بهترین تفریحات در سفر به پاتونگ

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین تفریحات در سفر به پاتونگ

ساحل پاتونگ یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تور پوکت است. این شهر تفریحی بیشتر به خاطر ساحل ۳ کیلومتری و زندگی شبانه فوق‌العاده و اغلب پر هیجانش مشهور است، اما تعداد زیادی جاذبه و مکان‌های طبیعی و مصنوعی نیز وجود دارد که به جذابیت پاتونگ می‌افزاید. در هر حال شما می‌توانید مثل سایر نقاط پوکت در سواحل این شهرستان آرام بگیرید، به تفریحات ساحلی و آبی بپردازید، به کاوش در طبیعت بروید و از تماشای غروب خورشید در کافه‌ای ساحلی لذت ببرید. طیف زیادی از کارها در اینجا وجود دارد که می‌تواند هر سلیقه و انتظاری را راضی نگه دارد. در این فهرست ما تنوعی از بین کارهایی که می‌توانید در پاتونگ و اطراف آن انجام دهید شرح داده‌ایم.

 

مرکز خرید Jungceylon

مجتمع خرید Jungceylon به صورت مورب روبروی جاده معروف بانگلا قرار دارد و تقریبا مثل یک شهر همه چیز تمام است. در اینجا دو فروشگاه بسیار بزرگ اصلی که یکی از آن‌ها سوپرمارکت است وجود دارد و بیش از ۲۰۰ فروشگاه دیگر در این بهشت خرید لباس‌های مارک دار، عینک، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و عطر، کفش، دی وی دی و بازی‌های رایانه‌ای می‌فروشند. همچنین هزاران تلفن همراه و لوازم جانبی و سایر کالاهای برقی وجود دارد. یک مقصد سرگرمی خانوادگی عالی با سینما SF و یک سالن بولینگ ۱۶ لاینه در این مرکز وجود دارد که برای روزهای بارانی یا فرار از گرمای روز عالی هستند.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: 181 Rat-U-Thit 200 Pee Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

ساحلی فریدوم

ساحل آزادی نواری به طول ۳۰۰ متر از شن‌های سفید در ساحل غربی پوکت است که با صخره‌های گرانیتی پر شده و توسط تپه‌های پوشیده از جنگل‌های انبوه و مجلل احاطه شده است. اساسا، ساحل آزادی به خاطر شرایط جغرافیایی جذاب و زیبایی که دارد دسترسی دشواری داشته و به همین دلیل به صورت انحصاری و کم بازدید درآمده، اگرچه امروزه اوضاع کمی بهتر شده است. به غیر از حمام آفتاب، فعالیت‌های محبوبی که می‌توان در ساحل آزادی انجام داد، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و غواصی است. هیچ جت اسکی یا سایر فعالیت‌های تفریحی دریایی پر سر و صدا در ساحل آزادی وجود ندارد. تنها صدای موتورهای قابل شنیدن موتورهای قایق‌های دم بلندی هستند که بازدیدکنندگان تور پوکت را به داخل و خارج می‌برند و می‌آورند.

  • آدرس: Patong, Kathu, Phuket 83100, Thailand

 

ساحل پارادایس

ساحل پارادایس یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سواحل شگفت انگیز پوکت است. این ساحل با قرار گرفتن در یک خلیج کوچک در کنار خلیج پاتونگ و محافظت شده از امواج اقیانوس هند، شنای ایمن را در تمام طول سال ارائه می‌دهد. همچنین پارادایس ساحلی جمع و جور است و مناظر عالی درست در سراسر خلیج پاتونگ ارائه می‌دهد. طول این ساحل به سختی ۱۵۰ متر است و ساحل کوچک دیگری درست در کنار آن وجود دارد که می‌توانید از طریق مسیری از میان صخره‌ها به آن برسید. ساحل پارادایس تنها محل برگزاری مهمانی ساحلی به سبک کوه فنگان در پوکت است.

 

بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی محله‌ی‌ پاتونگ در پوکت

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر
  • آدرس: 109 Muen-Ngern Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

اسپا و ماساژ در پاتونگ

اسپا و ماساژ در پاتونگ دارای طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و طیف‌های اقتصادی هستند. به همین دلیل است که انتخاب مکانی برای ماساژ در پاتونگ یک کار تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. در پاتونگ برای هر بودجه‌ای اسپا وجود دارد، از مکان‌های محلی ارزان قیمت گرفته تا اسپاهای ۵ ستاره که جوایز بین‌المللی را به خود اختصاص داده‌اند، و همچنین اتاق‌های ماساژ عالی در اکثر هتل‌ها و استراحتگاه‌های بزرگ‌تر همگی جزوی از این زنجیره بزرگ انتخاب‌ها هستند. در اینجا می‌توان از مغازه‌های ارائه ماساژ تا بهترین و لوکس‌ترین مراکز بسته به بودجه و انتظاری که دارید انتخاب مناسب خودتان را داشته باشید.

Surf House Patong Beach

ساحل سرف هاوس پاتونگ یک مرکز موج سواری پر جنب و جوش در جاده ساحلی پاتونگ است، درست بالای جاده اداره مهاجرت و ساحل شنی معروف پاتونگ واقع شده است. این یک مرکز سرگرم‌کننده جریان سواری است که در آن می‌توانید موج‌سواری را در یک محیط امن و کنترل‌شده یاد بگیرید. اگر به موج سواری علاقه دارید و هرگز جرات امتحان کردن آن را در آب‌های اقیانوسی نداشته‌اید می‌توانید در اینجا سعی خودتان را بکنید. این مرکز به طیف وسیعی از خطوط تقسیم شده که «امواج صفحه‌ای» را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید مانند امواجی در اقیانوس در آنها موج‌سواری کنید. با توجه به سرعت آب در اطراف شما، این یک سواری هیجانی است که می‌تواند برای تمام سطوح مختلف تجربه بخشی شود.

 

بهترین تفریحات گروهی در پوکت

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر
  • آدرس: 162/6-7 Taweewong Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

مرکز Flying Hanuman

مرکز تفریحی Flying Hanuman با سیاست طبیعت دوستی به خوبی طراحی و اجرا شده و به شما فرصتی می‌دهد تا سایه‌بان جنگل‌های بارانی پوکت را از زاویه‌ای واقعا خاص کشف کنید. این یک تجربه منحصر به فرد است زیرا هرگز دقیقا همان سناریو را نخواهید دید، حتی اگر بارها برگردید. با توجه به زمان سال یا زمان روز، رنگ و جو جنگل تغییر می‌کند. این ماجراجویی سرگرم‌کننده و خانوادگی به شما این امکان را می‌دهد تا از نزدیک به طبیعت نزدیک شوید، به گونه‌ای که هیچ جنگل نوردی معمولی در تور پوکت نمی‌تواند با آن مطابقت کند.

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر
  • آدرس: 89/16 Moo 6, Soi Namtok Kathu, Wichitsongkram Road, Kathu, Phuket 83120, Thailand

 

پارک ویک پوکت

پارک ویک پوکت در نزدیکی آبشار کاتو یکی از سرگرم کننده‌ترین و چالش برانگیزترین فعالیت‌های فضای باز در پوکت است. چه مبتدی باشید و چه متخصص، می‌توانید از بسیاری از سواری‌های هیجان‌انگیز تخته سواری (wakeboarding) در دریاچه بزرگ آب شیرین که مجهز به ۲ سیستم کابلی معلق است لذت ببرید: یک سیستم کوتاه برای مبتدیان و دیگری که در سراسر حوضه می‌چرخد. پارک ویک بوردینگ در تمام طول سال باز بوده و معمولا در فصل باران‌های موسمی شلوغ‌ترین زمان است و در این دوره آب‌های سواحل پوکت به طور کلی برای شنا خیلی مواج می‌شوند. کارکنان انگلیسی زبان و دوستانه پارک همیشه در کنار شما هستند، به خصوص اگر کاملا تازه وارد این ورزش هستید.

 

هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش اول)

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب
  • آدرس: 86/3 Moo 6, Wichitsongkram Rd, Kathu, Phuket, 83120, Thailand

 

پیست گو-کارت پاتونگ

پیت‌پینگ پاتونگ گو-کارت یک فعالیت سرگرم‌کننده و پرخروش است که برای کل اعضای خانواده انتخابی عالی است. می‌توانید پیست کارتینگ را در پای تپه پاتونگ، در سمت کاتو پیدا کنید. مسیر مسابقه ۷۵۰ متر طول دارد و دارای یک سری انحناهای تیز، خمیدگی‌های پهن و یک مسیر مستقیم طولانی به سمت خط شروع/پایان است که شتابی هیجان‌انگیز را می‌طلبد. این زمین مسابقه در سال ۱۹۹۱ افتتاح شده و توسط یک ملی پوش آلمانی مدیریت و توسط یک تیم حرفه‌ای و اختصاصی تایلندی اداره می‌شود. هر کسی که علاقمند به مسابقات اتومبیلرانی است و از پاتونگ بازدید می‌کند، باید حتما این مکان را مورد بازدید قرار دهد.

  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر
  • آدرس: 18/5 Wichitsongkram Rd M.7, Kathu, Phuket, 83120, Thailand

 

آبشار کاتو

آبشار کاتو یک نقطه محبوب در آخر هفته برای مردم محلی است تا در میان طبیعت استراحت کنند. این آبشار از مجموعه‌ای از استخرها تشکیل شده که گاهی اوقات با آب باران سرازیر می‌شوند، اگرچه بسته به فصل می‌توانند کمی بیشتر از یک قطره باشند. بهترین زمان برای رفتن معمولا بین ژوئن و نوامبر است، زمانی که آب موسمی فراوان وجود دارد، اما توصیه می‌شود مواقعی که باران زیادی می‌بارد از رفتن خودداری کنید، زیرا ممکن است همه چیز در زیر پاها لغزنده شود و در مسیر دچار مشکل شوید. برای رسیدن به بالای آبشار کاتو، باید انتظار یک صعود سخت را داشته باشید، اگرچه مناظر زیبا ارزش این همه تلاش را دارند اما همچنان باید همه چیز را بسنجید. درست در بالا، استخری وجود دارد که می‌توانید در آن غوطه‌ور شوید و استخرهای دیگری در مسیر وجود دارد که می‌توانید در آن خنک شوید. بیشتر مسیر صعود سایه‌دار است، بنابراین برای توقف و استراحت و دوری موقتی از آفتاب روز بسیار مناسب هستند.

 

بهترین اسپاهای پوکت برای زوج‌ها

  • آدرس: Kathu, Phuket 83120, Thailand

 

پارک لوما

پارک لوما مکانی آرام و طراوت برای استراحت در سایه، در امتداد ساحل پاتونگ در پوکت به سمت انتهای شمالی ساحل است. بسیاری از رویدادهای جشنواره در طول سال در اینجا برگزار می‌شود، و همچنین پارکی محبوب برای خانواده‌های محلی است تا از یک بعدازظهر خوب لذت ببرند. این پارک با داشتن زمین بازی کوچکی که ارائه داده مکانی عالی برای خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های دارای فرزند است. ماسه‌های سفید نرم و امواج آبی ساحل پاتونگ فقط در یک پیاده‌روی از آن فاصله دارند، و بازار کوچکی در کنار ساحل برای لقمه‌های سبک و سوغاتی وجود دارد که می‌توانید به آن سری بزنید و از دست سازه‌های محلی‌ها دیدن کنید. کسانی که به دنبال ورزش‌های آبی هستند در اینجا انتخاب‌های مختلفی دارند که می‌توانند از بین آن‌ها هر کدام برایشان مناسب بود را امتحان کنند.

  • آدرس: 186/15 Thawewong Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

ساحل کالیم

ساحل کالیم درست در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و برخلاف همسایه معروفش، هنوز برخی از ویژگی‌های محلی تایلندی خود را حفظ کرده است. یک پارکینگ بتنی و یک فضای دستفروشی در انتهای جنوبی آن، روبروی مدرسه محلی ساحل را به دو نیم می‌کند و اکثر عصرها میزبان یک بازار کوچک اما پرطرفدار غذای خیابانی است، با دوازده غرفه که روتی ماتابا، سوپ نودل تایلندی، بستنی و سایر غذاهای لذیذ و همچنین نوشابه می‌فروشند. ساحل کالیم بسیار صخره‌ای است و برای شناگران چندان جذاب نیست، حتی اگر غواصی در هنگام جزر و مد نیز امکان پذیر باشد. در عوض این ساحل برای موج سواری در خارج از فصل گردشی مناسب بوده و برخی از رویدادهای برتر موج سواری هر ساله در آنجا برگزار می‌شود. کالیم همچنین به خاطر مکان‌های غذاخوری خوبش معروف بوده و رستوران‌های معتبر آن در این منطقه تمرکز دارند.

 

در پوکت به استقبال چه تجربه‌هایی می‌رویم؟

  • آدرس: Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
۲۲ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران