۶ مرکزخرید سنت پترزبورگ که بهترین خریدها را می‌توانید از آنها انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۶ مرکزخرید سنت پترزبورگ که بهترین خریدها را می‌توانید از آنها انجام بدهید

بدون شک سنت پترزبورگ یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان است برای سفر کردن. شهری پر جمعیت و سرد که برترین کافه‌های جهان را در خود دارد. کشوری با بهترین موزه‌ها و سالن‌های باله که با رفتن به آنها می‌توانید تفریحات لوکس را تجربه کنید. شهری پرکشش که قدم زدن در خیابان‌هایش حال و هوای آدم را عوض می‌کند. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال خرید بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید تا ۶ مرکزخرید مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدهایی که با رفتن به آنها می‌توانید لوکس‌ترین خریدها را انجام بدهید.

 


۱- مرکزخرید گالریا


گالریا یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین مرکزخریدهای کشور روسیه است که بنای فوق‌العاده‌اش یکی از زیباترین جاذبه‌های معماری مدرن این کشور به حساب می‌آید. مرکزخریدی که با رفتن به آن می‌توانید برندهای روز دنیا در زمینه‌ی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور وسایل تزئینی را خریداری کنید. مرکزخریدی که امکانات تفریحی پرشماری دارد و جدای از مرکزخرید بودن، یک مکان تفریحی نیز در شهر سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. مرکزخریدی که یک سالن تئاتر بزرگ و مجلل دارد تا در شب‌های مختلف سال میزبان نمایش‌های مختلف باشد. این مرکزخرید همچنین چندین رستوران و کافه دارد تا به مراجعه‌کنندگانش بهترین غذاهای روسی را ارائه کند. سالن بزرگ و یک شهربازی سرپوشیده مخصوص کودکان نیز از دیگر امکانات گالریا است. مرکزخریدی که در مرکز شهر سن پترزبورگ واقع شده است و در نزدیک ایستگاه متروی Pl. Vosstaniya قرار دارد تا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب از حضور مراجعه‌کنندگانش میزبانی کند.

 

۱۰ هتل با کیفیت سنت پترزبورگ که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۲- Sears Outlet


یک مرکزخرید کوچک اما معتبر که اگر قصد خرید وسایل خانه و یا دیدن چیدمان و طراحی‌های داخلی روسی را داشته باشید یکی از بهترین مکان‌های شهر سنت پترزبورگ برای مراجعه است. مرکزی که اگر قصد خرید داشته باشید باید بدانید اجناسش گاهی اوقات تا ۵۰ درصد تخفیف دارند. مرکزخریدی که در تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۹  شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Sears Outlet

 


۳- فروشگاه‌هی زنجیره‌ای DLT


یک فروشگاه ویژه که در سال ۱۹۰۹ میلادی تاسیس شده است و تا به امروز یکی از مهمترین ساختمان‌ها و فروشگاه‌های شهر سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. جاییکه ۵ طبقه دارد و در طبقه‌ی آخر آن یکی از معروف‌ترین رستوران‌های سن پترزبورگ واقع شده است. رستورانی که چشم‌انداز زیبایی از شهر به مشتریانش ارائه می‌دهد. دیگر طبقات این مرکزخرید را برندهای معتبر پوشاک و کیف و کفش و همینطور ساعت و جواهرات پر کرده‌اند. برندهایی همچون گوچی و شنل و ورساچه. درهای این مرکزخرید که در نزدیکی ایستگاه متروی Nevsky Prospekt واقع شده است همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۷ هتل مجلل و لاکچری سنت پترزبورگ برای اقامتی خاص و شاهانه

 

 

فروشگاه‌هی زنجیره‌ای DLT

 


۴- HSN outlet


یک مرکزخرید عالی برای خانم‌ها. برای آنهایی که می‌توانند ساعت‌ها در مغازه‌های مختلف بچرخند و خسته نشوند. برای آنهایی که به دنبال خریدهای با تخفیف هستند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید روزهای سه شنبه اگر به این مرکزخرید تشریف ببرید و بالای ۵۰ سال سن داشته باشید می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف بگیرید. همچنین در بیشتر روزهای سال در این مرکزخرید انواع جشنواره‎‌های تخفیف برگزار می‌شود. مرکزخریدی که پوشاک، لوازم بهداشتی، اسباب سفر، جواهرات و همینطور بدلیجات شیک در آن به فروش می‌رسند و همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. درهای این مرکزخرید در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر به روی مشتریانش باز است.

 

 

HSN outlet

 


۵- Nevsky


یک مرکزخرید مدرن در بافت تاریخی شهر سنت پترزبورگ که مشتریان زیادی را به خودش جذب می‌کند. مرکزخریدی که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های این شهر را در خود دارد. رستورانی واقع شده در طبقه‌ی هفتم آن که چشم‌انداز بی‌نظیری به مهمانانش ارائه می‌دهد. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که در حوالی ایستگاه مترو Pl. Vosstaniya قرار دارد و انواع برندهای معتبر دنیا در زمینه‌ی پوشاک در آن شعبه دارند.

 

۶ مرکز ماساژ فوق‌العاده‌ی سنت پترزبورگ، شهر شب‌های باشکوه

 

 

Nevsky

 


۶- Bealls outlet


یک مرکزخرید خوب و شگفت‌انگیز مخصوص آنهایی که می‌خواهند سوغاتی‌های زیادی از شهر سنت پترزبورگ خریداری کنند. مرکزخریدی که در ایالت‌های فلوریدا و آریزونای آمریکا نیز شعبه دارد و جشنواره‌های تخفیف زیاد در آن برگزار می‌شوند. مرکزخریدی که همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در روزهای یکشنبه نیز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب از حضور مراجعه‌کنندگانش استقبال می‌کند.

 

 

Bealls outlet

۲۵ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران