بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه دمره آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه دمره آنتالیا

دمره، یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری آنتالیاست، اما برای بسیاری از توریست‌های تور ترکیه ناشناخته مانده و تقریبا یک گنج پنهان در این خطه به شمار می‌آید. اینجا یک شهر بسیار کوچک بین فینیکه و کاس است و در مرز دریای مدیترانه واقع شده است.

بعلاوه این محدوده، به دلیل موقعیت مکانی و پیشینه تاریخی‌اش از جذابیت بالایی برخوردار است. با این حال، در حدود ۹۰ درصد مردم محلی، از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند. زیرا این منطقه، دارای خاک آبرفتی بوده که برای رشد محصولات با کیفیت بسیار کارآمد است. همچنین این خطه، سرشار از اقامتگاه‌های رنگارنگ و متناسب با هر سطحی از بودجه است. اما اگر در سفر با تور آنتالیا به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و در عین حال حریم خصوصی بالا هستید، بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه دمره آنتالیا، شما را به سوی خود دعوت می‌کنند.

 

دنیز در دمره آنتالیا (Deniz)

این آپارتمان که درست روبروی ساحل واقع شده، چشم‌اندازهایی بی‌بدیل از منظره دریا،غروب و طلوع خورشید و باغ اقامتگاه را به مخاطبانش ارزانی می‌کند. در این اقامتگاه بسیار تمیز وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، زمین تنیس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و فضای مخصوص سیگار کشیدن در دسترس مهمانان هستند. بعلاوه این حوالی برای پیاده روی و غواصی، شنا، قایقرانی و ماهیگیری عالی است. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند از وقت گذرانی و قدم زدن در باغ این اقامتگاه، نهایت لذت را ببرند.

 

۱۱ فعالیت جذاب و رایگان در آنتالیا

واحدهای ضدآلرژی این آپارتمان از تهویه مطبوع، عایق صوتی، بالکن مبله، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، میز کار، کمد لباس، ملحفه و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند. بعلاوه تمامی واحدها دارای آشپزخانه کاملا مجهز همراه با اجاق گاز و کتری برقی، دستگاه قهوه ساز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار گردشگری نیز باید بگوییم مقبره صخره‌ای مایرا در فاصله ۵.۶ کیلومتری، کلیسای سنت نیکلاس در ۴.۲ کیلومتری، شهر غرق شده ککووا در ۲۴ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۱۵۲ کیلومتری این آپارتمان واقع شده‌اند.

Yasemin Sokak, 07571 Demre, Turkey

 

سوئیت ۲۰۲ در دمره آنتالیا (SUİT202)

این هتل آپارتمان تازه تاسیس که در می ۲۰۲۲  در ۷۰۰ متری کلیسای سنت نیکلاس دمره افتتاح شد، اقامتی مقرون به صرفه و به یادماندنی را با انواع امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت و اتاق‌های خانوادگی جادار و راحت رقم می‌زند.

هر واحد دارای بالکن با چشم‌اندازی به منظره شهر بوده و از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، میز کار، حمام اختصاصی، کمد لباس و همچنین آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، کتری برقی و یخچال برخوردار است.

همچنین باید گفت مقبره صخره‌ای مایرا ۲.۱ کیلومتر، شهر ککووا ۲۱ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۱۵۴ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های دمره؛ آنتالیا

آدرس: Ertuğrul Günay Caddesi no:202, 07570 Demre, Turkey

 

روتا بانگالو در دمره آنتالیا (Rota Bungalow)

این هتل آپارتمان نیز که به تازگی در ژوئن ۲۰۲۲ افتتاح شده، در ۲.۸ کیلومتری ساحل سولوکلو و ۳.۷ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس در دمره واقع شده است. بعلاوه مقبره صخره‌ای مایرا ۵.۱ کیلومتر با هتل آپارتمان فاصله دارد، در حالی که شهر ککووا در ۲۴ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۱۵۴ کیلومتری آپارتمان قرار دارند.

تمامی واحدهای این آپارتمان مجهز به کلیه امکانات راحتی و آسایش بوده و از حمام اختصاصی، تراس با منظره دریا، پاسیو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، کتری برقی و یخچال برخوردارند. در ضمن برای راحتی بیشتر، این اقامتگاه حوله و ملحفه را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Kömürlük Caddesi, 07570 Demre, Turkey

 

دمره ینر در آنتالیا (Demre Yener)

این آپارتمان در منطقه مدیترانه ترکیه و در ۴.۱ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس واقع شده و با امکاناتی جذاب از جمله وای فای رایگان، امکانات باربیکیو، باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن به استقبال مخاطبانش در تور آنتالیا می‌آید.

بعلاوه تمامی واحدهای ضد حساسیت این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و بالکن مبله با امکانات غذاخوری و چشم‌اندازهایی بی‌بدیل به منظره باغ، دریا و کوهستان هستند. همچنین از فضای نشیمن، ملحفه، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، کف چوبی یا پارکت، وسایل اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروویو، اجاق گاز، کتری و ماشین لباسشویی برخوردارند.

 

در آنتالیا، چه غذایی را کجا بخوریم؟

جالب است بدانید ورود حیوانات خانگی بدون هیچ هزینه اضافی امکانپذیر بوده و آپارتمان، از این موجودات دوست داشتنی به گرمی استقبال می‌کند. گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند.

در ضمن اگر می‌خواهید این حوالی را به خوبی کشف کنید، بهترین کار این است که به پیاده روی، قایقرانی، غواصی و دوچرخه سواری بپردازید. در نهایت مقبره صخره‌ای مایرا در ۵.۴ کیلومتری و شهر غرق شده ککووا در ۲۴ کیلومتری آپارتمان قرار دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۵۰ کیلومتری این آپارتمان واقع شده است.

آدرس: Beymelek Mah. Kuşakçılar cad. No:37 Demre, 07571 Demre, Turkey

 

کانان رزیدنس در دمره آنتالیا (Canan Residance)

این اقامتگاه ساحلی که ۲.۳ کیلومتر از ساحل سولوکلو و ۲.۱ کیلومتر از کلیسای سنت نیکلاس فاصله دارد، در ۳.۵ کیلومتری مقبره صخره‌ای مایرا و ۲۲ کیلومتری شهر غرق شده ککووا واقع شده است. این آپارتمان در بدو امر با یک باغ باشکوه، استخر و چشم‌اندازهایی جذاب از زیبایی‌های اطراف و پارکینگ عمومی رایگان، از مسافران تور آنتالیا استقبال می‌کند.

 

فعالیت‌های مناسب کودکان در سفر به آنتالیا

و در ادامه با واحدهای این آپارتمان که ۲ خوابه بوده و از عایق صوتی، تهویه مطبوع، بالکن با منظره باغ و استخر برخوردارند پذیرای مخاطبانش است. تمامی این واحدها از کلیه امکانات رفاهی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، حوله و ملحفه، کمد لباس، وسایل اتو، سشوار، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پشه بند، کف چوبی یا پارکت بهره برده‌اند. همچنین دارای آشپزخانه با میز غذاخوری، صندلی کودک، چای/ قهوه ساز، اجاق گاز، مایکروویو، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال هستند.

آدرس: Demre Kaş Yolu, 07570 Demre, Turkey

 

بیلگینر در دمره آنتالیا (Bilginer)

این هتل آپارتمان به تازگی در ژوئن ۲۰۲۲ افتتاح شده و با امکانات رفاهی کامل از جمله باغ، تراس، منطقه ساحلی خصوصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته و نگهبانی ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان است.

در اینجا واحدهایی مجهز به تهویه مطبوع و دارای بالکن مبله و پاسیو با چشم‌اندازی عالی به منظره بی‌بدیل کوهستان و دریا را خواهید یافت که فضایی بی نظیر را برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از روح و جسم مسافران رقم می‌زنند.

 

راهنمای کامل خرید و تفریح در مرکز خرید آنتالیا

تمامی این واحدها از کف چوبی یا پارکت، وسایل اتو، فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، گاوصندوق شخصی، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، ملحفه، حوله، کمد لباس و همچنین آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، اجاق گاز، کتری برقی، ماشین لباسشویی، یخچال و چای/قهوه ساز برخوردارند.

در نهات به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این اقامتگاه در ۲.۱ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس، ۲.۵ کیلومتری مقبره صخره‌ای مایرا و ۱۹ کیلومتری شهر ککووا واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که ۱۵۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Karabucak mah.Çevreyolu caddesi sokak 2, 07570 Demre, Turkey

 

ویلا بانگالو سورئال در دمره آنتالیا (Soral Village Bungalow)

این هتل آپارتمان، درست روبروی ساحل و در ۵.۴ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس واقع شده و مجموعه‌ای از کلبه‌های ییلاقی بسیار جذاب را در خود جای داده است. این فضای اینستاگرامی با یک باغ وسیع، استخری مفرح و رزرواسیون ۲۴ ساعته، روزهایی خاطره‌انگیز را برای مسافران تور آنتالیا رقم می‌زند. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این مکان آزاد بوده و هیچ هزینه اضافی نیز بابت این مورد دریافت نمی‌گردد.

تخت‌های راحت، بالکن با چشم‌اندازهایی بی‌نظیر و زیبا، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، کمد لباس، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، مبل تختخواب شو، جا لباسی، پشه بند، وسایل اتو و آشپزخانه کاملا مجهز با کلیه وسایل مورد نیاز از جمله کتری برقی، یخچال و چای/قهوه ساز، از مهمترین امکانات این کلبه‌ها به شمار می‌آیند.

بعلاوه به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم مقبره صخره‌ای مایرا ۶.۷ کیلومتر، شهر ککووا ۲۵ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۱۵۰ کیلومتر از این مکان زیبا فاصله دارند.

 

۱۰ فعالیت شبانه جذاب در آنتالیا

آدرس: Şht Abdurrahman Esen Sokak, 07571 Demre, Turkey

 

ینر در دمره آنتالیا (Yener)

این اقامتگاه ساحلی واقع در ۴.۷ کیلومتری کلیسای سنت نیکلاس و ۶.۱ کیلومتری مقبره‌های صخره‌ای مایرا، با فضایی مثال زدنی و جذاب و امکاناتی نظیر باغ، امکانات باربیکیو، غذاخوری در فضای باز، وای فای رایگان، صرافی و فضای مخصوص سیگار کشیدن از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و تعاملی بی نظیر را با مهمانان برقرار می‌کنند.

در ضمن این حوالی برای پیاده روی، شنا، ماهیگیری، قایقرانی و دوچرخه سواری بسیار محبوبیت داشته و این اقامتگاه، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو را نیز ارائه می‌دهد.

گفتنی است این آپارتمان دارای واحدهای ۲ خوابه با کف چوبی یا پارکت و تهویه مطبوع بوده و بسیاری از وسایل آسایش و راحتی را در خود جای داده از جمله: بالکن مبله با چشم‌اندازی به منظره باغ و دریا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پتوهای برقی، پشه بند، وسایل اتو، فضای نشیمن، ۲ حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و جکوزی، سشوار و آشپزخانه‌ای مجهز به میز غذاخوری، اجاق گاز، مایکروویو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال.

از دیگر جاذبه‌های نزدیک به آپارتمان می‌توان به شهر غرق شده ککووا در ۲۵ کیلومتری و فینیکه مارینا در ۲۴ کیلومتری اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۴۹ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این آپارتمان، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

آدرس: Kuşakçılar Caddesi yener apartmanı kat 2 daire 2, 07570 Demre, Turkey

 

ییلدیز در دمره آنتالیا (Yildiz)

این آپارتمان شیک و جذاب دارای باغ، تراس آفتابگیر، استخر، وای فای رایگان و غذاخوری در فضای باز بوده و روزهایی به یادماندنی را با چشم‌اندازهایی به منظر شهر، کوهستان، نمای استخر، باغ و دریا برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. بعلاوه خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، برای گشت و گذار در این حوالی ارائه می‌شوند. البته این محدوده برای ماهیگیری نیز بسیار ایده‌آل و پرطرفدار است. همچنین مهمانان در اینجا به رزرواسیون ۲۴ ساعته، صرافی، روم سرویس، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندلی‌های آفتابگیر کنار استخر و صندلی‌های ساحلی دسترسی دارند.

برای سرگرمی نیز تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای ماهیگیری و تورهای پیاده روی توسط میز تور برای علاقمندان ترتیب داده می‌شود.

بعلاوه این اقامتگاه واحدهایی راحت و جادار را در خود جای داده که همگی از تهویه مطبوع، کف سرامیک/مرمر، عایق صوتی، پاسیو، بالکن مبله، گاوصندوق شخصی، میز کار، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو و فضای نشیمن مبله برخوردارند. بعلاوه حوله / ملحفه نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

این واحدها همچنین دارای حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان بوده و هر واحد یک آشپزخانه مجهز با مایکروویو، صندلی کودک، میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، کتری برقی، چای/قهوه ساز، ماشین لباسشویی و یخچال را شامل می‌شود.

گفتنی است مقبره صخره‌ای مایرا ۶ کیلومتر، شهر ککووا ۲۴ کیلومتر و کلیسای سنت نیکلاس ۴.۶ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۱۵۰ کیلومتری آپارتمان واقع شده و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

معرفی ۱۱ رستوران منحصر به فرد آنتالیا

آدرس: Büyükkum Mh, Kumdağı 14. Sk No:9, 07570 Demre, Turkey

 

سوئیت های سانتا در دمره آنتالیا (Santa Suites)

و در آخر، سری می‌زنیم به این هتل آپارتمان بسیار دنج و راحت که از طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این اقامتگاه در اکتبر ۲۰۲۱، در ۶۰۰ متری کلیسای سنت نیکلاس، ۲ کیلومتری مقبره‌های صخره‌ای مایرا، ۲۷ کیلومتری مارینا فینیکه و ۲۰ کیلومتری شهر غرق شده ککووا افتتاح شد. از آن زمان تاکنون این اقامتگاه با انواع خدمات و امکانات جذاب از جمله تراس آفتابگیر، وسایل باربیکیو، بوفه صبحانه، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و فکس/ فتوکپی، روزهایی خاطره‌انگیز را برای مسافران تور آنتالیا رقم زده است.

از طرفی تمامی واحدهای این آپارتمان از کلیه وسایل آسایش و راحتی برخوردارند، از جمله حمام خصوصی، سشوار، وسایل اتو، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه مجهز.

برای سرگرمی نیز تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، از سوی میز تور ترتیب داده می‌شود. همچنین مهمانان به امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، شاتل فرودگاهی، نگهبانی ۲۴ ساعته، کلاس‌های تناسب اندام، سالن استراحت و اسپا، فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند. گفتنی است ورود حیوانات خانگی، به صورت رایگان به این آپارتمان مجاز است.

 

انواع تفریحات آبی در kemer آنتالیا

آدرس: Yusuf Özek Caddesi, 07570 Demre, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۲ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران