اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

دمره یکی از شهرهای توریستی و تاریخی آنتالیا در ترکیه است که در حاشیه دریا واقع شده و دارای زیبایی‌های طبیعی و دیدنی فراوان و امکانات توریستی خوبی است. از طرفی همچون سایر نقاط تور ترکیه، آنتالیا هم دارای قدمتی بسیار کهن و طولانی است و بعضی از آثار به جا مانده در آن به قرن ۳ قبل از میلاد باز می‌گردد و تاریخ دانان معتقدند قدمت این شهر تا قرن ۵ قبل از میلاد هم می‌رسد. دمره شهری توریستی با جاذبه‌های فراوان است و برای مسیحیان هم از جایگاه ارزشمندی برخوردار است. بنابراین به نوعی بازدید از این شهر ضروری است. برای اقامتی راحت در سفر با تور آنتالیا می‌توانید در بهترین هتل‌های آن اقامت داشته باشید.

 

Marti Bungalow

اقامتگاهی جذاب و دوست داشتنی که از چند کلبه جدا از هم در ردیف‌های منظم تشکیل شده، در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته و ۲.۳ کیلومتر از کلیسای سنت نیکلاس فاصله دارد. این اقامتگاه با امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و باغ اقامتی آرام و راحت برای شما در تور آنتالیا فراهم می‌آورد. به علاوه کلبه‌های این اقامتگاه نه تنها تراس دارند بلکه با ارائه کابین‌های خانوادگی شرایطی مناسب جهت اسکان تمامی مسافران تدارک دیده است. به علاوه این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان هم هست. در این هتل هر اتاق دارای تهویه مطبوع، کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و پاسیو با منظره باغ هستند و چای‌خوری برقی دارند، در حالی که اتاق‌های منتخب مجهز به بالکن هستند و بقیه نیز منظره دریا دارند. با این همه چه کلبه‌های نمای دریا چه جنگل همگی‌شان، دارای قسمت نشیمن هستند. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از صبحانه قاره‌ای یا کاملا انگلیسی/ایرلندی لذت ببرند.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

آدرس: Kömürlük Caddesi NO: 29/1, 07570 Demre, Turkey

 

Mina Suit Apart

این هتل آپارتمان که در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از کلیسای سنت نیکلاس قرار دارد، اقامتگاه‌هایی با استخر روباز فصلی، باغ و میز پذیرش ۲۴ ساعته برای راحتی شما فراهم می‌کند. هم وای فای و هم پارکینگ خصوصی در این هتل به صورت رایگان در دسترس هستند. هر واحد این آپارتمان‌ها دارای دکوراسیون مدرن و لوکس با اتاق خواب قسمت نشیمن هستند و سیستم تهویه هوا، میز ناهارخوری، آشپزخانه مجهز، سرویس حمام اختصاصی مدرن، تلویزیون صفحه تخت، کمد و چای ساز و خیلی چیزهای دیگری که شما برای اقامتی مستقل نیاز دارید را در دسترس قرار می‌دهد. به علاوه برخی از واحدهای اختصاصی امکانات رفاهی بیشتری هم فراهم می‌کنند. همچنین در این مجموعه خدمات اتو و امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی نیز ارائه می‌شود.

آدرس: Müze Caddesi Gökyazı mahallesi Atatürk caddesi 15/4 E Blok, 07570 Demre, Turkey

 

SORAL APART

اگر دوست دارید ظرف مدت کوتاهی به ساحل برسید این هتل مناسب شماست چرا که در فاصله ۲ دقیقه پیاده تا ساحل قرار دارد. این هتل با منظره دریا دارای امکانات اقامتی، یک استخر فصلی در فضای باز، یک بار، یک سالن مشترک، یک باغ و یک منطقه ساحلی خصوصی است. هم وای فای و هم پارکینگ خصوصی در هتل به صورت رایگان در دسترس هستند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه کاملاً مجهز با ناهارخوری، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن و یا بالکن هستند و مهمانان در تور ترکیه می‌توانند از بوفه یا صبحانه حلال لذت ببرند. به علاوه اقامتگاه دارای تراس هم هست و اگر نیاز به ماشین داشتید خدمات کرایه اتومبیل هم ارائه می‌شود.

 

بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای در آنتالیا

آدرس: Beymelek Caddesi, 07571 Demre, Turkey

 

Apart Demre Dufa Bungolow

یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی که در کنار دریا واقع شده این خانه ییلاقی در فاصله یک دقیقه‌ای ساحل و در ۲.۳ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس واقع شده است و دارای باغ و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای‌فای رایگان است. برخی از واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با ماشین ظرفشویی و حمام اختصاصی با دمپایی و حوله هستند و مستقیما به ساحل راه دارند. به علاوه هر روز صبح در این هتل صبحانه به سبک بوفه و یا حلال سرو می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات کرایه اتومبیل هم استفاده کنید.

آدرس: Buyukkum Mah. Kanalbasi Sok. , 07570 Demre, Turkey

 

Villa d'Mare

این یکی از اقامتگاه‌های بسیار جذاب با حال و هوای گرمسیری، باغ و اقامتگاه‌هایی چوبی و لوکس و دلنشین است که در ۳.۴ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس، اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع و دسترسی به باغی با استخر روباز ارائه می‌دهد. هر واحد دارای پاسیو، آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی، شومینه، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و دمپایی است. میزناهارخوری چوبی نفیس، نمای جذاب به داخل حیاط، اتاق خواب‌های لوکس و زیبا همگی اقامتی واقعا رویایی را برای شما فراهم می‌کنند. به علاوه مهمانان این ویلا می‌توانند هر روز صبح از صبحانه قاره‌ای یا الاکارته لذت ببرند و برای اوقات فراغت روی صندلی‌های دور استخر لم بدهند و استراحت کنند.

 

خرید و تفریح در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آدرس: 5 Atatürk Caddesi, 07570 Demre, Turkey

 

İRBEÇ APART & BUNGALOW

این اقامتگاه جذاب در موقعیت جغرافیایی واقعا استثنایی در فاصله ۹ دقیقه پیاده تا ساحل و ۱۸ دقیقه پیاده‌روی از کلیسای سنت نیکلاس قرار دارد، و استخر فصلی در فضای باز، بار، و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با تراس و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. هر واحد دارای بالکن، آشپزخانه مجهز با اجاق گاز، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و دمپایی است. مهمانان همچنین می‌توانند در باغ یا سالن مشترک استراحت کنند. این اقامتگاه مخصوصا برای اقامت خانواده‌ها در تور آنتالیا انتخابی عالی به شمار می‌رود.

آدرس: İRBEÇ APART & BUNGALOW, Büyükkum, Büyük Kum Cad, 07570 Demre/Antalya No:6, 07570 Demre, Turkey

 

Andriake Beach Club Demre

این هتل ۴ ستاره از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های دمره است که در فاصله ۴.۲ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس، امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب‌اندام و بار ارائه می‌کند و از جمله امکانات رفاهی برجسته آن می‌توان به یک سالن مشترک، یک باغ و همچنین منطقه ساحلی خصوصی اشاره کرد. این هتل دارای استخر روباز، سونا، سرگرمی‌های عصرانه و پذیرش ۲۴ ساعته است و بهترین تعطیلات ممکن را برای شما رقم می‌زند. هر اتاق در هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون با کانال‌های کابلی، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان چای‌خوری برقی، ملحفه و حوله هستند، در حالی که اتاق‌های منتخب دارای بالکن هستند و بقیه نیز منظره استخر دارند. به علاوه صبحانه بوفه هر روز در اقامتگاه در دسترس است. نکته حائز اهمیت در این هتل این که خانواده‌ها می‌توانند در اتاق‌های خانوادگی اقامتی آسوده داشته باشند و بچه‌ها هم در زمین بازی، تفریح و بازی کنند و سرگرم شوند. به علاوه برای اوقات فراغت‌تان می‌توانید در هتل پینگ پنگ و تنیس بازی کنید و ماشین برای کرایه نیز در دسترس است.

 

جذاب‌ترین تفریحات تابستانی در آنتالیا (قسمت دوم)

آدرس: Büyük Kum Mh. Çamlık 2 No:4 Sülüklü Mevkii, 07570 Demre, Turkey

 

Kekova Pansiyon

این هتل جذاب که درست مقابل دریا قرار گرفته و تا کلیسای سنت نیکلاس ۱۱.۳ کیلومتر فاصله دارد با سبک و دکوراسیونی محلی و گرمسیری و استفاده فراوان از چوب‌های قهوه‌ای در ساخت بنا اقامتی راحت و آرامشبخش را برای شما فراهم می‌کند. به علاوه این هتل دارای امکانات رفاهی رایجی مثل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس بوده و همچنین این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق برای مهمانان هم است. اتاق‌ها تمیز با کف پارکت شده و قالیچه سنتی ترکی، میز و کمد و آینه بوده و سرویس بهداشتی اختصاصی با امکانات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند. به علاوه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و پاسیو با منظره باغ هستند. هتل دارای تراسی دلباز و آرامشبخش است و هر روز صبح در آن صبحانه قاره‌ای با نمای بی‌نظیر دریا سرو می‌شود. شکی نیست که هیچکس دوست ندارد در سفر با تور آنتالیا، تجربه اقامت در اینجا را از دست بدهد.

آدرس: Kekova Adası 42/A, 07570 Demre, Turkey

 

Noel Bungalov & Café

این روزها کلبه‌های چوبی سبک سوئیسی شدیدا طرفدار پیدا کرده و به نوعی ترند اقامتگاه‌ها شده است. خوشبختانه دمره تا دلتان بخواهد از این کلبه‌های سوییسی ارائه می‌دهد که نوئل سکی از آن‌هاست. این هتل در ۱.۹ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار است و میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این هتل همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند و با حمام خصوصی مجهز به دوش، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه مطبوع تجهیز شده‌اند به علاوه اتاق‌های ویژه دارای قسمت نشیمن نیز هستند.

 

بهترین مکان‌های آنتالیا برای غواصی

آدرس: büyükkum demre/antalya dereniz caddesi, 07570 Demre, Turkey

 

denizkızı bungalov

این هتل جذاب که از مجموعه‌ای از کلبه‌های سوییسی چوبی ۵۹ متری تشکیل شده یکی از بهترین جاها برای اقامت خانواده‌هاست، زیرا کلبه‌ها دارای فضایی مستقل و با فاصله از هم هستند و زمین بازی کودکان با سرسره و کفپوش محافظ نیز در این فضا قرار داده شده است. این هتل در فاصله ۱۷ دقیقه پیاده تا کلیسای سنت نیکلاس واقع شده و دارای اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع و دسترسی به باغ است. به علاوه اتاق‌ها مجهز به بالکن، آشپزخانه با یخچال، میز ناهارخوری و قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت هستند و حمام خصوصی شامل دوش و دمپایی نیز ارائه می‌دهند. یک اجاق گاز و چای خوری برقی نیز در آشپزخانه تعبیه شده است.

آدرس: 115 Sarısu Caddesi, 07570 Demre, Turkey

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران