۷ رستوران حلال که در سفر به سنت پترزبورگ می‌توانید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ رستوران حلال که در سفر به سنت پترزبورگ می‌توانید به آنها بروید

سنت پترزبورگ شهر شب‌های سپید روسیه ، شهر بناها و کاخ‌های مجلل، شهر دانشگاه‌های بزرگ و موزه‌های مطرح، شهر پارک‌ها و جاذبه‌های مدرن، شهری که برترین امکانات اقامتی روسیه را در خود دارد، سالانه از هزاران هزار توریست میزبانی می‌کند تا یکی از مهمترین شهرهای گردشگری دنیا باشد. شهری که هم برای سفرهای خانوادگی هیجان‌انگیز است و هم برای سفرهای مجردی. شهری که می‌تواند روزهای خاطره‌انگیزی برایتان بسازد. در سفرتان با تور روسیه به سنت پترزبورگ اگر به دنبال رستوران‌های حلال برای نوش جان کردن لذیذترین غذاها هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران حلال این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Oh Mumbai restaurant


اگر عاشق غذاهای هندی هستید و می‌خواهید آنها را حلال نوش جان کنید در سفرتان به سن پترزبورگ به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در آن می‌توانید انواع غذاهای گوشتی تند و تیز هندی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که بسیار مورد استقبال مسلمانان روسیه و دیگر کشورها قرار دارد. نکته‌ی مهم به هنگام رجوع به این رستوران آن است که حتما باید پول نقد به همراه داشته باشید. چرا که هیچگونه دستگاه کارت خوان در این رستوران وجود ندارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و با دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Oh Mumbai restaurant

 


۲- Tandoori Night Restaurant


یک رستوران هندی بی‌نظیر که با رفتن به آن می‌توانید ترکیبی از غذاهای هندی و اروپایی را به صورت حلال سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که شب‌ها تا دیرهنگام درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با روی گشاده پذیرایی می‌کند. رستورانی که در میان گردشگران آسیای مرکزی و غربی مشهور است. چرا که غذاهایش با ذائقه‌ی آنها جور است. رستورانی نسبتا شلوغ و پرطرفدار که قیمت غذاهای منویش چندان گران نیست و همین امر سبب پرطرفدار شدن آن شده است.

 

۷ رستوران ویژه در سنت پترزبورگ با نمایش چشم‌اندازی دلفریب و رویایی از شهر

 

Tandoori Night Restaurant

 


۳- Market Place restaurant


رستورانی نسبتا دنج و صمیمی در بازار سنت سن پترزبورگ. رستورانی که در میان گردشگران آسیایی سن پترزبورگ مشهور است و غذاهای گوشتی متنوعی دارد. رستورانی که غذاهای روسی را به صورت حلال طبخ می‌کند و دارای گواهی حلال می‌باشد. رستورانی که قیمت غذاهای منویش مقرون به صرف است و دکوری آرام و مینیمال دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۹ شب به روی مهماناش باز است و از آنها با خوشمزه‌ترین غذاها پذیرایی می‌کند.

 

 

Market Place restaurant

 


۴- Navruz Restaurant


یک رستوران عالی که دکوری منحصر به فرد دارد و در آن هم غذاهای حلال سرو می‌شود و هم غذاهای دیگر. رستورانی که بیشتر غذاهایش مربوط به حوزه‌ی اروپای شرقی می‌باشند و در میان توریست‌های آسیایی نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و همین امر سبب شده است در بیشتر روزهای سال شلوغ باشد. رستورانی که روی میزهایی که مبل‌های راحتی کنار آنها قرار دارد از مهمانانش پذیرایی می‌کند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مهمانانش باز است.

 

۸ رستوران ایتالیایی سنت‌پترزبورگ؛ شهر شب‌های روشن

 

Navruz Restaurant

 


۵- Cha Cha restaurant


اگر می‌خواهید غذاهای روسی را به صورت حلال نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه به محض ورود به آن با یک دکور و فضای کلاسیک مواجه می‌شوید. رستورانی که در یک فضای منحصر به فرد خوشمزه‌ترین غذاهای روسی را برای مهمانانش سرو می‌کند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش چندان ارزان نیست اما بدون شک اگر با بودجه‌ی محدود به سن پترزبورگ سفر کرده باشید ارزش آن را دارند که برای یک وعده سفارش داده شوند.

 

 

Cha Cha restaurant

 


۶- Baku restaurant


در یک فضای ترکی جذاب، فضایی که از ما ایرانی‌ها مخصوصا آذربایجانی‌ها دور نیست رستورانی واقع شده است که یکی از بهترین رستوران‌های حلال سن پترزبورگ به حساب می‌آید. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای لذیذ گوشتی را که به صورت حلال طبخ شده‌اند سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که غذاهای ترکی استانبولی را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این رستوران همچنین می‌توانید غذاهای گیاهی نیز سفارش بدهید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های سنت‌پترزبورگ، برای صرف یک شام لاکچری و کم‌نظیر

 

Baku restaurant

 


۷- Yat restaurant


در سفرتان با تور سن پترزبورگ اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین بیف و چیکن استراگانوف‌ها را به صورت حلال نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جایی پرطرفدار که از ساعت ۸ تا ۱۰ شب بسیار شلوغ است. رستورانی که دکوری کلاسیک دارد و جدای از غذاها، فضایش نیز بسیار دلچسب و خاطره‌انگیز است.

 

 

Yat restaurant

۳۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران