۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت

پوکت یکی از شلوغ‌ترین، زیباترین، پررویدادترین جزیره‌های تایلند به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال مملو از مسافر است. جزیره‌ای با برترین امکانات تفریحی آبی که می‌تواند هیجان مهمانانش را به اوج خودش برساند. جزیره‌ای با بهترین کافه‌های روزانه و شبانه که ‌می‌تواند در تمامی اوقات و لحظه‌ها بهترین میزبانی را انجام دهد. جزیره‌ای که امکانات اقامتی فوق‌العاده دنج و معروفی دارد و یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر محدودیت بودجه دارید و می‌خواهید همه چیز برایتان ارزان تمام شود همراه ما باشید تا ۷ هاستل ارزان قیمت اما با کیفیت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هاستل The Neighbors

در یکی از خانه‌های قدیمی جزیره‌ی پوکت یک هاستل قرار دارد که تمامی اجزای آن منحصر به فرد است. هاستلی که به نوعی خودش از دیدنی‌های شهر به حساب می‌آید. هاستلی که هم اتاق‌هایی مختلط دارد و هم اتاق‌هایی مخصوص خانم‌ها. هاستلی که برای مهمانانش صبحانه سرو می‌کند و همین سبب شده است آنها را یک هزینه جلو بیندازد. شاید اگر زوج باشید و به پوکت بخواهید سفر کنید برایتان جالب باشد بدانید این هاستل اتاق‌هایی مخصوص زوج‌ها نیز دارد.

 

 ۱۰ هتل ارزان قیمت پوکت که می‌توانید شبانه‌روزی خوش در آنها سپری کنید 

 The Neighbors


۲- هاستل Baan Baan

یک هاستل عالی با فضاهای گرم و صمیمی که می‌تواند شما را با آدم‌های مختلف دوست کند. هاستلی که اتاق‌های هشت تخته دارد اما در کنار این اتاق‌ها، اتاق‌هایی خصوصی مخصوص زوج‌ها نیز دارد. هاستلی که صبحانه رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و آشپزخانه‌اش محل طبخ غذاهای گوناگون از کشورهای گوناگون است. هاستلی که اگر تنهایی به پوکت سفر کرده‌اید اما می‌خواهید در این جزیره تنها نباشید بهترین گزینه برای اقامت است. فضای بیرونی این هاستل یکی از بهترین فضاهای بیرونی برای انواع گپ‌های دوستانه است.

 

 Baan Baan


۳- هاستل L atelier Poshtel

این هاستل جزو هاستل‌های لوکس پوکت به حساب می‌آید که همه‌ی اجزایش در اوج زیبایی با یکدیگر پیوند خورده‌اند. هاستلی که هم اتاق‌های مختلط دارد و هم اتاق‌های مجزا. هاستلی که سیستم تهویه بسیار مناسبی دارد و اتاق‌هایش ۴، ۶ و ۸ نفره هستند. هاستلی که حمام‌ و آشپزخانه‌اش از تمیزترین و بهترین‌ها در میان تمامی هاستل‌های پوکت به حساب می‌آیند. در سفرتان به پوکت اگر محدودیت بودجه‌ی کمتری برای اقامت دارید به شما توصیه می‌کنیم این هاستل را در صدر لیست انتخاب‌های خود قرار بدهید.

 

 ۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

 L atelier Poshtel


۴- هاستل Aekkeko

یک هاستل عالی در یک خانه قدیمی که نزدیک ایستگاه اتوبوس واقع شده است و دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد. هاستلی که از پنجره‎‌هایش می‌توانید تصاویر زیبای شهر را ببینید. هاستلی که در آشپرخانه‌اش باربکیو دارد. هاستلی که در فضای عمومی آن با دیگر مسافران می‌توانید بازی‌های گروهی انجام بدهید و دوست شوید. هاستلی که هزینه اقامت در آن چندان گران نیست و برای آنهایی که در سفر به پوکت با محدودیت بودجه به صورت جدی و فراوان روبه‌رو هستند عالی به حساب می‌آید.

 

 Aekkeko


۵- هاستل Chillhub

یک هاستل عالی واقع شده در نزدیکی ساحل بانگ تائو. هاستلی که در خود یک استخر عالی برای شنا دارد و از پنجره‌هایش تصاویر زیبایی از این جزیره به شما ارائه می‌دهد. هاستلی که فضای عمومی آن یکی از بهترین فضاهای عمومی در میان تمامی هاستل‌های پوکت است که هم امکان دوست‌یابی و رویدادهای دورهمی را به شما می‌دهد و هم امکان تنهایی. هاستلی که از امکانات ویژه آن می‌توان به اجاره دوچرخه به مهمانانش اشاره کرد. با اجاره دوچرخه در این هاستل می‌توانید در نزدیکی ساحل و دریا رکاب بزنید و این جزیره را بیشتر و بیشتر کشف کنید. در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید در نزدیکی ساحل و دریا اقامت داشته باشید تا هر موقع خواستید به راحتی تنی به آب بزنید به شما توصیه می‌کنیم به این هاستل مراجعه کنید.

 

 رستوران‌های عاشقانه به همراه تماشای منظره غروب خورشید در پوکت 

هاستل Chillhub


۶- هاستل Hubb

در نزدیکی فرودگاه پوکت هاستلی واقع شده است که با مراجعه به آن می‌تواند خیالتان راحت باشد که هیچگاه از پروازتان جا نمی‌مانید. هاستلی که اتاق‌هایش ۸ نفر است و هرکدام از تخت‌هایش پرده دارند. هاستلی که اتاق‌های دونفره خصوصی نیز در خود دارد و یکی از هاستل‌های تمیز شهر پوکت به حساب می‌آید. اگرچه این هاستل اندکی از جاذبه‌های گردگشری شهر دور است اما بد نیست بدانید در میان گردشگران کم طرفدار ندارد.

 

 هاستل Hubb


۷- هاستل Lud D Phuket

هاستلی شیک و تمیز که در شهرهای مختلف تایلند شعبه دارد. هاستلی در نزدیکی ساحل که در خود هم استخر شنا دارد و هم رستوران. هاستلی که هم اتاق‌های مختلط دارد و هم اتاق‌هایی مخصوص بانوان. هاستلی که کمد قفل‌دار نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

 

 کافه‌های عجیب، خاص و جذاب در پوکت برای تجربه‌ای فراموش نشدنی

هاستل Lud D Phuket

۲۸ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران