۶ اپلیکیشن کاربردی برای تسهیل سفر به کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۶ اپلیکیشن کاربردی برای تسهیل سفر به کوالالامپور

کوالالامپور یکی از زیباترین و مهمترین شهرهای شرق آسیا به حساب می‌آید که هرساله از تعداد بی‌شمار مسافر میزبانی می‌کند. شهری مدرن با جاذبه‌های امروزی همچون آسمان خراش‌ها و باغ‌ها. شهری که بهترین امکانات اقامتی و رفاهی مالزی را در خود دارد و با این امکانات به مسافرانش اجازه می‌دهد اقامتی ارزان و یا گران در این شهر داشته باشند. در سفرتان با تور کوالالامپور اگر به دنبال اپلیکیشن‌های کاربردی برای تسهیل سفرتان هستید همراه ما باشید تا ۶ اپلیکیشن کاربردی برای گشت و گذار در این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Catch that bus


اگر برای کاهش هزینه‌های جابه‌جایی سفرتان از اتوبوس می‌خواهید استفاده کنید به شما توصیه می‌کنیم این اپلیکیشن را که به صورت رایگان ارائه شده است دانلود و در تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. اپلیکیشنی که برنامه‌های مختلف حمل ونقل عمومی کوالالامپور مانند تردد اتوبوس‌های شهری و بین شهری را برای شما اعلام می‌کند و جدای از این مطلب، بلیت‌های تخفیف‌دار و ارزان قیمت نیز به کاربرانش ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید از کوالالامپور به دیگر شهرهای توریستی مالزی بروید حتما این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. چرا که حتی اگر نخواهید بلیت به صورت اینترنتی خریداری کنید، می‌توانید از قیمت‌های معقول و مناسب بلیت اتوبوس مطلع شوید.

 

 

Catch that bus

 


۲- Uber


اوبر یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی به صورت آنلاین است. شرکتی که نه تنها در کوالالامپور و مالزی بلکه در بیشتر شهرهای بزرگ و مطرح جهان خدمات ارائه می‌کند. شرکتی که در کمترین زمان ممکن برای شما ماشین می‌فرستد و یاری‌تان می‌دهد به نقاط مختلف یک شهر در سریع‌ترین زمان ممکن برسید. دانلود و نصب این اپلیکیشن کاملا رایگان است و جدای از پرداخت نقدی هزینه آن، امکان پرداخت آنلاین نیز وجود دارد. جدای از اوبر در مالزی می‌توانید برای گرفتن تاکسی از اپلیکیشن Grab Car & Taxi نیز استفاده کنید. اپلیکیشنی که بومی سازی شده‌ی اوبر است.

 

 بهترین مکان‌های اطراف کوالالامپورر برای سفرهای یک روزه کجاها هستند؟ 

 

Uber

 


۳- City Rail Map – KL


ارزش و اعتبار بسیار این اپلیکیشن را بیشتر بک پکرها می‌دانند. اپلیکیشنی که شما را برای دسترسی به نقاط دیدنی شهر از طریق خطوط مترو راهنمایی می‌کند. اپلیکیشنی که برای دانلود آن باید ۱۶ مگابایت اینترنت مصرف کنید. اپلیکیشنی که به شما جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و همینطور رستوران‌ها و کافه‌ها را معرفی می‌کند و راهنمایی‌تان می‌کند چگونه با خطوط مترو به نقاط مختلف مورد نظرتان برسید. از دیگر اپلیکیشن‌هایی که در این باره می‌توانند کمک‌تان کنند می‌توان به Google Map و Malasia Rail Map نیز اشاره کرد.

 

 

City Rail Map

 


۴- Learn Malay Phrasebook


اگر به یادگیری زبان مالایی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در سفر به کوالالامپور از ارتباط برقرار کردن با شهروندان این شهر جا نمانید حتما این اپلیکیشن را دانلود و در گوشی هوشمند تلفن همراه خود نصب کنید. اپلیکیشنی که به صورت کاملا رایگان عبارات و کلمات کلیدی مالایی را به شما می‌آموزد و در مواقع ضرری سفر به کمک‌تان می‌آید. در هتل‌ها و هاستل‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، اماکن دیدنی و همینطور ملاقات‌های مردمی این اپلیکیشن بسیار کاربردی است. اپلیکیشنی که شما می‌توانید ورودی زبان انگلیسی به آن بدهید و خروجی مالایی دریافت کنید. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این اپلیکیشن باید بدانید آن است که باز کردن حساب کاربردی و استفاده از این برنامه کاملا رایگان است اما اگر بخواهید خدمات ترجمه آن را گسترش دهید باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

 

 ۵ نقطه‌ی فوق‌العاده در مالزی که از شلوغی گردشگران در امان مانده

 

Learn Malay Phrasebook

 


۵- Malasia Travel Guide by Triposo


این اپلیکیشن یکی از برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سفر به کوالالامپور است که با نصب آن می‌توانید از مکان‌ها و امکانات تمامی مراکز دیدنی، هتل‌ها و رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکزخرید، بازارهای روزانه و شبانه، ایستگاه‌های مختلف وسایل حمل و نقل عمومی، موزه‌ها و ... مطلع شوید. اپلیکیشنی که اطلاعاتش دائما به روز می‌شود و آخرین تغییرات را به شما بازگو می‌‌کند. اپلیکیشنی که دانلود و نصب آن به تمامی مسافران کوالالامپور پیشنهاد می‌شود. از نکات ویژه درباره این اپلیکیشن آن است که هنگامیکه به اینترنت متصل می‌شوید اطلاعات در آن ذخیره می‌شود و شما می‌توانید حتی در زمانیکه به اینترنت متصل نیستید نیز از آن استفاده کنید.

 

 

Malasia Travel Guide

 


۶- KKday


در سفرتان با تور مالزی به کوالالامپور اگر به دنبال تورهای جذاب برای شرکت کردن هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. اپلیکیشنی که دانلود و نصب آن رایگان است و هم روی اندروید و هم روی IOS نصب می‌شود. اپلیکیشنی که تورهای مختلفی که در این شهر برگزار می‌شوند را با تخفیفات ویژه خدمت شما معرفی می‌کند. همچنین امکان پرداخت آنلاین و رزو تور نیز در این اپلیکیشن برای کاربران فراهم آمده است. اگر تنهایی به کوالالامپور سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

 

 سفری کم هزینه به کوالالامپور با خرید کارت گردشگری

 

KKday

۰۲ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران