بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در kemer آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در kemer آنتالیا

کمر، یک استراحتگاه زیبا و پرجنب ‌و جوش برای گذراندن تعطیلات در کنار دریای مدیترانه است و گردشگران تور آنتالیا می‌توانند در این حوالی از انواع سرگرمی‌ها و تفریحات، آب‌های شفاف و سواحل شنی طلایی باشکوه و زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده برخوردار شوند. این منطقه جایی است که دریا، کوه‌ها و جنگل‌های کاج با هم به هماهنگی می‌رسند و تصاویری بی بدیل از هنرمندی مادر طبیعت را خلق می‌کنند.  

اما همه این جذابیت‌ها، در کنار اقامت در محیطی آرامش بخش و زیبا و همراه با امکاناتی کافی کامل می‌شوند. اگر دغدغه‌ای بابت هزینه‌های سفر ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در تور ترکیه در یکی از هتل‌های لوکس این حوالی اقامت داشته باشید. مقاله بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کمر آنتالیا می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. در غیر اینصورت برای برخورداری از اقامتی مقرون به صرفه‌تر، یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای آنتالیا را در این منطقه انتخاب نمایید.

 

آلپات هومز در کمر آنتالیا (Alpat Homes)

این آپارتمان، در ۳۰۰ متری ساحل عمومی Merkez Bati و ۱.۲ کیلومتری ساحل Ayisigi واقع شده و اقامتی راحت و مفرح را با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ و تراس ارائه می‌دهد. بعلاوه واحدهای این هتل از بالکن و چشم‌اندازی جذاب به مناظر شهری برخوردار بوده و دارای ۲ اتاق خواب، حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با چشم‌اندازی به باغ هستند.

از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به کلوپ ساحلی Med Kemer، کمر مارینا و پارک Moonlight اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که در ۴۱ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا  

آدرس: 9,116,Sokak 2-4, 07990 Kemer, Turkey

 

هرت دِ میسون در کمر آنتالیا (Heart De Maison)

این آپارتمان، در کنار بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در آنتالیا، در ۱۰۰ متری ساحل عمومی Merkez Bati واقع شده و کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل Ayisigi فاصله دارد. در اینجا ۱۱ واحد مبله مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، فضای نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی و حمام خصوصی با سشوار را خواهید یافت که اقامتی راحت و دنج را به مسافران تور آنتالیا هدیه می‌دهند. همچنین آشپزخانه با فضای غذاخوری همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال، کتری و قهوه ساز نیز برای مهیا هستند. در ضمن از بالکن هر واحد، می‌توان به مناظر دیدنی اطراف دید داشت.

گفتنی است این ملک، دسترسی آسانی به جاذبه‌های پرطرفداری همچون پارک مون لایت، مارینا کمر و کلوپ ساحلی مد کمر داشته و از فرودگاه آنتالیا ۴۱ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Mehpare Hanım Apt. 121 Sokak, No:6, Kat:1, Ataturk caddesi, Merkez Mahallesi, Kemer - Antalya, 07990 Kemer, Turkey

 

گایب-آی در کمر آنتالیا (GAYB-İ)

این ملک، در کمر و در منطقه مدیترانه ترکیه واقع شده و فاصله نزدیکی با ساحل الیمپوس و ساحل سیرالی دارد. مهمانان در این اقامتگاه به پارکینگ خصوصی رایگان، تراس آفتابگیر و یک باغ زیبا دسترسی دارند. بعلاوه ۶ واحد این ملک همگی مبله بوده و از کفپوش پارکت، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، کمد لباس، اتاق نشیمن، فضای غذاخوری، آشپزخانه مجهز، پاسیو و منظره‌ای از استخر برخوردارند. در ضمن، هر روز صبحانه قاره‌ای در آپارتمان سرو می‌شود.

گفتنی است شهر فازلیس از شهرهای باستانی آنتالیا، در ۱۵ کیلومتری و پارک مون لایت، در ۲۳ کیلومتری هتل قرار دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۶۴ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

 

سواحل منطقه کمر آنتالیا: بخش اول

آدرس: Ulupınar Mah. Alasini Cad. No:60 / 1 Çıralı Mevkii Kemer Antalya, 07982 Kemer, Turkey

 

ارول در کمر آنتالیا (Erol Apart)

این آپارتمان که درست روبروی ساحل آنتالیا واقع شده است، از موقعیت مکانی عالی در کمر برخوردار بوده و در ۳۵۰ متری ساحل عمومی Merkez Bati و ۷۵۰ متری ساحل Ayisigi قرار دارد. اینجا اقامتی به یادماندنی را با کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ و خدمات کرایه خودرو و دوچرخه ارائه می‌دهد. بعلاوه هر کدام از ۲۶ واحد این آپارتمان دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، کمد لباس و فضای نشیمن مبله، یک حمام خصوصی کاملا مجهز با دوش و سشوار و همچنین آشپزخانه مجهز با یخچال و اجاق گاز هستند.

در ضمن، این منطقه برای دوچرخه سواری بسیار محبوبیت دارد. در نهایت از جاذبه‌های دیدنی آنتالیا در نزدیکی ملک می‌توان به کلوپ ساحلی مد کمر، پارک مون لایت و مارینا کمر اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که در ۶۰ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش در تور ترکیه فراهم می‌کند.

آدرس: Liman cad. Merkez mah. 119.sk no:21, 07980 Kemer, Turkey

 

سویل کلاسیک هومز در کمر آنتالیا (Sevil Homes Classic)

این ملک، در ۶۵۰ متری ساحل عمومی Merkez Bati واقع شده و دسترسی عالی به ساحل Ayisigi و پارک مون لایت دارد. واحدهای این اقامتگاه یک خوابه بوده و دارای آشپزخانه کاملا مجهز، تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن و حمام خصوصی هستند. بعلاوه برخی واحدها، از تراس و چشم‌اندازی دیدنی به مناظر اطراف برخوردارند. در ضمن مهمانان به امکاناتی نظیر سونا، یک استخر فصلی در فضای باز، یک باغ، خدمات کرایه خودرو، تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان دسترسی دارند.

در نهایت از نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه می‌توان به ساحل Ayisigi ، کلوپ ساحلی مد کمر و پارک مون لایت برای گشت و گذاری خاطره انگیز در کمر آنتالیا اشاره کرد. در ضمن این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را به فرودگاه آنتالیا ارائه می‌دهد که در فاصله ۴۱ کیلومتری واقع شده است.

 

کاوش در زیباترین نقاط طبیعی منطقه کمر در آنتالیا

آدرس: 5,132Sokak, 07990 Kemer, Turkey

 

گاردن بلو در کمر آنتالیا (Garden Blue Apart)

این آپارتمان که فقط ۵۰۰ متر از ساحل عمومی مرکز باتی فاصله دارد، اقامتی خاطره‌انگیز را با وجود باغ، امکانات باربیکیو، رزرواسیون ۲۴ ساعته و تراس رقم می‌زند. بعلاوه واحدهای این ملک ۳ خوابه بوده و از تهویه مطبوع و بالکن، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی برخوردارند. در ضمن ساحل Ayisigi، کلوپ مد کمر و پارک مون لایت نیز بسیار به این اقامتگاه نزدیکند و دسترسی به آنها با در نظر گرفتن هزینه‌های سفر به آنتالیا آسان است. همچنین فرودگاه آنتالیا، ۴۱ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: No:5 Karapınar Caddesi, 07990 Kemer, Turkey

 

آپارتمان‌های کلاسیک در کمر آنتالیا (Kemer Classic Apartments)

این آپارتمان زیبا و منحصر به فرد نیز درست روبروی ساحل واقع شده و با یک استخر روباز، باغ و فضای سبز زیبا، سونا، تراس آفتابگیر و وای فای رایگان در سراسر ملک به استقبال مهمانانش می‌آید.

گفتنی است ساحل عمومی ۵۵۰ متر و پارک و مارینا کمر در ۹۰۰ متری، شهر باستانی فازلیس در ۸ کیلومتری و ساحل مون لایت در ۸۰۰ متری ملک واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۴۱ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد.

همچنین این اقامتگاه با امکاناتی کامل و ایده‌آل از جمله فضای نشیمن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، حمام اختصاصی، سشوار، فضای غذاخوری و آشپزخانه مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروویو، کتری، یخچال از مخاطبان پذیرایی می‌کند. ملحفه نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا

آدرس: Sok.132 No:7, 07980 Kemer, Turkey

 

آهشاپ لوکس دایره در کمر آنتالیا (Ahşap lüks daire)

این ملک در منطقه Aslanbucak در کمر واقع شده و ساحل Ayisigi در ۲.۵ کیلومتری، مارینا کمر در ۲.۴ کیلومتری، ساحل عمومی مِرکِز باتی در ۱.۸ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۴۲ کیلومتری آپارتمان قرار دارند. در اینجا می‌توانید به واحدهایی یک خوابه با تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، حوله، ملحفه، بالکن‌هایی با چشم‌اندازی زیبا به منظره باغ، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و سایر وسایل موردنیاز دسترسی داشته باشید. بعلاوه فضایی دنج و آرامش بخش، پارکینگ اختصاصی رایگان و یک باغ جذاب نیز در انتظار مهمانان به سر می‌برند.

آدرس: Yeni mah değirmen önü sokak no:16 kat 3, 07980 Kemer, Turkey

 

مدیترا در کمر آنتالیا (Mediterra)

این هتل نیز در بدو امر با یک استخر روباز، سونا و مرکز تناسب اندام، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، فضای سرسبز باغ، اتاق بازی و وسایل سرگرمی از جمله دارت و میز بیلیارد از مهمانانش استقبال می‌کند. سپس ۷ واحد را در اینجا خواهید یافت که مجهز به انواع امکانات رفاهی هستند از جمله: تهویه مطبوع، یک فضای غذاخوری در داخل واحد و یک فضای غذاخوری مبله در بالکن، تلویزیون کابلی صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار و همچنین آشپزخانه مجهز همراه با یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و کتری برقی.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم این ملک تا نزدیک‌ترین ساحل ۳۵۰ متر فاصله دارد. بعلاوه شهر باستانی فازلیس ۱۴.۳ کیلومتر، ایستگاه اتوبوس کمر ۲.۲ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۵۸.۸ کیلومتر با این آپارتمان فاصله دارند.

 

فعالیت‌های مناسب کودکان در سفر به آنتالیا

آدرس: Merkez Mh. 112 Sk. No:1, 07980 Kemer, Turkey

 

سوفیا در کمر آنتالیا (Sofia)

این هتل در محدوده کامیووا در کمر واقع شده و یک باغ زیبا، تراس، تهویه مطبوع و استخر فصلی در فضای باز را ارائه می‌دهد. بعلاوه ۷ واحد بزرگ و راحت را در خود جای داده که دارای فضای نشیمن، فضای غذاخوری، حمام اختصاصی، سشوار و آشپزخانه‌ای همراه با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز هستند. برخی از واحدها نیز، از بالکن و یا پاسیو با منظره استخر و باغ برخوردارند.

گفتنی است پارک و ساحل مون لایت ۳.۷ کیلومتر، مارینا کمر ۳.۹ کیلومتر و شهر باستانی فازلیس ۴.۴ کیلومتر با این آپارتمان فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۴۴ کیلومتری ملک واقع شده است.

آدرس: 5024Sok.,No15 Camuyva, Kemer, Turkey, Camyuva, 07980 Kemer, Turkey

 

رزیدنس سیتیز ورلد در کمر آنتالیا (World Cities Residence)

این هتل آپارتمان که تنها ۲۵۰ متر از ساحل عمومی Merkez Bati و ۷۰۰ متر از ساحل Ayisigi فاصله دارد، با  تهویه مطبوع، استخر روباز، باغ و وای فای رایگان، پذیرای مهمانان تور آنتالیا است. بعلاوه یک تراس آفتابگیر نیز برای ریلکس کردن و بهره‌مندی از زیبایی‌های اطراف در اینجا در نظر گرفته شده است.

برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از تن و جان، می‌توانید در یکی از واحدهای این ملک اقامت داشته باشید که از فضایی آرامش بخش و امکاناتی کامل از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، کمد لباس و فضای نشیمن مبله و حمام اختصاصی با دوش و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان برخوردار است. همچنین هر واحد دارای آشپزخانه‌ای مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و سایر وسایل مورد نیاز می‌باشد.

گفتنی است این ملک فاصله نزدیکی با جاذبه‌های پرطرفدار آنتالیا همچون پارک مون لایت، مارینا کمر و کلوپ ساحلی مد کمر دارد. نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه آنتالیاست که در ۴۱ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

آدرس: 142,Sokak no:3, 07990 Kemer, Turkey

 

سایان در کمر آنتالیا (Sayan)

این هتل آپارتمان در کمر، در منطقه مدیترانه ترکیه و در حوالی ساحل عمومی Tekirova واقع شده است. بعلاوه، ساحل Kleopatra Koyu دو کیلومتر و ساحل فازلیس ۲.۶ کیلومتر از آن فاصله دارند. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که تا هتل آپارتمان سایان ۵۳ کیلومتر فاصله دارد.

اینجا یکی از آپارتمان‌های اجاره‌ای در kemer آنتالیا است که باغ مفرح و سرسبز، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، پارکینگ خصوصی رایگان و یک فضای دنج و آرامش بخش برای استراحت ارائه می‌دهد. بعلاوه، تمامی واحدها از امکانات کافی برخوردارند از جمله: تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن با مبل تختخواب شو، آشپزخانه مجهز با فضای غذاخوری، یخچال و اجاق گاز و همچنین حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار.

آدرس: 29Ekim Cumhuriyet Caddesi, 07995 Kemer, Turke

 

کمر گونِی آپارت هومز در کمر آنتالیا (Kemer Guney Homes Apart)

این هتل کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل کامیووا فاصله دارد و دارای باغ، امکانات باربیکیو، خدمات کرایه خودرو، اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای‌فای رایگان است. هر واحد نیز از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز، یک فضای نشیمن مبله، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و همچنین آشپزخانه‌ای همراه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو برخوردار است.

گفتنی است ساحل آلاکاسو پارادایس، ۲.۵ کیلومتر و شهر باستانی فازلیس ۳.۵ کیلومتر از این ملک فاصله دارند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۴۵ کیلومتری اقامتگاه واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی در اینجا در دسترس است.

 

برگزاری مراسم عروسی در ۱۱ مکان عالی در آنتالیا

آدرس: 26İstiklal Caddesi, Camyuva, 07980 Kemer, Turkey

 

ترینیتیز فورست بانگالو در کمر آنتالیا (Trinitys Forest Bungalows)

این اقامتگاه ییلاقی کوهستانی، در ۱۳ کیلومتری شهر باستانی فازلیس واقع شده و با مارینا کمر و پارک مون لایت ۲۱ کیلومتر فاصله دارد. این ملک باشکوه با استخر روباز، باغ، امکانات باربیکیو و واحدهایی جذاب از مهمانانش پذیرایی می‌کند. تمامی واحدها مجهز به تهویه مطبوع، بالکن، وای فای رایگان، تراس با چشم‌اندازی زیبا به باغ، حمام اختصاصی و آشپزخانه کامل و مجهز هستند.

آدرس: Ulupınar Köyü Yolu, 07982 Kemer, Turkey

 

هان-دِ هومز در کمر آنتالیا (Han-De Homes)

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل ساحلی که از طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با ارائه مناظر بی‌بدیل باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، ساحل خصوصی، تراس، وای فای رایگان، زمین بازی کودکان، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان و خدمات ترانسفر فرودگاهی، اقامتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را در سفر با تور آنتالیا برای مخاطبانش رقم می‌زند.

 بعلاوه تمامی واحدها دارای پاسیو، چشم‌اندازی به منظره استخر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی و یخچال و اجاق گاز و همچنین حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند. گفتنی است پارک مون لایت و مارینا کمر در ۶ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۶۱ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.

 

با ۷ آبشار دیدنی آنتالیا آشنا شوید

آدرس: Aslanbucak mahallesi , Minta sokak , No:15 , Kemer, 07980 Kemer, Turkey

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران