بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

هتل‌های آل اینکلوسیو به آن دسته اقامتگاه‌هایی گفته می‌شود که شما با یک مبلغ مشخصی که از ابتدا پرداخت می‌کنید، به تمامی امکانات دسترسی رایگان خواهید داشت و همه چیز از جمله وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شود نیز برایتان هزینه‌ای در پی نخواهد داشت. البته این گونه هتل‌ها هم ممکن است چند مورد از خدمات خود را به صورت پولی ارائه کنند اما اغلب قریب به اتفاق امکانات آن‌ها رایگان خواهد بود. برای تور آنتالیا، انتخاب‌های زیادی در زمینه هتل‌ها و ریزورت‌های آل اینکلوسیو خواهید داشت که در زیر، لیستی از برترین‌های آن‌ها را برایتان گرد آورده‌ایم.

 

ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا (Rixos Premium Belek)

این ریزورت ۵ ستاره در کنار ساحل بلک قرار گرفته و محدوده ساحل اختصاصی آن به ۷۰۰ متر می‌رسد که یک اسکله چوبی جذاب نیز در آن‌جا ساخته شده و در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. مجموعه‌ هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا بلکه در میان یک طبیعت جنگلی مملو از درخت‌های کاج احاطه شده و همچون گنجینه‌ای پنهان و دنج می‌ماند و با امکانات گسترده‌، تمامی امکانات مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

این ریزورت قانون اقامت رایگان کودکان را داشته و امکانات تفریحی گسترده‌ای برای تمامی اعضای خانواده دارد و برای تمامی اعضای خانواده مناسب خواهد بود. به طور کلی این‌جا را به کسانی که اهل تفریح و خوش‌گذرانی در سفر به آنتالیا هستند پیشنهاد می‌کنیم، جایی که هم دارای بزرگ‌ترین استخر میان هتل‌های آنتالیا بوده و هم امکانات کامل برای تفریحات آبی و انواع زمین‌های ورزشی همچون چندین زمین تنیس و یک زمین گلف بزرگ را برایتان تهیه دیده است.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

 

آدرس: Ileribasy Mevkii, 07500 Serik
شماره تماس: 00902427102000

 

لیبرتی هتلز لارا آنتالیا (Liberty Hotels Lara)

همان‌طور که از اسم هتل پیداست، لیبرتی در ساحل معروف لارا قرار گرفته و از جمله دیگر هتل‌های بزرگ و آل اینکلوسیو آنتالیا است که فضایی کاملا خانوادگی و مفرح دارد. این مجموعه بزرگ ۳۱۱ اتاق داشته و کلیات مجموعه در فضایی سبز با باغ‌های متعدد قرار گرفته است. تنوع اتاق‌ها نیز از گزینه‌های اکونومی و نسبتا قیمت مناسب تا گزینه‌های لوکس و اتاق‌های خانوادگی بزرگ تنوع دارد.

لیبرتی هتلز لارا داری چندین استخر بزرگ و کوچک مناسب سنین مختلف و استخری با سرسره‌های آبی است. همچنین در کنار بخش‌های تفریحی پرتعداد و جذاب، رستوران‌های مختلف از جمله یک رستوران ایتالیایی بسیار خوب برای آن‌جا در نظر گرفته شده تا اقامتی عالی را در تور آنتالیا برایتان رقم بزند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به یک سینمای کوچک، برگزاری نمایش‌های مختلف، کلاس‌های هنری برای سنین مختلف و فعالیت‌های گروهی اشاره کرد.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

آدرس: Kemerağzı Mevki, Kundu Bölgesi Lara
شماره تماس: 00902423523132

 

ریزورت لاکچری کالیستا آنتالیا (Calista Luxury Resort)

هتل کالیستا در آنتالیا از جمله ریزورت‌های محبوب در آنتالیاست که آن‌جا را می‌توان هم برای سفرهای دو نفره و هتل‌های رمانتیک آنتالیا پیشنهاد کرد و هم خانواده‌ها با امکانات تفریحی مختلفی که در این محل تهیه دیده شده، حسابی خوش می‌گذرانند. این مجموعه بزرگ و جذاب دارای ساحل اختصاصی فوق‌العاده زیبا با ماسه‌های سفید است که امکاناتی برای ورزش‌های آبی نیز در آن‌جا تهیه دیده شده.

مجموعه ریزورت لاکچری کالیستا دارای ۶۰۰ اتاق است که همگی اندازه‌ای بزرگ با دکور مدرن و خیلی خوبی دارند. ۱۰ رستوران و چندین بار برای این مجموعه در نظر گرفته شده و اسپای بزرگی نیز در این محل وجود دارد که می‌توانید برای کسب آرامش یا استفاده از حمام سنتی ترکی به آن‌جا مراجعه کنید.

آدرس: Kadriye, 07525 Serik
شماره تماس: 00902427100101

 

ریکسوس سانگیت آنتالیا (Rixos Sungate)

انتخابی محبوب در بلدیبی (Beldibi) که از پشت به کوه‌های تاروس ختم شده و از پیش رو نیز به ساحلی اختصاصی و بسیار زیبا می‌رسد. این مجموعه در سال ۲۰۲۰ یک نوسازی بزرگ را تجربه کرده و امکانات مدرن‌تری به آن اضافه شده است. این مجموعه دارای ۱۰۹۴ اتاق مدرن بوده و از جمله بزرگ‌ترین ریزورت‌های آل اینکلوسیو آنتالیا به حساب می‌آید.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

این ریزورت لاکچری امکاناتی برای ورزش‌های آبی همچون کایاک، پاراسیلینگ، ویندسورفینگ و ... را داشته و همچنین پارک آبی ریکسی کینگدام (Rixy Kingdom Aqua Park) نیز از هر نظر برای چندین ساعت تفریح و خوشگذرانی عالی‌ست. کلاب کودکان، چندین رستوران، اسپا و خیلی چیزهای دیگر نیز در ریکسوس سانگیت مهیا شده و در کل با یک مجموعه مدرن، زیبا و البته مفرح مواجه خواهید بود.

آدرس: Başkomutan No:153-1/1Kemer, Atatürk Caddesi, 07985 Kemer
شماره تماس: 00902428240000

 

هتل آکا آنتدون آنتالیا (Akka Antedon Hotel)

این مجموعه ۵ ستاره‌ی جذاب هم در محیطی سرسبز و مملو از درخت ساخته شده و دارای یک ساحل اختصاصی بسیار عالی و بزرگ در بلدیبی است که محیطی آرامش بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های این هتل بزرگ مدرن بوده اما طراحی کلاسیک دارند و همه‌شان دارای بالکن هستند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

از جمله ورزش‌های آبی که در هتل آکا آنتدون می‌توانید تجربه کنید، می‌توان به قایق‌های کوچک بادبانی، ویندسورفینگ، جت اسکی و امثلهم اشاره کرد و کوچک‌ترها نیز استخر مختص خود و بازی‌های متنوعی که برایشان در نظر گرفته شده را دارند. این هتل با برنامه‌های تفریحی بزرگ، پارتی‌های شبانه و نمایش‌های موزیکال از مشتریان خود استقبال می‌کند و رستوران‌های خوب و متنوعی تهیه دیده است.

آدرس: Beldibi 1 Mevkii
شماره تماس: 00902428249999

 

دابل تری بای هیلتون آنتالیا-کمر (DoubleTree by Hilton Antalya-Kemer)

برند هیلتون وقتی پای اسم هتلی بیاید، کاملا از کیفیت آن مجموعه خبر می‌دهد و دابل تری کِمِر هم از این قائدع متثنی نیست. هتل بزرگ در فضایی جنگلی و زیبا که ساحلی جذاب دارد و با تخت‌های مختلف پر شده و در مقابل نیز دو اسکله چوبی برای آن تهیه دیده شده است. این مجموعه لاکچری و مدرن در مرکز کمر واقع شده و به بسیاری از تفریگاه‌های معروف این منطقه نیز نزدیک است.

اگر به دنبال یک هتل بزرگ آل اینکلوسیو هستید که از بهترین رستوران‌ها بهره ببرد، باید به سراغ این مجموعه بروید. رستوران‌های ایتالیایی، مراکشی، دریایی، باربیکیو و ... که همگی با بهترین کیفیت غذاهای خود را پخت می‌کنند و یک فضا هم برای کامیونت‌های غذاهای خیابانی در نظر گرفته شده که همیشه ‍۱۲ تا از آن‌ها را در این محیط مشاهده خواهید کرد. این مجموعه نیز از نظر امکانات تفریحی بسیار خوب است، دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار مجلل بوده و همچنین استراحتگاه‌های خاص و زیبایی هم برای مشتریان خود آماده کرده است.

 

اقامت در هتل‌های لاکچری آوسالار، آنتالیا

آدرس: Yeni Mahalle Ataturk Bulvari, No:28, 7980 Kemer
شماره تماس: 00902428147000

 

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا (The Land of Legends Kingdom Hotel)

اغلب کسانی که قبلا به تور آنتالیا رفته‌اند با پارک‌ بازی بزرگ لند آو لجندز آشنایی دارند. مجموعه‌ای متشکل از پارک آبی، پارک بازی، فروشگاه‌های متعدد و چندین و چند رستوران و کافه و خیلی چیزهای دیگر که توریست‌ها را به آن‌جا می‌کشاند. اما این مکان دارای یک هتل اختصاصی ۵ ستاره نیز هست که به صورت آل اینکلوسیو بوده و مشتریان آن می‌توانند از تمامی خدمات هتل به رایگان بهره ببرند.

هتل دارای ۴۰۱ اتاق رنگارنگ و شاد است و حتما بچه‌ها از بودن در آن‌جا لذت خواهند برد. خیلی از اتاق‌ها دارای امکانات تفریحی هم هستند و در بسیاری از این واحدها دستگاه‌های بازی مثل پلی استیشن ۴ لحاظ شده است. همچنین دسترسی به بزرگ‌ترین و بهترین پارک بازی ترکیه نیز چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت.

 

اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

آدرس: Kadriye Mahallesi Atatürk Caddesi No:1, D:No 515, 07506 Serik
شماره تماس: 00902123365700

 

ریزورت و اسپا پورتو بلو آنتالیا (Porto Bello Resort & Spa)

خیلی از هتل‌های آل اینکلوسیو که امکان اقامت در آن‌ها را در سفر به آنتالیا دارید، در حاشیه‌ی شهر قرار دارند اما پورتو بلو با دسترسی راحت به شهر، گزینه‌ای مناسب برای آن دسته کسانی هست که می‌خواهند به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی آنتالیا نیز دسترسی داشته باشند. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات بسیار خوبی در محیط خود هتل و در ساحل آن‌جاست و دارای کلاب کودکان برای افراد کم سن و سال نیز هست.

اتاق‌های زیبا و مدرن هتل دارای امکانات رفاهی عالی هستند و خب همان طور که از اسم هتل پیداست، مجموعه اسپا و سلامتی آن، یکی از ارکان اساسی پورتو بلو به شمار می‌رود. رستوران‌های شیک و عالی، چند استخر، سالن ورزشی مجهز و چیزهایی از این دست، جزو ویژگی‌های ریزورت به حساب می‌آیند.

آدرس: Liman, Akdeniz Blv., 07070 Konyaaltı
شماره تماس: 00902425245434

 

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس آنتالیا (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)

لیماک یکی از هتل‌های بسیار معروف آنتالیا است که به خاطر رستوران‌های فوق‌العاده خوب، موقعیت جغرافیایی عالی و ظاهر متفاوتش معروف است. این هتل در کنار ساحل معروف لارا قرار گرفته و دارای امکانات بسیار خوبی در ساحل و در محیط خود برای تفریح است. استخرهای متعدد، پارک آبی نسبتا بزرگ اختصاصی، سالن‌های ورزشی و مرکز اسپا و سلامتی بخشی از امکانات این چنینی هتل به حساب می‌آیند و برای کودکان نیز، یک کلاب اختصاصی با مربیان مجرب در نظر گرفته شده است.

 

معرفی هتل Sherwood Exclusive Lara در آتالیا

یکی از امتیازهای لیماک، تنوع عالی در بین اقامتگاه‌هایی است که برای مهمانان خود تدارک دیده. این گزینه‌ها از اتاق‌های معمولی و خانوادگی، تا ویلاهای خاص کنار استخر و سوییت‌های بزرگ و مجهز متفاوت هستند. همچنین مرکز اسپا و سلامتی این مجموعه نیز جزو بهترین‌ها در آنتالیا بوده و پکجی‌های مختلفی در زمینه ماساژ و مراقبت پوست و مو ارائه می‌کند. در مجموع لارا دلوکس جز این که نسبتا گران‌تر از دیگر گزینه‌های لیست ماست، از هر نظر گزینه‌ای عالی برای تور آنتالیا به حساب می‌آید.

آدرس: Kemerağzı Mah Yaşar Sabutay Bulv. No:360, 07110 Aksu
شماره تماس: 00902423522700

منبع

 

۱۷ دی ۱۴۰۱