تجربه‌ی هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پوکت جزیره‌ی زیبایی‌ها

جاذبه‌های گردشگری پوکت
تجربه‌ی هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پوکت جزیره‌ی زیبایی‌ها

پوکت یکی از زیباترین و پر رفت و آمدترین جزیره‌های تایلند است که در تمامی اوقات سال مملو از گردشگران است. جزیره‌ای باشکوه، پوشیده از درختان سر به فلک کشیده و جنگل‌ها. جزیره‌ای درخشان، تشکیل شده از سواحل شنی سپید فام. جزیره‌ای بی‌نظیر برای سفرهای جوانانه و دوستانه. جزیره‌ای که بهترین کافه‌های روزانه و شبانه‌ی تایلند را در خود دارد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال ماجراجویی‌ هستید. همراه ما باشید تا سری به یکی از مراکز این شهر که می‌توانید در آن زیپ‌لاین را تجربه کنید بزنیم و امکاناتش را برایتان برشماریم.

 


زیپ‌لاین Hanuman World


در فاصله‌ی نزدیکی از شهر پوکت، در جنگل‌هایی زیبا و باشکوه پوشیده شده از درختان بلند بالا، سیم‌هایی امن و مطمئن کشیده شده‌اند تا یک تجربه‌ی خاص و هیجان‌انگیز را برای مسافران شهر پوکت به وجود بیاورند. تجربه‌ای که آدرنالین خود را بالا می‌برد و هیچگاه از خاطر فراموش نمی‌شود. تجربه‌ای جوانانه که حتی برای سفرهای خانوادگی با فرزندان نوجوان نیز مناسب است. تجربه‌ای که برای شما امکان دیدن پوکت و زیبایی‌های سرسبزش را از ارتفاع فراهم می‌آورد. تجربه‌ای که با سرعت همراه است و شور.

 

راهنمای گشت و گذار ۲ روزه و آخر هفته‌ای در پوکت؛ شهر شورها و شیدایی‌ها

 

 

زیپ‌لاین Hanuman World

 

 

در شهر پوکت همه روزه تورهای زیادی برگزار می‌شود که طی آن شما را به جنگل می‌آورند و جایی میان زمین و آسمان، روی سیم‌هایی امن رهایتان می‌کنند تا سر بخورید و با هیجان آسمان و جنگل را سیر کنید. مرکز Hanuman World در فاصله‌ی سه ساعته از شهر پوکت قرار دارد و مسیر رسیدن به آن خودش نیز یکی از سافاری‌های فراموش ناشدنی پوکت به حساب می‌آید. این مرکز در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است و از آن سال تا به امروز یکی از مراکز اصلی گردشگری در پوکت به حساب می‌آید. مرکزی که در سه سطح مختلف زیپ‌لاین برگزار می‌کند و افراد با توجه به سن و سالشان و همینطور تجربه‌ی زیپ‌لاین سواری‌شان می‌توانند مسیرهای مختلف را انتخاب کنند. سیم‌های این مرکز در فصله‌ی ۴۰ متری از سطح زمین قرار دارند.

 

 

زیپ‌لاین Hanuman World

 


امکاناتی که این تور برای مسافرانش فراهم می‌آورد.


- با ثبت‌نام در این تور برگزارکنندگانش به دنبال شما در محل اقامتتان در پوکت می‎‌آیند و شما را به جنگل می‌برند. پس از اتمام تور نیز مجددا شما را به محل اقامتتان در پوکت بازمی‌گردانند.
- این تور امکان دیدن سرسبزی‌های پوکت را از ارتفاع برای شما به ارمغان می‌آورد.
- این تور وعده‌ی غذایی ناهار را نیز شامل می‌شود که در آن از مهمانانش با یک غذای تایلندی پذیرایی می‌کند.
- یک تور امن است که کلاه، دستکش و طناب زخیم مطمئن برای داشتن تجربه‌ی زیپ‌لاین در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

بهترین مناطق پوکت برای غواصی در آب‌های کریستالی

 

 

زیپ‌لاین Hanuman World

 


نکات ویژه


- ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور اگر درخواست‌تان را کنسل کنید، تمامی هزینه‌ی پرداخت شده به شما عودت داده می‌شود.
- ۴۸ ساعت قبل از روزی که می‌خواهید به زیپ‌لاین بروید اگر در این تور ثبت‌نام کنید برای شما تخفیف ویژه در نظر گرفته می‌شود.
- شرکت‌کنندگان این تور در نظرسنجی‌های مختلف سایت‌های معتبر گردشگری امتیاز بالایی به آن می‌دهند.


شرایط


- خانم‌های باردار اجازه‌ی شرکت در این تور را ندارند.
- افراد بالای ۱۰۰ کیلوگرم نمی‌توانند سوار زیپ‌لاین این مرکز شوند.
- افرادی که دارای مشکلات جدی قلبی هستند بهتر است در این تور شرکت نکنند.
- پوشیدن کفش ورزشی برای شرکت در این رویداد یک ضرورت است که باید رعایت شود.

 

 

زیپ‌لاین Hanuman World

 


توصیه


در سفرتان با تور پوکت ، اگر از تفریحات آبی و انواع دورهمی‌ها خسته شدید، اگر می‌خواستید پناه ببرید به دل سرسبزی‌ها و اکسیژن‌ها به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور ثبت‌نام کنید. جاییکه هم برای تفریح‌های مجردی و جوانانه مناسب است و هم برای تفریح‌های خانوادگی. جاییکه یک نیمروز از سفرتان را به خودش اختصاص می‌دهد اما تا همیشه در ذهن و خیالتان باقی می‌ماند.

۲۹ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران