۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها

جاذبه‌های گردشگری پوکت
۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها

پوکت یکی از زیباترین جزیره‌های کشور تایلند است که هیچگاه خالی از مسافر نمانده است و نمی‌ماند. شهری پر از زیبایی‌های طبیعی. پر از سرسبزی‌های تو در تو و پیچ در پیچ. جزیره‌ای که انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی را در آن می‌توانید تجربه کنید. در سفرتان با تور تایلند به پوکت اگر به فکر نوش جان کردن بهترین برگرها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران ویژه‌ی این شهر مخصوص نوش جان کردن لذیذترین برگرها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Green Tamarind kitchen


یک آشپزخانه‌ی آمریکایی عالی که می‌توان برگرهای تپل را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. برگرهایی با سس‌های لذیذ و اضافه مخصوص کسانیکه غذاهایشان را غرق چاشنی‌ها می‌کنند. رستورانی که غیر از برگرها در منوی آن می‌توانید غذاهایی عالی مخصوص گیاهخواران را نیز پیدا کنید. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از انها پذیرایی می‌کند.

 

رستوران‌های عاشقانه به همراه تماشای منظره غروب خورشید در پوکت

 

 

Green Tamarind

 


۲- Eat bar & grill


در سفرتان به پوکت اگر علاقه‌مند نوش جان کردن بهترین غذاهای دریایی که برگر می‌شوند هستید می‌توانید به این رستوران بروید و برگرهای دریایی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی ساده و صمیمی که گردشگران زیادی را برای شام و ناهار به خودش می‌کشاند و از آنها با روی باز پذیرایی می‌کند.

 

 

Eat bar

 


۳- New York burger co


در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید برگرهای آمریکایی درجه یک نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در مزه‌ی برگرهای بی‌نظیرش می‌توانید گوشه‌ای از مزه‌های مک دونالد را امتحان کنید. این رستوران یکی از مکان‌های ویژه‌ی پوکت به حساب می‎‌آید که اگر به آن رفتید باید قید رژیم‌های غذایی‌تان را بزنید و سراسر لذت ببرید. این رستوران غالبا شب‌ها شلوغ‌تر از روزهایش است.

 

 

New York burger

 


۴- Burger house kata beach


یک رستوران ویژه که در منویش انواع برگرها را می‌توانید پیدا کنید. رستورانی که مخصوص برگر خورهای درجه یک است و اکثرا فقط افراد چاق می‌توانند از پس برگرهایش بربیایند. رستورانی که در کنار برگرهایش سیب‌زمینی سرخ کرده سرو می‌کند و همین سبب معروفیت بیشتر آن شده است. در سفرتان به پوکت می‌توانید یک شب خود را به این رستوران اختصاص بدهید و برای همیشه خاطره‌اش را در خیالتان ثبت کنید.

 

۸ رستوان شیک و ساحلی پوکت که خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند

 

 

Burger house kata

 


۵- Rustic


این رستوران یکی از بهترین مکان‌های پوکت هم برای نوش جان کردن بهترین برگرها و هم بهترین نوشیدنی‌ها به حساب می‌آید. رستورانی که سرآشپزان معروفی دارد. سرآشپزانی که برای برگرهایشان یک اصالت خاص قائلند. با رفتن به این رستوران می‌توانید تا نیمه‌های شب خوش بگذرانید و خودتان را با بهترین برگرها بسازید.

 

 

Rustic

 


۶- Le Brooklyn patong


اگر عاشق برگرهای تنوری درجه یک هستید، اگر از کباب شدن گوشت روی آتش لذت می‌برید و دوست دارید داغ به لذیذترین برگرها گاز بزنید این رستوران یکی از ویژه‌ترین مکان‌هایی است که در سفر به پوکت می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه هم برای ناهار از مهمانانش پذیرایی می‌کند و هم برای شام.

 

 

Le Brooklyn

 


۷- Two Chef – karon beach


یک رستوران ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان گرم و صمیمی بهترین برگرها را نوش جان کنند. رستورانی که برگرهای سنگین و متوسط و سبک در منویش دارد و می‌توانید چندین نوع از برگرها را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که سس‌هاس خوشمزه مزه‌های جاودانه به برگرهایش می‌بخشد.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی پوکت برای داشتن شب‌های پرشور و حال

 

 

Two Chef karon beach

 


۸- Ann’s kitchen bar & grill


یک رستوران و بار عالی که در ساعات دیرهنگام شب می‌توانید به آن مراجعه کنید و در کنار انواع بهترین نوشیدنی‌ها، بهترین برگرها را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که اروپایی – امریکایی به حساب می‌آید و از این رو توریست‌های مربوط به این دو قاره زیاد به آن مراجعه می‌کنند. رستورانی که یک شب خاطره‌انگیز از حضور در پوکت برایتان می‌سازد.

 

 

Anns kitchen bar

 


۹- The tavern


یک کافه‌ی شبانه‌ی گرم و دوستانه که قیمت نوشیدنی‌ها و غذاهایش چندان گران نیست و قادر است مهمانان زیادی را به خودش بکشاند. کافه‌ای که محل دورهمی تعداد زیادی از کوله‌گردان این جزیره است و با بهترین برگرها از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید به جایی بروید که با توریست‌های زیادی آشنا بشوید و نیز بتوانید بهترین برگرها را در کنار آنها نوش جان کنید باید به این کافه‌ی شبانه تشریف ببرید.

 

 

The tavern

 


۱۰- Road house grill


یک کافه‌ی شبانه آمریکایی که با رفتن به فضای گرم و صمیمی آن می‌توانید نوشیدنی‌های درجه یک را در کنار بهترین برگرها سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای با شگفت‌انگیزترین برگرها که غالبا شب‌ها شلوغ‌تر از روزهاست.

 

 

Road house grill

۱۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران