لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا: بخش دوم

جامتین، بخشی از پاتایای در حال رشد است که از سرعت بالایی به سمت مدرن شدن برخوردار است. از آنجا که جامتین جدیدترین بخش شهر پاتایاست، هنوز زمین‌های توسعه نیافته بسیاری در این منطقه وجود دارند و پروژه‌های ساخت و ساز متعددی را در اینجا شاهد خواهید بود.

به لحاظ امکانات رفاهی، می‌توانید شاهد گزینه‌های متنوع غذاخوری و سرگرمی در امتداد جاده ساحلی جامتین باشید. و در عین حال این محدوده، مقرون به صرفه ترین بخش شهر است و انتخابی عالی برای خریدارانی است که بودجه محدودی برای گشت و گذار و تهیه مایحتاج و سوغاتی دارند. حتی مجلل‌ترین اقامتگاه‌های این حوالی، از قیمت‌هایی مناسب‌تر نسبت به مرکز پاتایا برخوردارند و شما می‌توانید بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا را در این منطقه انتخاب کنید. به لحاظ امنیت و آرامش بالا نیز، گزینه‌ای مناسب برای اقامت مسافران تور تایلند خصوصا خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. حال بیایید در ادامه قسمت اول که لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا را معرفی کردیم، با برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های این منطقه آشنا شویم.

 

ریزورت ویلای سی تو پول در ساحل جامتین پاتایا (Sea Two Pool Villa Resort)

این ملک محبوب و پر رفت و آمد با ارائه استخرهای روباز، باغ، دسترسی رایگان به وای فای در سراسر ملک، پارکینگ اختصاصی رایگان و رستورانی که منوهای آلاکارت ارائه می‌دهد، اقامتی مفرح را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات مهم این اقامتگاه می‌توان به خدمات تحویل غذا، امکانات برگزاری جلسات و  استراحت مشترک اشاره کرد.

بعلاوه ۱۱۱ اتاق را در این ریزروت خواهید یافت که همگی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، فضای غذاخوری با یخچال و فریزر و کتری برقی، حمام خصوصی با دوش و وان می‌باشند. در ضمن این اتاق‌ها، چشم اندازهایی جذاب و دیدنی به منظره باغ و استخر دارند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این استراحتگاه در استان چونبوری واقع شده و ۴۰۰ متر از بازار شناور پاتایا، ۳.۴ کیلومتر از ساحل جامتین و ۲۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی Utapao-Rayong-Pataya فاصله دارد.

آدرس: 68/20Moo 9 Nongprue, Banglamung, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

لاوین تا در ساحل جامتین پاتایا (LawinTa)

این اقامتگاه منحصر بفرد و زیبا که ۸۸ اتاق دنج و راحت را در خود جای داده، در ۵۵۰ متری ساحل جامتین واقع شده است. اتاق‌های این ملک همگی دارای تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، حمام اختصاصی، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، یخچال و بالکن با چشم اندازی دیدنی به منظره باغ هستند.

بعلاوه امکانات رفاهی از جمله بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، تراس آفتابگیر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، انبار چمدان و صبحانه قاره‌ای و آلاکارت نیز در این اقامتگاه ۴ ستاره برای مهمانان فراهمند.  

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم ساحل دانگتان کمتر از ۱ کیلومتر و ساحل پراتومناک ۱.۹ کیلومتر از هتل فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۴۲ کیلومتری این ملک واقع شده و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

مهمترین مناطق و محله‌های پاتایا

آدرس: 44/286Nongprue, Banglamung, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

توان جامتین در پاتایا (Tevan Jomtien Pattaya)

این هتل ۴ ستاره  با یک استخر روباز، رستوران آلاکارت، فضای پارکینگ رایگان و دسترسی رایگان به وای فای در مناطق عمومی به استقبال مهمانانش می‌آید. همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، روم سرویس، بار و رستوران تمام روز که غذاهای لذیذ تایلندی و اروپایی سرو می‌کند نیز در این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

اینجا ۷۸ اتاق بزرگ و راحت را در خود جای داده که از تهویه مطبوع و تراس خصوصی برخوردارند و دارای فضای نشیمن، مبلمان، میز کار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید گفت این ملک در استان چونبوری واقع شده و ۲۰ دقیقه رانندگی تا باغ Nongnuch و ۱.۲ کیلومتر تا ساحل جامتین، ۲.۲ کیلومتر تا بازار شناور پاتایا و ۲۷ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی پاتایا  فاصله دارد.

آدرس: 52/591Moo 12 Soi 5 Watboonkanjanaram Temple TambonNongprue AmphurBanglamung Chonburi, 20250 Jomtien Beach, Thailand

 

سنترا بای سنترا ماریس در ساحل جامتین پاتایا (Centra by Centara Maris)

این اقامتگاه لوکس ۴ ستاره و پر رفت و آمد، در جنوب ساحل جامتین واقع شده و دارای استخر شنای مردابی با آبنما، باغ‌های استوایی و کلوپ کودکان همراه با وسایل بازی و سرگرمی است.

این ملک، ۲۸۲ اتاق و سوئیت را در خود جای داده که همگی وای فای رایگان، مبلمان چوبی روشن و چشم‌اندازهایی زیبا به باغ یا استخر را ارائه می‌دهد. بعلاوه دارای تهویه‌ مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های بین‌المللی، بالکن مبله، مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه، فضای نشیمن و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند.

همچنین میهمانان ضمن استراحت در کنار استخر، می‌توانند در مرکز اسپا از خدمات درمانی و ماساژ تایلندی برخوردار شده یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. کودکان نیز از بازی در استخر کودکان با سرسره‌های آبی و همچنین منطقه سرگرمی E-Zone سازگار با فناوری بازی‌های ویدیویی لذت خواهند برد.

 

مهیج‌ترین پارک‌های آبی تایلند

از دیگر امکانات می‌توان به خدمات خشکشویی، سرویس خدمتکار رایگان روزانه و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در ضمن برای صرف وعده‌های غذایی و نوشیدنی، مهمانان می‌توانند غذاهای تایلندی و بین المللی را در یکی از رستوران‌های هتل امتحان کنند و یا از صرف نوشیدنی و اسنک در بار کنار استخر لذت ببرند.

 گفتنی است این هتل، یک رانندگی کوتاه تا ساحل جامتین فاصله دارد و همچنین جاذبه‌های پرطرفدار پاتایا از جمله مرکز خرید سنترال فستیوال و تفریحات جذاب در واکینگ استریت پاتایا، با کمتر از ۳۰ دقیقه رانندگی قابل دسترسی هستند. در نهایت این ملک، از فرودگاه بین المللی U-Tapao پنجاه دقیقه رانندگی و از فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک ۲ ساعت رانندگی فاصله دارد.

آدرس: Centra Maris Resort Jomtien, 20250 Jomtien Beach, Thailand

 

جامتین پالم در پاتایا (Jomtien Palm)

این ریزورت، در قلب جامتین واقع شده و دسترسی عالی به دیدنی‌های پرطرفدار پاتایا دارد. توضیح بیشتر اینکه این ملک از تفریحات شبانه محبوب در واکینگ استریت و همچنین اسکله بالی های، کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد. مرکز خرید اوت لت پاتایا نیز ۳.۸ کیلومتر و فرودگاه بین المللی سووارنابومی تقریبا ۱.۵ ساعت رانندگی دورتر از اقامتگاه واقع شده‌اند.

در این هتل ۴ ستاره، دسترسی به وای فای رایگان در مناطق عمومی امکانپذیر بوده و امکانات و خدمات مختلفی از جمله ماساژ، سالن بدنسازی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، کارائوکه، بولینگ و پارکینگ رایگان فراهمند. همچنین تعداد ۹۱۷ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و سایر وسایل راحتی در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند. بعلاوه برای خورد و خوراک، مهمانان می‌توانند غذاهای تایلندی و غربی را در رستوران ملک صرف کنند و یا برای صرف نوشیدنی و اسنک به کافه بار بروند. هر چند که گزینه‌های غذاخوری متعددی نیز، در چند قدمی ریزورت واقع شده‌اند.  

آدرس: 408M.12 Jomtien Beach Road.Nong Prue.Banglamung, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

دِ واری در ساحل جامتین پاتایا (D Varee)

مهمانان در این اقامتگاه به ۲ استخر و باشگاه ورزشی، وای فای رایگان، خدمات خشکشویی، روف بار و ۵ رستوران دسترسی دارند. بعلاوه میز تور، برنامه‌هایی برای گشت و گذار در این حوالی ارائه می‌دهد. برای خورد و خوراک نیز امکاناتی ایده آل درنظر گرفته شده و غذاهای تایلندی را می‌توانید در بار رستوران Dee Beach  مشرف به ساحل جامتین میل کنید و در عین حال از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید. در ضمن غذاهای تایلندی و بین المللی در تمام طول روز در رستوران FRIX نیز سرو می‌شوند. و البته تنقلات و نوشیدنی‌های سبک، در بار کنار استخر در دسترس هستند.

این هتل ۴ ستاره، در امتداد ساحل جامتین واقع شده و دارای ۲۴۲ اتاق‌ مدرن با بالکن مشرف به خلیج سیام است. گفتنی است اتاق‌ها همگی از دکوراسیون مدرن تایلندی برخوردار بوده و دارای تلویزیون، وسایل تهیه چای/قهوه، گاوصندوق شخصی و سایر امکانات رفاهی هستند. به لحاظ دسترسی‌ها، بازار شناور پاتایا ۹ دقیقه رانندگی و فرودگاه سووارنابومی حدود ۱.۳۰ ساعت رانندگی با ملک فاصله دارند.

 

معرفی زیباترین جزیره‌های تایلند

آدرس: 457Moo 12 Jomtien, Soi 13-14 Beach Road, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

پالاس هتل گرند جامتین در پاتایا (Grand Jomtien Palace Hotel)

این هتل ۴ ستاره که در فاصله کوتاهی از ساحل جامتین واقع شده، ۲ کیلومتر از پارک آبی پاتایا، ۶ کیلومتر از فرودگاه پاتایا و ۸ کیلومتر از ایستگاه راه آهن پاتایا فاصله دارد. این اقامتگاه زیبا و مفرح با استخرهای روباز و سرپوشیده، میز تور، فروشگاه سوغاتی، پارکینگ رایگان و صرافی به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه علاقمندان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کرده یا در سونا استراحت کنند.

اینجا ۲۱۰ اتاق گرم و راحت را در برگرفته که مجهز به تلویزیون کابلی، یخچال، مینی بار و بالکن خصوصی با چشم‌اندازی به مناظر دریا یا باغ هستند. بعلاوه ۸ گزینه غذاخوری در انتظار مهمانان به سر می‌برند که در این میان، رستوران تمام روز Grand Garden بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی را سرو می‌کند و کافی شاپ ۲۴ ساعته Sea Scape، در زمینه ارائه غذاهای دریایی تخصص دارد. در کنار اینها، می‌توانید از سرگرمی‌های زنده و شکم گردی در بار Chandelier نیز لذت ببرید.

آدرس: 356Moo 12 New Jomtien Beach rd., Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

سونیا در ساحل جامتین پاتایا (Sonia)

این هتل ۴ ستاره، در قلب ریزورت Seven Seas Condo  واقع شده و اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی جذاب از جمله استخر شنا، سالن بدنسازی و مرکز سلامتی رقم می‌زند. بعلاوه ۱۳۵ اتاق و سوئیت این هتل، همگی مجهز به تهویه مطبوع بوده و از امکانات و مبلمان مدرن برخوردارند. این اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی را شامل می‌شوند و البته مهمانان می‌توانند روزهای خود را در بالکن یا تراس خصوصی اتاق سپری کنند.

رستوران‌های محلی، در فاصله چند قدمی ملک قابل دسترسی هستند. فرودگاه بین المللی سووارنابومی ۱.۳۰ ساعت رانندگی و ساحل جامتین، ۱۵ دقیقه پیاده روی با ملک فاصله دارند. همچنین بازار شناور پاتایا در ۲.۴ کیلومتری و باغ گیاه شناسی گرمسیری Nong Nooch پاتایا در ۱۳ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارند. گفتنی است این اقامتگاه، خدمات حمل و نقل را برای راحتی مهمانانش ارائه می‌دهد و اتوبوس‌های شاتل، برای سفرهای یک روزه نیز مهیا هستند.

آدرس: 540Moo.12 Chaiyaphruek road, Chaiyaphruek soi 3, Nongprue, Banglamung Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

ریزورت بِی بیچ جامتین در پاتایا (Bay Beach Resort Jomtien)

این اقامتگاه لوکس ۵ ستاره و ساحلی ۳.۴ کیلومتر از بازار شناور پاتایا، ۷ کیلومتر از میموسا پاتایا و ۱۷ کیلومتر از باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ فاصله دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۴۰ کیلومتری این ریزورت قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

اینجا با امکاناتی عالی از جمله رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی، سالن استراحت مشترک، تراس و همچنین یک باغ و صبحانه قاره‌ای یا بوفه از مهمانانش پذیرایی می‌کند.  

بعلاوه این ملک، ۱۷ اتاق بزرگ و عالی را دربرگرفته که دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، میز کار، مینی بار و کتری، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق شخصی و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز چشم اندازی جالب توجه به منظره استخر ارائه می‌دهند و مجهز به بالکن می‌باشند.

 

۶ مقصد گردشگری تایلند برای سفر در فصل بارانی

آدرس: 132/3,277/9moo.12, Jomtien Road, Banglamung, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

جامتین تانی در پاتایا (Jomtien Thani)

این هتل 4 ستاره، در امتداد جاده ساحلی جامتین واقع شده و ۲۰۰ اتاق با کلیه امکانات و وسایل راحتی از جمله تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلفن، میز کار، تلویزیون کابلی، چای/قهوه ‌ساز و مینی‌بار و همچنین بالکن خصوصی با چشم اندازهایی زیبا به مناظر بی بدیل اطراف را ارائه می‌دهد.

بعلاوه این ملک دارای استخر آبگرم روی پشت بام، اتاق تناسب اندام و خدمات ماساژ سنتی تایلندی است. مهمانان می‌توانند از جلسه سونا یا ماساژ پا نیز لذت ببرند. ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستورانی که وعده‌های غذایی لذیذ و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند و کافه بار کنار استخر که مکانی عالی برای خورد و خوراک رقم می‌زند، همگی از مهمترین امکانات و خدمات این ملک زیبا و جذاب به شمار می‌آیند.

گفتنی است معبد Khao Phra Bat و خیابان واکینگ استریت، کمتر از ۴ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند. همچنین فرودگاه بین المللی U-Tapao، در مسافت ۳۰ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

آدرس: 75/261Moo 12, Jomtien Beach Road, Pattaya City, Chonburi, 20260 Jomtien Beach, Thailand

 

ریزورت نشنال پارک در ساحل جامتین پاتایا (Natural Park Resort Pattaya)

و در آخر سری می‌زنیم به این ریزورت محبوب و پر رفت و آمد که در ۵۰ متری ساحل جامتین، ۴.۱ کیلومتری بازار شناور و ۷ کیلومتری میموسا پاتایا واقع شده است. همچین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که ۴۰ کیلومتر از این ملک فاصله دارد.

به رسم بهترین هتل‌های ساحل جامتین، این ریزرورت نیز اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی کامل از جمله رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، وای فای رایگان و باغ ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از سرگرمی‌های عصرانه و رزرواسیون ۲۴ ساعته، صبحانه بوفه یا امریکایی و یک تراس آفتابگیر برای ریلکس کردن برخوردار شوند.

همچنین هر کدام از ۱۹۲ اتاق این ملک دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت کابلی، گاوصندوق شخصی، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. برخی از اتاق‌های ویژه نیز آشپزخانه‌ای مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، اجاق گاز و سایر وسایل و ظروف موردنیاز دارند.

 

راهنمای کامل سفر با تور تایلند به پوکت

آدرس: 412M.12, Soi Jomtien Beach16-17, Nong Prue, Bang Lamung,Chonburi, 20260 Jomtien Beach, Thailand

منابع:

https://luxuryhotel.guru/jomtien-beach/

https://luxuryhotel.world/hotel/7715839

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g3366878-Jomtien_Beach_Pattaya_Chonburi_Province-Hotels.html

۱۲ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران