بهترین رستوران‌های واکینگ استریت پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین رستوران‌های واکینگ استریت پاتایا

واکینگ استریت در پاتایا که به خاطر زندگی شبانه هیجان انگیز و خیره‌کننده‌اش شناخته می‌شود، محبوب‌ترین خیابان شهر بوده و هزاران گردشگری را جذب می‌کند که در حال عبور از آن هستند. مقاله گردش در واکینگ استریت پاتایا؛ شهر سفرهای دسته جمعی تایلند می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

این محدوده به شدت پرطرفدار، در عین حال نوید غذاکده‌های فراوان و منوهای رنگارنگی را به مخاطبان می‌دهد که در پی یک شکم گردی به یادماندنی در سفر با تور پاتایا هستند. به هر حال اگر به دنبال یک میان وعده آخر شب هستید یا می‌خواهید یک وعده غذای لذیذ ترجیحا دریایی را همراه با چشم‌اندازی عالی از خلیج پاتایا میل کنید، با ما همراه شوید تا سری بزنیم به بهترین رستوران‌های حوالی واکینگ استریت پاتایا!

 

King Seafood

این غذاکده که درست در وسط خیابان واکینگ استریت واقع شده، سال‌هاست که بعنوان یک رستوران غذاهای دریایی محبوبیت دارد. اخیرا این رستوران، بازسازی خود را به پایان رسانده و فضای داخلی و بیرونی بسیار زیبایی را در کنار اقیانوس به مشتریانش هدیه می‌دهد. به خصوص هنگام غروب خورشید، این منطقه کاملا خیره کننده به نظر می‌رسد.

چیزی که King Seafood را بسیار خاص می‌کند، این است که در اینجا غذاهای دریایی واقعا خوشمزه و با کیفیت عالی را سرو می‌شوند. لحظه ای که وارد رستوران می‌شوید، چندین تانکر آب را می‌بینید که پر از انواع موجودات دریایی نظیر خرچنگ، میگو، ماهی و صدف هستند تا از این رهگذر، غذاها نیز از مواد بسیار تازه و سالم تهیه شوند.

در این میان پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌هایی نظیر خرچنگ سرخ شده با پودر کاری (۹۹۵ بات)، باس دریایی بخارپز با سس لیمو (۵۵۳ بات)، ماهی مرکب سرخ شده با سس سیر و فلفل (۲۲۰ بات) و صدف سرخ شده با خمیر چیلی (۲۲۰ بات) را امتحان کنید.

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

آدرس: Walking Street, Pattaya 20150 Thailand

 

Karma

پیدا کردن یک رستوران هندی خوب در سفر با تور پاتایا می‌تواند بسیار غنیمت باشد، زیرا کیفیت رستوران‌های هندی بسیار متنوع هستند. رستوران Karma India، که درست در پشت خیابان واکینگ استریت قرار دارد، ثابت کرده است که یکی از رستوران‌های هندی مورد علاقه شهر است.

جدا از غذاهای خوشمزه ای که سرو می‌شوند و فضای آرام و دکور زیبا و همچنین قیمت‌های مناسب، باید بگوییم خدمات نیز عالی بوده و پرسنل تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند که شما اوقات خوبی را سپری می‌کنید. جالب است بدانید طبق گفته مالک رستوران اگر مشتری از غذاها و خدمات راضی نباشد، مجبور نیست صورتحساب را پرداخت کند! این نشان می‌دهد که او چقدر به کیفیت آنچه در این رستوران ارائه می‌شود ایمان دارد.

گفتنی است این رستوران حلال، انواع غذاهای هندی را سرو می‌کند و بنابراین منوی پر و پیمانی دارد. در این میان تالی ویژه (۵۰۰ بات)، ران مرغ تنوری (۲۵۰ بات)، مرغ بریانی (۲۲۵ بات) و دوسای ساده (۱۲۰ بات) بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. بستنی خوشمزه و انواع نوشیدنی‌ها خصوصا چای ماسالا و قهوه نیز، گزینه‌هایی عالی برای شکم گردی در این مکان به شمار می‌آیند. در ضمن تیم آشپزخانه همگی هندی بوده و در تهیه غذاهای اصیل، سال‌ها تجربه دارند.

آدرس: 371/3Moo 10 Nongprue Near soi 18 ,soi yensabai, Pattaya 20150 Thailand

 

DOM Pizza

این رستوران پس از موفقیت اولین شعبه‌اش که در نزدیکی ساحل Phramnak واقع شده است، دومین شعبه را در نزدیکی خیابان واکینگ افتتاح کرد. این غذاکده درست قبل از ورودی خیابان واکینگ استریت قرار دارد و همانطور که از نامش پیداست، متخصص در سرو پیتزاست.

هر روز بین ساعت ۲ تا ۶ بعد از ظهر، این مکان، پیتزاهایی بسیار مقرون به صرفه و تازه تنها به مبلغ ۲۲۰ بات را سرو می‌کند. البته دلیل محبوبیت و شهرت این رستوران صرفا پیتزا نیست، بلکه در اینجا انواع غذاهای فست فودی غربی مانند برگر، ماهی و چیپس و حتی استیک با سس فلفل نیز ارائه می‌شوند که همگی کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارند. به همین دلیل اینجا، همیشه مملو از مشتریان مشتاق و وفادار است. و اما از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به پیتزا پپرونی (۲۹۰ بات)، بروشت (۴۵۰ بات) و ماهی و چیپس (۲۵۰ بات) اشاره کرد.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

آدرس: 352/85,Soi Phra Tam Nak 5, Moo 12, Pattaya 20150 Thailand

 

Pattaya Beer Garden

این غذاکده نیز درست قبل از ورودی خیابان واکینگ پاتایا واقع شده و مکانی عالی برای لذت بردن از طعم یک آبجوی سرد و سایر نوشیدنی‌های گوارا و خوردن غذاهایی لذیذ است، در حالی که به منظره باشکوه خلیج پاتایا نگاه می‌کنید. در واقع، اینجا یکی از بهترین رستوران‌ها برای دورهمی‌های دوستانه محسوب می‌شود. منو نیز دارای تنوع گسترده‌ای از انواع غذاهای تایلندی و بین المللی بوده و البته گزینه‌هایی نظیر یام تالای (۱۶۰ بات)، پد کی مائو (۱۶۰ بات) و مو داد داید تاد (۱۵۰ بات)، محبوبیت بیشتری در این غذاکده باصفا دارند.

آدرس: Beach Road, Pattaya 20260 Thailand

 

The Coffee Club

در سال‌های اخیر، برند The Coffee Club  بسیار رشد کرده و محبوبیت بالایی بدست آورده است. فرمول طلایی موفقیت آن، سرو ترکیبی از غذاهای غربی مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت و تمیز و همچنین فضای مدرن و جذاب است. جالب است بدانید که شعبات جدیدی از این برند، در سرتاسر تایلند مثل قارچ در حال سبز شدن هستند. و اخیرا یکی از این شعبات به صورت ۲۴ ساعته، در نزدیکی ورودی خیابان واکینگ استریت به روی علاقمندان گشوده شده است. غذاهای بین المللی در این غذاکده، زیر نظر سرآشپزی خبره تهیه و طبخ می‌شوند.

 پیشنهاد می‌کنیم اگر گذرتان به این مکان زیبا و دوست داشتنی افتاد، از خوردن پنکیک نوتلا با توت تازه (۲۹۰ بات)، تخم مرغ بندیکت و ماهی قزل آلای دودی (۳۱۰ بات)، نان کروسان پر شده با بیکن و آووکادوی خرد شده (۳۱۰ بات)، مرغ کبابی با سالاد کینوا (۲۹۰ بات) و پنکیک نارگیل (۲۴۰ بات) غافل نشوید. همچنین انواع نوشیدنی‌های گوارا از جمله فراپه، کاپوچینوی خوشمزه و چای نیز در این رستوران به استقبال مشتریان می‌آیند.

 

غذاهای تایلندی را در لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا مزه کنید

آدرس: 456,777,777/1Moo 6 N Pattaya Rd, Pattaya 20150 Thailand

 

Keang Mookata Buffet

موکاتا، نوعی کباب تایلندی است که در طبخ آن، گوشت همراه با سبزیجات روی ظرف مخصوص برای کباب کردن قرار می‌گیرند. گفتنی است رستوران Keang Mookata Buffet در حوالی واکینگ استریت، یک غذاخوری محلی پرطرفدار است که بهترین موکاتاهای شهر را سرو می‌کند. در عین حال پرسنل پرانرژی وحرفه‌ای، خدماتی سریع و عالی ارائه می‌دهند.

در این غذاکده می‌توانید تنها با پرداخت ۱۹۹ بات، هر غذایی را که بخواهید نوش جان کنید و البته هزینه نوشیدنی جداگانه محاسبه می‌شود. مهمترین گزینه‌های منو عبارتند از انواع گوشت خوک و گوشت گاو ترشی شده و همچنین غذاهای دریایی نظیر خرچنگ، میگو و فیله ماهی.

آدرس: 313 275Pattaya 3rd Rd, Pattaya City, Chon Buri, Thailand, 313

 

Lab Ubon Pattaya

آیا برای صرف برخی از غذاهای سبک ایسان با طعم واقعی و واقعا تند آماده هستید؟ در این صورت بهتر است سری به رستوران تایلندی Lab Ubon Pattaya بزنید که یک غذاخوری محلی بوده و در ارائه انواع غذای ایسان به ویژه سالاد پاپایا تخصص دارد.

در اینجا، می توانید یک سینی کاملا پر از طعم های لذیذ را سفارش دهید و در این میان گزینه‌هایی نظیر Som Tum Tad Kung Sud (۱۸۰ بات) و Som Tum Seafood Mix In A Tray (۳۰۰ بات) به شدت توصیه می‌شوند. هر دوی این سالادهای پاپایا، معمولا با ماهی تخمیر شده Pla Ra تهیه می‌شوند. البته هر چند که این ماهی تخمیرشده لذیذ در منطقه ایسان بسیار محبوبیت دارد، اما بیشتر خارجی‌ها از بو و طعم آن خوششان نمی‌آید. بنابراین امکان سفارش این سالادها بدون Pla Ra نیز وجود دارد.

گزینه‌های پرطرفدار دیگر عبارتند از لاب موو (۸۰ بات) و گوشت خوک سرخ شده با سس ماهی (۱۵۰ بات). در ضمن باید گفت پرسنل چندان به زبان انگلیسی مسلط نیستند و در نتیجه، تعامل با مشتریانی که زبان تایلندی بلد نیستند کمی مشکل است. با اینحال قیمت‌های مناسب، کیفیت بالا و همچنین فضای دنج و رنگارنگ این رستوران، ارزش حداقل یکبار امتحان کردن را دارد.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری پاتایا

آدرس: 327,183S Pattaya Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

Nang Nual

اینجا نیز، یکی دیگر از رستوران‌های معروف غذاهای دریایی در خیابان واکینگ استریت است. این مکان منحصر به فرد، در هر طرف خیابان یک تراس دارد. از یک طرف، می‌توانید در تراس مشرف به اسکله غذا بخورید، در حالی که از طرف دیگر، غذایتان را با داشتن یک چشم انداز عالی از خیابان معروف واکینگ استریت نوش جان خواهید کرد و جاذبه‌های این مکان را از نظر خواهید گذراند.

در این مکان همیشه می‌توانید از خوردن باس دریایی، صدف و پد تای لذت ببرید. همچنین نوشیدنی‌های لذیذ و گوارا خصوصا مجموعه‌ای عالی از قهوه و آبمیوه‌های خوشمزه به استقبالتان می‌آیند. در ضمن نوازندگان شب هنگام، به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند. قیمت‌ها بسیار مناسب بوده، پرسنل نیز بسیار حرفه‌ای و دلسوز هستند و خدمات قابل توجهند.

آدرس: Walking St, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

Five Star J

اگر به دنبال یک رستوران گیاهی خوب در نزدیکی واکینگ استریت پاتایا هستید، باید از Five Star J دیدن کنید. چیزی که این رستوران هندی را بسیار منحصر به فرد می‌کند، این است که این غذاکده علاقه بسیار زیادی به سرو غذاهای باکیفیت و سالم دارد و ماموریتش ارائه غذاهای خانگی خوشمزه با قیمتی منصفانه به مشتریان است.

 بنابراین اینجا محبوب کسانی است که اصرار دارند غذای سالم بخورند و یا به رژیم غذایی پایبند هستند. در ضمن، مواد اولیه‌ای که برای تهیه غذاها استفاده می‌شوند را در سوپرمارکت‌های شهر پیدا نخواهید کرد. بعنوان مثال قارچ که بعنوان جایگزین پروتئین‌های گوشت استفاده می‌شود، مستقیما از کره وارد می‌شود. گفتنی است گزینه‌های منو، بسیار زیاد و کمی غافلگیر کننده هستند. با اینحال ما مواردی نظیر گیوزای اسفناج (۱۴۹ بات)، ترتیلا (۱۶۹ بات) و تیکا ماسالا (۱۵۹ بات) را بیش از سایرین پیشنهاد می‌کنیم. در ضمن در اینجا قهوه، آب میوه یا اسموتی‌های عالی نیز سرو می‌شوند.

 

بهترین ریزورت‌های خانوادگی در پاتایا

آدرس: 313,37S Pattaya Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chang Wat Chon Buri 20260, Thailand

 

Bake ’n Brew

پاتایا دارای طیف گسترده‌ای از رستوران‌های باکیفیت، هم برای غذاهای محلی و هم برای غذاهای بین المللی است. این به این دلیل است که شهر، مردمان بسیاری را از سراسر جهان جذب می‌کند و همه آنقدر مشتاق نیستند که غذاهای جدید را امتحان کنند.

خوشبختانه در پاتایا، تعداد زیادی رستوران وجود دارند که غذاهای غربی عالی سرو می‌کنند و گرسنگی کسانی را که از امتحان کردن غذاهای جدید می‌ترسند برطرف می‌نمایند. از جمله این رستوران‌ها، می‌توان به Bake 'n Brew اشاره کرد. اگرچه این رستوران کمی دورتر از خیابان واکینگ استریت واقع شده، اما قطعا برای صرف صبحانه یا یک ناهار خوشمزه، ارزش امتحان کردن را دارد.

Bake 'n Brew، بشقاب‌های سالم و با تزئینات زیبایی را ارائه می‌دهد که از موادی باکیفیت بالا تهیه شده‌اند. توصیه می‌کنیم اگر گذرتان به این غذاکده راحت و دوست داشتنی افتاد از خوردن بری بلاست (۱۸۰ بات)، کاری قرمز اردک (۲۰۰ بات)، اسپاگتی (۲۳۰ بات) و  سالمون و آووکادو (۲۳۵) غافل نشوید.

آدرس: 373/3Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

 

La Notte

و در آخر سری می‌زنیم به این بار رستوران، که یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذاهای خوشمزه فرانسوی و اروپایی است. می‌توانید ساعت‌ها پشت میزهای رمانتیک بنشینید و در حین صرف غذا، از منظره بی نظیر دریا نیز لذت ببرید. این فضای دنج و آرام، بهترین گزینه برای استراحت و تکاندن خستگی‌های گشت و گذار در سفر با تور پاتایاست و لحظاتی خاطره انگیز را در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی رقم می‌زند. خدمات نیز سریع و قابل توجهند و قیمت‌ها، منصفانه می‌باشند.

گفتنی است افراد بسیاری از این مکان دیدن می‌کنند تا از طعم استیک‌های کاملا پخته شده، پای قورباغه و ماهی سالمون برخوردار شوند. اما توصیه می‌کنیم اینجا را بدون امتحان کردن پارفی‌های لذیذ ترک نکنید. در عین حال نوشیدنی‌های باکیفیت، خصوصا قهوه‌های خوشمزه ایرلندی نیز بسیار پرطرفدارند.

 

معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

آدرس: Pattayasainueang, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران