بهترین رستوران های پاتایا در تایلند

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین رستوران های پاتایا در تایلند

در پاتایا، رستوران‌های لوکس و درجه یک زیادی را پیدا خواهید کرد که هر کدامشان، به شکلی متفاوت، سعی در جذب مشتریان دارند. از رستوران‌های مدرن با غذاهای ترکیبی گرفته تا رستوران‌های تایلندی، فرانسوی، ایتالیایی و ... . اما این ۶ مورد که در نوشته امروز به شما معرفی می‌کنیم، با توجه به امتیازات و نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، به عنوان بهترین رستوران های پاتایا شناخته می‌شوند.

در ادامه همراه ما باشید تا این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم و اگر خود شما در سفر به پاتایا، به رستورانی جذاب رفته‌اید، لطفا نام و مشخصات آن را در بخش نظرات این نوشته با ما در میان بگذارید.

 

رستوران رویال گریل روم

این رستوران بسیار معروف با نام کامل Royal Grill Room & Wine Cellar ، در یکی از بهترین هتل‌های پاتایا به نام رویال کلیف بیچ هتل (Royal Cliff Beach Hotel) قرار گرفته و از جمله رستوران‌هایی‌ست که حتما پیشنهاد می‌کنیم در تور پاتایا، یک شب را برای صرف شام به این محل مراجعه نمایید. فضای رویال گریل روم آرم بوده و دارای دکور خاص و سنگی است. همان طور که از اسم آن نیز پیداست، شما با رستورانی مواجه هستید که منو آن پر شده از غذاهای گوشتی، استیک‌ها و انواع گریل‌های مختلف با طعمی عالی که البته قیمت بالایی هم دارند و اساسا کیفیت غذاها به گونه‌ای است که تنها همین مورد، رویال گریل روم را در میان بهترین رستوران های پاتایا قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه که باعث شده تا گردشگران زیادی که به تور تایلند می‌آیند، این مکان را مد نظر قرار دهند، مجموعه‌ی بزرگ و کم‌نظیر از نوشیدنی‌های مختلف از سراسر دنیاست. نوشیدنی‌هایی که در یک محیط خاص در زیرزمین نگه داشته می‌شوند و با هماهنگی مهمان‌دار، امکان بازدید از آن‌جا را نیز دارید. رستوران دارای پنجره‌های بزرگ رو به دریاست و در کنار غذای عالی، محیطی فوق‌العاده و خدمات خیلی خوب، منظره‌ای جذاب از ساحل پاتایا را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: 353 Phra Tamnuk Road, Pattaya City, Amphoe Bang Lamung, Chon Buri 20150

عکس: amerigos.com

 

رستوران گلس هاوس

رستوران و بار ساحلی گلس هاوس (The Glass House Beachfront Restaurant and Bar) مکانی جذاب و آرام در کنار ساحل جمیته -یکی از معروف‌ترین سواحل پاتایا- بوده که به ارائه غذاهای دریایی فوق‌العاده خوشمزه و غذاهای تایلندی می‌پردازد. پیشنهاد می‌کنیم، حتما در زمان غروب خورشید، میز خود را رزرو کنید تا منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی را از محیط رستوران تماشا نمایید.

گلس هاوس بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین و بهترین رستوران های پاتایا به حساب آمده که دارای فضایی آرامش بخش است که جدا از محیط داخلی تماما شیشه‌ای شبیه به گلخانه، بسیاری از میزهای آن بر روی ساحل و زیر سایه درختان قرار گرفته‌اند. زمان صرف غذاهای خوشمزه این رستوران، بادی خنک از ساحل به سمت شا می‌وزد و شب‌ها نیز، چراغانی زیبا در میان درختان، جلوه‌ای متفاوت و جذاب به آن‌جا اضافه می‌کند. منو این رستوران بیش از ۱۷۰ نوع غذای دریایی و تایلند و بعضی از غذاهای غربی را در خود جای داده و برای همه‌ی سلیقه‌ها چیزی برای ارائه دارد.‌ همچنین شما می‌توانید، بعد از صرف غذا، در همان محل، به پیاده روی در ساحل مشغول شده و از ادامه شب خود در سفر به پتایا لذت ببرید.

آدرس: 5/22 Moo 2, Jomtien, Sattahip District, Chon Buri 20250

 

رستوران‌های پاتایا با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده

عکس: pinterest.com

 

رستوران رادیوس

اگر در تور پاتایا به دنبال یک رستوران عالی و لوکس برای یک قرار دو نفره می‌گردید یا می‌خواهید، همراه دوستان خود در جایی شیک و مجلل شام خود را میل نمایید، رستوران رادیوس (Radius Restaurant) در ریزورت کیپ دارا (Cape Dara Resort) یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. این مجموعه در یک ارتفاع نسبتا بلند قرار گرفته و از پنجره‌ها و تراس‌های بزرگش، نمایی فوق‌العاده از دریا و شهر پاتایا معلوم است.

همین تراس‌های بزرگ و میزهایی که روی آن قرار گرفته در کنار فضای شیک و آرام رستوران، این محل را به جایی عالی برای قراری عاشقانه بدل کرده است.

آدرس: Cape Dara Resort, Naklua Road Soi 20, Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150

عکس: capedarapattaya.com

 

رستوران کاسا پاسکال

یکی دیگر از رستوران‌های شیکی که در لیست بهترین رستوران های پاتایا باید به آن اشاره کنیم، رستوران کاسا پاسکال است که در "خیابان دوم پاتایا" قرار گرفته و به این معروف است که از بهترین مواد اولیه در غذاهایش استفاده می‌کند. در واقع برخی از مواد اولیه مورد استفاده در کاسا پاسکال از نقاط مختلف دریای آتلانتیک آمده و ترافل‌های مخصوص این مکان نیز از اروپا و چند نوبت در هفته به این مکان می‌رسند. همین‌ها کاسا پاسکال را به رستورانی بسیار گران‌قیمت نیز بدل کرده است.

فضای داخلی این رستوران اما آن قدر که فکر می‌کنید مجلل نیست و بیشتر شبیه به رستوران‌های محلی است که کاملا مطابق با معماری و دکور سنتی درست شده است. همچنین شما می‌توانید، در فضای بیرونی و نسبتا بزرگ رستوران نشسته و غذای مورد نظر خود را میل کنید.

آدرس: 485/4 Pattaya Second Road, South Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri

 

بهترین رستوران‌های محلی پاتایا

عکس: indiatimes.com

 

کافه دس آمیس

کافه دس آمیس با نام کامل Cafe des Amis Fine Dining در واقع یک رستوران مجلل و مدرن است که مهم‌ترین ویژگی‌ خود را استفاده از مواد اولیه تازه در غذاهای مختلف خود از جمله غذاهای دریایی می‌داند. برای مثال، هیچ کدام از خرچنگ‌ها، صدف‌ها و ماهی‌های سالمون استفاده شده در این رستوران، فریز نشده‌اند و کاملا تازه هستند. همچنین بعضی از غذاهای خاص که نیاز به زمان طولانی برای پخت دارند، با همان وسواس کامل تقریبا آماده شده و در هنگام سفارش، تنها مراحل نهایی آن‌ها انجام می‌شود.

این مجموعه هر شب با اجرای زنده موسیقی جاز در یک فضای فوق‌العاده شیک میزبان مشتریان خود است. فضایی که در مکانی همچون ویلاهای مجلل تایلندی درست شده‌اند. کافه دس آمیس نه تنها یکی از بهترین رستوران های پاتایا بلکه یکی از شناخته‌ شده‌ترین رستوران‌های این شهر در دنیا به حساب می‌آید و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آدرس: 391/6 Thappraya Road Soi 11, Jomtien, Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20260

عکس: cafe-des-amis.com

 

رستوران شوگر هات

تجربه غذا خوردن در رستوران شوگر هات (Sugar Hut) را با هیچ جای دیگری در پاتایا نمی‌توانید مقایسه کنید. این مجموعه از چندین خانه‌ی چوبی و آلاچیق بزرگ و شیک تشکیل شده که در یک فضای سبز با درختان گرم‌سیری قرار گرفته است. در واقع رستوران شوگر هات، بر خلاف اکثر بهترین رستوران های پاتایا، به جای این که در خط ساحلی قرار داشته باشد، در قلب یک جنگل بارانی کوچک قرار دارد و با نورپردازی زیبای خود، شبی رویایی و به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

هر شب در این محل، نوای موسیقی سنتی تایلندی که به صورت زنده نواخته می‌شود در محیط رستوران به گوش رسیده و غذاهای تایلندی نیز با وسواسی مثال زدنی و طعمی عالی به شکلی هنرمندانه برای مشتریان سرو می‌شود. به طور کلی، رستوران شوگر هات سعی کرده تا با ساخت یک محیط منحصر به فرد، قرار دادن غذاهای خاص و عجیب در کنار غذاهای معمول تایلندی و بین‌المللی و نوای موسیقی، یک تجربه خاص را برای شما به وجود بیاورد و تنها خود را به ارائه غذای خوب محدود نکند.

آدرس: 391/18 Thappraya Road, Jomtien, Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri

 

زیباترین جاذبه‌های طبیعی پاتایا

عکس:booked.net

 

رستوران‌های متنوعی که در پاتایا می‌بینید

یکی از چیزهایی که خیلی از مسافرینی که قصد شرکت در تور پاتایا دارند را نگران می‌کند، مسئله غذا است. غذاهای تایلندی با ذائقه ایرانی‌ها جور نیست و خیلی‌ها دوست دارند به پاتایا بروند اما ترجیح می‌دهند، غذاهای محلی این کشور را میل نکنند. در این باره اصلا نباید نگران باشید. در میان بهترین رستوران های پاتایا، خیلی از رستوران‌ها عملا غذاهای اروپایی و بین‌المللی سرو کرده و انواع رستوران‌های زنجیره‌ای همچون مک دونالد، KFC و برگر کینگ نیز هستند که می‌توانید از آن‌جاها برای خود ساندویچ و فست فود سفارش دهید. همچنین در پاتایا و چندین شهر دیگر تایلند، رستوران‌های غذاهای حلال وجود دارند تا از این نظر نیز به مشکلی بر نخورید.

عکس: hotelvista.com

 

منبع

 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 23 آبان 1402)

نظرات کاربران