بهترین هتل‌های اطراف دبی مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های اطراف دبی مال

دبی مال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا نام و آوازه‌ای جهان دارد که اصلا مهم نیست کسی به دبی سفر کرده باشد یا نه و یا اصلا ساکن این شهر باشد یا نه، قطعا همه نام این مرکز خرید را شنیده‌اند. دبی مال فقط مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مدرن نیست بلکه شامل طیفی از مراکز تفریحی مثل باغ وحش، زمین یخی و اسکی، آکواریوم، سینما و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. با هر گروه و سنی که هستید حتما باید از این مجموعه شهرک مانند همه چیز تمام دیدن کنید. یکی از بهترین نقاط برای اقامت در تور دبی، مرکز خرید دبی مال است.

 

Palace Downtown

هتل ۵ ستاره پالاس داون تاون یکی از چشمگیرترین و گران‌ترین هتل‌های کل دبی است که اقامتی فوق لوکس را به مسافران تور دبی ارائه می‌دهد. این هتل زیبا که در نقطه‌ای مشرف به فواره دبی و دریاچه اطراف برج خلیفه قرار گرفته امکانات درجه یکی همچون اسپا به سبک عربی و سالن ورزشی با مربی شخصی را ارائه می‌دهد. همچنین اتاق‌های میهمان هتل Palace Downtown به سبک معاصر خاورمیانه تزئین شده‌اند و به بالکن و حمام‌های مجلل، سیستم تلویزیون و دستگاه پخش DVD و اینترنت رایگان مجهز شده‌اند. چهار رستوران مختلف از نان گوشت آرژانتینی گرفته تا کاری تایلندی، فرصت‌های خوبی برای صرف غذا فراهم می‌کنند. همچنین غذاخوری‌ها تمام روز بوفه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای و خاورمیانه نیز سرو می‌کنند.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, PO bOX 9770, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Address Sky View

از دیگر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره در دبی که به دبی مال دسترسی راحتی دارد آدرس اسکای ویو است که ۲.۶ کیلومتری ساحل مرکاتو واقع شده و امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. همه اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و میز هستند و کمد لباس و حمام اختصاصی لوکس در دسترس مهمانان قرار می‌دهند. صبح‌تان را با بوفه صبحانه قاره‌ای شروع کنید و بعد به گشت و گذار در دبی مال بروید. تمام هتل دسترسی به اینترنت رایگان وجود داشته و برای رفاه شما صرافی داخل هتل هم در نظر گرفته شده است.

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Rashed Boulevard, P.O Box 111969 , Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Address Dubai Mall

این هتل که در دبی مال و مجاور برج خلیفه واقع شده یک هتل ۵ ستاره است که استخر بیکران در فضای باز مشرف به برج خلیفه و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی همگی دارای تراسی زیبا و رو به شهر هستند که برخی از آن‌ها نمای خیره کننده‌ای از برج خلیفه ارائه می‌دهند. هرکدام از این اتاق‌ها یک تلویزیون صفحه تخت و مینی بار دارند و به قهوه / چای‌ ساز تجهیز شده‌اند. همچنین مرکز تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته و مربیان شخصی، ۲۴ ساعته و ۷ شب در دسترس قرار دارد. همچنین خدمات آبگرم هتل شامل استودیوی زیبایی ناخن و مو، و امکانات آب درمانی است. رزرواسیون ماساژ را می‌توانید از قبل انجام دهید و از خدمات درمانی معتبری بهره مند شوید.

آدرس: Sheikh Mohamed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, PO Box 31166, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Armani Hotel Dubai

این هتل که توسط برند مد جورجیو آرمانی تاسیس شده، دارای یک ورودی خصوصی است و ۱۱ طبقه از آسمان خراش برجسته دبی، یعنی برج خلیفه را به تصرف خود در آورده است. با اقامت در اینجا نه فقط از امکانات لوکسی همچون اسپا استفاده خواهید کرد بلکه دسترسی مستقیم به دبی مال هم دارید. تمامی اتاق‌ها با رنگ روشن و پارچه‌های تاتامی ژاپنی و پارچه‌های لوکس تزئین شده‌اند و لوازم مدرن شامل تلویزیون‌های صفحه تخت با دی وی دی، جایگاه اتصال آیپد و وای فای رایگان را در اختیار شما می‌گذارند. هتل آرمانی دبی گزینه‌های ناهار‌خوری پیچیده‌ای در هر ۷ رستوران خود ارائه می‌دهد که عملا می‌مانید چه چیزی انتخاب کنید و بخورید.

 

برج هلال ماه دبی و سفری لاکچری

آدرس: Burj Khalifa, Sheikh Mohamed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Ramada Downtown Dubai

این هتل که در مرکز شهر، مشرف به برج خلیفه و چشمه دبی و درست در کنار اپرای دبی واقع شده است فقط ۱۰ دقیقه پیاده تا دبی مال و بازار آل بهار فاصله دارد. شما می‌توانید از زندگی در مرکز شهر در ۱۸۱ سوئیت متشکل از اتاق‌های استودیویی، سوئیت‌های یک و دو خوابه و یک پنت هاوس باشکوه لذت ببرید. اتاق‌ها از ۶۰ مترمربع با فضای داخلی زیبا و رنگ‌های روشن شروع می‌شوند و با آشپزخانه‌ای مجهز به ماشین ظرفشویی و لباسشویی و فضایی مبله اقامتی راحت را فراهم می‌آورند. اتاق‌های متصل به یکدیگر برای پذیرایی از خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ‌تر مناسب هستند. همه این سوئیت‌ها دارای آشپزخانه کامل و حمام اختصاصی با دوش بارانی‌اند. از امکانات لوکس این هتل ۴ ستاره می‌توان به استخر روباز با امکان کنترل دما، سالن بدن‌سازی، اتاق بخار، زمین بدمینتون، استخر کودکان و زمین‌های بازی در فضای باز و داخلی کودکان نام برد.

آدرس: Boulevard Street Downtown Burj Khalifa, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۳۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران

مجید شهسواری از بندرعباس

باسلام - من همیشه از سایت شما بازدید می کنم و بنظر من بهترین سایت گردشگری می باشد .