تجربه هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
تجربه هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پاتایا

پاتایا جزیره‌ی تفریحات هیجان‌انگیز تایلند است که باید به آن سفر کرد و با انجام دادن تفریحاتی که در آن فراهم آمده است بالا رفتن آدرنالین خون را تجربه کرد. جزیره‌ای پرشور که شب و روز نمی‌شناسد و در هر حال برای مهمانانش آماده‌ی خلق لحظات رویایی است. جزیره‌ای که در سواحلش می‌شود روز را به شب رساند و در کافه‌هایش می‌شود شب را به روز. جزیره‌ای که همه روزه میزبان انواع تورهای تفریحی است و بسیار مورد استقبال گردشگران جوان دنیا قرار دارد. در سفرتان با تور تایلند به پاتایا اگر می‌خواهید به دل یکی از جنگل‌های بی‌نظیر آن تشریف ببرید و زیپ‌لاین را تجربه کنید همراه ما باشید تا این تجربه و چگونگی انجامش را خدمتتان معرفی کنیم.


تور زیپ‌لاین در جنگل بارانی کائو یای دا (Kao yai da) پاتایا

اگر از تفریحات ساحلی خسته شدید و در سفر به پاتایا می‌خواهید به فضاهای جنگلی آن نیز سری بزنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور ثبت‌نام کنید. توری که ۶ ساعت به درازا می‌کشد و در آن می‌توانید تجربه‌ی هیجان‌انگیز زیپ‌لاین را امتحان کنید. توری که شرکت در آن یکی از تفریحات مناسب برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌آید. در این تور شما می‌توانید همچون تارزان از یک درخت به درخت دیگر بروید و درحالیکه با سرعت تمام این جابه‌جایی‌ها را انجام می‌دهید، تعادلتان را نیز حفظ کنید و بهترین و استانداردترین تجهیزات را داشته باشید تا هیچ خطری شما را تهدید نکند.

 

بهترین سواحل جزیره سامت در تایلند

Kao yai da

امکانات تور زیپ‌لاین در جنگل بارارنی کائو یای دا

  1. در این تور شما با یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی و روسی همراه هستید تا فضاهای جنگلی این جزیره را کشف کنید.
  2. در این تور تجهیزات کامل زیپ‌لاین به شما ارائه داده می‌شود. تجهیزاتی کاملا استاندارد و ایمن. جدای از این تجهیزات، آموزش‌های مربوط به زیپ‌لاین نیز به شما ارائه می‌شود.
  3. در این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در پاتایا فراهم آمده است. سرویسی که یک ماشین ون است.
  4. در این تور شما یک وعده غذایی ناهار مهمان برگزارکنندگان تور هستید. نهاری که شامل دو بطری آب، غذاهای تایلندی و میوه است. باید بدانید در منوی غذاهای این تور هم غذاهای گیاهی است و هم غذاهای گوشتی.

 

  راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا 

Kao yai da

در این تور انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشید

در این تور می‌توانید منتظر روبه‌رو شدن با هیجانات و ترس‌هایتان باشید. به هنگام انجام تجربه‌ی زیپ‌لاین هم ترس شما از ارتفاع می‌ریزد و هم ترس شما از سرعت. جدای از این تجربه‌ها، با شرکت در این تور شما به دیدن یکی از زیباترین جنگل‌ها می‌روید، ماجراجویی دسته‌جمعی را تجربه می‌کنید و غذاهای تایلندی را در طبیعت این کشور نوش جان می‌کنید. برگزاری این تور ۶ ساعت به درازا می‌کشد که این ۶ ساعت از زمانی که ماشین ون به دنبال شما می‌آید و تازمانیکه این ماشین شما را به محل اقامت‌تان بازمی‌گرداند است. بنابراین ۶ ساعت فرصت دارید تا دوست‌های جدید از ملیت‌های مختلف پیداکنید.

Kao yai da

نکات ویژه درباره تور زیپ‌لاین در جنگل بارارنی کائو یای دا

۱- برای شرکت در این تور باید به وب سایت www.viator.com مراجعه کنید و در این سایت ضمن سرچ نام پاتایا، از لیست تورهای آن، این تور را پیدا کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.
۲- برگزاری این تور منوط به مناسب بودن شرایط جوی است. بنابراین اگر شرایط جوی نامناسب باشد تور کنسل می‌شود و پول‌تان به شما عودت داده می‌شود.
۳- درصورتیکه شما بخواهید ثبت‌نام‌تان را لغو کنید، اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید، تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود و در غیر این صورت با عدم شرکت‌تان در تور هیچ پولی به شما بازگردانده نمی‌شود.
۴- برای شرکت در این تور لباس‌ها و کفش‌های مناسب به پا داشته باشید. ترجیحا تی‌شرت بپوشید با شلوارهای گشاد یا شلوارک و کفش‌های ورزشی نیز به پا داشته داشته باشید. چراکه قرار است همراه با زیپ‌لاین، جنگل گردی نیز انجام بدهید.

 

راهنمای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در پاتایا


۵- در این تور کسانیکه می‌خواهند زیپ‌لاین را امتحان کنند باید وزنی کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم و قدی بلند تر از ۱۲۰ سانتی‌متر داشته باشند.
۶- این تجربه محدودیتی غیز از محدودیت وزن و قد ندارد اما انجام آن به برخی از گروه‌ها توصیه نمی‌شود. خانم‌های باردار، افرادی که فشار خون دارند، کسانیکه سابقه‌ی حمله قلبی داشته‌اند، کسانیکه آسم دارند، کسانیکه مشکلات ستون فقرات و کمر دارند و همچنین کسانیکه سرگیجه و صرع دارند توصیه نمی‌شود.

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران