معرفی ۱۲ رستوران عالی در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
معرفی ۱۲ رستوران عالی در پوکت

پوکت جزیره‌ای رنگارنگ برای مزه کردن انواع مختلفی از غذاها است. پس اگر عاشق غذا هستید، مطمئنا این جزیره را دوست خواهید داشت. به طوری که تنوع غذاها و رستوران‌های گوناگون یکی از جاذبه‌های اصلی جزیره به حساب می‌آیند. چرا که در جزیره زیبای پوکت رستوران‌هایی برای هر سلیقه وجود دارد که طیف وسیعی از غذاهای غربی و آسیایی را سرو می‌کنند. غذاهای تایلندی به خاطر طعم‌های فوق‌العاده و لذیذی که دارند به شهرت جهانی رسیده‌اند، که در این میان جزیره پوکت مخصوصا با غذاهای دریایی‌ خود معروف است. خبر خوب اینکه هزینه غذا در این جزیره زیبا پایین بوده و علاقه‌مندان به شکم‌گردی سفر خوبی را در تور تایلند و سفر به پوکت تجربه خواهند کرد. ما نیز به نوبه خود در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های پوکت را گردآوری و معرفی کرده‌ایم:

 

۱. آشپزخانه رویال مامان تری (Mom Tri's Kitchen Royale)

آشپزخانه رویال مامان تری در ساحل کاتا نوی (Kata Noi) قرار داشته و در محیطی زیبا غذاهای درجه یک ارائه می‌دهد. این رستوران دارای کاشی‌کاری‌های سفالی و مناظر خیره‌کننده از کاتا نوی و دریای آندامان است. همچنین می‌توانید بعد از خوردن غذا از عتیقه جات و آثار هنری زیبایی که در آن وجود دارند لذت ببرید. غذاهای اصلی در منو این رستوران شامل غذاهای طبخ شده از گوشت گوساله در سس شراب قرمز با قارچ و سبزیجات کباب شده است که توسط آشپز فرانسوی سرو می‌شود. رستوران رویال مامان تری بر فراز کوهی که سواحل کاتا یای و کاتا نوی را از سواحل غربی پوکت جدا می‌کند، قرار گرفته است.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

  • ساعات کاری رستوران: همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس: Mom Tri's Villa Royale, 12 Kata Noi Road, Kata Noi, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

۲. رستوران بلک جینجر (Black Ginger Restaurant)

رستوران بلک جینجر از جمله بهترین رستوران‌های پوکت می‌باشد که در تور تایلند فرصت غذا خوردن در آن را خواهید داشت. این رستوران در The Slate Resort در جزیره‌ای در وسط یک تالاب واقع شده است. دسترسی به این رستوران فقط با قایق امکان‌پذیر است. در این مکان فرصت لذت بردن از غذاهای مدرن تایلندی را خواهید داشت. به طوری که وقتی صحبت از بشقاب‌های تایلندی به میان می‌آید این رستوران گزینه پیشنهادی اغلب بومیان خواهد بود. شما می‌توانید در بلک جینجر غذاهای خاصی مانند سام تام (سالاد پاپایای سبز)، تام یام یا کاری ماهی زرد به سبک جنوبی سفارش دهید. این رستوران برخی از غذاهای کاملا سنتی تایلند را سرو می‌کند که معمولا در دیگر رستوران‌های پوکت یافت نمی‌شوند.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۱ شب
  • آدرس: The Slate Resort، 116 Moo 1، Sakhu، Thalang، Phuket 83110

 

۳. رستوران ایتالیایی لا گریتا (La Gritta Italian Restaurant)

لا گریتا در انتهای جنوبی خلیج پاتونگ در جزیره پوکت واقع شده است. این مکان رستورانی عالی با غذاهای خوشمزه و دارای طراحی مدرن و زیبایی است که هر مشتری را حین خوردن غذا شیفته خود خواهد کرد. رستوران لاگریته از دو قسمت سرپوشیده و فضای باز تشکیل شده و یک تراس نیمه باز و مدرن در طبقه دوم خود دارد. تمامی بخش‌های این رستوران دارای مناظر خیره کننده‌ای از خلیج پاتونگ هستند. بنابراین می‌توانید یک شام لذیذ زیر ستاره‌ها به همراه صدای آرامش بخش امواج را با رفتن به آنجا میل کنید.

 

گشت و گذار در تانگلور بانکوک

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب
  • آدرس: Amari Phuket Resort، 2 Muen-Ngern Road، Kathu Beach، Patong، Kathu، Phuket 83150

 

۴. رستوران کیچن اند بار بامپوت (Bampot Kitchen & Bar Restaurant)

بامپوت یک رستوران مدرن است که غذاهای آن به سبک رستوران‌های اروپایی طبخ می‌شوند. بزرگترین مزیت این رستوران داشتن محیطی بسیار مفرح و دوستانه است. برای دسترسی به این مکان زیبا و دوست‌داشتنی برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه باید به در ورودی منطقه تفریحی لاگونا در ساحل بنگتائو بروید.

  • ساعات کاری: سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا نیمه شب (دوشنبه‌ها بسته است)
  • آدرس: 1/19 Moo 1، Lagoon Road، Thalang، Cherngtalay، Phuket 83110

 

۵. رستوران دِدوس  (DeDos Restaurant)

رستوران DeDos یکی از بهترین رستوران‌های پوکت برای خوردن وعده غذایی خوشمزه است. این مکان نسبتا کوچک در منطقه‌ای به نام تینلای پلاس (Tinlay Place)، در نزدیکی ورودی مجتمع تفریحی لاگونا پوکت (Laguna Phuket) واقع شده است. این رستوران غذاهایی سرو می‌کند که تکنیک‌های آشپزی فرانسوی را با مدیترانه‌ای و آسیایی (عمدتا ژاپنی و تایلندی) ترکیب کرده است.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • آدرس: Bandon-Cherngtalay Road، Thalang، Cherngtalay، Phuket 83110

 

۶. رستوران آکوآ (Acqua Restaurant)

آکوآ یک رستوران ایتالیایی مدرن است که تقریبا در یک کیلومتری شمال پاتونگ در جاده ساحلی قرار دارد. این رستوران با چشم‌اندازی از آندامان یکی از زیباترین رستوران‌های پوکت به شمار می‌آید. چنانچه در سفارش غذا سردرگم شده‌اید برای شروع، کارپاچیوی ماهی تن و اره ماهی با کیپر پانتلریا، گوجه فرنگی گیلاسی و موسیام ماهی تن خشک شده در لیمو و روغن زیتون را پیشنهاد می‌کنیم. برای غذای اصلی نیز فیله تن کبابی به همراه بادمجان و کدو سبز، را بهتر است سفارش دهید. تمامی کارکنان این رستوران از سابقه‌های کاری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل خدمات با کیفیتی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهند.

 

بهترین رستوران‌های سیلوم بانکوک

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۱ شب
  • آدرس: 15/324 Prabaramee Road، Kalim Beach، Patong، Phuket 83100

 

۷. رستوران فیل آبی (Blue Elephant Restaurant)

رستوران فیل آبی نه تنها از بهترین رستوران‌های پوکت می‌باشد، بلکه در اغلب کشورهای دنیا نیز جز برترین‌ها است. چرا که این رستوران یک برند شناخته شده بوده و در ۱۲ کشور مختلف در سراسر جهان شعبه دارد. این رستوران در غذاهای سلطنتی تایلندی تخصص دارد که اخیرا به دلیل گسترش جهانی آشپزی تایلندی محبوبیت پیدا کرده است. شعبه پوکت فیل آبی یک عمارت باشکوه متعلق به دوران استعمار چینی است که در محله قدیمی شهر پوکت واقع شده است.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
  • آدرس: 96 Krabi Road, Talat Nuea, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

۸. رستوران کان اینگ پیر (Kan Eang @Pier Restaurant)

Kan Eang@Pier یک رستوران قدیمی است که با سرو غذاهای دریایی و محلی شهرت دارد. این رستوران در ساحل خلیج چالونگ، درست در کنار اسکله قرار داشته و دارای قسمت‌های غذاخوری سرپوشیده در فضای باز با چشم اندازی از اسکله است. فضای این رستوران تا حدودی آرام بوده و برای کسانی که به دنبال مکانی دنج و آرام هستند توصیه می‌شود. مشتریان این رستوران غذای خود را زیر درختان تنومند تمر هندی میل کرده و از نسیم دریا و منظره بی‌نظیر آن لذت ببرند.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی در پوکت

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس: 44/1 Viset Road، Rawai، Muang، Phuket 83130

 

۹. رستوران وک پاگودا (Wok Pagoda Kitchen)

رستوران وک پاگودا غذاهای متنوع بسیاری را با مناظر زیبایی از راوای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران در کنار کیفیت بالااز قیمت مناسب برخوردار هستند. آشپزخانه رستوران توسط یک سرآشپز مشهور جهانی که مؤسسه رستوران Mom Tri’s Kitchen نیز است اداره می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در این مکان خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی تایلندی و غذاهای محبوب غربی با کمی تغییر تحت تاثیر فرهنگ آسیایی میل کنند. این رستوران همه چیز تمام حدود ۱۰ دقیقه تا ساحل کاتا نوی فاصله دارد. جهت هماهنگی برای ترانسفر رایگان از منطقه کاتا/کارون می‌توانید هماهنگی‌های لازم را با مدیریت رستوران انجام دهید.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس: 32/78 Moo 4، Rawai، Phuket 83130

 

۱۰. رستوران جوز داون استیرز (Joe's Downstairs Restaurant)

مورد بعدی از برجسته‌ترین رستوران‌های پوکت، رستوران جوز داون استیرز است. این رستوران با داشتن موقعیت مکانی زیبا بر روی شنل گرانیتی که پاتونگ را از ساحل کالیم جدا می‌کند، مشرف به دریای آندامان است و یک مکان باشکوه برای تماشای غروب آفتاب را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. رستوران جو مناسب هر سنی بوده و شما با نشستن روی عرشه، نوشیدن یک کوکتل و تماشای غروب زیبا حس بسیار خوبی خواهید داشت. تا اواسط شب، حال و هوای این رستوران پر جنب و جوش خواهد بود.

  • آدرس: 223/3 Phrabarami Rd, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
  • ساعات کاری: همه روزه از ظهر تا ۱۱ شب

 

۱۱. رستوران لا گائتانا (La Gaetana Restaurant)

رستوران لا گائتانا در پوکت به عنوان یک رستوران ایتالیایی کوچک و خانوادگی از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. منطقه اصلی این رستوران بنایی ۸۰ ساله دارای کف قرمز، سقف چوبی تیره و دیوارهای خردلی روشن با رنگ‌های سبز لیمویی است. همچنین یک کمد عتیقه برای نگهداری لیوان‌های نوشیدنی در کنار بار در محل آن وجود دارد. در این رستوران همه چیز با نهایت جزئیات مورد توجه قرار گرفته است. چنانچه به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه‌ دارید، هیچ مکانی بهتر از لا گائتانا برای شما نخواهد بود.

 

۹ دلیل برای سفر به چیانگ‌مای تایلند

  • ساعات کاری: دوشنبه تا سه شنبه و جمعه از ظهر تا ۲ بعد از ظهر و از ۶ بعد از ظهر تا ۲۲:۰۰، پنجشنبه و شنبه تا یکشنبه از ۶ بعد از ظهر تا ۲۲:۰۰ (چهارشنبه‌ها تعطیل است)
  • آدرس: 352 Phuket Rd, Talat Yai, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

۱۲. بار رستوران هوم کیچن (Home Kitchen Bar & Restaurant)

هوم چیکن یازدهمین مورد از بهترین رستوران‌های پوکت است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. این رستوران دوست داشتنی در بخش شمالی خلیج پاتونگ قرار گرفته و دارای طراحی هنری است. این رستوران در دو طبقه واقع شده که طبقه دوم آن شبیه بدنه قایق وارونه است. این مکان بسیار اصیل و شیک بوده و فضایی با دکوراسیون منحصر به فرد دارد. فضای هوم چیکن شیک و در عین حال آرام است. همچنین یک دی جی یک غرفه نزدیک ورودی ایستاده و در بیشتر شب‌ها آهنگ‌های آرامی را می‌نوازد.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۱ شب
  • آدرس: 314Phrabaramee Road، Kalim Beach، Patong، Kathu، Phuket 83150
۰۷ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران