشم‌انداز ساحلی

تفریح در کنار آب بدون خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه، چیزی کم دارد. علاوه بر آن اگر تنی به آب زده باشید، حتما دل‌تان می‌خواهد یک وعده غذایی درست و حسابی نوش جان کنید.اصلا نگران نباشید چون در اطراف ساحل جامتین، رستوران ها و کافه های خوبی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید هنگامی که چشم انداز زیبایی از دریا را در مقابل خود دارید، غذا و نوشیدنی‌های محبوب‌ خود را هم میل کنید.به همه این‌ها تنوع غذاهای بین‌المللی دریایی مانند غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و سنتی تایلند را هم اضافه کنید. اگر اهل تنقلات باشید، با هزینه اندکی می‌توانید تنقلات جور واجور را در حوالی همین ساحل خریداری و نوش جان کنید.

 

 بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

۳- آرامش غواصی و هیجان ورزش‌های آبی

همان‌طور که گفتیم این ساحل شنی زیبا حدود شش متر طول دارد و یک ساحل آرام است. اما اگر همسفران شما به دنبال کمی هیجان هستند یا دوست دارند ورزش‌های آبی و ساحلی را امتحان کنند، امکانات تفریحی کامل برای‌شان تامین شده است.درست زمانی که شما در سکوت در حال آفتاب گرفتن در سواحل زیبای پاتایا هستید، هم‌سفرهای هیجان زده شده‌تان، بدون آنکه مزاحمتی برای آرامش شما ایجاد کنند، در حال جت اسکی و قایقرانی از هیجان فریاد می‌زنند و یا در سکوت به غواصی  در ساحل جامتین می‌پردازند.

 

 تجربه‌ی هیجان در این ۵ پارک آبی پاتایا را از دست ندهید

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

۴- خرید از بازار شناور پاتایا

اگر با خانواده خود با تور پاتایا به این سفر آمده‌اید، شانس زیادی برای خشنود کردن همه اعضای خانواده دارید. هیجان برای بچه‌ها و جوان‌ترها، ساحل آرام برای عاشقان آرامش و امکان خرید برای کسانی که حتی در یک ساحل ناب هم ذره‌ای از علاقه‌شان به خرید کم نمی‌شود و نمی‌توانند از خرید کردن دست بردارند.

اگر می‌توانید اعضای خانواده را به یک خرید مختصر از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و دست‌فروش‌های اطراف ساحل راضی کنید، که هیچ! اما اگر به دنبال یک تجربه خرید متفاوت و مفصل هستید، می‌توانید با کرایه یک قایق، حدود سی دقیقه تا یک ساعت از بازار شناور پاتایا بازدید کنید.

 

 بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند 

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

یک بازار خارق‌العاده و منحصر به فرد؛ بازار شناوری که می‌توانید در آن همه‌چیز پیدا کنید. از سالن‌های غذاخوری و فروشگاه‌های سوغاتی تا گالری‌های هنری و میوه‌های استوایی.

 

 

۵- پارک جامتین و برج مشاهیر

در ساحل جامتین برج ۲۴۰ متری مشاهیر معروف به پاتایا پارک را خواهید دید. این برج سه رستوران بین‌المللی دارد که در آن‌ها می‌توانید تصویر کاملی از سواحل پاتایا را تماشا کنید.

 

 

ساحل جامتین پاتایا

 

 

پاتایا پارک، یک پارک آبی هم دارد که نه تنها فرزندان‌تان بلکه خود شما هم از دیدن و بازی در آن حسابی هیجان‌زده خواهید شد. آبشار غول پیکر و گردابی که شما را با خود همراه کرده و سرتاپای‌تان را خیس می‌کند، در این پارک آبی انتظارتان را می‌کشند.

۰۷ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران