بهترین هتل‌های آل انکلوسیو پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین هتل‌های آل انکلوسیو پاتایا

دلایل زیادی برای انتخاب هتل‌های آل انکلوسیو وجود دارد، مخصوصا اگر به یک مقصد مفرح ساحلی مثل پاتایا می‌روید. در این هتل‌ها با پرداخت هزینه‌ی اولیه، تقریبا از تمامی امکانات هتل از جمله رستوران‌ها و بارها می‌توانید به رایگان استفاده کرده و عموما امکانات مختلفی نیز در این مجموعه‌ها برای گردشگران در نظر گرفته شده است. برای انتخاب بهترین هتل‌های آل انکلوسیو مناسب برای تور تایلند، حتما باید پارامترهایی همچون داشتن امکانات رفاهی کامل در نظر گرفته می‌شد که تمامی انتخاب‌های امروز ما این ویژگی‌ها را دارند.

 

هتل آکوا پاتایا (Acqua Hotel)

این هتل ۴ ستاره شیک از نظر موقعیت جغرافیایی در جایی عالی واقع شده و تا مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ (Central Festival Pattaya Beach) تنها چند قدمی فاصله دارد و ساحل نیز تنها ۵۰۰ متر از درب هتل دور است. یکی از ویژگی‌های معروف این هتل داشتن یک استخر نسبتا بزرگ به صورت روفتاپ بوده که در طول روز و شب در اختیار شما گذاشته می‌شود و از آن‌ بالا می‌توانید منظره‌ی شهر را نیز به خوبی تماشا کنید. کلیت بنا نیز مدرن و زیبا بوده و در داخل نیز طراحی شیک و جذابی دارد که این طراحی را در بخش‌های مختلف از جمله اتاق‌ها، لابی و رستوران‌ها مشاهده خواهید کرد.

 

۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا

تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های این شیک و با امکانات رفاهی کامل هستند و از این نظر چیزی کم نخواهید داشت. از اتاق‌های استاندارد ۲۳ متری تا سوییت‌های بزرگ ۱۰۵ متری دست شما برای انتخاب باز خواهد بود. روفتاپ این مجموعه نیز تنها به استخر ختم نشده و یک بار عالی و تخت‌هایی برای استراحت برای مهمانان در نظر گرفته شده و غیر از آن‌ها یک بار-بریستو نیز در آن‌جا وجود دارد که البته منو خوبی برای غذاهای بین‌المللی نیز در اختیارتان می‌گذارد. آکوا پاتایا مکانی عالی برای زوج‌های جوان به حساب آمده، دارای باشگاه ورزشی و سونا هم هست و چندین مرکز تفریحی در فاصله‌ی چند قدمی از آن‌جا قرار گرفته‌اند.

آدرس: 666 M.10, Pattaya 2nd Rd., Soi 11, Pattaya City, Chonburi, 20150 Pattaya Central
شماره تماس: 006638414111

 

هتل رومئو پالاس پاتایا (Hotel Romeo Palace Pattaya)

این هتل سه ستاره یکی از اقامتگاه‌های بسیار محبوب در پاتایا است که به خاطر خدمات عالی، بخش‌های تفریحی متنوع و البته قیمت مناسب، همیشه اتاق‌هایش پر است. هتل رومئو پالاس پاتایا تنها ۵ دقیقه پیاده از ساحل محبوب وونگ آمات (Wong Amat Beach) فاصله دارد و در یکی از نقاط عالی شمال پاتایا قرار گرفته است. مجموعه‌ای که دارای رستوران اختصاصی، استخر روباز مخصوص کودکان و استخر بزرگ برای بزرگسالان است و تمامی اتاق‌های آن دارای بالکن اختصاصی هستند.

با این که هتل، یک مجموعه ۳ ستاره به حساب می‌آید، اما دارای اتاق‌های شیکی است که همگی دارای تلوزیون بزرگو گاوصندوق کوچک هستند و در مجموع از نظر امکانات رفاهی وضعیت بسیار خوبی دارد. در کنار استخر و چند بازی آبی که برای مهمانان هتل در نظر گرفته شد، یک اتاق بازی‌های میزی مثل پینگ پونگ، بیلیارد و ... برای آن‌جا در نظر گرفته شده و رستوران مجموعه نیز به ارائه غذاهای تایلندی و اروپایی می‌پردازد که کیفیت نسبتا خوبی دارند.

 

بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

آدرس: Soi Wongse Amataya, Pattaya Naklua
شماره تماس: 006638421865

 

موون پیک سیام هتل نا جومتین پاتایا (Movenpick Siam Hotel Na Jomtien Pattaya)

موون پیک از آن دست برندهایی است که با شنیدن نامش، از کیفیت و تجملی که در آن مجموعه به کار رفته شده، اطمینان حاصل خواهید کرد و در مورد این مجموعه نیز همین روال رعایت شده است. یکی از هتل‌های لوکس ۵ ستاره و باشکوه پاتایا که دارای ساحلی زیبا در مقابل خود بوده و استخری بدون لبه و جذاب رو به دریا دارد. تمامی اتاق‌های این مجموعه بزرگ رو به دریا بوده و دارای بالکن اختصاصی هستند و حتی واحدهای ارزان آن نیز ۵۰ متر مربع وسعت دارند و همه‌ی اتاق‌های آن شیک و زیبا هستند.

یکی از امتیازهای موون پیک داشتن رستوران‌ها و بارهای با کیفیت و عالی است که از جمله آن‌های می‌توان به خانه گریل تی55 نیویورک (T55 New York Grill Room) اشاره کرد که از جمله رستوران‌های معروف کل پاتایا نیز به شمار می‌آید. هتل موون پیک دارای یک مرکز اسپا و سلامتی مجلل هم هست و اینترنت رایگان بی‌سیم خود را در تمامی بخش‌های هتل و با سرعت بالا در اختیار شما می‌گذارد. موون پیک برای خود برند محصولات خوراکی سالم نیز محسوب شده و این محصولات را می‌تواند در این مکان نیز خریداری نمایید.

 

تجربه خریدی متفاوت در بازار شناور پاتایا

آدرس: 55, Na, Sukhumvit Road, Sattahip, Sattahip District, Chang Wat Chon Buri
شماره تماس: 006633078888

 

سان سیتی هتل پاتایا (Sun City Hotel Pattaya)

هتل سان سیتی هم در جای خیلی خوبی از شهر واقع شده و تنها ۸۰۰ متر از خیابان واکینگ (Walking Street) دور است. این مجموعه چهار ستاره هم برای جمع‌های خانوادگی گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود و هم برای آن‌هایی که به قصد تجارت به پاتایا می‌آیند، با توجه به نزدیکی به مراکز تجاری و اداری مناسب خواهد بود.

این هتل در جنوب پاتایا قرار گرفته و اینترنت پرسرعت بیسیم و پارکینگ رایگان به مشتریان خود ارائه می‌کند و دارای یک استخر بزرگ روباز است. کلاب کودکان باعث می‌شود تا بچه‌ها بتوانند، همراه دیگر هم سن و سالان خود در هتل به بازی زیر نظر مربی بپردازند و همچنین رستوران‌ و باری بسیار خوب برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. وجود باشگاه ورزشی، مجموعه اسپا و سلامتی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر، از سان سیتی هتل، مکانی عالی با قیمتی مناسب برای اقامت در سفر به پاتایا ساخته است.

آدرس: 10 557 Phra Tamnak, Bang Lamung District, Chon Buri
شماره تماس: 006638423300

 

ریزورت ساحلی گلدن تولیپ پاتایا (Golden Tulip Pattaya Beach Resort)

اما به سراغ یکی دیگر از ریزورت‌های جذاب ۵ ستاره و آل انکلوسیو پاتایا برویم که هتلی نسبتا بزرگ با ساحل زیبا و دنج است و امکانات خوبی برای تفریحات آبی به مشتریان خود ارائه می‌کند. یکی از جذابیت‌های این هتل استخر و تراس چوبی اطرافش است که محیطی عالی برای استراحت و تماشای منظره‌ی دریا را به شما ارائه خواهد داد. البته اگر دوست داشته باشید، می‌توانید به خود ساحل رفته و بر روی تخت‌ها و آلاچیق‌هایی که در آن‌جا تعبیه شده نیز استراحت کنید.

 

راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

این مکان در کنار استخر روباز خود، دارای یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز بوده و همچنین رستورانی عالی نیز در خود دارد. ریزورت ساحلی گلدن تولیپ را بیشتر به زوج‌های جوانی که به سفر پاتایا می‌روند پیشنهاد می‌کنیم. در خود این هتل هم هر شب جشن‌های جمع و جور اما پر سر و صدایی برگزار می‌شود که می‌توانید به جای شرکت در کلاب‌های بزرگ پاتایا در آن‌جا به تفریح بپردازید و به همچنین اگر از سواحل شلوغ پاتایا خوشتان نمی‌یاد، ساحل اختصاصی این مجموعه، فرصتی عالی برای آبتنی در محیط آرام و ساکت خواهد بود. اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، چای و قهوه ساز، مینی‌بار، تلوزیون بزرگ و یک گاو صندوق داخلی کوچک بوده و از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارند.

آدرس: 469, Moo.5, Naklua, Banglamung,Chon Buri, 20150 Pattaya North
شماره تماس: 006638199390

 

بوتیک هتل 247 پاتایا (247 Boutique Hotel)

این بوتیک هتل زیبا نیز دارای یک استخر روفتاپ است که از جمله ویژگی‌هایی‌ست که آن‌جا را معروف کرده و از آن‌جا می‌توانید به منظره‌ی پاتایا نگاه بندازید. منظره‌ای که مخصوصا شب‌ها بیشتر خودنمایی می‌کند. این مجموعه نیز در نزدیکی مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ قرار گرفته و به ساحل نزدیک است. اینترنت رایگان بی‌سیم، رستوران، بار و امکاناتی از این دست نیز در آن‌جا مهیا شده تا سفری دلچسب را برای مهمانان خود به همراه داشته باشد.

در این بوتیک هتل نسبتا ارزان، ۴۸ اتاق سوپریور با ۲۳ متر مربع وسعت و ۶ مینی سوییت ۴۶ متر مربعی قرار دارد که می‌توانید در میان آن‌ها، اقامتگاه خود را انتخاب کنید. هتل همچنین با هزینه اضافی ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌کند، دارای یک باشگاه ورزشی کوچک است و رستوران هایو (Hive) که متعلق به مجموعه بوده، از جمله رستورانی خوب این منطقه از تایلند به حساب می‌آید.

 

متفاوت‌ترین فعالیت‌ها در چونبوری پاتایا

آدرس: 529/52 Moo 10, Pattaya 2Nd Road., Soi 11
شماره تماس: 006638427222

 

ریزورت وایکینگ پاتایا (Viking Resorts)

در نهایت به یکی دیگر از بوتیک هتل‌های جذب آل اینکلوسیو پاتایا بپردازیم که با دکور بیرونی چوبی خود و استخری که در حیاط وسطش قرار گرفته، مجموعه‌ای زیبا و جذاب را به وجود آورده است. این مجموعه حدودا یک کیولمتری از ساحل دور است اما در یکی از مناطق توریستی شهر و نزدیک به کلاب‌های شبانه قرار دارد. اتاق‌های آن تراس چوبی دارند و فضای داخلی هتل نیز طراحی زیبا و جالب توجهی دارد. هر چند اتاق‌ها ساده هستند و چیز چشم‌گیری در آن‌ها وجود ندارد اما از نظر امکانات رفاهی کاملا در حد یک بوتیک هتل ۴ ستاره قرار می‌گیرند.

این مکان مخصوص بزرگسالان است و بچه‌ها را پذیرش نمی‌کند. از نظر امکانات نیز اتاق‌های آن همگی دارای تلوزیون بزرگ، گاو صندوق اختصاصی، سرویس بهداشتی و حمام خوب و اینترنت رایگان بی‌سیم است و یک رستوران اختصاصی کوچک نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده. شاتل فرودگاهی به صورت رایگان در اختیار مشتریان هتل قرار می‌گیرد و بار مخصوص هتل نیز، نوشیدنی را در کنار استخر سرو می‌کند. در کل ریزورت واکینگ جایی کوچک و خاص برای اقامت در تور تایلند به حساب می‌آید و با هتل‌های بزرگ کاملا متفاوت است.

 

گشت و گذار در شهر چونبوری پاتایا

آدرس: 43/5 Moo10 nongprue banglamung, 20150 Pattaya Central

منبع ۱

منبع ۲

۳۰ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران