راهنمای شکم گردی ارزان در پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت
راهنمای شکم گردی ارزان در پوکت

پوکت نه تنها یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات ساحلی است، بلکه تجربیات جدید، جاذبه های توریستی جذاب و مکان‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که در تمام عمرتان نظیرشان را ندیده‌اید. مقاله گشت و گذار در شهر قدیمی بانکوک اطلاعات جالبی از این شهر در اختیارتان قرار می‌دهد.

از طرفی این شهر، پر از غذاکده‌های رنگارنگی است که غذاهایی لذیذ در طیف‌های متنوعی از قیمت را سرو می‌کنند. اگر به دنبال گردشی مقرون به صرفه در سفر با تور پوکت هستید، باید بگوییم به لحاظ خورد و خوراک صرف غذای ارزان در پوکت، چالش خاصی وجود ندارد. زیرا در امتداد خیابان‌های شلوغ این نواحی، رستوران‌ها، فود کورت‌ها و غذاکده‌های خیابانی فراوانی پیدا خواهید کرد که خوشمزه‌ترین خوراک‌ها را با قیمتی ارزان در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

Kopitiam by Wilai

وقتی پا به این غذاکده می گذارید، ممکن است احساس کنید به گذشته سفر کرده‌اید. حال و هوای دنیای قدیم را در این غذاخوری که با تابلوهای راهنمای چینی، مبلمان چوبی و کابینت‌های سنتی به سبک چینی تزئین شده کاملا درک خواهید کرد.

از طرفی منو، فهرستی از گزینه‌های لذیذ را برای صبحانه‌های تمام روز و میان وعده‌های تایلندی ارائه می دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما پد تای یا تام یام را امتحان کنید. در ضمن قیمت‌ها اینجا کمی بیشتر از غذاکده‌های ارزان دیگر هستند، اما خدمات و طعم‌ها ارزش این هزینه را دارند.

 

عجیب‌ترین غذاها در تایلند

آدرس: 18,Thalang Road, Phuket Town, Phuket 83000, Thailand

 

Le Brooklyn Patong

اگر به دنبال جایی برای صرف غذاهای ارزان و البته خوشمزه در پاتونگ هستید، توصیه می‌کنیم حتما سری به این رستوران بزنید که غذاهای فرانسوی نظیر برگرهای شگفت انگیز، سیب زمینی شیرین و سالاد سزار را با کیفیتی عالی سرو می‌کند. همبرگرها و ظروف بزرگ هستند و کاملا شما را سیر می‌کنند. بعلاوه پرسنل بسیار مودب و حرفه‌ای بوده و دکوراسیون نیز ساده و صمیمی و آرامش بخش به نظر می‌رسد.

آدرس: Prachanukroh Rd, Patong Beach

 

Abdul’s Roti Shop

برای صرف یک صبحانه سنتی و خوردن روتی که نوعی نان تخت سرخ شده است که به صورت شیرین یا شور صرف می‌شود، به سمت این غذاکده در امتداد جاده تالانگ بروید. قیمت‌ها نیز ارزان هستند. اگر غذای تند دوست دارید، می‌توانید روتی با کاری سفارش دهید. و در نهایت با یک لیوان قهوه سرد خوشمزه، از خود پذیرایی نمایید.

 

۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

آدرس: Along Thalang Road, Talat Yai, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand

 

Mame Homemade Cake

هوس خوردن خوراکی‌های شیرین را کرده‌اید؟ پس حتما سری به این کافه بیکری بزنید و از انواع کیک‌های خانگی رنگارنگ که به زیایی طراحی شده‌اند و طعمی لذیذ دارند بهره‌مند شوید. البته اینجا مکانی عالی برای صبحانه و میان وعده نیز به شمار می‌آید.

آدرس: 124,Thalang Road, Talat Yai, Phuket Town, Phuket 83000, Thailand

 

N.C. Restaurant

در اینجا غذاهای محلی فراوان و متنوعی را خواهید یافت و هر آنچه از غذاهای محلی این منطقه را که دوست دارید، از نودل گرفته تا kanom jeen می‌توانید امتحان کنید. توجه داشته باشید که غذاهای آماده این رستوران، برای صبحانه و نهار کاملا متفاوت خواهند بود.

آدرس: Opposite Royal Phuket City on Phang Nga Road, Phuket Town

 

Climax on Bangla

اینجا یکی از  بهترین رستوران‌های پاتونگ است که غذاهای محلی سرو می‌کنند.  طعم‌های بدیع ظروف، دکوراسیون زیبا و مدرن با مبلمان جدید، انواع نان و رول و شیرینی، دستمال‌های مرطوب با رایحه دل‌انگیز که بعد از غذا ارائه می‌شوند، پرسنلی آموزش دیده و مودب، و چشم اندازی به زیبایی‌های استخر و فضای اطراف و یک موزیک زیبا و دلنشین، تمام آن چیزی است که مشتریان بسیاری را به سوی این رستوران می‌کشاند.  

این روف رستوران که در پشت بام هتل واقع شده است، بیشتر مناسب صرف یک شام خانوادگی آرامش بخش یا یک قرار عاشقانه است. غذاهای گوشت خوک، مرغ با سس کاری، ماهی آزاد دودی و برگرهای عالی، محبوبیت ویژه‌ای در این غذاکده دارند و البته گزینه‌های گیاهخواری را نیز می‌توان در منو پیدا کرد. با وجود همه این امکانات، قیمت‌ها ارزان بوده و یک شکم گردی بی نظیر و مقرون به صرفه را برای مشتریان رقم می‌زنند.

 

طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

آدرس: 68/1,Soi Bangla, 5F of Absolute Bangla Suites Hotel, Patong. Located in Bangla Road Lane, hotel entrance

 

Euro Thai

این رستوران با خدمات باکیفیت و غذاهای محلی لذیذ، تایلندی‌هایی که بهتر می‌دانند کجا غذای خوشمزه و ارزان بخورند را به سوی خود جذب می‌کند. اگر شما هم گذرتان به اینجا افتاد توصیه می‌کنیم از برنج سرخ شده، سبزیجات، تام یام و نودل با افزودنی‌های مختلف را حتما در این غذاکده امتحان کنید. هر چند انواع غذاهای دریایی و مرغ سیخی نیز گزینه‌هایی عالی به شمار می‌آیند. گفتنی است فضای داخلی به سبک اروپایی بوده و قیمت‌ها متوسط ​​هستند، اما ظروف بسیار بزرگ و حتی مناسب دو نفر می‌باشند.

آدرس: Soi Dr Wattana, Tawiwong Road 80/10, Patong

 

Mama Jin Restaurant

این غذاکده نیز، طیف وسیعی از انواع غذاهای محلی را سرو می‌کند. اما خوراکی که بسیار توصیه می‌شود سالاد پاپایا است که با طعم تند، شور و ترش، مزه‌ای عالی و خاص دارد. و البته گرین کاری و تام یام، از غذاهای دیگری هستند که حتما باید امتحان کنید.

آدرس: 418/8,Patak Road, Karon Beach, Karon, Phuket 83100, Thailand

 

Sunset

اینجا یک رستوران ساده با غذاهای اصیل و خوشمزه است. با وجود منوی غنی و تنوع گسترده‌ای از غذاها، در این رستوران غافلگیر خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم در ساعات شلوغی به این غذاکده نیایید، زیرا در ساعات خلوت غذاها سریعتر سرو می شوند و می‌توانید در آرامش کامل از طعم غذاهای اصیل تایلندی لذت ببرید.

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

آدرس: 100,Bandon-Cherngtalay Rd, Choeng Thale, Phuket, Thailand

 

Lock Tien

آیا نمی‌توانید در مورد یک غذای خاص برای شام تصمیم بگیرید؟ اگر یکجا با مجموعه‌ای از غرفه‌ها مواجه شوید که غذاهای محبوب محلی را سرو می‌کنند و به شما اجازه امتحان کردن و سپس انتخاب غذا را می‌دهند چطور؟ آیا باز هم مشکلی دارید؟ با این توصیفات باید بگوییم غذاکده Lock Tien، مجموعه‌ای از ۱۰ غرفه غذای خیابانی را شامل می‌شود و بهترین مکان برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و صرف یک شام خوب با قیمتی ارزان است.

آدرس: Located at the crossroads between Dibuk and Yaowarat Road

 

New international café

در این کافه بار می‌توانید یک غذای خوب از جمله پیتزای لذیذ، استیک خرد شده و ساندویچ را میل کنید. البته توصیه می‌کنیم از استیک گوشت گاو استرالیایی این کافه نیز غافل نشوید. گفتنی است این جو آرام و دنج، همیشه غذاهای تازه و خوش طعم و خدماتی سریع را ارائه می‌کند. در ضمن گردشگران برای صاحب استرالیایی این غذاکده به دلیل مهمان نوازی، صمیمیت، غذاهای خوب با قیمت‌های ارزان و منوی غنی بسیار احترام قائلند. جالب است بدانید حتی یک حیوان خانگی یعنی پودل نیز در اینجا وجود دارد که به اتفاق آرا، روح این کافه به شمار می‌آید و به جالب بودن فضا می‌افزاید.

آدرس: 143/20-21,Rat-U-Thit 200 Ri Road, Patong

 

Kota Khao Mun Gai

خائو مون گایی، یک غذای ساده است که از مرغ بخارپز با برنج معطر تهیه می‌شود و به طرز عجیبی مخاطبان را عاشق خودش می‌کند. در طبخ این غذا، عطر مقاومت ناپذیر برنج و تکه‌های معمولی یا تند مرغ با سیر خام، گشنیز، پیاز و فلفل ترکیب می‌شوند و مزه‌ای خارق العاده به این خوراک اصیل می‌بخشند. اگر می‌خواهید این غذا را امتحان کنید، توصیه می کنیم در سفر با تور پوکت حتما سری به غذاکده خانوادگی Kota Khao Mun Gai بزنید که طی چندین دهه به فعالیت مشغول است و هر روز مملو از مشتریان مشتاق است. بعلاوه، خوراک گوشت خوک ترد نیز بسیار عالی است. یادتان باشد دیرهنگام به این غذاکده نیایید، چون غذاها به دلیل تقاضای بالا سریع تمام می‌شوند.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

آدرس: 16-18Soi Surin Montri (near the traffic circle with the clock in the middle

 

Brake Taek

این غذاکده محبوب، در طول روز از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر مملو از جمعیت است. بنابراین، ممکن است پیدا کردن یک میز خالی سخت باشد. منو نیز چهار نوع نودل را شامل می‌شود و پس از سفارش می‌توانید منتظر ظروفی بزرگ و مملو از گوشت چرخ کرده، رشته فرنگی با چاشنی‌هایی نظیر شکر قهوه‌ای، سس ماهی، تکه‌های فلفل چیلی و سس تایلندی باشید و خودتان به دلخواه غذایتان را طعم‌دار نمایید. چشیدن این غذای لذیذ و تند و اشتها آور، در عین حال می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد.

آدرس: Phang Nga Road, across Royal Phuket City Hotel near the bus terminal

 

Naughty Nuri’s

اینجا نیز بعنوان یک مکان دنج، برای شکم گردی ارزان توصیه می‌شود. خدمات سریع، غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و سرسبز و موسیقی زنده، می‌توانند لحظاتی به یادماندنی را از این خورد و خوراک برایتان به ارمغان بیاورند.

تخصص Naugti Nuri، سرو دنده‌های گوشت خوک کبابی است. این غذا به طور غیرعادی لطیف و آبدار بوده و از رایحه دودی مطبوع و یک سس خاص که طعم فوق العاده‌ای به گوشت می‌دهد برخوردار است. حتی می‌توانید از این غذا به صورت رایگان بچشید و بعد در صورت تمایل، آنرا سفارش دهید. جالب است بدانید بچه‌های کوچک نیز حوصله‌شان سر نمی‌رود و کاغذ و مداد برای نقاشی به آنها داده می‌شود و یا با پخش انیمیشن، در طول مدت حضور در این غذاکده سرگرم خواهند بود.

 

آدرس: 122Rat-U-Thid 200 Ri Road, Patong

 

Sultan’s Grill Authentic Turkish & Indian Cuisine

این مکان تمیز، راحت، با تهویه مطبوع و قیمت‌هایی مقرون به صرفه، وعده‌های غذایی لذیذ و با کیفیت را در محیط داخلی یا فضای باز سرو می‌کند. آشپزی سریع، خدمات حرفه‌ای، کارکنان مودب و صمیمی هستند و به خوبی به زبان تایلندی و روسی صحبت می‌کنند.

گفتنی است ظروف در اندازه‌های بزرگ ارائه شده و چای و تورتیلا نیز در اینجا رایگان هستند. منو، غذاها و دسرهای متنوعی از جمله هوموس، کباب، دسر، باقلوا و همچنین پیتزای مرغ ترکی، گوشت بره آبدار و قهوه را شامل می‌شود. بعلاوه اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی این مکان نیز برخوردار شوید.

آدرس: 162-162/1-2,Tawivong Road, Araya Beach Resort Hotel, Patong

 

Tandoori flames

اینجا، یک مکان ارزان برای غذا خوردن در پاتونگ است. پارکینگ اختصاصی، خدمات عالی، آشپزی سریع و با کیفیت و انتخاب وسیعی از غذاهای ارزان قیمت در غذاکده به استقبال مشتریان می‌آیند. غذاها تند، اما خوشمزه و آبدار هستند و توصیه می‌کنیم با غذاهای هندی شروع کنید. و البته از برنج، کیک‌های تخت و غذاهای لذیذ گیاهی نیز غافل نشوید. در ضمن می‌توانید در موقع سفارش، بخواهید که غذایتان طعم تند کمتری داشته باشد.

آدرس: 114/3,Soi Patong Tower, Taivong Road, Patong. Conveniently located near the beach

 

Two Chefs Patong

و در آخر به این غذاکده ارزان می‌رسیم که در مرکز زندگی شبانه پر جنب و جوش شهر، با دکوراسیونی شیک، در کنار ساحل واقع شده است. موسیقی زنده هر شب، از ساعت 20 توسط گروه ساز و آواز این غذاکده اجرا می‌شود. منوی این رستوران بسیار غنی بوده و انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت از جمله  تارتار با ماهی تن، سوپ خامه‌ای با خرچنگ، سالاد یونانی، سالاد سزار، اسپاگتی کاربونارا، گریل و استیک را شامل می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

آدرس: 212, Rat-U-Thit 200 Ri Road, Patong. Walk 5 minutes from the beac

۲۸ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران