لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
لوکس‌ترین هتل‌های ساحل جامتین در پاتایا: بخش اول

جامتین، آرام‌ترین و دنج‌ترین بخش از حومه پاتایاست که در جنوب این منطقه واقع شده و اگر ۱۰ دقیقه با تاکسی موتوری از پاتایای جنوبی در امتداد خیابان تاپرایا حرکت کنید، به اینجا می‌رسید. جامتین، محبوبیت بسیار بالایی در میان گردشگران بومی و خارجی دارد. بعلاوه، آب دریا در این منطقه برای تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و سواحل پوشیده از درختان و صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر، برای استراحت یا پیاده روی ایده‌آل هستند.

این سواحل عمدتا مملو از اقامتگاه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع هستند. در گذشته بهترین رستوران‌ها در ساحل جامتین پاتایا، به شما معرفی شده است. لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی این حوالی نیز، چشم‌اندازهایی بی بدیل به منظره اقیانوس و طبیعت اطراف داشته و با امکانات رفاهی کامل به استقبال مسافران تور پاتایا می‌آیند.

 

گلدن در ساحل جامتین پاتایا (Golden)

بیایید سفر مجازی‌مان را از این هتل ساحلی مد روز آغاز کنیم که استخری جذاب و روباز را در پشت بام جای داده و با یک رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، کلوپ کودکان و زمین بازی کودکان، خدمات دربان و وای‌فای رایگان در سراسر ملک به استقبال مسافران تور پاتایا می‌آید.

این ملک ۵ ستاره در آوریل ۲۰۱۹ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون، با ۱۷۷ اتاق بزرگ و راحت روزهایی خاطره‌انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند. تمامی این اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، گاوصندوق شخصی، یخچال، کتری، دوش، حوله و کمد بوده و از تراس و چشم‌اندازهایی جالب توجه به زیبایی‌های اطراف برخوردارند.

 

مهمترین مناطق و محله‌های پاتایا

از دیگر امکانات این ملک می‌توان به سونا، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی اشاره کرد. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای کامل و لذیذی در این اقامتگاه سرو می‌شود. به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این ملک، در ۱۵۰ متری ساحل جامتین و ۳.۷ کیلومتری بازار شناور پاتایا واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۴۰ کیلومتری هتل قرار دارد و این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: 250/338Soi Jomtien 16 Moo 12 Nongprue Banglamung Chonburi 20150, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

مارین بیچ هتل در ساحل جامتین پاتایا (Marine Beach Hotel Pattaya)

این فضای آرامش بخش که در ۱۰۰ متری ساحل جامتین واقع شده، در عین حال ۳.۳ کیلومتر از بازار شناور پاتایا، ۷ کیلومتر از میموسا پاتایا و ۳۹ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya فاصله دارد.

 

لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا: قسمت اول

در اینجا می‌توانید به پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی داشته باشید. در ضمن این اقامتگاه، دارای یک باغ و یک تراس آفتابگیر است که بهترین مکان برای بهره‌مندی از هوای تازه و طبیعت مفرح به شمار می‌آیند. برای شکم گردی نیز می‌توانید از غذاها و خوراکی‌های لذیذ بار و رستوران این هتل برخوردار شوید.

بعلاوه در این ملک ۴ ستاره، ۳۱ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که با تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی بار، گاو صندوق شخصی، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی، وسایل و امکانات آسایش و راحتی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

آدرس: 131/62Moo 12 ,Jomtien Beach road,Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

سی کرست بای جامتین در پاتایا (Sea Crest by Jomtien)

این ملک جذاب که از طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، تنها ۸ دقیقه پیاده روی تا ساحل جامتین فاصله دارد و با امکاناتی جالب توجه از جمله استخر روباز مشرف به مناظر دریا، وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ اختصاصی رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. در عین حال در این ملک ۴ ستاره، یک منوی بوفه متنوع هر روز برای صبحانه ارائه می‌شود.

گفتنی است این اقامتگاه، ۲۶ اتاق جادار با چشم‌اندازهایی متفاوت و بی‌نظیر را در خود جای داده که همگی دارای تلویزیون صفحه‌ تخت، وسایل تهیه قهوه/چای رایگان و حمام خصوصی با طیف کاملی از امکانات هستند. برخی از اتاق‌ها دسترسی مستقیم به استخر روباز دارند، در حالی که برخی از باغ خصوصی برخوردارند.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در پاتایا

در ضمن، پرسنل خوش برخورد به صورت ۲۴ ساعته در میز پذیرش در دسترس هستند. این اقامتگاه همچنین برای گشت و گذار در شهر، به مهمانان دوچرخه کرایه می‌دهد. جالب است بدانید در این منطقه، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و امکانات مانند غواصی و موج سواری امکانپذیر است. به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم بازار شناور پاتایا ۴ کیلومتر، میموسا ۷ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی Utapao-Rayong-Pataya سی و چهار کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

آدرس: 249/16-18Soi Jomtien 12, Tambon Nongplue, Ampur Banglamuang, Chonburi , 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

سند دلار در ساحل جامتین پاتایا (Sand Dollar)

این هتل بوتیک در سپتامبر ۲۰۲۱ در ساحل جامتین افتتاح شد و به لحاظ موقعیت مکانی، در ۱.۸ کیلومتری ساحل دانگتان، ۲.۹ کیلومتری ساحل پراتومناک و ۲.۹ کیلومتری از باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نوچ واقع شده است. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به این ملک می‌توان به کارخانه Silverlake در ۶ کیلومتری و میموسا پاتایا در ۷ کیلومتری این اقامتگاه اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۱۵ کیلومتری این ملک واقع شده است.

 

بهترین رستوران‌های واکینگ استریت پاتایا

و اما این هتل جذاب ۴ ستاره، با کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، باغ و تراس، وای فای رایگان در سراسر ملک و ترانسفر فرودگاهی از مهمانان پذیرایی می‌کند. بعلاوه ۱۶ اتاق دلباز و و راحت در اینجا وجود دارند که دارای حمام خصوصی، ملحفه و حوله، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت و سایر وسایل رفاهی هستند و برخی از این اتاق‌ها نیز از فضای نشیمن برخوردارند.

آدرس: 789Moo 8 Soi Na Jomtian 56/2, Na Jomtian, Sattahip, 20250 Jomtien Beach, Thailand

 

پاراگون در ساحل جامتین پاتایا (Paragon)

این اقامتگاه ۴ ستاره خوش استایل، تنها ۵ دقیقه رانندگی از ساحل جامتین فاصله دارد و با ۷۰ اتاق‌ بزرگ و شیک که از فضای داخلی مدرن، کف‌پوش چوبی و نورپردازی گرم بهره مندند، به استقبال مسافران تور پاتایا می‌آید. این اتاق‌ها، بهترین مکان برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از جسم و جان بوده و دارای بالکن خصوصی، گاوصندوق شخصی و تلویزیون کابلی صفحه تخت ۳۲ اینچی هستند.

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

 گفتنی است مهمانان این استراحتگاه غیرسیگاری به استخر روباز، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز دسترسی داشته و از رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و خدمات خشکشویی بهره‌مند خواهند شد. همچنین کافه Lucita در این ملک صبحانه‌های لذیذی سرو می‌کند، در عین حال انواع غذاهای محلی تایلندی و بین‌المللی را با طعم و کیفیتی عالی ارائه می‌دهد.

از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار این حوالی، باید بگوییم این ریزورت ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید اوت لت مال پاتایا فاصله دارد و ساحل پاتایا و دنیای زیر آب ۴ کیلومتر دورتر از این ملک واقع شده‌اند.

آدرس: 222/2Moo 12 Thepprasit Soi 9 Road, Pattaya Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

آییاری در ساحل جامتین پاتایا (Aiyaree)

این اقامتگاه زیبای ۵ ستاره و بسیار لوکس، فقط ۵ دقیقه رانندگی از اوت لت مال پاتایا و ۴۰۰ متر از ساحل جامتین فاصله دارد و با ۱۱۷ اتاق شیک، وای فای رایگان، یک استخر روباز مفرح، پارکینگ اختصاصی و رزرواسیون ۲۴ ساعته، اقامتی به یادماندنی را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. گفتنی است تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز و بالکن خصوصی هستند و برخی از آنها، از امکانات پذیرایی و اتاق نشیمن جداگانه برخوردارند.

همچنین این ملک، دارای یک مرکز اسپا و سلامتی و یک حمام آبگرم است و مهمانان می‌توانند از ماساژ سنتی تایلندی نیز در اینجا لذت ببرند. در نهایت این استراحتگاه، ۳۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی U-Tapao پاتایا فاصله دارد و در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

 

معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

آدرس: 481/14,403/153Moo 12, Tappaya Rd., Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

فیفت جامتین در پاتایا (Fifth Jomtien Pattaya)

از اقامتی آرام در استودیوهای زیبا به سبک تایلندی در Fifth Jomtien، واقع در ۱۵۰ متری ساحل Jomtien لذت ببرید. این ملک ۴ ستاره دارای استخر روباز و امکانات تناسب اندام، وای فای رایگان و پارکینگ بوده و ۴۸ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان مهیا می‌کند. اتاق‌ها همگی مجهز به تهویه مطبوع هستند و دارای تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، یخچال، بالکن خصوصی، فضای جادار، مبلمان و کفپوش‌های چوبی باکیفیت هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند بعدازظهرهای تنبل را به استراحت در تراس آفتابگیر یا باغ هتل بگذرانند و ریلکس کنند.

این اقامتگاه، در مجاورت دفاتر مهاجرت پاتایا قرار داشته و با ۲ ساعت رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی فاصله دارد. بعلاوه علاقمندان می‌توانند در رستوران این ملک که انواع غذاهای تایلندی و غربی را سرو می‌کند، به شکم گردی و استراحت بپردارند. هرچند که اقامتگاه، دسترسی عالی به غذاکده‌های این حوالی دارد و در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از رستوران‌های اطراف ساحل جامتین واقع شده است.

 

روزی فوق العاده در باغ وحش ببر سریراچا در پاتایا

آدرس: 75/316Jomtien Soi 5, Nongprue, Banglamung, 20150 Jomtien Beach, Thailand

 

وراندا در ساحل جامتین پاتایا (Veranda)

این ملک دوست داشتنی جذاب و ۵ ستاره که در ۹ کیلومتری مرکز پاتایا قرار دارد، در ناجامتین و در استان چونبوری واقع شده است. موقعیت ساحلی این ملک، امکان تماشای منظره عالی از غروب آفتاب اقیانوس و جزایر مجاور را فراهم می‌کند. بعلاوه طراحی فوق‌العاده‌ این اقامتگاه، برای مسافران باهوش امروزی که به دنبال مکانی برای ریلکس کردن و لذت بردن از زیبایی‌های بصری هستند، ایده‌آل است.

این اقامتگاه با استخر روباز، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته و وای فای رایگان، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند. در ضمن مهمانان می‌توانند برای خورد و خوراک از ۲ رستوران و یک کافه بار در این ملک برخوردار شوند. گفتنی است این هتل، ۱۳۹ اتاق جادار با تزئینات زیبا و امکانات رفاهی کامل و ایده‌آل را در خود جای داده است. در نهایت باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Utapao-Rayong-Pataya  است ۲۳ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد.

 

گشت و گذاری خاطره‌انگیز در پارک یخ سیام پاتایا

آدرس: 211Moo 1 Na Jomtien Soi 4, Sattahip, Chonburi , 20250 Jomtien Beach, Thailand

 

یو جامتین در پاتایا (U Jomtien Pattaya)

این ملک جذاب و مفرح که طرفداران بسیاری در میان مسافران تور پاتایا خصوصا زوج‌ها دارد، در ساحل جامتین و در ۱ کیلومتری بازار شناور پاتیا واقع شده و ۳.۴ کیلومتر از میموسا پاتایا و ۱۵ کیلومتر از باغ گیاه‌شناسی گرمسیری Nong Nooch فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya است که در ۲۴ کیلومتری U Jomtien Pattaya واقع شده است.

این اقامتگاه ۴ ستاره دارای امکانات رفاهی ایده‌آل و کاملی بوده و در این میان یک استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روف کافه بار که انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. بعلاوه ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان و امکانات کرایه دوچرخه نیز در صورت درخواست برای مهمانان مهیا هستند.

در اینجا ۶۸ اتاق لوکس و زیبا را خواهید یافت که همگی دارای میز، تلویزیون صفحه‌ تخت، حمام خصوصی با دوش بارانی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار هستند. بعلاوه بوفه صبحانه، هر روز صبح در رستوران Salt در دسترس است.

 

۴ پارک آبی هیجان‌انگیز پاتایا که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید!

آدرس: 101Moo 1, Na Jomtien, Sattahip, 20250 Jomtien Beach, Thailand

 

سیمفونی در ساحل جامتین پاتایا (The Symphony)

این هتل لوکس، دارای یک استخر روباز در تمام طول سال است و یک استراحتگاه با تم ونیزی با مرکز اسپا و تناسب اندام، سونا و جکوزی کنار استخر را ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌ها در کافه رستوران Antonio لذت ببرند. دسترسی به رزرواسیون ۲۴ ساعته، فضای بازی کودکان، وای فای رایگان در سرتاسر ملک و پارکینگ رایگان برای مهمانانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند نیز در این ملک فراهم است. بعلاوه مهمانان در اینجا می‌توانند از اتوبوس شاتل برنامه‌ ریزی شده رایگان برای تردد به ساحل ناجامتین، مرکز خرید بیگ سی و مرکز خرید لوتوس استفاده کنند.

در این اقامتگاه ۵ ستاره، تعداد ۱۷۸ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که از کلیه امکانات از جمله تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی، حمام اختصاصی با دمپایی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، وسایل تهیه چای/قهوه و بالکن مشرف به منظره استخر یا شهر برخوردارند و برخی از اتاق‌ها نیز دارای یک فضای نشیمن برای استراحت بهتر پس از یک روز شلوغ هستند.

گفتنی است این ملک در فاصله ۸۰۰ متری از ساحل جامتین، ۸ کیلومتری مرکز پاتایا و ۵ دقیقه رانندگی از بازار شناور واقع شده و با فرودگاه بین‌المللی U-Tapao Rayong-Pattaya به اندازه ۴۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

 

بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

آدرس: 190/1moo1 Na Jomtien, Sattahip, Chonburi 20250, 20250 Jomtien Beach, Thailand

در این مقاله، به برخی از لوکس‌ترین ساحل جامتین اشاره کردیم. اما این همه ماجرا نیست! هتل‌ها و ریزورت‌های بسیاری در امتداد جاده‌ای که به موازات ساحل امتداد دارد، به چشم می‌خورند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در مقاله بعدی نیز ما را همراهی کنید تا با دیگر گزینه‌های اقامتی لوکس در این ساحل زیبا آشنا شوید.

منابع:

https://luxuryhotel.guru/jomtien-beach/

https://luxuryhotel.world/hotel/7715839

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g3366878-Jomtien_Beach_Pattaya_Chonburi_Province-Hotels.html

۰۹ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران