بهترین روف تاپ رستوران های پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین روف تاپ رستوران های پوکت

پوکت مناظر خیره کننده‌ای دارد که تماشای آنها از تراس‌های آفتابگیر، می‌تواند تجربه‌ای خارق العاده را رقم بزند. خصوصا فرصتی عالی است که در حین شکم گردی در یکی از روف تاپ رستوران های پوکت، بتوانید از تصاویر غروب خورشید و مناظر طبیعی پانوراما حظ بصری ببرید.

 

رستوران بابا نست   

بیایید سفر مجازی و مفرحمان  را در سفر با تور تایلند، از Baba Nest شروع کنیم که از محبوب‌ترین روف تاپ رستوران های پوکت به شمار می‌آید. اینجا از بهترین مکان‌ها برای استراحت، همراه با تماشای غروب آفتاب و تغییر رنگ آسمان از آبی روشن به سایه‌های قرمز شعله ور، نارنجی سوخته، صورتی تاریک و ناپدید شدن خورشید بر روی آب در شب هنگام است.

این رستوران، در تفرجگاه انحصاری و خانوادگی سری پانوا پوکت واقع شده و منظره‌هایی باشکوه از دریای درخشان آندامان و بخش جنوب شرقی پوکت را از تراس پشت بامش ارائه می‌دهد. پس با خیال راحت، نوشیدنی‌تان را در دست بگیرید و در کنار کوسن‌های بزرگ و نرم لم بدهید و از تماشای چشم اندازهای پانورامای ۳۶۰ درجه لذت ببرید.

این تراس، توسط یک استخر باریک بی نهایت احاطه شده و این توهم بصری را ایجاد می‌کند که مرزی با اقیانوس و آسمان ندارد. از طرفی محیط دنج، واقعا این حس را به شما القا می‌کند که انگار در لانه‌ای هستید که بر فراز جهان قرار گرفته است.

آدرس: Sri Panwa, 88/5 Sakdidej Rd, Wichit, Muang, Phuket 83000, Thailand

عکس: babaphuket.com

 

بار رستوران سرفیس

از دیگر برترین روف تاپ رستوران های پوکت، می‌توان به Surface اشاره کرد که دارای موقعیت عالی در بالای ریزورت و اسپای لا فلورا است. این ریزورت و رستوران، درست در وسط ساحل پاتونگ واقع شده و تنها چند طبقه بین شما و ماسه فاصله می‌اندازد. این بدان معنی است که مناظر بی‌نظیری از دریا و غروب آفتاب را، در سفر با تور پوکت شاهد خواهید بود. بعلاوه یک موسیقی پس ‌زمینه ملایم، غذاهای ترکیبی وسترن عالی، فهرستی از نوشیدنی‌های درجه یک و گوارا و فضایی رمانتیک را در اختیار خواهید داشت.

بنابراین پس از گشت و گذار در حوالی جاده بنگلا، بهتر است در این رستوران توقف کنید و از استراحت و صرف غذاهای فیوژن و دریایی همچون خرچنگ دریایی، ماهی مرکب، میگوی سفید، باس دریایی و خوراک صدف برخوردار شوید. پرسنل نیز بسیار خلاق و حرفه‌ای هستند و خدماتی تماشایی ارائه می‌دهند. در عین حال قیمت‌ها مناسبند و به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: La Flora Resort Patong, 39 Thaweewong Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

عکس: phuket101.net

 

بار رستوران وانیلا

چشم‌اندازهای خیره ‌کننده و پانوراما از اقیانوس، نوشیدنی‌های خلاقانه و گوارا، غذاهای شیک مدرن و دکوراسیون زیبا، تمام آن مواهبی هستند که در بار رستوران Vanilla در انتظار مهمانان به سر می‌برند. در این غذاکده که جزو برترین روف تاپ رستوران های پوکت محسوب می‌شود، می‌توانید ضمن تماشای غروب بی بدیل خورشید و مناظر ۳۶۰ درجه از خلیج کالاما، از دورهمی با عزیزانتان لذت ببرید.

گفتنی است در اینجا یک اتاق نیز در نظر گرفته شده تا پذیرای مهمانان برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر سالگردها، تولدها، عروسی‌ها و مهمانی‌ها باشد.

منو انواع غذاهای لذید اسپانیایی را شامل می‌شود و تاپاس، هوموس و اختاپوس در کنار یک لیوان چای باکیفیت بسیار می‌سبند.  بعلاوه باید گفت این فضای دنج و رمانتیک، بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه است. از طرفی پرسنل حرفه‌ای در تمام طول سال، به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان بوده و خدماتی تماشایی ارائه می‌دهند. ضمن اینکه وای فای رایگان و پارکینگ نیز در دسترسند.

آدرس: 18/40Moo 6, Nakalay Road, Kamala, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

عکس: siam2nite.com

 

اسکای بار کویپ

در فهرست محبوب‌ترین برترین روف تاپ رستوران های پوکت، می‌توان به Quip Sky Bar اشاره کرد که هنر متمایزی را به شهر قدیمی آورده و در عین حال، مناظر جالبی را از طبقه پنجم همراه با مجموعه‌ای نسبتا غیرمعمول از غذاهای خرچنگ به ارمغان می‌آورد

این غذاخوری به ۲ بخش تقسیم شده: بخش بار که به ورودی سرپوشیده نزدیک تر بوده و برای فصول بارانی ایده آل است و به زیبایی نورپردازی شده است. اما اگر می‌خواهید در فضای آزاد بنشینید، بهتر است به تراس چوبی جلو آمده که توسط یک حوض ماهی احاطه شده بیایید و در عین حال، از چیدمان خلاقانه توری در یک قاب فلزی، صندلی‌های بانوج مانند آرامش بخش، میزهای شیشه‌ای کوتاه و کوسن‌ها و صندلی‌های کوتاه برخوردار شوید.

و اما منوی این رستوران که در فهرست برترین روف تاپ رستوران های پوکت خودنمایی می‌کند... باید گفت نیمی از منوی این بار رستوران را انواع نوشیدنی‌ها از جمله موهیتو، چای سرد لانگ آیلند، مارگاریتا و مای تای شامل می‌شود.

در نیمی دیگر از منو، غذاهای خوشمزه‌ای همچون خرچنگ‌های سنگی، ونتون خرچنگ سرخ ‌شده، لابستر پد تای و ساتای گاو را خواهید یافت که توسط تیمی از سرآشپزهای با تجربه تایلندی تهیه شده‌اند.

اینجا مکانی آرام و خنک است که آهنگ‌های ملایمی را با صدای جاده‌های پوکت درهم می‌آمیزد و همراه با دکوراسیون بی‌تکلف هنری منطقه‌ای، فضایی به یادماندنی را برای استراحت در پایان روز و دورهمی با عزیزان رقم می‌زند.

آدرس: 5th Floor, Quip Bed & Breakfast, 54 Phuket Rd, Talat Yai, Mueang, Phuket 83000, Thailand

عکس: hotels.com

 

بار استخر آن تاپ

On Top، یک مکان مهمانی چشمگیر در کنار استخر و از پرطرفدارترین روف تاپ رستوران های پوکت است که در بالای ریزورت ساحلی سویس اوتل قرار دارد. البته چشم انداز منظره بالکن طبقه هفتم خیلی خاص نیست، اما خود ریزورت و رستوران بسیار تماشایی بوده و غذاها و تزئیناتشان نیز خاص است. از طرفی می‌توانید از شنیدن موسیقی عالی در فضای مهمانی دوستانه در بار، در کاباناهای مجلل، یا روی مبل‌ها و صندلی‌های آفتابگیر روی چمن و اطراف استخر لذت ببرید.

آدرس: 7th Floor, Hotel Swissôtel Resort Phuket Patong Beach, 48 Ruam Jai Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

عکس: tripadvisor.in

 

لانژ رستوران اسکای کی

اگر در یکی از بهترین هتل های ساحلی پاتونگ در پوکت اقامت دارید؛ یک شب را در این رستوران وقت بگذرانید. KEE Sky ، یک لانژ رستوران روی پشت بام و از برترین روف تاپ رستوران های پوکت است که مشرف به ساحل پاتونگ در پوکت بوده و در منطقه‌ای پر رفت و آمد واقع شده است. دراینجا می‌توانید ترکیبی از صدای نسیم، صدای شکستن امواج و صدای موسیقی جاز کلاسیک و موسیقی ملایم برزیلی را بشنوید و در عین حال، از طعم غذاهای لذیذ لذت ببرید.

این رستوران که در نزدیکی جاده ساحلی بنگلا  قرار دارد، بخشی از ریزورت و اسپای KEE  بوده و مناظر خیره کننده‌ای از غروب آفتاب را ارائه می‌دهد. می‌توانید با آسانسور جلوی ساختمان مرکزی هتل که از تکنولوژی بالا و نورپردازی جذاب بهره برده، به پشت بام بروید و در یکی از ۲ تراس که به صورت ۲ طبقه تعبیه شده‌اند، در مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع، به استراحت و دورهمی با عزیزانتان بپردازید.

گفتنی است تراس زیرین این غذاکده که جزو برترین روف تاپ رستوران های پوکت محسوب می شود، دارای یک بار دایره‌ای و ۹ میز است که می‌تواند حداکثر ۵۰ مهمان را در خود جای دهد،بعلاوه ۲ اتاق غذاخوری سرپوشیده برای روزهای بارانی. و تراس بالایی نیز، یک فضای بزرگ با یک بار و چند میز است. دکوراسیون نیز با تم بژ و خاکستری ملایم شیک همراه بوده و مبلمان آلومینیومی با رنگ بنفش مدرن و رومیزی سفید، تکمیل کننده این فضا هستند.

منوی رستوران خیلی پر و پیمان نیست، اما همیشه گزینه‌ای بین المللی برای هر نوع ذائقه‌ای را در اینجا خواهید یافت. با اینحال گوشت خوک، چیکن، کالاماری و قهوه عالی، بیش از سایرین توصیه می‌شوند. در نهایت، قیمت‌ها مناسبند و خدمات عالی پرسنل حرفه‌ای، وای فای رایگان و پارکینگ نیز در اینجا در دسترسند.

آدرس: 6th and 7th Floor, The KEE Resort & Spa Patong, 152/1 Thawewong Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

عکس: il.kayak.com

 

اسکای لانژ استرلا

بعد از اینکه از مدرسه میمون‌های پوکت دیدن کردید، وقت آن است که سری به Estrela بزنید که یکی از برترین روف تاپ رستوران های پوکت به شمار می‌آید. در اینجا می‌توانید از صرف انواع غذاهای فیوژن، اسنک‌های خوش طعم، غذاهای کلاسیک غربی و نوشیدنی های گوارا بهره مند شوید.

بعلاوه چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر زیبای افق پوکت، در این مکان دلپذیر به اسقبالتان می‌آیند و حظ بصری را در حین شکم گردی برایتان به ارمغان می‌آورند. گفتنی است این بار رستوران، از یک فضای نشیمن داخلی همراه با مبل‌های راحتی، بار پیشخوان و تراس در فضای باز تشکیل شده و دورهمی‌های جذابی را در حین گوش دادن به موسیقی جاز ملایم رقم می‌زند.

آدرس: 40,5Chanacharoen Rd, Tambon Talat Yai, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83000, Thailand

عکس: estrela.hotels-boutique.com

 

بار رستوران سیزل

Sizzle، یک غذاکده مدرن و یکی از پرطرفدارترین روف تاپ رستوران های پوکت بوده و در نزدیکی ساحل فریدم واقع شده است. در تراس، می توانید ضمن خورد و خوراک و برخورداری از طعم‌های نفیس و نوآورانه، بر فراز دریای آندامان و در احاطه مناظر پانوراما، از تماشای صحنه غروب شگفت انگیز خورشید و شنیدن اصدای امواج که با موزیک دی جی در هم می‌آمیزند لذت ببرید. بدون شک این فضای رمانتیک، یکی از بهترین غذاکده‌ها برای قرارهای عاشقانه و یا دورهمی‌های خانوادگی ودوستانه به شمار می‌آید.

منو نیز بسیار جذاب بوده و خصوصا صدف‌های آبدار حاشیه اقیانوس آرام، استیک‌های بلک آنگوس کاملا کبابی، سالادهای خوشمزه، تام یام، موس شکلاتی خوش طعم، یخ چای و آب میوه‌های گوارا بسیار محبوبیت دارند. ازطرفی، قیمت‌ها نیز در اینجا مناسب بوده و خدمات، استاندارد و قابل توجهند.

آدرس: Central Festival Phuket, Phuket, Thailand, 83000

عکس: avistahideawayphuketresort.com

 

بار رستوران رفلکشنز

هتل بی نظیر Reflections که در تپه‌های کنار ساحل نایهارن واقع شده است، یک پناهگاه انحصاری گرمسیری است که با یک سالن پشت بام زیبا و جذاب، مهمانانش را غافلگیر می‌کند و یکی از محبوب‌ترین و برترین روف تاپ رستوران های پوکت را در خود جای داده است.

بار رستوران رفلکشنز در تراس هتل، بسیار جادار و جذاب بوده و با لبه بی نهایت، بین دریا و آسمان حس تعلیق را به مخاطبانش القا می‌کند. مبلمان مخمل راحتی، کوسن‌های فراوان و لطیف و نرم و شومینه‌های فضای باز، بهترین شرایط را برای ریلکس کردن و تماشای زیبایی‌های پانوراما بر فراز اقیانوس آندامان ارائه می‌دهند. اینجا خصوصا برای دورهمی‌های شبانه با دوستان و یا محبوبتان بسیار ایده آل است.

در بخشی از تراس، شاهد آشپزخانه اپن خواهید بود و می‌توانید فعالیت آشپزها و نحوه پخت و آماده سازی سفارشتان را شاهد باشید و ببینید که سرآشپز چگونه غذاهای محبوب ژاپنی نظیر ساشیمی و نیگری را با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کند که به روزانه خریداری شده‌اند.   

آدرس: Q8H3+CG8, Wichit, Phuket, Thailand

عکس: thenaiharn.com

 

بار رستوران ویوا

و در پایان گشت و گذار در میان برترین روف تاپ رستوران های پوکت، سری هم می‌زنیم به VIVA که منویی غنی از غذاهای اصلی ایتالیایی، استیک و تایلندی برای مخاطبانش در چنته دارد. منوی کنار استخر شامل تاپاس، پانینی، ساندویچ، پیتزا و پاستای خوش پخت است. طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها از جمله آبمیوه‌های سم زدا، نوشابه‌های ایتالیایی، شیک، قهوه و کوکتل نیز ارائه می‌شوند.

این بار رستوران با چشم اندازی باشکوه از مناظر زیبای اطراف، حظ بصری بالایی را از طبقه هفتم آپارتمان Homa در منطقه  Samkong رقم می‌زند. بعلاوه، دارای یک منطقه غذاخوری سرپوشیده بزرگ است که فضایی آرامش بخش را برای استراحت و دورهمی ارائه می‌دهد. گفتنی است این غذاکده، در فاصله کوتاهی از بازار چیلوا واقع شده است.

در نهایت پرسنل شاد و صمیمی، ساعاتی مفرح را با خدمات حرفه‌ای به ارمغان می‌آورند و قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، خدمات دلیوری و پارکینگ نیز، به جذابیت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 3,41Soi Samkong 1, Phuket, Thailand

عکس: directory.phuket101.net

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۱ مهر ۱۴۰۳

نظرات کاربران