بهترین هتل‌های ۳ ستاره در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین هتل‌های ۳ ستاره در پوکت

بزرگ‌ترین جزیره تایلند، چندین دهه است که به یک مقصد توریستی محبوب بدل شده و سالانه، گردشگران بسیاری با تور پوکت به این خطه باشکوه سفر می‌کنند. این جزیره، بهانه‌ای عالی برای کاوشی عمیق در تاریخ و فرهنگ کشور تایلند به شمار می‌آید. و درعین حال طبیعت باورنکردنی، تفریحات و زندگی شبانه، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد، از این منطقه یکی از بهترین مقاصد دنیا با سرگرمی‌های ۲۴ ساعته را ساخته‌اند. مقاله راهنمای گشت و گذار ۲ روزه و آخر هفته‌ای در پوکت؛ شهر شورها و شیدایی‌ها، اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه با تور تایلند هستید، پیشنهاد می‌کنیم هزینه چندانی برای محل اقامت صرف نکنید و پولتان را برای گشت و گذار در شهر و بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره خرج کنید. بنابراین اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در پوکت، می‌تواند گزینه‌ای عالی در این رابطه به شمار آید.

 

Ibis Phuket Patong

این هتل دوستدار محیط زیست که حدود ۶ دقیقه پیاده روی از ساحل پاتونگ فاصله دارد، دارای باغ، تراس آفتابگیر و محوطه استخر روباز، سونا، رستوران، اسنک بار، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در سراسر ملک، صرافی، دستگاه خودپرداز و مرکز تجاری است. بعلاوه مهمانان می‌توانند از رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی و امکانات برگزاری جلسات برخوردار شوند. همچنین پرسنل پذیرش که به چندین زبان مسلط هستند، خدمات برگزاری تور و تهیه بلیط را ارائه می‌دهند.

۲۵۸ اتاق مهمان مجهز به حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای، تجهیزات قهوه / چای ساز را در این ملک خواهید یافت. این واحدها، در عین حال چشم اندازی جالب توجه به مناظر اطراف دارند. بعلاوه می‌توانید روز خود را با صبحانه بوفه شروع کنید. رستوران Taste در این اقامتگاه زیبا، مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای بین المللی را سرو می‌کند. برای سرگرمی نیز می‌توانید از یک سالن و میز بیلیارد در رستوران و بار هتل لذت ببرید. بعلاوه برای کودکان منوی مخصوص ارائه می‌شود.

گفتنی است ورود حیوانات خانگی به این ملک مجاز است. در ضمن این مکان، در ۲ کیلومتری مرکز پاتونگ و چند دقیقه رانندگی تا مرکز خرید Jungceylon واقع شده است. از جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به پارک لوما، ساحل پاتونگ و فروشگاه هنری اشاره کرد.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

آدرس: 10Chalermphrakiat Road, Patong, Kathu, Phuket 83150 Thailand

 

Ibis Phuket Kata

این هتل ۳ ستاره امروزی و مدرن که در ۳۵۰ متری کاتا هات یوگا و ۳.۲ کیلومتر از پارک کارون قرار دارد، به فاصله ۱ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و ظرف ۱۸ دقیقه پیاده روی، می‌توانید به خود را به ساحل زیبای نای هارن برسانید. از ویژگی‌های مهم این اقامتگاه می‌توان به رستوران آلاکارت، بار در لابی، تراس بزرگ، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در اتاق‌ها اشاره کرد.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از بوفه صبحانه، استخر روباز، پارکینگ رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، کرایه دوچرخه، صرافی و دستگاه خودپرداز بهره‌مند شوند. گفتنی است اتاق‌های این ملک، همگی دلباز و نورگیر و دارای کف پوش پارکت بوده و مجهز به چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی هستند.

آدرس: 88 8Kata Rd, Amphur, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

 

Kata Sea Breeze Resort

این ریزورت با یک بار، تراس آفتابگیر بزرگ، استخر روباز، خدمات ماساژ درمانی و جکوزی، استودیوی تناسب اندام و سالن بدنسازی، یک سالن استراحت و سالن بیلیارد به استقبال مسافران تور پوکت می‌آید. گفتنی است این اقامتگاه، ۲۵ دقیقه پیاده روی تا سافاری فیل‌ها فاصله دارد و در ۱ کیلومتری مرکز ساحل کاتا و چند دقیقه رانندگی تا ساحل کارون واقع شده است و دسترسی عالی به بازار شبانه Marche de Nuit دارد.

اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل دارای آشکارسازهای دود، تلویزیون کابلی ماهواره‌ای و تجهیزات تهیه چای/قهوه و حمام اختصاصی هستند. آنها چشم اندازی از باغ زیبا را به مهمانان هدیه می‌دهند. بعلاوه، مهمانان می‌توانند صبحانه آمریکایی را در این هتل میل کنند. در ضمن در رستوران Seasoning نیز غذاهای لذیذ بین المللی سرو می‌شوند. در نهایت باید گفت این اقامتگاه، تنها ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس ساحلی کاتا فاصله دارد.

 

معرفی هتل‌های رمانتیک پوکت

آدرس: 72Kata Rd, Karon District Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

 

Best Western Phuket Ocean Resort Karon

این هتل زیبا در ۱.۲ کیلومتری معبد بودایی Wat Karon، در مرکز کارون و در فاصله کوتاهی از کارون ویو پوینت و در یک منطقه خرید قرار دارد. در اینجا می‌توانید به باشگاه ورزشی، باغ، استخر و سونا، میز بیلیارد و تنیس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، فضای بازی کودکان، گل فروشی و زمین گلف دسترسی داشته باشید. همچنین امکاناتی نظیر روم سرویس، برگزاری تور، تهیه بلیط، خشکشویی، روزنامه، فکس و کپی نیز برای مهمانان مهیا هستند.

 بعلاوه قبل از بیرون رفتن و گشت و گذار در منطقه، پیشنهاد می‌کنیم یک صبحانه آمریکایی لذیذ میل کنید. رستوران ساحلی این اقامتگاه نیز، در سرو غذاهای اروپایی تخصص دارد. برای اینکه اقامت شما خاص باشد، اسنک بار این هتل، یک سالن استراحت، بیلیارد و یک تراس بزرگ ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های قهوه‌ساز/چای، آشکارساز دود، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، بالکن با منظره‌ای از دریا در اتاق‌ها ارائه می‌شوند. برای دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی نیز مشکلی نخواهید داشت، زیرا ایستگاه اتوبوس هوشمند پوکت حدود ۵ دقیقه پیاده روی با این ملک فاصله دارد. در ضمن این اقامتگاه، دارای مرکز اسپا و خدمات ماساژ درمانی رایگان است.

آدرس: 562Patak Rd, Karon, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Patong Signature

این هتل ۳ ستاره، در فاصله ۲۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل تری ترانگ، در نزدیکی تاکسی متر پوکت ۱۹ و استادیوم بوکس پاتونگ واقع شده و ۲۰ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید Jungceylon و ۲ کیلومتر تا مرکز شهر پاتونگ فاصله دارد. در اینجا اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای، کتری برقی، یخچال، وسایل و میز اتو و سایر امکانات رفاهی در کنار چشم‌اندازی زیبا از بالکن به استقبال مهمانان می‌آیند.  

بعلاوه وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ رایگان، رزروسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و دستگاه خودپرداز در این ملک ارائه می‌شوند. فضای بازی برای کودکان درنظر گرفته شده و در عین حال بزرگسالان می‌توانند از ساحل اختصاصی، غواصی، ماهیگیری و سایر تفریحات آبی لذت ببرند.

برای خورد و خوراک نیز شرایطی ایده آل مهیاست. این ملک روزانه صبحانه قاره‌ای لذیذی ارائه می‌دهد. رستوران هتل نیز غذاهای دریایی را سرو می‌کند و بار Bella Vita Ristorante E از مهمانان با غذاهای ایتالیایی پذیرایی می‌نماید. در ضمن منوی ویژه کودکان در اینجا ارائه می‌شود.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های پوکت

آدرس: 4,6,8Thawewong Rd, Pa Tong, Kathu District, Chang Wat Phuket 83150, Thailand

 

Rayaburi

این اقامتگاه در قلب پوکت، در ۱ کیلومتری مرکز خرید Jungceylon و در فاصله کوتاهی از بازار شبانه پاتونگ واقع شده است. گفتنی است این هتل، ۱۵ دقیقه پیاده تا کافی شاپ ساحلی استارباکس پاتونگ فاصله دارد. پارک لوما و پاویلیون ساحل پاتونگ نیز در نزدیکی ملک قرار دارند.

این مکان با ۵۸ اتاق به استقبال مسافران تور پوکت می‌آید که از بالکن، چشم‌اندازی دیدنی به شهر و جاذبه‌های اطراف دارند. این اتاق‌های راحت با حمام اختصاصی، تخت‌های بزرگ، امکانات تهیه قهوه/چای، آشکارساز دود و تهویه مطبوع، آشپزخانه‌ای مجهز و سایر امکانات، لحظاتی آرامش بخش و خاطره انگیز را برای مهمانان رقم می‌زنند.

هر روز صبحانه بوفه برای مهمانان هتل سرو می‌شود. و در عین حال میهمانان می‌توانند با ۵ دقیقه پیاده روی از ملک، غذاهای فرانسوی را در رستوران La Boucherie میل کنند. کافه بار موجود در هتل نیز دارای یک تراس بزرگ و یک سالن استراحت است. برای رفت و آمد در شهر می‌توانید از شاتل رایگان برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس Paradise Beach استفاده کنید که در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد. در ضمن استخر، امکانات سرگرمی، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، مرکز اسپا و سلامتی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، روم سرویس و شاتل فرودگاهی نیز برای مهمانان فراهمند.

آدرس: 3 8Sawatdirak Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

 

The Royal Phuket

این هتل درست در نزدیکی ورودی پارکی زیبا، در حدود ۱.۸ کیلومتری بازار چائو فا واقع شده است. این ملک تنها ۲۰ دقیقه پیاده روی تا شهر پرجنب و جوش قدیمی پوکت فاصله دارد و در ضمن در عرض چند دقیقه رانندگی، می‌توانید از این هتل خود را به موزه Phuket Thai Hua برسانید.

و اما در مورد امکانات این اقامتگاه به یادماندنی باید بگوییم که در اینجا یک استخر آب شور، همچنین یک استخر روباز فصلی در دسترس هستند. بعلاوه وای فای رایگان در سراسر ملک،  یک سالن مشترک، پارکینگ اختصاصی، محوطه باغ، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انبار چمدان، امکانات امنیتی کامل، آشکارسازهای دود و اسنک بار کنار استخر برای مهمانان فراهمند.

برای اقامتی راحت در پوکت، این ملک ۷۹ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، بالکن، آینه و کمد لباس،  کتری برقی و یخچال و سایر امکانات را در خود جای داده و باید گفت برخی از واحدها، چشم‌اندازی جالب توجه به باغ دارند. برای شکم گردی نیز، صبحانه بوفه و همچنین غذاهای لذیذ تایلندی در رستوران آلاکارت Enjoy Eating سرو می‌شوند. همچنین در ۴۰۰ متری هتل، کافه‌ای وجود دارد که غذاهای آسیایی و تایلندی ارائه می‌کند. گفتنی است این هتل، ۳۵ کیلومتر با فرودگاه پوکت فاصله دارد.

آدرس: Talat Nuea, Mueang Phuket District, Chang Wat Phuket 83000, Thailand

 

The Yorkshire

این هتل، در نزدیکی مرکز خرید مرکزی پاتونگ، در قلب پوکت واقع شده و ۵۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، صبحانه انگلیسی، یک استخر روباز، یک مرکز اسپا  وامکانات سونا، سالن بدنسازی و کلاس‌های تناسب اندام و یک کتابخانه برخوردار شوید.

این ملک ۶۰ اتاق را در دل خود جای داده که دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های کابلی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، قهوه/چای ساز، یخچال، شکلات و بیسکویت هستند.

بعلاوه میهمانان می‌توانند غذاهای سالم، هندی و آسیایی را در کلوپ ICC Indian Curry  میل کنند که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از ملک واقع شده است. هر چند یک کافه بار نیز در این هتل برای خورد و خوراک در دسترس است. گفتنی است ایستگاه اتوبوس هوشمند، حدود ۳۰۰ متر از این ملک فاصله دارد.

 

هتل لاکچری Six Senses در یائو نوی پوکت

آدرس: 169 16Soi Sansabai, Pa Tong, Amphoe Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

Baan Krating Phuket Resort

این ریزورت با پارکینگ رایگان، تراس و استخر روباز، ساحل اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، تراس آفتابگیر، محوطه باغ، مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری، خدمات قایقرانی، میزهای بیلیارد، استودیو تناسب اندام، خدمات خشکشویی و رزرواسیون ۲۴ ساعته، اقامتی خاطره انگیز را رقم می‌زند. در ضمن، خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه اضافی امکانپذیر است. در کنار اینها، خدمات ماساژ تایلندی و انواع ماساژ برای استراحت و لذت بردن از اقامت فراهم است.

اتاق‌ها امکانات رفاهی کامل از جمله تهویه مطبوع، وسایل تهیه قهوه و چای و تلویزیون کابلی ماهواره‌ای را ارائه می‌دهند. برخی از واحدها نیز چشم‌اندازی باصفا به جنگل و دریا دارند. بعلاوه صبحانه آمریکایی، هر روز صبح در رستوران هتل سرو می‌شود.

گفتنی است این ملک که تنها ۱.۸ کیلومتر با ساحل نای هارن فاصله دارد و در فاصله کوتاهی از پارک راوای واقع شده است، دارای یک محیط دنج و آرامش بخش ساحلی است.

آدرس: 11Ao Sane (Jungle Beach), Rawai, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83130, Thailand

 

Tony Resort

سفر مجازی خود را با معرفی این اقامتگاه زیبا به پایان می‌رسانیم. این ریزورت در مرکز پاتونگ، دسترسی سریع به مرکز خرید Jungceylon داشته و در فاصله ۷۰۰ متری از ساحل شنی سفید  Freedom واقع شده است. انواع فعالیت‌های سرگرمی، تراس آفتابگیر، استخر روباز، ماساژ درمانی و مرکز اسپا، صرافی، دستگاه خودپرداز، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون و نگهبانی ۲۴ ساعته از مهمترین امکانات این اقامتگاه به شمار می‌آیند.

اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع با طراحی سنتی تایلندی تزئین شده‌اند و وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، آشپزخانه کامل و سایر امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. بعلاوه برخی از واحدهای مدرن، دارای بالکن و چشم اندازی دیدنی به مناظر اطراف هستند.

برای شکم گردی نیز باید گفت در اینجا صبحانه انگلیسی سرو می‌شود. بعلاوه رستوران دبی در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از ملک، با غذاهای لذیذ خاورمیانه‌ای و هندی به استقبال مهمانان می‌آید. هر چند می‌توانید زمانی را به خورد و خوراک در اسنک بار کنار استخر نیز سپری کنید. برای رفت و آمد در شهر نیز  به ایستگاه اتوبوس اسمارت بروید که تنها ۳۰۰ متر با ملک فاصله دارد.

 

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت

آدرس: 206 300Raj-u-thid, 200 Pee Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket, Thailand

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران