اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های ۴ ستاره پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های ۴ ستاره پاتایا

پاتایا یکی از توریستی‌ترین شهرهای تایلند است که پرشورترین مسافران شرق آسیا را به خودش می‌کشاند. شهری رویایی با سواحل جادویی. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها. شهری با برترین تفریحات آبی. شهری شب زنده‌دار که چشم‌هایش رنگ خواب را به خود نمی‌بینند. شهری که هم می‌شود تنهایی و هم می‌شود دسته جمعی به آن سفر کرد و جذاب‌ترین خاطره‌ها را ساخت. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال آشنایی با هتل‌های ۴ ستاره برای اقامت هستید همراه ما باشید تا ۳ هتل ۴ ستاره‌ی مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هتل Sunbeam

این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و همین امر یکی از مزیت‌های ویژه‌ی آن به شمار می‌آید. هتلی که در جای‌جای آن می‌توانید اینترنت پرسرعت در اختیار داشته باشید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام ‌می‌دهد. یکی از مزیت‌های خوب این هتل داشتن پارکینک است که می‌توانید اگر ماشین در شهر اجاره کردید، با خیال راحت آن را در پارکینگ هتل پارک کنید. هتلی که امکانات تفریحی آن سبب می‌شود اقامتی رویایی در آن داشته باشید. این هتل دارای یک استخر روباز است که دورتا دورش را تخت‌ها و سایه‌بان‌ها پوشانده‌اند. با اقامت در این هتل می‌توانید شناهای خاطره‌انگیزی در این استخر داشته باشید. همچنین باشگاه بدنسازی این هتل دستگاه‌های مناسبی دارد که در سفر با تور پاتایا به شما امکان می‌دهند برنامه‌های ورزشی خود را قطع نکنید. صبحانه‌ی این هتل به صورت بوفه باز و همه روزه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و برای مشاوره گرفتن در موضوعات مختلف گردشگری می‌توانید روی آنها حساب کنید. سرویس ترانسفر فرودگاهی، دستگاه وندینگ و سالن کنفرانس از دیگر امکانات ویژه‌ی این هتل هستند.

 

راهنمای گشت و گذار شبانه در پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

Sunbeam

۲- هتل Sea View

این هتل در فاصله‌ی ۵۰۰ متری از مرکزخرید سنترال مارکت و در نزدیکی ساحل پاتایا واقع شده است. هتلی که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و تمامی امکاناتش لوکس و مدرن هستند. هتلی که تنها ۵۵ اتاق دارد و جدای از امکانات اقامتی مناسب، امکانات تفریحی خوبی نیز دارد. هتلی که هم یک استخر روباز دارد و هم یک استخر سربسته. بنابراین بهترین شناها را در آن می‌توانید داشته باشید. هتلی که رستورانش برای مسافران یهترین غذاها را سرو می‌کند اما جدای از رستوران داخل هتل، چندین رستوران نیز در ساحل دارد تا شما با مراجعه به آنها بتوانید درحالیکه زیباترین تصاویر را می‌بینید، غذاهای تازه و لذیذ نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اسپای آن اشاره کرد. اسپایی که بهترین ماساژها را به شما ارائه می‌دهد و جدای از مهمانان این هتل، بسیاری از گردشگران نیز برای دریافت خدمات به آن مراجعه می‌کنند. این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و کارکنانش شما را نه تنها در رابطه با مسائل اقامتی، بلکه در رابطه با مسائل تفریحی نیز راهنمایی می‌کنند.

 

۸ اقامتگاه معروف ساحلی پاتایا، شهر تفریحات دریایی

هتل Sea View

۳- هتل Holiday Inn

این هتل یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در پاتایا به شمار می‌آید که امکان یک اقامت خانوادگی رویایی را به شما می‌دهد. هتلی که ۵۷۶ اتاق و سوئیت دارد و از این منظر یکی از بزرگترین هتل‌های تایلند محسوب می‌شود. هتلی که کارکنانش جدای از زبان تایلندی و انگلیسی، به زبان‌های چینی و هندی نیز صحبت می‌کنند. هتلی که ورود حیوانات خانگی در آن ممنوع است و تنها در مکان‌هایی مشخص شده امکان استعمال دخانیات را به مهمانانش می‌دهد. هتلی که تراس‌هایی رو به دریا و ساحل دارد. هتلی که هم استخرهای روباز دارد و هم استخرهای سربسته اما بیش از استخر به سوناهایش معروف است. این هتل پارکینگ رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و به همین اگر در شهر ماشین اجاره کردید می‌توانید ماشین‌تان را به پارکینگ بیاورید. اما امکانات متفاوت و ویژه‌ی این هتل برای کودکان است. در این هتل پارکی مناسب کودکان وجود دارد و نیز استخری برای آنها تدارک دیده شده است. همچنین برای نگهداری از آنها نیز امکاناتی فراهم آورده‌اند. این هتل برای کم‌توان‌ها و ناتوان‌های جسمی اتاق‌های ویژه‌ای دارد و محل‌های عمومی‌اش نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای آنها مناسب باشند. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به پاتایا اگر خانوادگی تشریف می‌برید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. چراکه هم امکانات مناسبی برای اقامت‌های خانوادگی دارد و هم هزینه‌ی اقامت در آن چندان گران نیست.

 

اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا

هتل Holiday Inn

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران