بهترین اسپاهای پوکت برای زوج‌ها

جاذبه‌های گردشگری پوکت
بهترین اسپاهای پوکت برای زوج‌ها

پوکت از اصلی‌ترین و بهترین مقاصد توریستی تایلند است که از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده و در تمام طول سال میزبان تمامی بودجه‌ها است. با وجود انواع و اقسام تفریحات و فعالیت‌هایی که وجود دارد برخی از امکانات لاکچری و گران در این جزیره بهشی ارزش امتحان کردن را دارد. اگر در تور پوکت به دنبال تجارب عاشقانه هستید ما در اینجا بهترین اسپاهای پوکت را معرفی می‌کنیم. اسپاهای مستقل ارزان‌تری هم هستند که می‌توانید دو نفری به آن‌ها بروید اما کیفیت و امکانات فهرست زیر را ندارند. بنابراین چند اسکناس بیشتر خرج کنید و به یکی از اسپاهای لوکس زیر بروید.

 

Banyan Tree Spa Phuket

این یکی از بهترین اسپاهای عاشقانه پوکت است که به خودی خود مقصدی ایده‌آل و دلخواه زوج‌ها شناخته می‌شود. منوی خدمات درمانی متنوعی دارند که ماساژ سنتی تایلندی برجسته‌ترین آن‌هاست. این اسپا که بخشی از برند بین‌المللی هتل‌داری است به جز درمان‌های تایلندی سبک‌های اندونزیایی، چینی و هندی را هم ارائه می‌دهند. تمامی ماساژها دارای پکیج‌های عاشقانه هم هستند که می‌توانید هر کدام را خواستید انتخاب کرده و با دستان مجرب یک ماساژور حرفه‌ای در منظره زیبای کنار دریاچه خستگی و کسالت را از عضلات خود دور کنید.

آدرس: Banyan Tree Phuket, 33 Moo 4, Srisoonthorn Road, Bangtao, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Angsana Spa Laguna Phuket

کل برند Angsana ترکیبی از ویژگی‌های معاصر و سنتی تایلندی را در ۲ اوت‌لت پوکت، که اصلی‌ترین آن Spa Laguna Phuket ارائه می‌دهد. اتاق‌های درمان دارای ظاهری کلاسیک با امکانات مدرن هستند در حالی که فهرست درمان‌ها شامل مجموعه‌های شناخته شده ماساژ سنتی هستند. پکیج عاشقانه این برند شامل ۱۵۰ دقیقه ماسک بدن، ماساژ و استحمام برای یکی از زن و شوهرها در اسپای زوجین می‌شود. شما در اینجا با پرداخت هزینه از خدمات لاکچری و تمام کمالی بهره‌مند می‌شوید که خاطره آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

آدرس: Angsana Laguna Phuket, 10 Moo 4, Srisoonthorn Road, Bangtao, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Infinite Luxury Spa

در این اسپا بیشتر از آنچه که از برندش انتظار می‌رود به دست می‌آورید. این اسپا که برنده جایزه بهترین خدمات و کیفیت شده ترکیبی از درمان‌های سنتی و تکنیک‌های مدرن را ارائه می‌دهد. در اینجا 8 اتاق و سوییت لوکس برای درمان‌های مختلف وجود دارد که ۲ تا از این موارد به زوج‌ها اختصاص داده شده‌اند. در اینجا می‌توانید در وان‌های آبگرم جداگانه‌ای لم بدهید و در کنار هم ریلکس کنید و بعد از ۱۵۰ دقیقه، درمان زوج‌ها که ۳ چاکرای قلب، پیشانی و تاج سر لذت ببرید. این ماساژها در نهایت به تخلیه فشارها از بدن و ذهن و رسیدن به سطح عمیق‌تری از آرامش منجر می‌شود.

 

۵ مکان عالی در بانکوک برای تجربه ماساژ تایلندی

آدرس: 186/22 Kok Tanode Road, Kata, Muang, Phuket 83100, Thailand

 

Mandara Spa

Mandara Spa در JW Marriott Phuket Resort & Spa دارای ۱۶ اتاق چشمگیر زوج درمانی است که به وضوح تاکید بر تجربه مشترک عاشقانه دارد. با ترکیبی از درمان‌های سنتی و پکیج‌های عاشقانه، ماهیچه‌ها و تاندون‌ها، پوست بدن، و گردش خون‌تان را بهبود بخشیده و شما را با حس عمیقی از سبکی بدرقه می‌کنند. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع ماساژ تایلندی را مطالعه فرمایید تا با دانش بیشتری به این مرکز بروید.

آدرس: JW Marriott Phuket Resort and Spa, Mai Khao, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Anantara Spa

با مراجعه به یک هتل لوکس مانند Anantara، می‌توانید با اطمینان از امکانات و درمانی با کیفیت بالا انتظار یک تجربه عاشقانه به یادماندنی را داشته باشید. در این اسپا متخصصان از گیاهان درمانی منطقه‌ای استفاده کرده و به بهبود شرایط بدنی و ذهنی زوج‌ها کمک می‌کنند. در اینجا زوج‌ها می‌توانند دوش شیر و زنجیل بگیرند و متناسب با شرایط پوستی و نیازهای صورت، از درمان‌ و ماساژ صورت بهره‌مند شوند. با ۲۱۰ دقیقه (۳.۵ ساعت) درمان و ماساژ این طولانی‌ترین خدمات درمانی در کل پوکت است.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های جنگلی تایلند

آدرس: Anantara Mai Khao Phuket Villas, 888 Moo 3, Mai Khao, Thalang, Phuket 83110, Thailand

 

Coqoon Spa

Coqoon Spa با داشتن ۸ اتاق درمانی مجلل در فضای آرامش بخش The Slate در Nai Yang، و طراحی بسیار زیبا و عاشقانه را با طبیعت و تجربه آبگرم تلفیق کرده و یکجا در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد. آن‌ها با روش‌های جذابی درمان‌های سنتی را به شکلی مدرن و نواورانه ارائه می‌دهند، تا سطح کیفی خدماتشان به بالاترین حد ممکن برسد. در اینجا هیچ پکیج پیش فرضی وجود ندارد و در عوض متخصصان با توجه به نیازهای شما ترکیبی مناسب‌ شخص شما را ارائه می‌دهند. به این ترتیب شما بهترین درمان ممکن و مناسب خودتان را دریافت می‌کنید که در نهایت به بالاترین حد رضایمندی منجر می‌شود.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

آدرس: The Slate, 116 Moo 1, Sa Khu, Thalang, Phuket 83110, Thailand

۰۷ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران