فعالیت های شبانه محبوب در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
فعالیت های شبانه محبوب در پوکت

پوکت به شب‌های شلوغ و پر جنب و جوشش معروف است و فعالیت شبانه پوکت‌ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر ساحلی زیبا به حساب می‌آیند. فعالیت‌هایی که امروز در مقتدرسیر تابان، قصد داریم آن‌ها را معرفی کنیم.

 

معرفی برترین فعالیت‌های شبانه در تور پوکت

اگر در تور تایلند، پوکت را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، فعالیت‌های متنوع زیادی را در طول روز پیش رو دارید. می‌توانید به سواحل زیبای پوکت رفته، از معابد تاریخی بازدید کنید یا به جزیره گردی و فعالیت‌های آبی بپردازید. اما شب‌های پوکت کم از روزهایش ندارد و فعالیت‌های زیادی هستند که می‌توانید بینشان انتخاب کنید. فعالیت‌هایی که مهم‌ترین‌هایشان را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:

بازدید از بازارهای شبانه

سر زدن به بازارهای شلوغ شبانه پوکت، انتخابی عالی در شب‌های سفر به پوکت به حساب می‌آید. این بازارهای شلوغ و بزرگ نه تنها برای خرید سوغات و اجناس ارزان مناسب هستند، بلکه مملو از بوفه‌های غذاهای خیابانی تایلند بوده و می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را در آن‌جا سفارش دهید. محبوب‌ترین بازار شبانه شهر که رفتن به آن‌جا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فعالیت شبانه پوکت نیز شناخته می‌شود، بازار شبانه آخر هفته‌ی پوکت است که شب‌های شنبه و یک شنبه برپا خواهد شد.

آدرس: Tambon Wichit, Amphoe Mueang

عکس: hotels.com

 

رفتن به خیابان بانگلا

خیابان بانگلا (Bangla Road) یکی از معروف‌ترین نقاط پوکت است که معروف‌ترین بارهای این شهر در آن‌جا قرار گرفته‌اند. صدای موسیقی، نورهای نئون و حضور گردشگران بی‌شمار از جمله ویژگی‌های این محل به شمار می‌آید که در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته است.

آدرس: Bangla Road, Patong Beach

 

شرکت در پارتی‌های ساحل پاتونگ

نمی‌توان حرفی از انواع فعالیت شبانه پوکت به میان آورد و چیزی از پارتی‌های شبانه بزرگ و جذاب این شهر زیبا نگفت. اما اگر می‌خواهید، بهترین تجربه‌ از این پرتی‌ها داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم بعد از غروب خورشید به ساحل پاتونگ بروید. در این منطقه، DJهای معروف به اجرا پرداخته و جشن‌هایی بسیار بزرگ و شلوغ برپا می‌شود. یکی از معروف‌ترین نقاط برای بهترین تفریحات در سفر به پاتونگ، دیسکو تایگر است که بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پارتی‌ها را برگزار می‌کند. البته اگر در روزهای شلوغ سال به آن‌جا می‌روید، باید خیلی زود به این دیسکو بروید چون به سرعت ظرفیت آن‌جا پر می‌شود.

 

راهنمای کامل سفر با تور تایلند به پوکت

عکس: phuket101.net

 

شام بر روی کشتی‌های کروز

اگر به دنبال یک انتخاب متفاوت برای شب‌های پوکت هستید، ما صرف شام بر روی کشتی‌های کروز در هنگام غروب خورشید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک انتخاب رمانتیک و عالی که شامل شامی خوشمزه بر روی کشتی، تماشای منظره‌ی جذاب غروب خورشید و گشتی شبانه در دریا می‌شود. این کشتی‌های عموما از خلیج فانگ نگا حرکت کرده و انتخاب‌های زیادی بین کشتی‌های ارزان و گران در آن‌جا خواهید داشت. اما حداقل باید هزینه‌ای نزدیک به 2650 بات برای هر نفر را در نظر بگیرید.

تماشای نمایش‌های موزیکال در سیام نیرامیت

تایلند دارای فرهنگی غنی‌ست و مردم این کشور همیشه با اجرای نمایش‌های بزرگ و کوچک، داستان‌های اساطیری و فولکور خود را به اجرا می‌گذارند. این نمایش‌ها را در و جشن‌ها و فستیوال‌های تایلند نیز مشاهده می‌کنید اما پیشنهاد ما این است که به عنوان فعالیت شبانه پوکت، به سراغ سالن بزرگ سیام نیرامیت (Siam Niramit) رفته و در آن‌جا به تماشای نمایش‌های شگفت‌انگیزی بنشینید که هنرمندان محلی به ارجا در می‌آورند. این نمایش‌ها شامل عروسک‌های بزرگ، دکور فوق‌العاده و رقص و موسیقی می‌شود و خاطره‌ای ماندگار را در تور پوکت برایتان خواهد ساخت.

آدرس: 81 Chalermprakiat Ratchagan Thi 9 Road

عکس: hoteles.com

 

تماشای منظره‌ی شبانه پوکت

اگر به دنبال جایی متفاوت و آرام در شب‌های پوکت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بار روفتاپ Quip Sky Bar بزنید که در مکانی عالی و دنج واقع شده و نمایی ۳۶۰ درجه و شگفت‌انگیز از شهر را برایتان به نمایش می‌گذارد. این مجموعه فارغ از اسمش، یک رستوران و بار بوده و غذاهای تایلندی، دریایی و بین‌المللی را در کنار انواع نوشیدنی‌های مختلف به فروش می‌رساند.

آدرس: 54, Phuket Road, Tambon Talat Yai

 

تماشای نمایش زنده در پوکت فانتاسی

یکی دیگر از جاهایی عالی برای تماشای نمایش در پوکت، پوکت فانتاسی (Phuket Fantasea) است که نمایش‌هایی با حضور بیش از ۴۰۰ هنرمند را به اجرا در می‌آورد. البته در سال‌های اخیر این نمایش به خاطر حضور فیل‌ها، ببرها و حیوانات مختلف از طرف خیلی‌ها تحریم شده اما جذابیت آن غیر قابل انکار است. مخصوصا این که دکور بسیار بزرگ و با جزییاتی برای آن ساخته شده و از نورپردازی مدرن برای بهبود ظاهر آن استفاده می‌شود. همچنین در کنار نمایش، برای آن‌هایی که بلیط خریداری می‌کنند، شام با بوفه باز سرو می‌شود.

آدرس: 99 Kamala, Kathu District

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره در پوکت

عکس: lagunaphukettours.com

 

تماشای مسابقه موی تای

اگر اهل مسابقه‌های رزمی هستید، می‌توانید به عنوان فعالیت شبانه پوکت، به سراغ تماشای مسابقات موی تای در این شهر بروید. سالن‌های متنوعی به این منظور وجود دارد اما بهترین آن‌ها که مسابقات مهم را میزبانی می‌کند، استادیوم بانگلا باکسینگ (Bangla Boxing Stadium) نام دارد و در طول هفته مسابقات مختلفی در آن‌جا برگزار می‌شود. البته بلیط تماشای مسابقات در این استادیوم بسیار گران است و قیمت آن از ۱۷۰۰ بات آغاز می‌شود. اما سالن‌های کوچک‌تر و مسابقات ارزان‌تری هم در شهر پیدا می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید.

آدرس: Opposite of Baan Zan Market, Patong

کافه هارد راک پوکت

همچون دیگر کافه‌های هارد راک (Hard Rock Café) در سراسر دنیا، تجربه بودن در این محل شامل اجرای موسیقی زنده راک، سرو نوشیدنی‌های مختلف و جشن گرفتن در کنار دیگر مهمانانی‌ست که شب را در آن‌جا سپری می‌کنند. کافه هارد راک مکان بسیار محبوبی‌ست که نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند و حتما به دوست داران سبک راک، پیشنهاد می‌شود.

آدرس: 48/1 Ruamjai Road, Tambon Patong

عکس: pagtour.info

 

خرید در بازار معبد کارون

بر خلاف دیگر بازارهای شبانه که بیشتر به خاطر فضای منحصر به فرد و غذاهای خیابانی معروف هستند، این مکان شدیدا برای خرید پیشنهاد می‌شود. بازار بسیار محبوبی که مرکز فروش لباس‌های با کیفیت و ارزان است و اجناس آن‌جا با قیمت خیلی خوبی به فروش می‌رسد. البته این به معنی نبود بوفه‌های غذاهای خیابانی نیست و در بازار معبد کارون (Karon Temple Market) نیز می‌توانید، غذاهای جور واجور تایلندی را برای خود سفارش دهید.

آدرس: Next to Wat Karon, Patak Road

صرف نوشیدنی بر روی شن‌های ساحل کاتا

در ساحل کاتا (Kata Beach) چندین بار و کافه هستند که صندلی‌ها یا مبل‌های نشی بر روی ماسه‌ گذاشته‌اند و شما می‌توانید به عنوان فعالیت شبانه پوکت، روی ماسه‌ها به صدای موج‌های دریا گوش دهید و زیر نور ستاره‌ها به صرف نوشیدنی بپردازید. البته فضای ساحل کاتا آن‌قدرها که فکر می‌کنید آرام نیست و با توجه به وجود کلاب‌های مختلف در آن نزدیکی و صدای موسیقی در بعضی از این بارها، محیط آن‌جا کاملا آرامش بخش نخواهد بود.

آدرس: Kata Beach, West Coast of Phuket

 

متفاوت‌ترین کارهای رمانتیک در پوکت

عکس: thrillophilia.com

 

 

صرف شام در رستوران ۳۶۰ درجه

و اما اگر به دنبال انتخاب یکی از رستوران‌های خوب پوکت جهت صرف شام در شب‌های پوکت هستید، ما رستوران ۳۶۰ درجه (360 Degrees Restaurant) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مکان در نزدیکی ساحل لایان و بر بالای تپه واقع شده و از روی روفتاپش، می‌توانید از یک سمت مناطق تپه‌ای پوکت را تماشا کرده و از سمت دیگر، منظره‌ی دریا و خانه‌های نورانی پوکت را ببینید. فضای خود رستوران نیز بسیار زیباست و شب‌ها با چراغانی جذابش که بخشی از آن روی درخت‌های متعدد رستوران قرار گرفته‌اند، نمایی معرکه پیدا می‌کند. البته این رستوران برای وعده نهار نیز انتخاب خوبی‌ست، زمانی که مناظر اطراف، جلوه‌ای متفاوت نسبت به شب‌ها دارد.

آدرس: Phuket Pavilions Resort, 31/1 Moo6, Cherngtalay, Thalang

عکس: hoteles.com

 

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران