تجربه‌ی هیجان در پارک فانتاسی شو پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
تجربه‌ی هیجان در پارک فانتاسی شو پوکت

شهر پوکت از جمله مقاصد گردشگری هیجان‌انگیز و جذابی است که در سفر با تور تایلند می‌توانید از آن دیدن کنید. آنچه که بیشتر از هر چیز دیگری سبب شده تا پوکت محبوبیت بالایی بین گردشگران داشته باشد، طبیعت فوق‌العاده زیبای آن است. یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن روزی به یادماندنی و هیجان‌انگیز در دل طبیعت پوکت، پارک فانتاسی شو است. این پارک با چشم‌اندازی زیبا و همچنین برنامه‌ها و امکانات متنوعی که دارد قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد. اگر شما نیز دوست دارید با تور پوکت سفر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا قبل از سفر با این پارک جذاب و دیدنی بیشتر آشنا شوید.

 

آشنایی با پارک فانتاسی شو پوکت (Phuket FantaSea Show Park)

پارک‌ها همیشه مورد توجه افراد بسیاری برای تفریح و گردش در سرتاسر دنیا بوده‌اند. اما پارک فانتاسی شو پوکت توانسته مجموعه‌‌ای بسیار جذاب از سنت‌‌های قدیمی تایلند را در کنار تکنولوژی‌‌های مدرن دنیا به نمایش بگذارد. در نتیجه به پارکی متفاوت در دید بومیان منطقه و همچنین توریست‌های تور پوکت تبدیل شده است. در پارک فانتاسی شو می‌توان تفریحات متنوعی از جمله بازی‌های سرگرم‌کننده، گشت و گذار در غرفه‌های فروش صنایع‌دستی، سیر کردن شکم در رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه تایلندی و بین‌المللی و ... نهایت لذت را برد.

پارک فانتاسی شو پوکت اولین بار در سال ۱۹۹۸ افتتاح شد. از همان سال‌ها بازدید از این مکان با استقبال بومیان منطقه و البته توریست‌های پوکت روبرو شد. امروزه نیز علاقه‌مندان می‌توانند با رفتن به این مکان یک روز خوب و به یادماندنی را در کنار خانواده و دوستان برای خود رقم بزنند. این پارک سالانه شاهد برگزاری مراسم‌ها و فستیوال‌های رنگارنگ بسیار زیادی می‌باشد. از جمله این فستیوال‌ها می‌توان به تماشای نمایش فیل‌ها، کارناوال‌های شادی، تماشای نمایشFantasy of a Kingdom و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

پارک فانتاسی بار رستوران لوکس و بزرگی را به نام کیناره (Kinnaree) در خود جای داده است. این رستوران بزرگ‌ترین بوفه در آسیا را دارا می‌باشد. به این صورت که ظرفیت پذیرش ۴ هزار نفر را دارد. علاوه بر آن در این مکان کافه بارهای زیبایی وجود دارند که منو متنوعی از نوشیدنی‌ها را به میهمانان خود عرضه می‌کنند.

 

تجربه روزی مهیج در پوکت

امکانات پارک فانتاسی شو پوکت

پارک فانتاسی شو به دلیل شهرت زیادی که دارد همواره مورد توجه افراد زیادی بوده است. به همین دلیل در این مکان برای تفریح و رفاه بیشتر افراد امکانات متعددی در نظر گرفته‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به فروشگاه‌های متنوع اشاره کرد. در این فروشگاه‌ها می‌توان سوغاتی‌های دوست‌ داشتی پوکت را برای دوستان و آشنایان خود خریداری کرد.

علاوه بر فروشگاه‌ها، امکانات دیگری نظیر رستوران بزرگ و کافه‌های متعدد در پارک فانتاسی شو پوکت وجود دارد. بنابراین گردشگران تور تایلند می‌توانند بعد از یک روز پرهیجان شکم خود را با غذاهای خوشمزه سیر کنند. در کنار تمامی این موارد این پارک جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که علاقه‌مندان می‌توانند با رفتن به این مکان از تک تک آن‌ها دیدن کنند. چند مورد از جذاب‌ترین این موارد می‌توان کاخ فیل‌ها، تئاتر جادوئی و کاخ صدساله نظاره گر معبد آنگکور را نام برد.

طریقه دستیابی به پارک فانتاسی شو پوکت

دسترسی به پارک فانتاسی شو در سفر به شهر پوکت کار چندان دشواری نیست. چرا که از شهرت بالایی برخوردار بوده و مسافران می‌توانند به کمک تاکسی‌های درون شهری سریعا خود را به آن برسانند. توجه داشته باشید که برای وارد شدن به این پارک باید در بین ساعات ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ در آن حضور داشته باشید. البته پارک در روزهای پنجشنبه تعطیل است. همچنین تهیه بلیط ورودی نیز برای تمامی افراد الزامی می‌باشد. برای اینکه بتوانید نمایش‌های اجرا شده در این پارک را تماشا کنید، بهتر است از قبل در مورد ساعات اجرای آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

در صورتی که تصمیم خود را برای بازدید از پارک فانتاسی پوکت گرفته‌اید، می‌توانید از دیگر جاذبه‌های گردشگری که در این حوالی قرار دارند نیز دیدن کنید. چند مورد از این مکان‌ها در زیر معرفی شده‌اند:

  • ساحل پاتونگ در فاصله ۸ کیلومتری
  • جزایر فی فی در فاصله ۸.۴ کیلومتری
  • آکواریوم پوکت در فاصله ۱۸.۷ کیلومتری
  • جزیره فانگ انگا در فاصله ۱۹ کیلومتری
  • منطقه قدیمی پوکت در فاصله ۲۱ کیلومتری
  • معبد وات چالونگ پوکت در فاصله ۲۴ کیلومتری

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران