پارک آبی هیجان‌انگیز رامایانا در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
 پارک آبی هیجان‌انگیز رامایانا در پاتایا

پارک آبی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری برای تمامی افراد و در هر سنی است. اگر با خانواده یا دوستانتان با تور تایلند سفر می‌کنید، یک روز خود را برای تفریح در یک پارک آبی خوب صرف کنید. یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا پاتایا است که می‌توانید برای استراحت و انواع تفریحات انتخاب کنید.

 

معرفی پارک آبی رامایانا در پاتایا

یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی تایلند رامایانا است که در ساحل جامتین پاتایا قرار دارد. مساحت پارک آبی رامایانا حدود ۱۶۰ هزار متر مربع است که جدیدترین وسایل بازی با استانداردهای جهانی در آن وجود دارد. این مجموعه آبی بزرگ و زیبا، مکانی برای استراحت گردشگران و دارای یک رستوران بین‌المللی است. اگر با خانواده خود برای تفریح به این شهر سفر کرده‌اید، مکان مناسبی برای فرزندانتان است تا در حوضچه‌های مختلف آب‌تنی کنند و شما نیز با وسایل مدرن هیجان‌آور از لحظات خود لذت ببرید. این مجموعه تفریحی در حدود ۱۵ کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده که از بانکوک هم حدود ۱ ساعت و نیم فاصله دارد. ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر می‌باشد.

 

راهنمای سفر تنهایی به پاتایا جزیره زیبایی‌های تایلند

 پارک آبی رامایانا در پاتایا


سرسره های هیجان‌انگیز پارک آبی رامایانا

 

  • مت ریسر Mat Racer

نوعی سرسره رقابتی است که چند لاین مختلف دارد و می‌توانید به صورت چند نفره و همزمان سرسره بازی کنید. در ابتدا از ۴ لوله وارد محوطه‌ی روباز می‌شوید و به استخر می‌رسید. استفاده از این وسیله برای افراد کمتر از ۱۳۵ کیلوگرم است.

  • اسپیرال Spiral

این سرسره شکلی مارپیچی دارد و به خاطر شیب کم و دهانه‌ گشادش، ترسناک نیست و تقریبا کم هیجان‌ترین سرسره پارک است و برای افرادی با وزن بین ۴۵ تا ۱۳۵ کیلوگرم مناسب است.

  • ریور ساید River Slide

سرسره‌ای ماپیچی شکل است که افراد با تیوب‌های دو نفره وارد آن می‌شوند و وزن مجموع دو نفر می‌بایست کمتر از ۱۸۰ کیلوگرم باشد.

 

گشت و گذار خانوادگی در مزرعه پرورش گوسفند پاتایا

پارک آبی رامایانا در پاتایا

 

  • سرپانتین Serpentine

نیمی از این سرسره روباز و نیم دیگرش دارای سقف است و از هیجان کمتری برخوردار است.

  • بومرنگ Boomrango

سرسره‌ای U شکل است که تنها به صورت دونفره می‌توانید از آن استفاده کنید. ارتفاع ۱۰ متری دارد و سر خوردن از آن حدود ۱۰ الی ۱۵ ثانیه به طول می‌انجامد.

  • آکواکندا Aquaconda

با این وسیله هیجان‌انگیز شما وارد دالان و تونلی خواهید شد و بعد از پیچ و تاب خوردن بسیار به داخل استخر پرتاب می‌شوید که به صورت ۲ تا ۴ نفره امکان استفاده از آن وجود دارد.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

پارک آبی رامایانا در پاتایا

 

  • آکوا کوستر Aqua-Coasters

یک رولرکوستر مهیج است که ۲۴۰ متر طول دارد و بسیار جذاب است و ۲ تا ۴ نفره می‌باشد.

  • آکوالوپ Aqualoop

سرسره‌ای متفاوت است که در ابتدا سقوط می‌کنید و سپس به ناگهان به سمت بالا رفته و با پشت سرگذاشتن یک پیچ تند به داخل استخر می‌افتید. این سرسره تک نفره است و برای افراد کمتر از ۱۳۵ کیلوگرم قابل استفاده است.

  • موج سواری


در این بخش شما خواهید توانست تا بر روی امواج سوار شده و از این تفریح آرامش‌بخش و در عین حال هیجان‌انگیز نهایت لذت را ببرید.

 

  اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا 

پارک آبی رامایانا در پاتایا

 

  • سقوط آزاد

به یاد داشته باشید که اگر وارد این سرسره شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد پس در ابتدا خوب فکر کنید. شما در سقوط آزاد از ارتفاع ۱۸ متری هیجان را تجربه خواهید کرد و برای افرادی با بیماری قلبی و خانم‌های باردار و کودکان مناسب نیست.

  • رودخانه

در داخل مجموعه یک رودخانه وجود دارد. اگر شما علاقه‌مند به آب تنی هستید، کافی است که یک تیوب برداشته و به داخل رودخانه بروید و لحظاتی آرام را سپری کنید.

  • استخر

پارک آبی رامایانا دارای سه استخر است. استخر موج که در آن موج‌های آرامی می‌بینید و از طرفی، امواج اقیانوس را با لذتی خاص تجربه می‌کنید. همچنین این مجموعه دو استخر دیگر نیز برای شنا کردن و آفتاب گرفتن دارد.

 

  ۱۰ رستوران ویژه مخصوص گیاهخوران در پاتایا ؛ شهر ناب خوشگذرانی‌ها و تفریح‌ها 

 

علاوه بر بخش‌های تفریحی، پارک آبی رامایانا پاتایا امکانات رفاهی دیگری از جمله اتاق خصوصی، کمدهای قفل‌دار، فروشگاه و رستوران دارد که می‌توانید برای استراحت، خرید سوغات و یا صرف غذای تایلندی خوشمزه از آنها استفاده کنید که هر کدام هزینه جداگانه دارند.

۱۲ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران