تفریح در تم پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
تفریح در تم پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

پاتایا یکی از جزیره‌های نام آشنای تایلند است که در زمستان و تابستان مملو از مسافر است. جزیره‌ای آبی از آب‌های شفاف دریاها، سبز از سرسبزی‌های جنگل‌های انبوه و سپید از ماسه‌های ساحل‌ها. جزیره‌ای که هم برای تفریح‌های خانوادگی مناسب است و هم برای تفریحات مجردی. جزیره‌ای که بهترین هتل‌ها و رستوران‌های ساحلی را در خود دارد و تفریحات آبی یکی از ویژه‌ترین و پراهمیت‌ترین تفریحات آن به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال آشنایی با یکی از مهمترین پارک‌های آبی تایلند و این جزیره هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا یکی از اولین تم‌ پارک‌های آبی جهان را خدمتتان معرفی کنیم.

 


کارتون نتورک آمازون


در فضایی به وسعت ۶ هکتار درهای این پارک آبی در سال ۲۰۱۴ به روی عموم گشایش یافت تا یکی از اولین تم پارک‌های کارتونی جهان باشد. تم پارکی که ۱۰ بخش سرگرمی و ۱۸ سرسره‌ی هیجان‌انگیز دارد. تم پارکی که شمایلش از جنگل آمازون الگو برداری شده است و جای‌جایش از شخصیت‌های معروف کارتونی پر شده است. تم پارکی که هم برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان مناسب است و هم برای تفریحات مجردی هیجان‌انگیز. تم پارکی که سومین پارک آبی برتر تایلند است و هفتمین پارک آبی برتر آسیا به حساب می‌آید. تم پارکی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 تجربه‌ی یک روز فراموش نشدنی در پارک آبی Ramayana پاتایا 

 

 

کارتون نتورک آمازون

 


سرسره‌های کارتون نتورک آمازون


این پارک در مجموع ۱۸ سرسره دارد که در ادامه پرطرفدارترین آنها را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.


۱- سرسره آمنیتریکس


یکی از پرهیجان‌انگیزترین سرسره‌های این پارک آبی همین سرسره است. سرسره‌ای که برای لیز خوردن از آن باید به وسیله‌ی پله‌ها ۲۵ متر بالا بروید و بعد هنگامیکه یک گروه 4 نفره تشکیل دادید سوار بر تیوپ از پیچ‌ و خم‌های تند با سرعت عبور کنید و از بالا رفتن آدرنالین خونتان لذت ببرید.

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۲- سرسره چرخش موزی


در یک چرخش گردابی اگر دوست دارید یک هیجان کامل را تجربه کنید باید سوار بر این سرسره شوید. سرسره‌ای که تیوپ‌های یکنفره و دونفره در اختیار شما قرار می‌دهد تا لیز بخورید و به یک چاله‌ی پرشور سرازیر شوید. سرسره‌ای که برای بزرگسالان مناسب است و نوجوانان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

جذاب‌ترین و دیدنی ترین جزایر نزدیک به پاتایا

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۳- سرسره حمله بیگانگان


سرسره‌ای به طول مسیری ۱۱۰ متری که از ۲۵ متر ارتفاع شما را در دل پیچ‌ها با سرعت عبور می‌دهد و پایین می‌آورد. سرسره‌ای هم می‌توانید دونفره از آن پایین بیایید و هم تکنفره.

 

 

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۴- سرسره باران رینیکورن


سرسره‌ای که سطح هیجان آن برای کودکان بسیار بالاست و برای بزرگسالان معمولی. سرسره‌ای که شما را سر می‌دهد و از دل پیچ و خم‌های نه چندان تند از ارتفاع پایین می‌آورد.

 

بهترین گردشگاه های ساحلی در جومتین پاتایا

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۵- سرسره جیک جامپ


دو سطح شیبدار با انحنا که به یکدیگر متصل هستند و شما را که سوار بر تیوپ هستید به دو سر سطح می‌برند تا رفته رفته سرعتتان کند شود و از حرکت بایستید. سرسره‌ای که می‌توانید با فرزندان نوجوانتان سوار بر آن شوید و لذت ببرید.

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۶- سرسره حلقه گوپ


اگر دوست دارید از ارتفاع ۱۲ متری سقوطی نسبتا آزاد را تجربه کنید این سرسره این امکان را برای شما فراهم می‌آورد. سرسره‎ای که برای رسیدن به استخرش باید چرخشی ۳۶۰ درجه را در دل یک حلقه تجربه کنید.

 

۴ پارک آبی هیجان‌انگیز پاتایا که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید!

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۷- سرسره مسابقات بین کهکشانی


سرسره‌ای که برای پایین آمدن از آن باید روی پدهایش به شکم دراز بکشید و هیجان را پس از پیچ خوردن در دل لوله‌های سربسته‌اش تجربه کنید. سرسره‌ای که با سوار شدن بر آن هیجان بالایی را تجربه می‌کنید.

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۸- سرسره‌های کارتونیوال


کارتونیوال یک بخش ویژه‌ی این پارک مخصوص کودکان است که بیش از ۱۵۰ بازی و تفریح در آن فراهم آمده است. بخشی که والدین می‌توانند در کنار فرزندان‌شان بمانند و آنها را در تفریحات مربوط به خودشان همراهی کنند. بخشی که قادر است برای خردسالان خاطره‌های ماندگار و خوش بسازد.


بخشهای ویژه‌ی کارتون نتورک آمازون


این پارک بخش‌های ویژه و خاص کم ندارد که گستره‌اش از بین استخرها و حوضچه‌های مختلف است تا امکانات رفاهی و خدمات مربوط به خرید. از موارد زیر می‌توان به عنوان پرطرفدارترین بخش‌های تفریحی کارتون نتورک آمازون نام برد.


۱- بخش نمایش‌های کارتون نتورک آمازون


در این پارک نمایش‌های زیادی برای کودکان برگزار می‌شود که حداکثر بیست دقیقه‌ای می‌باشند. نمایش‌هایی با عروسک‌های کارتونی معروف که قصه‌های سرراست و آشنا تعریف می‌کنند.

 

تجربه‌ی هیجان در این ۵ پارک آبی پاتایا را از دست ندهید

 

 

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا 

 


۲- بخش‌های مربوط به غذا و نوشیدنی


این پارک یک رستوران و یک کافه‌ی بسیار بزرگ را در خود جای داده است تا بهترین‌ها را به مشتریانش ارائه کند. رستوران و کافه‌ای که هم می‌شود بهترین غذاهای بین‌المللی را در آن سفارش داد و نوش جان کرد و هم بهترین کافه‌ها و شیک‌ها و بستنی‌ها را. کافه و رستورانی که همیشه شلوغ است و همیشه جا دارد برای آنکه بهترین پذیرایی را از مهمانانش انجام دهد.

 

 ۳- مرکز ماساژ


مراکز ماساژ این پارک از مراکز درجه یک پاتایا به حساب می‌آیند که ماساژورهایش قادرند خستگی را از تن شما به در برند و به رگ‌ها و عروق‌تان انرژی نو ببخشند.

 

 

 پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

 


۴- فروشگاه


اگر در سفرتان با تور تایلند به پاتایا وسایل مربوط به شنا را با خود نیاورده‌اید می‌توانید به فروشگاه مجهز این پارک بروید و بهترین لوازم شنا و آبتنی را خریداری کنید.

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 19 خرداد 1398)

نظرات کاربران