آرامش در بهترین استودیوهای یوگا در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
آرامش در بهترین استودیوهای یوگا در پوکت

بهترین استودیوهای یوگا در پوکت، می‌توانند به شما کمک کنند تا در طول تعطیلات آرامش خود را به حداکثر برسانید. این مراکز شما را از همه دغدغه‌ها دور می‌کنند و در عین حال چشم اندازهایی بی نظیر از زیبایی‌های چشم نواز طبیعت و سواحل شنی آفتاب گیر را به شما هدیه می‌دهند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور تایلند به پوکت حتما سری به این مکانهای ایده آل بزنید و با تمرینات یوگا، اثرات جوان کننده و شادی آفرین آنرا احساس کنید.

گفتنی است در برخی از هتل‌ها نیز جلسات یوگای رایگان برگزار می‌شوند. اما استودیوهای حرفه‌ای که توسط مربیان اختصاصی اداره می‌شوند، اغلب گزینه‌های بهتری هستند و تجهیزات درجه یک، کلاس‌های روزانه و طیف وسیعی از سبک‌های یوگا را ارائه می‌دهند.

 

Traditional Ashtanga Yoga Shala Phuket

در ابتدا باید بگوییم که انواع برنامه‌های سلامتی، در این استودیوی مدرن ارائه می‌شوند.  شما می‌توانید در طول یک هفته در تمرینات ضد پیری، روزه داری با آب، کاهش وزن یا سم زدایی شرکت کنید. مربیان مشتاق همچنین می‌توانند به دوره آموزشی ۲۰۰ ساعته یوگای این مرکز بپیوندند. در این جا حصیر و حوله در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد و همچنین این مکان از تهویه مطبوع برخوردار است. این مرکز همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱ باز است.

 

هتل‌های رمانتیک پوکت (بخش اول)

Traditional Ashtanga Yoga Shala Phuket

آدرس: Clubhouse at Land & House Park, 26/8, Pattana Soi 8, Chalong, Muang, Phuket 83130, Thailand

 

iYoga Phuket

iYoga طیف وسیعی از سبک‌های درمانی یوگا را با تاکید بر تکنیک‌های تنفس و پاکسازی ذهنی ارائه می‌دهد. این استودیو دارای یک فضای خنک، جادار و همراه با تهویه مطبوع بوده و در مکانی مناسب در مرکز پوکت واقع شده است. کلاسها برای مبتدیان مناسب هستند، اما در عین حال می‌توانند برای دانش آموختگان با تجربه نیز چالش برانگیز باشند. گفتنی است تمام تجهیزات و وسایل لازم در این رابطه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند. این مکان همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

iYoga Phuket

آدرس: Kamala Soi 8, Kamala, Kathu, Phuket 83150, Thailand

 

Yoga Republic

این استودیوی مدرن و مجهز در نزدیکی ساحل سورین واقع شده و از دوش‌های جداگانه برای مردان و زنان، بار آب میوه، حیاط خلوت و فضای باز، فضای خنک سرپوشیده و مغازه‌های خرده فروشی برخوردار است. در اینجا تشک و حوله برای استفاده رایگان در دسترس هستند. در ضمن یک تیم با تجربه و دوستانه به سرپرستی جک فاراس به شما در یادگیری انواع سبک‌ها از جمله hot yang، fusion flow و yin yoga کمک می‌کنند.

گفتنی است سیستم گرمایشی که برای hot yang استفاده می‌شود بسیار نوآورانه است و اکسیژن هوا را به حداکثر می‌رساند تا انجام تمرینات راحت‌تر صورت گیرد. مربی همچنین سبک تلفیقی یوگا را با ترکیب Vinyasa، Iyengar و yin yoga آموزش می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید همه روزه از ساعت ۹:۱۵ تا ۲۰ به این مکان مراجعه کنید.

 

بهترین ریزورت‌های ساحلی در پوکت

Yoga Republic

آدرس: 123/3-5Moo 5, Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Belove Yoga Phuket

این مرکز یوگا که در هتل CC’s Hideaway واقع شده است انواع سبکها نظیر هاتا، کوندالینی، آشتانگا وینیاسا، نیدرا، یین و آکرو را با چشم اندازی وسیع از ساحل کارون ارائه می‌دهد. در اینجا آب آشامیدنی رایگان، حوله، تشک و تجهیزات یوگا موجود است. همچنین می‌توانید بعد از تمرین یوگا از شنا در استخر روباز، حمام و وای فای رایگان بهره‌مند شوید.

Belove Yoga Phuket

آدرس: CC’s Hideaway Hotel, 84/21 Patak Soi 10, Karon, Phuket, Thailand

 

Baan Yoga Phuket

در این مرکز می‌توانید از فضاهای تفریحی، کارگاه‌ها، کلاس‌ها، یک کافه سالم و مغازه‌ای که کالاهای مربوط به یوگا را می‌فروشد برخوردار شوید. این استودیو که توسط باغ‌های زیبا احاطه شده، دارای خانه های ییلاقی متعدد با محیطی دوستانه است. شما می‌توانید از کلاس‌های هاتا یوگا لذت ببرید که بر ارتباط بهینه بدن و ذهن از طریق حالت بدن، تنفس و مدیتیشن تمرکز دارد. لازم به ذکراست که استفاده از تشک و حوله، در قیمت شهریه گنجانده شده است.

 

بهترین رستوران‌های ساحل کاتا در پوکت

Baan Yoga Phuket

آدرس: Sakhu, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Sumalee Yoga

اینجا یک فضای سنتی به سبک تایلندی است که در ساحل شرقی پوکت واقع شده است. کلاس‌های گروهی و خصوصی در در سبک‌های مختلف وینیاسا، هاتا و یین یوگا ارائه می‌شوند و کلیه تجهیزات بدون هزینه اضافی در اختیار دانش آموختگان قرار می‌گیرند. پس از تمرین نیز می‌توانید در استخر ساختمان از شنا لذت ببرید، از تجهیزات باشگاه بدنسازی و دوره‌های موی تای بهره‌مند شوید و غذاهای لذیذ رستوران این مرکز را نوش جان کنید. این استودیو، همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۸ باز است.

Sumalee Yoga

آدرس: 234Moo 3, Soi Hua Tha, Srisoonthon Road, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Ganesha Yoga Shala

این استودیو، در یک خیابان مسکونی بسیار آرام و دنج در نزدیکی Rawai واقع شده است. یک مربی با تجربه، حداکثر ۱۵ نفر را در هر کلاس آموزش می‌دهد و به اندازه کافی برای هر کدام از دانش آموزان وقت صرف می‌کند. این مرکز، خصوصا در بین مبتدیان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جالب است بدانید که یک اقامتگاه ویلایی که ظرفیت پذیرش ۳ نفر را دارد، درست در مجاورت این مرکز برای راحتی و رفاه حال شاگردان درنظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید وسایل لازم یوگا از جمله حوله، تشک را کرایه یا خریداری نمایید. این مکان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ دقیقه در اختیار علاقمندان است.

 

نکاتی برای آنها که تنهایی به پوکت سفر می‌کنند

Ganesha Yoga Shala

آدرس: 25/7Soi Saliga, Rawai, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Kim White Yoga

مربی این استودیو با بیش از ۲۵ سال سابقه تدریس، دانش آموزان را از طریق سیستم یوگای امضایی خود آموزش می‌دهد. در این مکان مدرن که مجهز به تهویه مطبوع است سبکهای مختلف یوگا از جمله وینیاسا، هاتا و یین یوگا ارائه می‌شوند. مربی همچنین در مرکز سلامتی Santosa در کارون نیز کلاس برگزار می‌کند.

Kim White Yoga

آدرس: 59/142Soi Saiyuan 15, Saiyuan Road, Rawai, Muang, Phuket 83130, Thailand

 

Kata Hot Yoga

این استودیوی مدرن، تمیز و مجهز دارای دوش مردانه و زنانه، توالت و همچنین اتاق‌های تعویض لباس با کمد است. بعلاوه سیستم تهویه، امکان برگزاری تمرینات را به نحوی راحت تر تضمین می‌کند و تشک و حوله حرفه‌ای نیز در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

در ضمن می‌توانید از نوشیدن آب نارگیل تازه و سرد قبل یا بعد از کلاس لذت ببرید. این مرکز همچنین اقامتگاه، آموزش‌های خصوصی، جلسات اتاق بخار گیاهی و انواع ماساژ تایلندی را به علاقمندان ارائه می‌دهد. در نهایت اگر از علاقمندان به یوگا هستید و با تور پوکت سفر می کنید پیشنهاد می کنیم مقالات ۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا و ۸ استودیوی برتر یوگا در بانکوک، شهر شورها و نورهای تایلند را نیز مطالعه کنید.

 

۴ تفریح شبانه در جزیره جذاب پوکت

Kata Hot Yoga

آدرس: 217Khoktanod Road, Kata Beach, Muang, Phuket 83100, Thailand 

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران