۱۰ رستوران حلال که در سفر به پوکت می‌توانید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ رستوران حلال که در سفر به پوکت می‌توانید به آنها بروید

پوکت یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های تایلند است که همیشه سرشار از مسافر است. جزیره‌ای پر از زیبایی‌های طبیعی و دریایی که هر مدتی در آن باشید جزو عمر شما به حساب نمی‌آید. جزیره‌ای آکنده از تفریحاتی آبی و شورانگیز برای آنهایی که می‌خواهند آدرنالین خونشان بالا برود. جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و در هر ساعتی می‌تواند شما را سرگرم کند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال رستوران‌های حلال هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران حلال و معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- رستوران بانگ مود


یک رستوران دریایی و از آن جالب‌تر رستورانی که شناور در آب است و با رفتن به آن می‌توانید مرغ‌ها و ماهی‌های حلال نوش جان کنید. رستورانی ساده با ظاهری بومی و روستایی که برای گردشگران بسیار جذاب است و در فاصله‌ی کمی از جزیره‌ی نارگیل قرار دارد و هنگام مراجعه به آن به شما توصیه می‌کنیم خرچنگ سرخ‌شده و مرغ سیرش را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها

 

 

رستوران بانگ مود

 


۲- Anwa Lookchin Pla


یک رستوران عالی واقع شده در ساحل پاتونگ جزیره پوکت که با رفتن به آن می‌توانید انواع سوپ‌ها را به همراه غذاهای خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که مرغ‌ها و ماهی‌های معروفی دارد و در سفر با تور تایلند به این جزیره اگر هوس استیک حلال کردید با رفتن به این رستوران می‌توانید آن را سفارش بدهید و نوش جان کنید. بیشتر غذاهای این رستوران به سبک سنگاپوری‌ها طبخ می‌شوند و نکته‌ی جالب درباره‌ی این رستوران حجم زیاد غذاهای آن است. به طوریکه غالبا با سفارش یک غذا دو نفر کامل سیر می‌شوند.

 

 

Anwa Lookchin Pla

 


۳- رستوران کوسوما


یک رستوران کوچک و صمیمی در ساحل پاتونگ که امتیاز ویژه‌ی آن جدای از غذاهای حلال، ارزان بودن آنهاست. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای دریایی سالم سفارش بدهید و نوش جان کنید. کارکنان این رستوران بسیار مهربان و خونگرم با مشتریانشان برخورد می‌کنند و این امر نیز از نکات مثبت این رستوران به حساب می‌آید.

 

رستوران‌های عاشقانه به همراه تماشای منظره غروب خورشید در پوکت

 

 

 رستوران کوسوما

 


۴- رستوران کازابلانکا


یک رستوران جذاب که در یک هتل واقع شده است و فضای دلنشینی دارد. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای حلال عربی و هندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که میزهایش در کنار استخر هتل قرار داده شده‌اند و ظاهری سلطنتی دارند. قیمت غذاهای این رستوران اندکی گران است اما بدون تردید ارزش اینکه حداقل یک وعده‌ی غذایی خودتان را در آن میل کنید را دارد.

 

 

رستوران کازابلانکا

 


۵- رستوران گلدن کیناری


در ساحل کامالا در پارک فانتا درحالیکه می‌توانید نمایش سنتی تایلندی مشاهده کنید می‌توانید غذای حلال سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که آنها را سرآشپزهای مسلمان تایلندی طبخ می‌کنند و همه‌ی تلاششان آن است که این غذاها را به ذائقه‌ی گردشگران دربیاورند. این رستوران در حدود ۴۰۰ صندلی دارد و می‌تواند از تعداد زیادی گردشگر پذیرایی کند. در منوی این رستوران می‌توانید تعداد زیادی از غذاهای شرق آسیایی را بیابید.

 

کافه‌های عجیب، خاص و جذاب در پوکت برای تجربه‌ای فراموش نشدنی

 

 

 رستوران گلدن کیناری

 


۶- رستوران غذاهای حلال قذافی


رستورانی واقع شده در ساحل پاتونگ که یک بار جایزه‌ی معتبری در زمینه‌ی رستوران‌های برتر پوکت برده است. رستورانی که در مقابل مسجد نور الاسلام پوکت قرار دارد و با بهترین غذاهای حلال عربی، هندی و تایلندی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که ماهی بخار پز با سس لیموی آن در میان مشتریانش بسیار معروف است و زیاد سفارش داده می‌شود.

 

 

غذاهای حلال قذافی

 


۷- رستوران مارینای کوچک


یک رستوران نقلی عالی در مجتمع قایق پلازای پوکت که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای حلال را با کیفیت و با قیمت ارزان سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که غذاهایش تند و تیز هستند و حتما اگر مشکل گوارشی دارید باید قبل از سفارش دادن در مورد غذاهایش از کارکنانش مشاوره بگیرید.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

 

رستوران مارینای کوچک

 


۸- رستوران ماکان


در سفرتان به پوکت اگر هوس کردید غذاهای غربی و اروپایی را حلال نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه بهترین پیتزاها و استیک‌ها را به صورت حلال طبخ می‌کند تا برای شما ارائه کند. رستورانی که در ساحل مای خائو واقع شده است و فضای بیرونی آن در روزهای مطبوع بهاری یکی از بهترین فضاها برای نوش جان کردن انواع غذاهاست.

 

 

رستوران ماکان

 


۹- رستوران قاهره


این رستوران دو شعبه در پوکت دارد. یک شعبه در خیابان U Thit rat و دیگری در ساحل پاتونگ. رستورانی عالی که غذاهایش با ذائقه‌ی اکثر ایرانیان سازگار است و در میان توریست‌های آسیای غربی طرفداران زیادی دارد. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای عربی، هندی و همینطور تایلندی سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته ناگفته نماند برخی از مشهورترین غذاهای غربی مانند پیتزاها و پاستاها نیز در این رستوران طبخ می‌شود تا بتواند ذائقه‌ی غالب گردشگران پوکت را پوشش دهد. لازم به ذکر است بدانید قیمت غذاهای این رستوران به سبب کیفیتی که دارند گران می‌باشند اما مطمئن باشید ارزش آن را دارند که حداقل یک وعده‌ی غذایی خود را به آنها اختصاص بدهید.

 

۱۰ دسر هیجان‌انگیز که در سفر به تایلند حتما باید امتحان کنید

 

 

رستوران قاهره

 


۱۰- رستوران ال باشا


یک رستوران درجه یک برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان صمیمی و روباز غذاهای خود را نوش جان کنند. رستورانی که همراه با غذا در آن می‌توانید انواع قلیان‌ها را نیز سفارش بدهید. رستورانی واقع شده در مالین پلازا که تنوع غذایی مناسبی در میان غذاهای دریایی دارد.

 

 

 رستوران ال باشا

۲۴ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران