بهترین نقاط دبی برای گردش با سگ‌های خانگی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین نقاط دبی برای گردش با سگ‌های خانگی

برای افرادی که سگ‌های خانگی دارند و با آن‌ها هم‌خانه هستند رفتن به جایی که بتوانند به راحتی گردش کنند و انتخاب مقصد برای سفر اهمیت بالایی دارد. حتما می‌توانید حدس بزنید که دبی مقصدی راحت و مهربانانه با سگ‌ها نیست. در بیشتر جاها به سگ و گربه‌ها اجازه ورود نمی‌دهند که با توجه به گرمای هوا برای صاحبان آن‌ها اصلا خوشایند نیست. با این همه اینطور نیست که در این شهر پیشرفته کویری جایی برای پنجه‌داران مهربان نباشد. اگر در تور دبی سگ یا گربه‌تان را همراه‌تان می‌برید در این نقاط می‌توانید گردشی راحت و دوستانه را تجربه کنید.

 

The Irish Village

روستای ایرلندی جایی عالی برای گذراندن یک عصر دوستانه در کنار همراهان و همینطور گردش با سگ‌هاست. اینجا کافه‌ای با تم شاد و ایرلندی و منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌هاست که در کنار تنوع و میزبانی عالی اجازه می‌دهد تا صاحبان سگ‌ها آن‌ها را با خودشان همراه ببرند و در کنار هم اوقات شادی را بگذرانند. مخصوصا این که در محوطه بیرونی منطقه‌ای چمن شده وجود دارد که سگ و گربه‌ها می‌توانند در آن بازی و تفریح کنند. رفتن به این کافه تضمینی برای تفریح سگ‌ها و صابحان آن‌ها است.

 

پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

آدرس: The Irish Village, 10 31 A Street, Dubai,

 

Lime Tree Café

هیچ جایی به اندازه این کافه برای قراری دوستانه و صمیمی در دبی عالی نیست. این کافه که منویی شامل غذاهای خاورمیانه‌ای، منوی کافه و غذاهای گیاهی را با قیمتی ارزان سرو می‌کند دارای سه شعبه در سطح شهر دبی است که تنها شعبه جمیرا است که سگ‌ها اجازه ورود و بازی و تفریح در پاسیوی آن را دارند. در اینجا نه تنها فضای کافه برای صاحبان سگ‌ها و مخصوصا توله‌های بامزه فوق‌العاده است بلکه فرصتی فراهم می‌آورد تا بازدیدکنندگان به عنوان صاحبان این پنجه‌داران بامزه با هم ملاقات کرده و تجارب‌شان را در اختیار هم قرار دهند. قهوه عالی است و کارکنان رابطه بسیار خوبی با سگ‌ها دارند. اگر در سفری هستید که بخشی از کار همراه شماست فقط کافی‌ست با خودتان لپ تاپ ببرید و کارهایتان را انجام دهید.

آدرس: Jumeirah 1, Jumeirah Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Arrows and Sparrows

این کافه در محله‌ای مرسوم و مد روز قرار دارد و به خاطر منوی عالی و غذاهای خوشمزه‌ای که سرو می‌کند به شهرت زیادی رسیده است، اما نکته‌ای که باعث برجستگی آن شده در اصل به این خاطر است که حیوانات خانگی می‌توانند اوقات شیرین و دوست داشتنی در کنار صاحبان‌شان سپری کنند. در واقع این کافه دارای پاسیوی مناسب سگ‌هاست که به صاحبان آن‌ها این اجازه را می‌دهد تا با خیال راحت از خوردن سفارش‌شان لذت ببرند در حالی که حیواب خانگی محبوب‌شان سرگرم برقراری ارتباط با دوستان جدید است. حتی از این بهتر این که چون کافه در محله‌ای امروزی واقع شده بعد از خوردن غذاهای خوشمزه و انواع قهوه‌ها به یک پیاده‌روی دل‌انگیز بروند بدون این که نگران چیزی باشند.

 

معرفی پارک آبی یاس در نزدیکی دبی

آدرس: Arrows and Sparrows, 4 4a Street, Dubai,

 

Burj Park

بردن توله سگ‌ها برای پیاده روی در پارک بخشی از کارهای معمول مردم در سراسر جهان است. با این حال بیشتر پارک‌های دبی به طور شگفت‌انگیزی سگ دوست نیستند و به آن‌ها اجازه ورود نمی‌دهند. با این همه جای نگرانی نیست زیرا پارک برج به تمامی این داستان‌ها خاتمه داده و میزبان این پنچه‌داران زیبا و دوست داشتنی شده است. این پارک عظیم با منظره‌ای بی عیب و نقص از فواره‌های برج خلیفه و دبی به صاحبان حیوانات خانگی اجازه می‌دهد تا سگ‌های خود را برای گردش و پیاده‌روی وارد مجموعه پارک کنند. در سفری خانوادگی با اعضای خانواده و توله دوست داشتنی‌یان گشت و گذار در این پارک همچون معجزه‌ خواهد بود. بنابراین کفش‌های راحت به پا کنید و از بازی و تفریح در کنار خانواده لذت ببرید.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

آدرس: Burj Khalifa Burj Khalifa Boulevard, Downtown Dubai Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Qudra Lakes

این دریاچه‌ها که حدود ۴۰ دقیقه رانندگی از جاده شیخ زاید فاصله دارند، محدودیتی برای حیوانات خانگی ندارند و به صاحبان آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا حیوان خانگی محبوب‌سان را برای گردشی آخر هفتگی بیرون ببرند. این بدان معنی است که بازدیدکنندگان می‌توانند با سگ‌های خود به اینجا بیایند، روز را سپری کنند، پیک نیک کنند و حتی اردو بزنند و از انجام طیف کاملی از فعالیت‌های آخر هفته که توله سگ‌ها می‌تواند انجام دهند لذت ببرند. علاوه بر این با وجود قوها تا فلامینگوهایی که در اطراف پرسه می‌زنند منظره این دریاچه‌ها بی‌نهایت دیدنی و زیبا است. به علاوه اینجا در فهرست یکی از بهترین نقاط دبی برای گردش و تماشای غروب خورشید هم قرار دارد.

آدرس: Al Qudra Lakes, Al Qudra, Dubai

۱۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران