رستوران های هندی برتر پوکت در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری پوکت
رستوران های هندی برتر پوکت در سال ۲۰۲۲

وقتی که در حال کنجکاوی و کاوش در مناظر باشکوه شهر زیبای پوکت هستید، دلتان می‌خواهد غذاها و خوراکی‌های خوشمزه و متفاوتی هم بخورید. گرسنه‌تان می‌شود و می‌خواهید یک رستوران خوب پیدا کنید. در این سفر مهیج با تور تایلند، علاوه بر غذاهای تایلندی و بین‌المللی، سری هم به رستوران‌های هندی بزنید تا از طعم و بوی ادویه‌های بی‌نظیر آن بی‌بهره نمانید. با ما همراه باشید تا در این مقاله ده مورد از رستوران‌های برتر هندی در پوکت را به شما معرفی کنیم.

 

رستوران دهلی دربار در پوکت (Delhi Darbar)

دهلی دربار که در داخل هتل کی ریزورت و اسپا The Kee Resort & Spa در منطقه پاتونگ پوکت واقع شده است، در مورد غذاهای خوشمزه هندی و خدمات سریع، برنده‌ای واضح محسوب می‌شود. از ماسالای مرغ مجلل گرفته تا غذاهای اصیل گیاهی، این مکان دارای منوی متنوعی است که تهیه و ارائه هر یک از این غذاها فوق‌العاده به نظر می‌رسد. برای سفارش یک غذای ناب هندی، در دهلی دربار یکی از معتبرترین رستوران‌ها در پوکت، میز رزرو کنید. در اینجا حتی به اندازه کافی انواع سبزیجات، گیاهی و غیرگیاهی را پیدا خواهید کرد.

 

راهنمای کامل سفر با تور تایلند به پوکت

تخصص: ماسالا قارچ و مرغ کره، Mushroom masala and butter chicken

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

مکان: هتل کی ریزورت و اسپا، جاده تاویوانگ ۱۵۲/۱، ساحل پاتونگ ، کاتو

Location:The Kee Resort & Spa, 152/1 Thaveewong Road, Patong Beach, Kathu

 

رستوران بلوچی در پوکت (Baluchi)

شکار شما برای یک رستوران هندی درجه یک در پوکت با بلوچی پایان می‌یابد. مکانی که هر کسی را راضی می‌کند. این رستوران که در هتل مجلل هتل هورایزن پاتونگ بیچ ریزورت قرار گرفته است، به خاطر فضای شیک و کارکنان فوق‌العاده مهربانش شهرت دارد. بلوچی یک منوی هندی متنوع به شما ارائه می‌دهد که کاملاً با طعم‌های خاص و دلپذیر تهیه شده است. نه تنها غذاهای شمال هند و موغلایی، بلکه سرآشپزهای بلوچی نیز به دستورالعمل‌های غذاهای گجراتی و جین تسلط دارند. همچنین بلوچی یکی از بهترین رستوران‌های هندی در پوکت به شمار می‌رود که توسط برخی از محبوب‌ترین جزایر نزدیک پوکت احاطه شده است.

تخصص: پنیر لبابدار و مرغ پالک، Paneer Lababdar and Palak Chicken

ساعات کاری: ۱ ظهر تا ۱۱ و نیم شب

مکان: خیابان تاویوانگ، کپساپ، آمپور کاتو، ساحل پاتونگ

Location: Thaweewong Rd, Soi Kepsap, Amphure Kathu, Patong Beach

 

رستوران و بار سول کاری در پوکت (Soul Curry Restaurant and Bar)

تجربه یک غذای آرام را در یکی از برترین رستوران‌های هندی در پوکت، پاتونگ، رستوران سول کری و بار داشته باشید. چه هوس غذای لذیذ هندی داشته باشید و چه غذاهای اصیل تایلندی، این رستوران کوچک و دنج همه نیازهای غذایی شما را برآورده خواهد کرد. با رفتار فوق‌العاده مودبانه آقای مان، صاحب رستوران و بار سول کاری که شخصاً به هر مهمانی توجه می‌کند و به غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، حسی خانگی می‌بخشد.

 

۱۰ فعالیت متفاوت در سفر به پوکت

تخصص: آلو پاراتا و چای ماسالا، Aloo paratha and masala tea

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

مکان: خیابان ساواتدیراک، تامبون پاتونگ، آمفویی کاتو، چانگ وات

Location:Sawatdirak Rd, Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat

 

رستوران شعله‌های تنوری در پوکت (Tandoori Flames)

در رستوران شعله‌های تنوری پوکت، واقع در داخل استراحتگاه سویی پاتونگ، خود را با طعم آسمانی غذاهای اصیل هندی و غذاهای مغلای نوازش کنید. منوی مفصل آن شامل مرغ تنوری وسوسه‌انگیز، کباب، دال مخنی و نون سیر است. این رستوران دکوری آرام دارد و ناهارخوری بزرگ و به خوبی تزئین شده است. بیشتر گردشگران تور تایلند این مکان را به یکی از بهترین رستوران‌های هندی در منطقه پاتونگ پوکت برشمرده‌اند.

تخصص: روگان جاش و بره ویندالو، Rogan josh and lamb vindaloo

ساعت کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

مکان: استراحتگاه سوئی پاتونگ، خیابان تاوانگ، تامبون پاتونگ، آمفویی کاتو، چانگ وات

Location:Soi Patong Resort, Thawewong Rd, Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat

 

رستوران کاری دلیش در پوکت (Curry Delight)

پنجمین رستوران در این لیست، کری دیلایت با ارائه بهترین طعم‌های هندی و تایلندی و بشقاب‌های غذاهای دریایی با نامی مشهور در میان دوستداران غذا است. اگر کسی به دنبال یکی از رستوران‌های خانوادگی در پوکت است، در نزدیکی ساحل کاتا، کاری دلیش مناسب‌ترین انتخاب است. غذاهایی که در اینجا سرو می‌شود، بسیار لذیذ هستند و دکور ملایم، فضای نشیمن جادار و خدمات دلپذیر از عواملی هستند که به حفظ جایگاه خود در میان رستوران‌های هندی معروف پوکت کمک کرده است. علاوه بر این، مهمانان در حالی که منتظر سرو غذا هستند، مدتی را پشت میز بیلیارد واقع در داخل رستوران می‌گذرانند که بسیار سرگرم کننده و جذاب است. کسانی که در پوکت به دنبال غذای هندی هستند، حتما باید این رستوران را امتحان کنند.

 

معرفی ۱۲ رستوران عالی در پوکت

تخصص: روگان جاش گوشت گوسفند، سمبوسه میگو و پنیر و سیر نان، Mutton rogan josh, prawn samosas and cheese and garlic naan

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

مکان: کوکتانوت جاده تامبون کارون، آمفو موئانگ پوکت، چانگ وات

Location:Koktanot Road Tambon Karon, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat

 

رستوران در هند زندگی کنید در پوکت (Live India)

به دنبال چند رستوران هندی جیب‌پسند و مناسب در شهر پوکت هستید؟ صبر نکنید و میز خود را در Live India رزرو کنید. این رستوران کوچک و دنج با دکوراسیون شیک و خدمات بسیار مودبانه آراسته شده است. غذاهای اصیل گوشت و همچنین غذاهای گیاهی سفارش دهید و در فضای پرهیاهوی پوکت در این رستوران که برای کام هندی دل‌انگیز است، لذت ببرید. اینجا همچنین برای میزبانی مهمانی‌ها و دورهمی‌ها در پوکت هم عالی است.

تخصص: میگو ویندالو، ساگ گوسفند و نون سیر، Prawn vindaloo, saag mutton and garlic nun

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ و نیم شب

مکان: خیابان سوکدیدج تی ویچیت، کیپ پانوا، آکواریوم پوکت

Location:Sukdidej rd. T. Vichit, Cape panwa, Phuket Aquarium

 

رستوران غذاهای هندی و تایلندی کاری بزرگراه در پوکت (Highway Curry Indian & Thai Cuisine)

غذای هندی و تایلندی Highway Curry با دکوراسیون چوبی درجه یک و نشستن در فضای باز، یکی از بهترین رستوران‌های هندی در پوکت محسوب می‌شود که در تنور و سیزلر تخصص دارد. منوی آن دارای بهترین کباب‌ها و میگوی مخصوص ، ماهی، گوشت و سبزیجات است. این رستوران برای تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود سنگ تمام می‌گذارد.

تخصص ها: مدرس مرغ، طوای مرغ مخصوص بزرگراه، تاوای گوشت گوسفند مخصوص بزرگراه و گریل مخلوط مخصوص بزرگراه، Chicken madras, Highway special chicken tawa, Highway special mutton tawa and Highway special mix grill

 

راهنمای انجام بهترین کارها در پوکت

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

مکان: خیابان پاتاک، کارون، موئانگ پوکت

Location:Patak Rd, Karon, Mueang Phuket

 

رستوران کلوپ کاری هندی در پوکت (ICC Indian Curry Club)

رستورانICC Indian Curry Club  بهترین مکان برای خوردن غذای خوشمزه و تند در زمانی است که هوس غذاهای اصیل هندی و موغلایی را دارید. این مکان که در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد، برای مهمانی‌های شبانه معروف است زیرا تا ساعات پایانی بعد از نیمه شب باز است. اینجا یکی از معدود مکان‌هایی است که می‌توانید از غذاهای سنتی تایلندی به جز غذاهای هندی هم لذت ببرید. دکور ساده و کارکنان رستوران نیز مهربان هستند. گذران زمانتان در این رستوران لذت‌بخش خواهد بود.

تخصص: مرغ تیکا ماسالا و بره ویندالو، Chicken tikka masala and lamb vindaloo

ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۲ و نیم صبح

مکان: سویی سانسابای، تامبون پاتونگ، آمفویی کاتو، چانگ وات

Location:Soi Sansabai, Tambon Patong, Amphoe Kathu, Chang Wat

 

رستوران و بار بالیوود پوکت (Bollywood Phuket Restaurant & Bar)

رستوران و بار بالیوود پوکت که در حومه این شهر واقع شده است، یکی از بهترین و درخشان‌ترین رستوران‌های هندی در پوکت، تایلند به شمار می‌رود. این رستوران در ساختمانی به سبک چینی پرتغالی قرار دارد و از سال ۲۰۱۴ توسط یک زن سیک اداره می‌شود. رستوران و بار بالیوود پوکت که با پوسترهای فیلم بالیوود و مجسمه‌های دست‌ساز و وسایل تزئینی تزئین شده است، خوشمزه‌ترین غذاهای خانگی شمال هند را سرو می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های رمانتیک پوکت

تخصص: میگو تنوری، تیکا ماسالا مرغ و پالک پنیر، Tandoori prawns, chicken tikka masala and palak paneer

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

مکان: جاده بنگیای، سینو بایپس، ویچیت، موانگ

Location:Bangyai Road, Sino Bypass, Wichit, Muang

 

رستوران تانترا در پوکت (Tantra)

تانترا با ارائه بهترین کباب، سمبوسه و تیکا در شهر، مردمی را که هوس غذای اصیل هندی می‌کنند را وسوسه می‌کند. در این رستوران، از دکوراسیون شلوغ و نشستن در فضای باز گرفته تا گزینه‌های متنوع منو و مهمان‌نوازی دلپذیر، شگفت‌زده خواهید شد. غذا خوردن در تانترا یک تجربه کامل است.

تخصص: ماهی تنوری، کاری کرالا و برنج پولائو زعفرانی، Tandoori fish, Kerala Drawn curry, and Saffron Pulao Rice

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا نیمه شب

مکان: جاده تاویوانگ، پاتونگ، کاتو

Location: Taweewong Road, Patong, Kathu

 

غذاهای تایلندی هر چند متفاوت و خوشمزه است اما ممکن است که باب میل برخی از افراد و گردشگرها نباشد. به همین منظور می‌تواند از سفارش در رستوران‌های هندی، ایرانی و بین‌المللی هم لذت ببرد. به عنوان مثال یک زرشک پلو با مرغ فوق‌العاده بخورید. شاید هم قرمه سبزی دلتان بخواهد. رستوران پادیران، یکی از رستوران‌های ایرانی در شهر پوکت تایلند است که هر کدام از آنها را برای شما سرو می‌کند. علاوه بر این، فست فود همیشه و در همه جای دنیا طرفدار دارد. در نتیجه می‌توانید در طول سفر خود، غذاهای متنوعی را امتحان کنید. اما بدون خوردن غذاهای دریایی تایلندی و خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی تایلندی همچون کاری سبز تایلندی، مرغ بادام هندی، سوپ تام یام، گوای تیو، دلمه کاهو و ساتای مرغ تایلندی، این کشور را ترک نکنید.

منبع

 

۱۱ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران