گشت و گذاری خاطره‌انگیز در پارک میلیون یرز استون پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
گشت و گذاری خاطره‌انگیز در پارک میلیون یرز استون پاتایا

پاتایا یکی از پرشورترین شهرهای تایلند است که جزو مقاصد اصلی گردشگری این کشور به حساب می‌آید. شهری که شبانه‌روز نمی‌شناسد و در تمامی ساعات برای مسافرانش تفریح و سرگرمی تدارک دیده است. شهری که به طبیعت بکر و نابش می‌نازد و به سواحل چشم نوازش. شهری که به اقامتگاه‌های رویای‌اش می‌بالد و به تورهای ماجراجویی‌اش. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال یک جاذبه‌ی گردشگری خانوادگی هستیدهمراه ما باشید تا در یک گشت و گذار خاطره‌انگیز به پارک میلیون یرز استون این شهر برویم و بخش‌های مختلف آن را با جزییات خدمتتان معرفی کنیم.

 


مزرعه تمساح‌ها و پارک میلیون یرز استون


در فاصله‌ی زمانی ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز شهر پاتایا و در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار پارکی تاسیس شده است که به نوعی هم یک باغ وحش هیجان‌انگیز در پاتایا به حساب می‌آید و هم یک موزه‌ی عالی. پارکی خصوصی که مالک آن یکی از تاجرهای این شهر است و ساختش ۳ سال به درازا کشیده شده است. کلنگ تاسیس این پارک در ۱۹۸۹ خورده شده و در ۱۹۹۲ میلادی افتتاح شده است. اگر می‌خواهید این پارک را بیشتر و بهتر بشناسید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا

 

 

پارک میلیون یرز استون پاتایا

 


بخش‌های مختلف پارک میلیون یرز استون


این پارک از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است که با رفتن به هرکدام از آنها می‌توانید تفریحات متفاوتی را تجربه کنید. تفریحاتی که به صورت خانوادگی نیز قابل انجام است. بخش‌های مختلف این پارک به شهر زیر است.


۱- باغ سنگ‌ها


اگر عاشق دیدن بونسای‌های چند صد ساله هستید و می‌خواهید در محیطی که با آنها تزئین شده است برای لحظاتی قدم بزنید باید به این باغ تشریف ببرید. جاییکه زمین نگهداری از سرسبزی‌های تزئینی و فسیل‌های مختلف جانداران میلیون ساله است. فسیل‌هایی که قدمت برخی‌هاشان به ۱۰۰ میلیون سال می‌رسد. مجسمه‌هایی سنگی که وزن برخی‌هاشان چندین تن است. به هنگام بازدید از این بخش از پارک می‌توانید جذاب‌ترین عکس‌های سفرتان به پاتایا را بیندازید و در شبکه‌های اجتماعی‌تان نشر بدهید. درخت‌های آسیایی این بخش از پارک با دقت و وسواس زیادی توسط صاحب آن گلچین شده است. درخت‌هایی که برخی‌هاشان قدمت چند صد ساله دارند.

 

تجربه‌ی یک روز فراموش نشدنی در پارک آبی Ramayana پاتایا

 

 

پارک میلیون یرز استون پاتایا

 

 

۲- باغ وحش عجیب و غریب


این پارک یکی از خاص‌ترین باغ وحش‌های دنیا به حساب می‌آید. چرا که حیوانات نادر در آن نگهداری می‌شوند و شما با رفتن به آن به ملاقات حیواناتی می‌روید که احتمالا در هیچ کجای دنیا و در هیچ باغ وحش دیگری نمی‌توانید ترکیبی مانند آنها بیابید. حیواناتی که در این باغ وحش نگهداری می‌شوند به شرح زیر هستند:

 

بهترین گردشگاه های ساحلی در جومتین پاتایا

 

 

پارک میلیون یرز استون پاتایا

 


یک جفت ببر سفید
بی‌شمار کروکودیل
گربه ماهی‌های غول پیکر: گربه‌ ماهی‌های این پارک جزو خاص‌ترین گربه ماهی‌های دنیا به حساب می‌آید که هرکدام ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارند.
قزل آلا و مارماهی: قزل آلاهای این باغ وحش گونه‌ای نادر از این ماهی‌ها هستند که تنها در آمازون یافت می‌شوند .
خرس
اسب
یک جفت ببر سفید
گاو
تمساح
فیل
گوزن
گوسفند
شترمرغ
ماهی در حال انقراض تیفا (Thepha)

 

 

۳- قلمرو کروکودیل‌ها


بزرگترین استخر آبی تایلند در این پارک واقع شده است تا خانه‌ی کروکودیل‌ها باشد. جاییکه نزدیک به ۴۵۰۰ کروکودیل در آن زندگی می‌کنند و شما بدون داشتن ترس می‌توانید به دیدن آنها بروید. برای دیدن این موجودات و غذا دادن به آنها می‌توانید سوار قایق‌های مخصوص شوید و به همراه راهنما به قلب استخر بروید. این بخش از پارک قلمرو پرورش کروکودیل‌هاست و در میان آنها می‌توانید عکس‌های خاص از خودتان بیندازید. همه روزه در ساعت‌های مختلف که در ادامه خدمتتان عرض خواهد شد نمایش کروکودیل‌ها در این پارک برگزار می‌شود. نمایشی ترسناک که عده‌ای از مربیان با آنها بازی می‌کنند و سرشان را در دهان کروکودیل‌ها قرار می‌دهند.

 

۱۰ موزه‌ای که در سفر به پاتایا می‌توانید ببینید

 

 

پارک میلیون یرز استون پاتایا

 

 


ساعات نمایش بازی با کروکودیل‌ها:


صبح: 9:00، 10:00، 11:00
ظهر و عصر: 13:00، 14:00، 15:00،16:00، 17:00

 


تفریحاتی که در پارک میلیون یرز استون می‌توانید انجام بدهید


با رفتن به این پارک جدای از آنکه می‌توانید همراه خانواده‌ و فرزندان‌تان بخشی از شهر پاتایا را کشف کنید، می‌توانید از لمس و نوازش برخی حیوانات نیز لذت ببرید، به بچه ببرهای با نمک شیر بدهید، در فضای ۷۰ هکتاری پارک با تراموا بچرخید، در باغ بونسای‌ها قدم بزنید، در گوشه کنارهای دنج پارک از خودتان بهترین عکس‌ها را بیندازید و شجاعت خودتان را امتحان کنید. این پارک امکانات تفریحی مناسب از جمله یک پارک بازی مخصوص کودکان دارد که می‌تواند آنها را سرگرم نگه دارد. پارکی که برای ورود به آن هزینه‌ای نزدیک به ۴۰۰ بات باید بپردازید و ورود کودکانی که قد آنها زیر ۹۰ سانتی‌متر است به آن رایگان است. درهای میلیون یرز استون همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸:۳۰ به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

پارک میلیون یرز استون پاتایا

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران