بهترین ریزورت‌های خانوادگی در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین ریزورت‌های خانوادگی در پاتایا

پاتایا یکی از محبوب‌ترین و البته زیباترین مقاصد گردشگری در تور تایلند محسوب می‌شود. شهری ساحلی جذابی که مملو از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی است و بر خلاف انتظار بسیاری، برای سفرهای خانوادگی نیز مکانی مناسب محسوب می‌شود.

همانطور که فعالیت‌های زیادی هستند که شما می‌توانید به صورت خانوادگی آن‌ها را تجربه کنید، ریزورت‌های خانوادگی خیلی خوبی هم در این شهر وجود دارد که می‌توانید، در آن‌ها اقامت داشته باشید. اگر می‌پرسید کدام‌ها، ما ۶ نمونه از بهترین‌هایشان را در نوشته امروز به شما معرفی می‌کنیم.

 

Mercure Pattaya Ocean Resort

اگر می‌خواهید روزهایی شاد را در تور پاتایا داشته باشید و همچنین به شهر نیز نزدیک باشید، یکی از بهترین گزینه‌های شما ریزورت Mercure خواهد بود. این مکان چند استخر بزرگ و انواع بازی‌های آبی در خود دارد که برای سنین مختلف تدارک دیده شده و این ریزورت را همچون یک پارک بازی کوچک کرده است. این محل با داشتن اتاق‌های شیک و بزرگ، چند رستوران، اتاق بازی کودکان و بسیاری امکانات دیگر، میزبانی عالی برای شما خواهد بود. همچنین شما به جاهایی همچون موزه‌های برتر پاتایا مانند موزه سه بعدی توهم یا مرکز خرید سنترال فستیوال نیز خیلی نزدیک خواهید بود و پیاده می‌توانید به آن‌جاها نیز سر بزنید.

آدرس: 463/100, Moo 9 – Pattaya Second Road – Nhongprue Banglamung

 

Atlantis Condo Resort Pattaya

این مکان مجوعه‌ای از آپارتمان‌های بزرگ با امکانات بسیار خوب است که همچون خانه‌ای کامل در سفر به پاتایا، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مکان نیز دارای یک استخر عالی است که با دکور زیبا، یک کشتی بزرگ و دیدنی و انواع بازی‌های مختلف، برای بازی کودکان و نوجوانان عالی به نظر می‌آید. این ریزورت تنها ۴۰۰ متر با ساحل فاصله داشته و به راحتی می‌توانید به آن‌جا دسترسی داشته باشید. از نظر قیمتی نیز Atlantis برای خانواده‌ها بسیار به صرفه است.

 

معرفی هتل کیپ دارا ریزورت؛ هتل ۵ ستاره پاتایا

آدرس: Jomtien Sai 2

 

Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

اگر به پاتایا بروید، بعید است که این ساختمان بزرگ و نمادین در شهر را نبینید. ریزورت ساحلی بزرگ و جذابی که ساحلی زیبا را در پیش خود می‌بینید، دارای باغ، استخر بزرگ، انواع رستوران و بسیاری امکانات دیگر است و همچنین انتخاب‌های متنوعی در زمینه اتاق و سوییت پیش پایتان قرار خواهد داد. اتاق‌های شیک، نمای دریا و یک پارک آبی اختصاصی، پارک بازی مخصوص کودکان، از Centara Grand Mirage یک انتخاب عالی ساخته است.

آدرس: 277 Moo 5, Naklua, Banglamung

 

Pattaya Park

پارک پاتایا یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگ تفریحی و اقامتی است که به جز اقامتگاه‌های زیبا و شیکش، یک پارک آبی بزرگ با چندین استخر و یک پارک بازی کوچک به همراه چندین زمین بازی و ساحل اختصاصی را به شما ارائه می‌کند. بدون شک روزهای حضور شما در این هتل، مفرح و شاد خواهد بود و در بسیاری از موارد، به امکانات خارج از هتل احتیاجی پیدا نخواهید کرد. جالب این که یک زیپلاین بلند و هیجان انگیز نیز در پارک پاتایا درست شده که هنگام طی مسیر طولانی‌اش، می‌توانید نمایی عالی از پاتایا را نیز ببینید.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه پاتایا

آدرس: 345 Jomtien Beach

 

Birds & Bees Resort

در کنار ریزورت‌های بزرگ و شلوغ، از ریزورت پرندگان و زنبورها نیز بگوییم که یک مکان نسبتا کوچک اما بسیار دوست داشتنی و خانوادگی‌ست که کمی از مرکز شهر دور است. این ریزورت دارای یک استخر کوچک و چند سرسره آبی، ساحل اختصاصی و البته باقی است که در آن خرگوش‌ها و چند حیوان کوچک دیگر زندگی می‌کنند. سعی شده تا در این ریزورت فضایی گرم و مناسب برای خانواده‌ها در کنار امکانات رفاهی بسیار خوب پدید آورده شود. برای انتخاب یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی پاتایا این مکان انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

آدرس: 366/11 Moo 12, Phra Tam Nak 4 Road, Nongprue Banglamung

 

Mövenpick Siam Hotel Pattaya

Mövenpick Siam در شمال شهر واقع شده و آن را باید تنها هتل ۵ ستاره بین‌المللی در این منطقه به حساب آورد که هم در زمینه امکانات رفاهی و هم تفریحی، بسیار عالی عمل کرده و جدا از استخرها و وسایل بازی، یک ساحل اختصاصی و باغی بزرگ را به مهمانانش اراه می‌کند. این مکان یک ریزورت لوکس به حساب می‌آید که دارای سالن بازی فوق‌العاده برای کودکان، چندین و چند رستوران، اسپای لاکچری و امکاناتی کامل برای اقامت کوچک‌ترها و بزرگ‌ترهاست. هنگام اقامت در این هتل، شما می‌توانید از اتاق‌های لوکس خود، نمایی جذاب از دریا و بخشی از بندرگاه را نیز مشاهده کنید. اگر قیمت بالای Mövenpick Siam نبود، مسلما این ریزورت باید در صدر لیست ما قرار می‌گرفت.

 

معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

آدرس: 55 Moo 2 Sukhumvit Road Km. 156.5, Na Jomtien

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران