۱۰ نان‌ فروشی و شیرینی‌ فروشی کوالالامپور برای خوردن خوش‌طعم‌ترین و تازه‌ترین نان‌ها و دسرها

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ نان‌ فروشی و شیرینی‌ فروشی کوالالامپور برای خوردن خوش‌طعم‌ترین و تازه‌ترین نان‌ها و دسرها

کوالالامپور شهر مدرنی که مسافرانش را هیجان‌زده می‌کند و یکی از زیباترین شهرهای شرق آسیا به حساب می‌آید که سالانه پذیرای هزاران هزار مهمان است. شهری که گشت و گذار در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌هایش لذت فراموش ناشدنی به مسافرانش می‌بخشد.در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال خرید متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین نان‌ها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ نان فروشی خاص این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Jaslyn Cakes


یک خانم کیک پز انگلیسی که مغازه‌اش را از لندن به کوالالامپور آورده است تا بهترین کیک‌ها و نان‌ها را به شهروندان شرق آسیا ارائه کند. خانمی که تخصصش پختن کیک‌های موز و انبه و عسل است. با رفتن به این مغازه می‌توانید کیک‌های بزرگ و کوچک را خریداری کنید و بهترین مزه‌های این شهر را به زیر زبان بسپارید. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است.

 

معرفی اقامتگاه‌های بسیار لوکس در دل جنگل‌های بارانی مالزی

 

 

Jaslyn Cakes

 


نشانی: جالان تلاوی ۲

 


۲- Der Backmeister


یک نان فروشی سنتی در کوالالامپور که نان‌های تازه می‌پزد و همانطور داغ داغ آنها را سرو می‌کند. نانوای این مغازه به هیچ وجه به نان‌های خود مواد نگه دارنده نمی‌زند و از این رو این مغازه یکی از سالم‌ترین نان فروشی‌های کوالالامپور به حساب می‌آید. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به کوالالامپور به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هوس نان تازه برای صبحانه کردید حتما به این مغازه تشریف ببرید.

 

 

Der Backmeister

 


نشانی: پرسیئاران زابا ۴۰

 


۳- Tommy Le Baker


نان‌های بزرگ و کوچک، نان‌های ساده و فانتزی، نان‌های کرم‌دار و معمولی همه و همه در یکی از قدیمی‌ترین مغازه‌های نان‌فروشی این شهر با قیمت‌هایی نه چندان گران عرضه می‌شوند. این نان فروشی به سبب قدمتش از آن نان فروشی‌های سنتی در میان نان فروشی‌های مدرن به حساب می‎‌آید. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است.

 

این ۱۰ غذای محبوب و سنتی مالزی را حتما امتحان کنید

 

 

Tommy Le Baker

 


نشانی: کامپونگ اَتمپ، جالان روتان

 


۴- Levain boulangerie & patisserie


از صبح علی طلوع تا شباهنگام، در فضایی عجیب و دلچسب، از آن فضاها که سایه‌ها و روشنایی‌ها با هم در جنگ و تضادند یک نان فروشی فوق‌العاده واقع شده است که از آن می‌توان انواع نان‌های فانتزی و اروپایی را خریداری کرد. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و جدای از بهترین نان‌ها، با بهترین قهوه‌ها نیز از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Levain boulangerie

 


نشانی: آی‌ام‌بی‌آی، جالان دلیما ۷

 


۵- Bunn Choon


بهترین تارت‌های تخم‌مرغی شرق آسیا را می‌توان از این مغازه‌ تهیه کرد. تارت‌هایی که در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Bunn Choon

 


نشانی: سیتی سنتر، جالان پتالینگ ۱۵۳

 


۶- Komugi Pavilion


پودینگ‌ها و تارت‌های تازه‌ی ژاپنی شهر کوالالامپور را در این مغازه می‌توانید پیدا و خریداری کنید. مغازه‎ای که نان‌های مخصوص شرق آسیا نیز در آن پخته می‌شوند. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و چند شعبه در شهر کوالالامپور دارد.

 

 بهترین فود کورت‌های کوالالامپور به انتخاب گردشگران

 

 

Komugi Pavilion

 


۷- Kenny hills bakers


یکی از بهترین مکان‌های شهر کوالالامپور که در آن می‎‌توانید صبحانه میل کنید همین مغازه است. جاییکه نان‌های پیتزایی به مهمانش ارائه می‌کند. البته در کنار این نان‌ها انواع تارت‌ها و پودینگ‌ها را نیز عرضه می‌کند. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Kenny hills bakers

 


نشانی: بوکیت تونکو، جالان لانگاک ۶۳

 


۸- Lavender


یک نان فروشی جامع که در آن انواع نان‌های پخته شده در شرق آسیا، نان‌های اروپایی و نان‌های سنتی مالزیایی پخته و عرضه می‌شوند. البته ناگفته نماند تفاوت این نان فروشی با سایرین که تاکنون خدمتتان معرفی شد آن است که در این مغازه می‌توانید انواع دسرها را نیز در کنار نان‌ها سفارش بدهید و خریداری کنید. درهای این مغازه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Lavender

 


نشانی: جالان بینتانگ ۱۶۸

 


۹- Paul bakery


یک نان فروشی اصیل که قدمت آن به سال ۱۸۸۹ و شهر لیل فرانسه بازمی‌گردد. یک نان فروشی در قلب کوالالامپور که می‌شود بهترین نان‌های فرانسوی را در سفارش داد و نوش جان کرد. درهای این نان فروشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Paul bakery

 


نشانی: بوکیت بینتانگ، حالان بوکیت ۱.۲۳

 


۱۰- Hogan bakery


بیش از ۱۰۰ نوع نان مختلف آسیایی و اروپایی در این نان فروشی پخته می‌شوند تا نام این نان فروشی همیشه به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین نان فروشی‌های کوالالامپور به حساب آید. درهای این نان فروشی در روزهای مختلف هفته طی ساعات متفاوتی به روی مشتریانش باز است اما غالبا این نان فروشی از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر به مشتریانش نان ارائه می‌کند.

 

 

Hogan bakery

 


نشانی: بوکیت بینتانگ، جالان مسوئی ۱۱

 

۲۶ شهریور ۱۳۹۷

نظرات کاربران