راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

پاتایا یکی از شلوغ‌ترین و اصلی‌ترین جزیره‌های گردشگری تایلند است که می‌شود به آن سفر کرد و آنقدر خوش گذراند که سختی‌های زندگی را فراموش کرد. جزیره‌ای که همیشه آماده است برای تفریح و در این آمادگی نه شب می‌شناسد و نه روز. جزیره‌ای که بهترین امکانات تایلند را در خود پدید آورده است و به لحاظ رفاهی در خود هیچ کم ندارد. اگر خانم هستید و می‌خواهید تنهایی و زنانه با تور تایلند به جزیره سفر کنید همراه ما باشید تا شما را برای یک گشت و گذار زنانه در این جزیره راهنمایی کنیم.


۱- سواحل پاتایا برای تفریح شما امن هستند

یکی از بهترین نقاط جزیره‌ی پاتایا سواحل آن هستند. سواحلی تمیز و جذاب که انواع تفریحات را در آنها می‌توانید تجربه کنید. سواحلی امن که مهیای ورزش‌های ساحلی و تن زدن‌های آرامش‌بخش به آب هستند. سواحلی که در آنها می‌توانید ورزش‌های هیجان‌انگیز که آدرنالین خونتان را بالا می‌برند را تجربه کنید. در این سواحل همچنین می‌توانید غواصی‌های سطحی را نیز امتحان کنید و در جهان زیرین به دنبال شگفتی‌ها باشید. بنابراین از مهمترین تفریحاتی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید غافل نشوید. چرا که تمامی امکانات لازم برای لذت بردن از سواحل معروف و زیبای پاتایا برای شما فراهم آمده‌اند.

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا


۲- در هاستل‌ها با خیال راحت اقامت کنید

پاتایا در خود هاستل بسیار دارد. هاستل‌هایی که هم تمیز هستند و هم به دلیل ارزان بودن اقامت در آنها، هزینه‌ی سفرتان را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهند. هاستل‌هایی که اتاق‌هایی مخصوص خانم‌ها دارند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید با آقایان در یک مکان اقامت کنید، این امکان را برایتان فراهم آورده‌اند. بنابراین در سفر با خیال راحت به هاستل‌های تمیز و ارزان پاتایا بروید و در آنها اقامتی آسوده داشته باشید. هاستل‌هایی که برخی‌هایشان امکاناتی نظیر استخر، فضایی برای دورهمی و گفتگو، صبحانه‌ی رایگان و ... را دارند.

 


۳- بدون دغدغه و ترس در پاتایا شبگردی کنید

پاتایا یکی از جزیره‌های معروف تایلند است که شب و روز نمی‌شناسد و همانطور که در روز آن زیر نور خورشید می‌توانید خوشگذرانی کنید، در شب آن نیز زیر نور لامپ‌های نئونی می‌توانید عشق و حال کنید. بنابراین در شب‌های این جزیره از اینکه زن هستید نهراسید و بدانید امنیت لازم برای شبگردی‌ در شهر همیشه بیدار پاتایا فراهم آمده است. پس به بازارهای شبانه پاتایا و خیابان‌های همیشه بیدار این جزیره بروید و در رویدادهای جاری در آنها مشارکت کنید تا خاطره‌های فراموش نشدنی برای خودتان بسازید.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی


۴- از اماکن مذهبی پاتایا دیدن کنید

اماکن مذهبی موجود در شرق آسیا از بهترین نقاط آن هستند که بدون شک باید به دیدن آنها بروید. چرا که هم مکان‌هایی زیبا در دل طبیعت هستند و هم رویدادهای جذابی در آنها به وقوع می‌پیوندند. اما در بازدید از این اماکن باید برخی احترام‌ها را رعایت کنید. برای مثال در پوشش خود باید شانه‌هایتان را بپوشانید و در برخی اماکن بدون کفش وارد شوید. به همین سادگی. بازدید از اماکن مذهبی این جزیره شما را با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو نمی‌کند. بنابراین با خیال راحت و سری ماجراجو به دیدن آنها بروید.

 


۵- به پارک آبی نتورک آمازون بروید

اگر اهل ماجراجویی هستید و می‌خواهید تفریحاتی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برند انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم تفریح در تم پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا را حتما در برنامه خود قراردهید. پارکی که انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای پرمخاطره و در عین حال امن را در خود دارد. پارکی که می‌توانید تمام یک روز سفر خود به این جزیره را به آن اختصاص بدهید و خاطره‌های عالی برای خود بسازید. این پارک در خود یک مرکز ماساژ عالی نیز دارد که می‌توانید به آن مراجعه کنید و خدمات لازم در این مورد را با هزینه‌هایی مقرون به صرفه دریافت کنید.

 

جذاب‌ترین و دیدنی ترین جزایر نزدیک به پاتایا


۶- به کافه‌های شبانه بروید

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که انرژی بالایی دارند و می‌خواهید آن را در سفر به پاتایا تخلیه کنید و یا اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید شب‌های حضور در این جزیره را حسابی خوش بگذرانید به شما توصیه می‌کنیم به کافه‌های شبانه بروید و تا حوالی صبح در رنگ و نور و رقص خودتان را غرق کنید. برخی کافه‌های شبانه‌ی این جزیره در کنار ساحل واقع شده‌اند و حضور در آنها برای شما مناسب و امن است. رقتن به بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا را فراموش نکنید.

 


۷- از موزه‌های پاتایا دیدن کنید

موزه‌های پاتایا فضاهایی هنری هستند که می‌توانید بخشی از زمان سفر خود به این جزیره را به دیدن آنها اختصاص بدهید. موزه‌هایی که بازدید از برخی‌های آنها جنبه سرگرم‌کنندگی دارد و برخی‌های دیگرشان نیز شما را اندکی بیشتر با تایلند و مردمانش آشنا می‌کنند. بنابراین اگر اهل بازدیدهای فرهنگی هستید به شما توصیه می‌کنیم از این موزه‌ها دیدن کنید.

 

پاتایا را بعد از تجربه‌ی این ۱۲ تفریح ترک کنید

۰۲ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران