بهترین تفریحات گروهی در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین تفریحات گروهی در پوکت

اگر با تور پوکت همراه دوستان یا خانواده و عزیزانتان سفر می‌کنید، فعالیت‌های گروهی متنوعی وجود دارند که می‌توانند سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزنند. در اینجا می‌توانید از میراث و شگفتی‌های طبیعی و غنی تایلند بهره بگیرید و با هم به گشت و گذار در دل سواحل، معابد، غارها و جزایر اطراف بپردازید. حقیقت این است که تورهای گروهی پوکت، پتانسیل بالایی برای تفریح و هیجان دارند.

 

ماجراجویی در جنگل اکستریم

زیپ لاین و امکانات ماجراجویی در جنگل اکستریم که در نزدیکی شهر پوکت واقع شده، برای کسانی که مشتاق هیجان هستند در تور تایلند بسیار ایده آل بوده و یک فعالیت عالی برای گروه‌ها در حین بازدید از پوکت به شمار می‌آید. در همین حین می‌توانید از تماشای مناظر زیبای جزیره نیز لذت ببرید.

 

تجربه‌ی هیجان در پارک فانتاسی شو پوکت

 

می‌توانید تاب بخورید، صعود کنید، روی پل‌های معلق هیجانی وصف ناشدنی را تجربه کنید و در عین حال تعادل، قدرت و چابکی خود را در این فعالیت‌های چالش برانگیز به معرض آزمایش بگذارید. گفتنی است شبکه‌های ایمنی و مربیان آموزش دیده نیز برای اطمینان از سلامت شما، در این مکان درنظر گرفته شده‌اند.

بازدید از مجسمه بودای بزرگ

بودای بزرگ، یکی از مهمترین و مشهورترین بناهای دیدنی جزیره پوکت است. مجسمه‌ای به ارتفاع ۴۵ متر که در بالای تپه‌ها، بین چالونگ و کاتا جای گرفته و از مسافتی دور قابل مشاهده است. گفتنی است کل بدنه با بتن و لایه‌ای از سنگ مرمر سفید برمه‌ای زیبا ساخته شده که در زیر نور خورشید می‌درخشد و آن را به نمادی طبیعی از امید بدل می‌کند. در یک هوای عالی معمولا بیش از ۱۰۰۰ نفر، از جمله کسانی که به صورت گروهی سفر می‌کنند از این بنا بازدید کرده و بسیاری از آنها برای تعمیر و نگهداری این اثر، مبلغی را اهدا می‌کنند.

 

معرفی ۸ موزه معروف پوکت برای گردشگران

اگرچه معمولا بیش از یک ساعت طول می‌کشد تا به بالای تپه برسید اما حمل و نقل ATV، کافه‌ها، بارها و چشم اندازهای زیبا در طی مسیر شما را مجذوب خود خواهند کرد. و هنگامی که به بالای تپه رسیدید، بهترین منظره ۳۶۰ درجه‌ از جزیره را خواهید یافت و اگر تا غروب آفتاب همانجا بمانید، تصاویر جادویی از این طبیعت بی‌نظیر، برای همیشه در ذهن و روح شما باقی خواهد ماند.

کایاکینگ در خلیج Phang Nga

برای تجربه یک ماجراجویی هیجان انگیز در تور پوکت، می‌توانید به خلیج Phang Nga بروید و از کایاک سواری ۷ ساعته لذت ببرید. بدین ترتیب به گردش در میان تونل‌ها، تالاب‌ها و طبیعت بی‌نظیر اطراف جزیره لاوا خواهید پرداخت. بدون شک مناظر و زمین شناسی شگفت‌انگیز این نواحی، شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهند داد.می‌توانید برای یک شنای دست جمعی نیز، در ساحل خلوت محلی این محدوده توقف کنید و یا به غواصی مشغول شوید.

 

آشنایی با معروف‌ترین آبشارهای پوکت

اما بهتر است از یک راهنمای تور نیز کمک بگیرید و این گردش را به صورت بهینه و امن سپری کنید. بطور کلی این سفر برای گروه‌هایی که می‌خواهند تجربه قایقرانی را با کمی گشت و گذار در جزیره معروف جیمز باند ترکیب کنند، بسیار ایده آل است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با تفریحات آبی پوکت، مقاله دوازده ورزش هیجان‌انگیز آبی در پوکت را نیز مطالعه نمایید.

گشت و گذار در حوالی معبد Wat Chalong

معابد بودایی، از مهمترین نمادهای تایلند هستند و وات چالونگ در پوکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. از بین ۲۹ معبد بودایی که در سراسر جزیره گسترده شده‌اند، وات چالونگ پوکت مهمترین و محبوب‌ترین مقصد گردشگری گروه‌ها محسوب می‌شود. معمولا افراد محلی و گردشگران خارجی به اینجا می‌آیند تا درباره بودیسم بیاموزند.

 

۴ تفریح شبانه در جزیره جذاب پوکت

معماری خیره کننده و طراحی جالب معبد و زیارتگاه‌ها و باغ‌های آن، منظره‌ای باورنکردنی را به مخاطبان هدیه می‌دهند. از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود لباس مناسب بپوشند و به مراسم روزانه راهبان احترام بگذارند. اگر عصر به آنجا بروید، می‌توانید مراسم را از نزدیک ببینید که واقعا یک تجربه فراموش نشدنی است. گفتنی است این معبد، تعداد زیادی ساختمان مجزا با کاربری‌ها و دکوراسیون متفاوت دارد.

گردش در ساحل فریدم

ساحل فریدم یا ساحل آزادی، یکی از زیباترین سواحل پوکت است که دارای ماسه سفید نرم و آبهای کریستالی و آبی بوده و یک سفر یک روزه عالی برای کسانی است که به صورت گروهی سفر می‌کنند. می‌توانید در این ساحل به استراحت و آفتاب گرفتن بپردازید، غذاها و کالاهایی که مردم محلی به فروش می‌رسانند را بخرید و یا از ماساژ تایلندی مراکز کوچکی که در این حوالی وجود دارند بهره‌مند شوید. گفتنی است صندلی‌های ساحلی نیز با قیمت مناسب اجاره داده می‌شوند.

 

۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت

همچنین می‌توانید وسایل شنا خود را به همراه داشته باشید و تنی به آب بزنید. دنج و خلوت بودن، مهمترین و بهترین ویژگی ساحل آزادی است و برای رسیدن به آنجا می‌توانید قایق یا تاکسی کرایه کنید.

سفر به جزایر فی فی

در نهایت سفر به جزایر فی فی، یکی از فعالیت‌های فوق العاده‌ای است که می‌تواند به صورت گروهی انجام شود. شما می‌توانید در خلیج مایا، خلیج Loh Samah ، Cove Pileh ، غار وایکینگ‌ها در تایلند یا ساحل میمون‌ها از گشت و گذار، شنا و غواصی در آبهای کریستالی به صورت گروهی لذت ببرید.

 

۷ سوغاتی معروف که در پوکت می‌توانید بخرید

وقتی در ساحل ماسه سفید استراحت می‌کنید یا زیر صخره‌ای بلند پناه می گیرید و به ریلکس کردن، دورهمی و آفتاب گرفتن می‌پردازید نیز لحظاتی مفرح را تجربه خواهید کرد. در ضمن گروه‌ها می‌توانند از صرف نهار و شکم گردی در ساحل نیز بسیار لذت ببرند.

۲۱ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران