بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش دوم)

در نوشته‌ی قبل ما ۱۱ مورد از بهترین تفریحات شبانه که می‌توانید در دبی تجربه کنید را به شما معرفی کردیم، حالا در ادامه به معرفی چند مکان دیگر و تجربه‌های متفاوت‌تر خواهیم پرداخت.

 

Global Village، شبی رویایی در دهکده جهانی

"دهکده جهانی" هر روز تا نیمه شب فعالیت دارد و بدون شک یکی از بهترین نقاط دبی برای یک شب شلوغ و مفرح است. در این فضای جذاب و دیدنی شما می‌توانید به انجام انواع بازی‌ها بپردازید، خوراکی‌هایی از کشورهای مختلف جهان را امتحان کنید، به خرید مشغول شوید و در آخر با تماشای آتش بازی شب را به پایان ببرید. در دهکده جهانی دبی هر شب چندین نمایش مختلف برگزار می‌شود که هر کدامشان ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند، مکانی که همه‌ی اعضای خانواده از حضور در آن، لذت خواهند برد.

 

 Global Village

 

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Road (فعایت تا یک نیمه شب)

 

VR Park، یکی از بهترین پارک‌های بازی‌های واقعیت مجازی در دنیا

بدون شک VR Park یکی از بهترین‌ها در دنیاست و بازی‌هایی که درآن تدارک دیده شده فوق‌العاده‌اند. این محل دارای دو فضای متفاوت برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است و بسیاری از بازی‌ها، عناوینی خاطره انگیز از بازی‌های مهم به شمار می‌روند. تجهیزات به کار رفته در پارک واقعیت مجازی بزرگ دبی ، بعضا اولین بار است که در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و بدون شک تجربه‌ی آن برایتان خاطره‌ای منحصر به فرد را پدید می‌آورد.

 

 VR Park

 

آدرس: The Dubai Mall, Downtown Dubai (فعالیت تا یک نیمه شب)

 

3D Blacklight Minigolf، مینی گلف در زمینی عجیب

کافی است به عکس‌های این سالن مینی گلف نگاه بندازید تا بدانید چرا ما این گزینه را در لیستمان آورده‌ایم. یکی از مفرح‌ترین نقاط دبی در شب‌های این شهر که به صورت خانوادگی می‌توانید از حضور در آن لذت ببرید. زمین‌های این گلف در تاریکی است و دکور و تمامی المان‌ها به صورت شب‌تاب کار شده‌اند.

 

 ۴ باشگاه معروف گلف در دبی که شما را عاشق این ورزش می‌کند 

 3D Blacklight Minigolf

 

آدرس: Unit P24, Bahar Plaza Level, JBR (فعالیت تا 11:30 شب)

 

Unwind Café، مملو از  انواع بازی‌های تخته‌ای

Unwind Café با داشتن بیش از ۵۰۰ بازی تخته‌ای که بسیاری از بهترین عناوین دنیا نیز در آن‌ها پیدا می‌شود، محلی متفاوت و خاص در دبی برای یک شب به یادماندنی است. مخصوصا اگر با دوستان خود به این شهر سفر کرده‌اید و می‌خواهید یک شب همراه غذا و نوشیدنی به یک بازی چند ساعته سپری کنید.

 

  ۶ تفریح معمول در سفر به دبی 

 Unwind Café

 

آدرس:  Hessa Street, Barsha (فعالیت تا نیمه شب)

 

فیلم‌های روز دنیا در مجموعه سینمایی Vox

یکی از شب‌های سفر با تور دبی، می‌توانید به یکی از سالن‌های سینمای Vox مراجعه کرده، زیر کولر با بهترین کیفیت ممکن به دیدن فیلم‌های روز دنیا بنشینید. این مجموعه سینمایی در سیتی سنتر دیرا واقع شده و از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است. حتی سالن‌های VIP نیز دارد که بتوانید با پذیرایی ویژه و همچنین در صندلی‌های بسیار راحت به دیدن فیلم مشغول شوید.

 

 تجربه‌ی شگفت‌انگیز تماشای فیلم در سینماهای چهار بعدی دبی 

 مجموعه سینمایی Vox

 

آدرس: Aloft City Centre Deira, Deira

 

Lucky Voice، کارائوکه خوانی در جمع

روشن، چراغ‌های نئن، دکوری با تم دهه ۸۰ و صدای موسیقی دقیقا چیزی است که باید از Lucky Voice تعریف کرد. اما جدا از غذای بسیار خوب و انواع نوشیدنی‌هایی که می‌توانید در این مکان سفارش دهید، اصلی‌ترین دلیل شما احتمالا باید لذت بردن از کارائوکه این مکان است که حدود ۱۵ هزار آهنگ در خود دارد و قیمت آن برای هر نفر به ازای یک ساعت، ۴۰ درهم است.

 

 ۵ رستوران در دبی برای صرف بهترین غذاهای خاورمیانه

 Lucky Voice

 

آدرس: Grand Millennium Dubai, Barsha Heights (فعالیت تا 3 صبح)

 

Zero Gravity، تماشای فیلم در فضای باز

تماشای فیلم‌های کلاسیک در ساحل و آن هم در فضای باز، لذتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. فیلم‌های جذابی در این محل به نمایش در می‌آید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آرواره، تنها در خانه و تاپ گان اشاره کرد. قیمت تماشای فیلم در این مکان ۵۰ درهم است که شامل غذا و نوشیدنی شده و شما روی مبل‌های راحتی روی ساحل می‌نشینید و به تماشای فیلم می‌پردازید.

 

 Zero Gravity

 

آدرس: Skydive Dubai Drop Zone, Dubai Marina

 

Emirates Golf Club، گلف شبانه

گلف باز‌ها می‌توانند از یک بازی ۱۸ حفره‌ای در زمین لوکس و جذاب Emirates Golf Club لذت ببرند. زمین با انواع پروژکتورها روشن شده و پذیرایی نیز در طول بازی به عمل می‌آید. البته شرکت در این بازی برایتان ۲۳۵ درهم آب خواهد خورد و نهایتا ساعت ۹:۵۵ دقیقه نیز زمین تعطیل می‌شود.

 

 ۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی 

 Emirates Golf Club

 

آدرس:‌ Emirates Golf Club, Emirates Hills

 

Dubai Garden Glow، دایناساورهای درخشان

همه می‌دانیم که دبی با نورافشانی‌های مختلف، شب را رنگارنگ و پر نور می‌کند، اما Dubai Garden Glow کاملا چیزی متفاوت است. شما می‌توانید در این باغ زیبا از دایناسورها تا انواع گل‌ها را با نورهای درخشان مشاهده کرده و با آن‌ها عکس بگیرید. بیش از ۱۰۰ شیء مختلف به این صورت در این باغ تدارک دیده شده و یک پارک جادویی را برایتان همراه ساخته است که بازدید از آن، در شب‌های دبی به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

 Dubai Garden Glow

 

آدرس: Gate 6 and 7, Zabeel Park (فعایت تا نیمه شب)

 

The Smash Room، خراب کار تمام عیار

قبلا در مورد Smash Room برایتان گفته بودیم. یک مکان جالب که در آن می‌توانید با انواع وسایل از جمله پتک، چوب بیسبال و ... به جان چیزهای شیشه‌ای و غیر شیشه‌ای افتاده و همه چیز را خرد کنید. در هر کدام از اتاق‌های Smash Room وسایلی هستند که امکان شکستن آن‌ها و خالی کردن استرس را خواهید داشت. خوشبختانه Smash Room تا ساعت ۱۰ شب هر روز فعال است و می‌توانید این فعالیت را در شب انجام دهید و با یک حس خوب برای خوابیدن به هتل بازگردید.

 

 وسایل مورد نیاز گردشگران برای سفر به دبی 

 The Smash Room

 

آدرس: 195 Umm Suqeim Street, Al Quoz(فعایت تا 10 شب)

۲۰ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران